Van jou wist ik het wel: allerlei toetjesquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:06 schreef sigme het volgende:
Altijd toet na het eten.
Vaak een eenvoudig bakje met een schep mascapone, een koekje of wat gedroogd fruit of een stoofpeer ofzo, en een scheut advocaat.
Maar als we zin hebben in wat meer, dan vaak boekweitgrutten / dessertrijst / custard / griesmeel. In principe heb ik dat altijd in huis, en als ik geen verse melk in huis heb dan is er wel melkpoeder.
Je moet eens saroma voor hem makenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:57 schreef AnneX het volgende:
Oh toetje! Vrijwel altijd fruit.
Na het bezoek aan Grand Dessert had MnX een nostalgisch verlangen naar …dubbelvla.
Pak gekocht en wat een tegenvaller.
Zoals te verwachten: zoete chemische meuk.![]()
Feestelijke toeten maak ik met kerstmis.
Door het jaar nooit.
En jullie? Doen jullie frekwent toet na het eten?
Afgelopen zaterdag stond het op de menukaart van het restaurant waar we aten.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik heb nu trek in griesmeelpudding met bessensaus, echt in geen 100 jaar gehad.
Kaart gewisseld😇quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag stond het op de menukaart van het restaurant waar we aten.
Direct besteld…
Nee, het was een extra gerecht buiten de standaard kaart om.quote:
Dat eten we soms als hoofdgerecht, prima te doen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:57 schreef sigme het volgende:
Dat doet me er aan denken dat we een jaar geleden in een Duits restaurant het ons onbekende nagerecht 'Kaiserschmarren' kozen. Dat moet ik nog steeds een keer zelf maken.
Dat was lekker![]()
Wat ik kocht voor onder de 20duizend is nu 38duizend waard geloof ikquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:00 schreef derLudolf het volgende:
@:sigme jij doet ook in edelmetalen ja. Ik dacht vanavond laat ik even opschrijven wat ik allemaal heb gekocht, wanneer en voor welke prijs.
Vrijdag nog weer wat opgehaald en man bij goudwisselkantoor was helemaal enthousiast "ja vandaag is er weer een record prijs gehaald"
Wat me overigens nog meer op is gevallen: februari vorig jaar kocht ik een zilveren Philharmoniker voor ¤29,75 en afgelopen maand koste deze ¤38,05Dat is een veel sterkere stijging dan van goud.
Dat lijkt mee en smakelijk ontbijt. Zonder de custard graag en de appeltaart liefst lekker koel.quote:
Afgesproken, ook die op chocolademelk?quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:05 schreef flipsen het volgende:
Geef jouw portie slagroom maar aan mij @:Kaatje1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |