Ik leer Frans met duolingo, en doe Frans voor Engelstaligen, want de Frans voor Nederlandstaligen is een teleurstelling, qua mogelijkheden en de helpdesk antwoord niet op bugs.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
als je vanuit nederlands frans kan leren dan kan je ook vanuit frans nederlands leren..
die opties zijn er..
Benjewelvanjelakaf.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:45 schreef Lonaa het volgende:
Tafel gelakt met black wash. Is niet black. Is nare lak. Schopte de pot lak om.
Topdag.
Staat het wel mooi op de vloer?quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:45 schreef Lonaa het volgende:
Tafel gelakt met black wash. Is niet black. Is nare lak. Schopte de pot lak om.
Topdag.
quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Staat het wel mooi op de vloer?
En zwarte knie-stukken in de broek nu ook ?quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
![]()
Er lag een hoeslaken op de vloer. En nu daaronder en daarop nog een 4x gevouwen handdoek. Heb ook geprobeerd zoveel mogelijk lak "op te scheppen" met de kwast.
Was echt top.
Aha.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
als je vanuit nederlands frans kan leren dan kan je ook vanuit frans nederlands leren..
die opties zijn er..
Jakkes. Komt het nog goed? met de tafel en vloer en met jou?quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
![]()
Er lag een hoeslaken op de vloer. En nu daaronder en daarop nog een 4x gevouwen handdoek. Heb ook geprobeerd zoveel mogelijk lak "op te scheppen" met de kwast.
Was echt top.
Nee dus, geen Nederlands voor Franstaligenquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
die opties zijn er..
Vergeet het ontslaan van elke onwelwillende ambtenaar niet. Alt national parks is een aanrader om te volgen op feesboek en bleusky.quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:53 schreef fietsie het volgende:
Toch wel indrukwekkend he, die Trump
Wat ie allemaal oplost.
Ongeschoolde stagiairs die toegang krijgen tot vertrouwelijke gegevens bij ministeries, onder leiding van iemand die zijn eigen bankrekening centraal heeft staan een doorslaand succes.
Wereldgezondheidszorg kost ineens niets meer.
Midden-Oosten probleem veroorzaakt door Frankrijk en Engeland na WOII eigenhandig opgelost door een vakantiekolonie te plannen.
Indrukwekkend. En zo fijn ook dat ie zijn zoon alvast voorbereid om als stand-in te dienen voor een derde termijn, de man denkt vooruit!
VS: Er worden geen postpakketten uit China maar aangenomen (Einde prijsdumping die de detailhandel kapot maakt)quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:53 schreef fietsie het volgende:
Toch wel indrukwekkend he, die Trump
Wat ie allemaal oplost.
Ongeschoolde stagiairs die toegang krijgen tot vertrouwelijke gegevens bij ministeries, onder leiding van iemand die zijn eigen bankrekening centraal heeft staan een doorslaand succes.
Wereldgezondheidszorg kost ineens niets meer.
Midden-Oosten probleem veroorzaakt door Frankrijk en Engeland na WOII eigenhandig opgelost door een vakantiekolonie te plannen.
Indrukwekkend. En zo fijn ook dat ie zijn zoon alvast voorbereid om als stand-in te dienen voor een derde termijn, de man denkt vooruit!
Als ik dit soort abjecte maatregelen lees, echt, dan kan ik niet zoveel vreten als dat ik kotsen wil.quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:23 schreef fietsie het volgende:
Uhu @:Jan_Onderwater , dat beleid in NL komt ook vooral omdat degenen betrokken bij het opstellen er van zo ontzettend veel binnenharken dat ze niet eens begrijpen waar mensen het over hebben als het woord "duur" valt.
Het raakt ze op geen enkele manier.
Ik zat laatst op het werk bij een meeting over "parkeerbeleid". Want in de duurzaamheids regelgeving ontstaat een stroom waarin bedrijven moeten gaan sturen in hun parkeerbeleid voor medewerkers op CO2 uitstoot.
Dus die verpleegkundige die alleen dankzij haar onregelmatigheidstoeslag de kinderopvang nog kan financieren, mag straks ook na een nachtdienst niet meer veilig in haar Citroen C1 naar huis, want die C1 diesel (ze rijdt immers 25.000km/jaar woon werk, Friesland is de randstad niet) mag niet meer parkeren bij het werk.
En dan komt de beleidscolonne met de oplossing: "Die gaat toch elektrisch rijden, dat zien we in de statistieken voor nieuwe auto's."
Dat die statistieken volledig krom zijn omdat ook alle lease-aanschaf er in zit, en de demografische effecten van wonen op grotere afstand van je werk genegeerd worden, uhu,dan gaat die 1900,- netto verdienende dame echt de nieuwe Renault 5 van 43.000,- kopen om elektrisch naar het werk te kunnen, echt.
Import tot 800 usd hoeft in de vs niet bij de douane te worden opgegeven, dat is waarom de markt daar (nog meer dan in Europa) is overgenomen door shit zoals shein en amazon. Je verscheept je meuk individueel vanuit China (of een tussen magazijn in Mexico), en daar waar je over een container wel importheffingen moet betalen, hoef je dat over die duizend losse paketten niet.quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
VS: Er worden geen postpakketten uit China maar aangenomen (Einde prijsdumping die de detailhandel kapot maakt)
EU: Als alle landen het er mee eens zijn gaan we kijken naar een toeslag voor controle op de inhoud van postpakketten uit China (Meer geld voor meer ambtenaren baantjes)
Nederland, Duitsland: we maken energie zo duur dat de lage en middeninkomens in de problemen komen en geen cent meer te makken hebben
VS: Drill Baby Drill
VS: Drugscartels worden als terroristische organisaties gezien
Dat is *niet* wat er in de USA gebeurt. In de USA wordt de complete staat ontmanteld. Faber is kwaadaardig zat, maar dat ligt niet binnen haar bereik. Op dit moment is NL daar sowieso nog niet.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:24 schreef Kaatje1 het volgende:
In zo kort mogelijke tijd afbreken wat in jaren is opgebouwd en wat ook weer jaren duurt om weer terug op te bouwen (net wat faber hier doet)
Wat wil je zeggen, Jan? Dat de USA goed bezig is en de EU een waardeloos gedrocht is?quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
VS: Er worden geen postpakketten uit China maar aangenomen (Einde prijsdumping die de detailhandel kapot maakt)
EU: Als alle landen het er mee eens zijn gaan we kijken naar een toeslag voor controle op de inhoud van postpakketten uit China (Meer geld voor meer ambtenaren baantjes)
Nederland, Duitsland: we maken energie zo duur dat de lage en middeninkomens in de problemen komen en geen cent meer te makken hebben
VS: Drill Baby Drill
VS: Drugscartels worden als terroristische organisaties gezien
Dat beide aan het prutsen zijn, elk op zijn eigen manier de burger naait.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat wil je zeggen, Jan? Dat de USA goed bezig is en de EU een waardeloos gedrocht is?
Bij Faber heb ik het met name wat ze wil doen met vluchtelingenwerk. Meer dan de helft van het geld weg, dus moeten tig teamleiders weg, dus worden steeds minder asielzoekers geholpen die dan met nauwelijks voorbereiding (want advocaten hebben geen tijd) naar de ind gaan, vervolgens naar de rechter waar ze gelijk krijgen dus langer 8n een azc blijven. COA en IND kunnen niets betekenen want zijn niet onafhankelijkquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is *niet* wat er in de USA gebeurt. In de USA wordt de complete staat ontmanteld. Faber is kwaadaardig zat, maar dat ligt niet binnen haar bereik. Op dit moment is NL daar sowieso nog niet.
Nouja pvv en FvD (en hun moeder de VVD in mindere mate ook wel) doen natuurlijk wel alles wat ze kunnen om de rechtsstaat te ondermijnen. Alleen kunnen ze dat hier veel minder dan in de vs.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is *niet* wat er in de USA gebeurt. In de USA wordt de complete staat ontmanteld. Faber is kwaadaardig zat, maar dat ligt niet binnen haar bereik. Op dit moment is NL daar sowieso nog niet.
Interessant. Maar verder totaal niet vergelijkbaar met wat er in de USA gebeurt, dus zet het niet op 1 lijn, want dan doe je toch echt geen van beide zijden van je vergelijking recht.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Bij Faber heb ik het met name wat ze wil doen met vluchtelingenwerk. Meer dan de helft van het geld weg, dus moeten tig teamleiders weg, dus worden steeds minder asielzoekers geholpen die dan met nauwelijks voorbereiding (want advocaten hebben geen tijd) naar de ind gaan, vervolgens naar de rechter waar ze gelijk krijgen dus langer 8n een azc blijven. COA en IND kunnen niets betekenen want zijn niet onafhankelijk
Klopt. Daarom moet je ook niet doen alsof wat ze bereikt hebben gelijk is aan wat er in de USA bereikt is. Want hier zijn ze nog maar halverwege.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nouja pvv en FvD (en hun moeder de VVD in mindere mate ook wel) doen natuurlijk wel alles wat ze kunnen om de rechtsstaat te ondermijnen. Alleen kunnen ze dat hier veel minder dan in de vs.
Wij betalen met ons geld.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dat beide aan het prutsen zijn, elk op zijn eigen manier de burger naait.
Volgens mij krijgen we ook gewoon dingen voor dat geld.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Wij betalen met ons geld.
In de USA betalen ze met hun mensenrechten.
Noem dat maar beide naaiend prutswerk wat je wel ongeveer even stom vindt.
T gaat mij meer over het met 1 pennenstreek enorm veel kapot maken wat niet met 1 pennenstreek hersteld kan worden. De mensen die nu geen hiv medicatie krijgen krijgen straks aids. Moeders geven hiv door aan hun ongeboren kinderenquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Klopt. Daarom moet je ook niet doen alsof wat ze bereikt hebben gelijk is aan wat er in de USA bereikt is. Want hier zijn ze nog maar halverwege.
Apart from sanitation, medicine, education, wine, public order, irrigation, roads, the fresh-water system and public health?quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen we ook gewoon dingen voor dat geld.
Dat soort linkse hobbies ja.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Apart from sanitation, medicine, education, wine, public order, irrigation, roads, the fresh-water system and public health?
Ja, het is gruwelijk. Overigens vind ik ook dat nog net van een andere orde dan wat Faber (eigenlijk: dit kabinet, ons parlement, onze democratische rechtsstaat, wij) doen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
T gaat mij meer over het met 1 pennenstreek enorm veel kapot maken wat niet met 1 pennenstreek hersteld kan worden. De mensen die nu geen hiv medicatie krijgen krijgen straks aids. Moeders geven hiv door aan hun ongeboren kinderen
Ieder jaar minder.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen we ook gewoon dingen voor dat geld.
In Nederland worden advocaten en journalisten afgeluisterd door de inlichtingendiensten, heb je het toeslagen schandaal om er maar ff 2 te noemen. Maar wind je rustig op over trumpquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Wij betalen met ons geld.
In de USA betalen ze met hun mensenrechten.
Noem dat maar beide naaiend prutswerk wat je wel ongeveer even stom vindt.
Ik denk niet dat je een goed beeld hebt van wat er nu in de vs gaande is.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:52 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
In Nederland worden advocaten en journalisten afgeluisterd door de inlichtingendiensten, heb je het toeslagen schandaal om er maar ff 2 te noemen. Maar wind je rustig op over trump
Oh zeker wel, maar dat is hun probleem. Heb jij een goed beeld bij wat er in Europa de afgelopen jaren gebeurde?quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je een goed beeld hebt van wat er nu in de vs gaande is.
Doodmoe.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:04 schreef Clubsoda het volgende:
Ik word een beetje moe van dit stokpaardje.
Mijn vriendin zegt dat Het Verhaal van Vlaanderen nog veel beter is dan de Nederlandse versies en ook op NPO Start staat.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Net genoten van “het verhaal van Amsterdam”. Wat is dat toch een gaaf concept.
Behoorlijk ja. Maar ik denk werkelijk dat je niet weet wat er nu speelt in de vs.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Oh zeker wel, maar dat is hun probleem. Heb jij een goed beeld bij wat er in Europa de afgelopen jaren gebeurde?
Het is wat langzaam allemaal en die figuranten die niets zeggen vind ik wat ongemakkelijk, maar deze serie wil ik als geboren en getogen Amsterdammer wel graag zien.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Net genoten van “het verhaal van Amsterdam”. Wat is dat toch een gaaf concept.
Dit weet ik, en het is een Amerikaans probleem.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. Maar ik denk werkelijk dat je niet weet wat er nu speelt in de vs.
Zonder tussenkomst van congres departementen opheffen.
Overdracht van alle financiële stromen naar musk zijn club.
Musk heeft van alle Amerikanen nu de persoonsgegevens in handen.
Musk heeft alle transacties tussen zijn concurrenten en de overheid nu in handen.
Bezetten, intimideren van afdelingen binnen de overheid.
Het censuren van elke vorm van diversiteit - tot het afdekken van vrouwelijke wiskundigen die aan de voet van cryptologie hebben gestaan.
Ontslaan van ambtenaren die niet achter Trump staan.
De pijlen lijken nu te richten op het Department of Education.
Er zijn mensen die al tientallen jaren in het buitenland werkte voor usaid, en nu binnen een maand terug moeten zijn. Ontslagen, daar een leven hebben en maar moeten zien hoe alles terug kan naar de VS.
Dat heb ik ook gezien, was inderdaad heel goed.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mijn vriendin zegt dat Het Verhaal van Vlaanderen nog veel beter is dan de Nederlandse versies en ook op NPO Start staat.
Met hoe goed musk en Trump in de smaak vallen bij Putin en Dugin ben ik toch blij dat ik pakweg twee keer zo ver van het front af woon dan jij.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dit weet ik, en het is een Amerikaans probleem.
Was jij niet degene die Iran zo tof vond?quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Met hoe goed musk en Trump in de smaak vallen bij Putin en Dugin ben ik toch blij dat ik pakweg twee keer zo ver van het front af woon dan jij.
Dat ik ergens heen ga betekent niet dat ik het regime tof vind. Maar de mensen in Iran, de gastvrijheid, de tegenstrijdigheid in bijna alles: aanrader. Zie het vooral met je eigen ogen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:38 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Was jij niet degene die Iran zo tof vond?
Dit is echt tegen dovemansoren. Mijn eerste interactie met hem was een scheldkannonade omdat ik ooit in Cuba geweest.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat ik ergens heen ga betekent niet dat ik het regime tof vind. Maar de mensen in Iran, de gastvrijheid, de tegenstrijdigheid in bijna alles: aanrader. Zie het vooral met je eigen ogen.
Maar het regime en het eten aldaar: geen aanrader.
Ik ben ook in de vs geweest, ook geen tof regime. Laatste keer dat ik daar was heb ik de staat iemand zien vermoorden, 1/10 geen aanrader (en die ene punt is alleen omdat er appeltaart vooraf was).
Is dat een reden om je drukker te maken over wat er in de VS gebeurd en hier alles maar laten gebeuren?quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je een goed beeld hebt van wat er nu in de vs gaande is.
Lekker geld pompen in een gruwel regime.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:04 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dit is echt tegen dovemansoren. Mijn eerste interactie met hem was een scheldkannonade omdat ik ooit in Cuba geweest.
Laten gebeuren nota bene? Hoe machtig schat je LHO inquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is dat een reden om je drukker te maken over wat er in de VS gebeurd en hier alles maar laten gebeuren?
Ik moest ook grinniken king LHOquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:06 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Laten gebeuren nota bene? Hoe machtig schat je LHO in
Je bent het nog niet verleerdquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Lekker geld pompen in een gruwel regime.
uiteraard. Jammeren over mensenrechten in de VS, maar jubelen over de rechten van de vrouw in Iran, en niet waarnemen wat hier gebeurd.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is dat een reden om je drukker te maken over wat er in de VS gebeurd en hier alles maar laten gebeuren?
Als jij te koop loopt met wat je doet moet je niet huilen als je daar commentaar op krijgt.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:07 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Je bent het nog niet verleerd![]()
Raar vind ik dat, om zo onbeschoft te zijn tegen iemand die je niet kent.
Ik ga deze discussie echt niet nog een keer met je aan hoor. Geniet van je high horsequote:Op woensdag 5 februari 2025 22:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Als jij te koop loopt met wat je doet moet je niet huilen als je daar commentaar op krijgt.
Je snapt donders goed wat ik bedoel. Je druk maken over de situatie in de VS verander je ook niets mee overigens - daar heb je alleen jezelf mee.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:06 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Laten gebeuren nota bene? Hoe machtig schat je LHO in
Volgens LHO heb ik immers geen idee wat daar gebeurd....quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:10 schreef Clubsoda het volgende:
Het grappige is dat ik het heel anders lees. Ik zie sowieso niet iemand die zich overdreven drúk maakt. Hoogstens betrokken, bezorgd. Hij post geen tirades, wel heldere nieuwsstukken. Het feit dat je ergens bezorgd om bent, betekent ook niet dat je ergens anders niet óók betrokken of bezorgd over kan zijn.
Maar er is blijkbaar een select groep wat veel moeite heeft met het bespreken van de Amerikaanse politiek.
Tbf ik ben op mijn vlucht via (niet naar) de vs geweigerd wegens mijn bezoek aan het as der kwaad.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:04 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dit is echt tegen dovemansoren. Mijn eerste interactie met hem was een scheldkannonade omdat ik ooit in Cuba geweest.
Volgens mij ben jij die weer begonnen, vol van verbolgenheid omdat ik je ooit wees op je hypocrisie. Vol afkeer van wat er in de VS gebeurd, maar als ik het over Cuba had, dan zit ik op een high horse....quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:11 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie echt niet nog een keer met je aan hoor. Geniet van je high horse
Maar als je dat niet doet over Cuba, dan is dat volkomen in orde blijkbaar.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als je je daar niet druk over maakt, is er iets flink mis met je.
Mijn vrienden uit Iran wonen inmiddels in Canada. We zijn daar aan de straat gestopt door een jonge vrouw in een auto. "Hello i want to bring you somewhere!". Eenmaal in de auto ging de hijab naar achteren en kwam er een "fuck the ayatollah!" Uit.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
uiteraard. Jammeren over mensenrechten in de VS, maar jubelen over de rechten van de vrouw in Iran, en niet waarnemen wat hier gebeurd.
Dat dus. En niet alleen die oranje idioot. Z’n uitvoerende olicharch is vele malen gevaarlijkerquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bleef het maar beperkt tot de situatie in de VS. Die oranje idioot wil etnische zuiveringen, Europa binnenvallen, alle humanitaire hulp afschaffen. Dit gaat miljoenen mensen wereldwijd zeer negatief beïnvloeden (lees: dood, hongersnood, oorlog, ontheemdheid).
Als je je daar niet druk over maakt, is er iets flink mis met je.
De ellende met jou is dat we weten dat je niet dom bent en ook geen troll. Dat je toch dit soort dingen zegt terwijl je de keuze hebt om goed geïnformeerd te zijn, maakt je zeer onsympathiek.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Maar als je dat niet doet over Cuba, dan is dat volkomen in orde blijkbaar.
Mij aanwrijven over waar ik al dan niet over geïnformeerd ben, is een uitermate sympathiek trekje natuurlijk, net zoals dat jij en menig ander hier niet wensen geconfronteerd te worden.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De ellende met jou is dat we weten dat je niet dom bent en ook geen troll. Dat je toch dit soort dingen zegt terwijl je de keuze hebt om goed geïnformeerd te zijn, maakt je zeer onsympathiek.
En daarom moet Europa op eigen benen gaan staan, economisch, geopolitiek, technologisch, op gebied van IT en militair.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe erg de situatie in Cuba ook is, dat heeft (na bay of pigs) veel minder invloed op de gehele wereld en voor velen zwakken dan wat nu aan de hand is in de VS.
Oh ik ben het absoluut met je eens dat er meer geld naar de EU moet. En zelfs -een van de weinige punten waarover ik van mening ben veranderd de afgelopen jaren- naar defensie.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
En daarom moet Europa op eigen benen gaan staan, economisch, geopolitiek, technologisch, op gebied van IT en militair.
Dat misschien niet, maar ik ben over sommige dingen wel anders gaan denken of ben dingen uit gaan zoeken. Daar heb ik van geleerd, misschien niet mijn mening aangepast maar iets genuanceerder gaan denken (niet over alles want ik kan ook nog heel ongenuanceerd zijn)quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:09 schreef flipsen het volgende:
Over politiek praten op een forum kan natuurlijk best, maar je gaat echt niemand overhalen om eens iets "van de andere kant" te zien. Niet hier, niet op een verjaardag, niet in de bus. Mensen hebben als het om politiek gaat vaak hun standpunten vastgesteld en dan gaan de hakken heel diep het zand in. Interessant wel eigenlijk... Zelf overigens vroeger wel gebrainwashed door mijn toenmalige vriendin
Van VVD'er een geitenwollensok geworden, ben ik haar nog steeds dankbaar voor![]()
En deze “De Amerikaanse president Donald Trump heeft een decreet ondertekend dat transgender vrouwen moet weren uit sportcompetities voor vrouwen.”quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een verbod voor transvrouwen om naar de VS te reizen. Kon er ook nog wel bij.
En Imane Khelif als voorbeeld noemenquote:Op woensdag 5 februari 2025 23:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En deze “De Amerikaanse president Donald Trump heeft een decreet ondertekend dat transgender vrouwen moet weren uit sportcompetities voor vrouwen.”
Nopequote:Op woensdag 5 februari 2025 23:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Meerdere bekeerlingen in de sc
Hèquote:Op woensdag 5 februari 2025 23:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een verbod voor transvrouwen om naar de VS te reizen. Kon er ook nog wel bij.
Maar misschien lukt dat opeens niet meer zo goed als de AFD eind februari heel groot is geworden. Dan zit jij misschien straks ook met een probleemquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
En daarom moet Europa op eigen benen gaan staan, economisch, geopolitiek, technologisch, op gebied van IT en militair.
De Gaulle had gewoon gelijk blijkt maar
Zoals?quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Meerdere bekeerlingen in de sc
Correct. Een Duits/Europees probleem.quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:55 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Maar misschien lukt dat opeens niet meer zo goed als de AFD eind februari heel groot is geworden. Dan zit jij misschien straks ook met een probleem
quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En deze “De Amerikaanse president Donald Trump heeft een decreet ondertekend dat transgender vrouwen moet weren uit sportcompetities voor vrouwen.”
Omdat mensen dus weldegelijk van hun visie / levensbeschouwing kunnen veranderen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 07:44 schreef Vanyel het volgende:
Ik vraag me af waarom dat interessant is, maar ik ben ook duizend rechtser geboren dan ik nu ben.
Mijn eerste was een VVD stem.
Wauw, hardlopen of fietsen? Voor beidenquote:Op donderdag 6 februari 2025 08:59 schreef Clubsoda het volgende:
Goedemorgen. Na 16 kilometer door de mist hangt m'n mascara in ieder geval halverwege m'n wangen
Wat doe je precies voor werk?quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wauw, hardlopen of fietsen? Voor beiden![]()
Mogge! Vandaag niet op de boten maar thuis administratie, er zijn veel mensen op de boot vandaag.
Ik zag gisteren toen ik naar huis fietste al een paar nijlganzen met pulletjes![]()
En net als @ vanyel ben ik ook een stuk linkser (zal niemand hier verbazen) al heb ik nooit VVD gestemd. Geloof dat D66 het meest “linkse” was.
Ik ben vrijwilliger en probeer asielzoekers en statushouders te helpen om de regels in Nederland uit te leggen en met invullen van formulieren en nog veel meerquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Wat doe je precies voor werk?
😘
Dat kan, maar had in elk geval bij mij niks met fok te maken.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Omdat mensen dus weldegelijk van hun visie / levensbeschouwing kunnen veranderen.
Nee man. Elektrisch. Kan iedereen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Rechtsequote:Op donderdag 6 februari 2025 09:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mogge! Vandaag niet op de boten maar thuis administratie, er zijn veel mensen op de boot vandaag.
Ik zag gisteren toen ik naar huis fietste al een paar nijlganzen met pulletjes![]()
En net als @ vanyel ben ik ook een stuk linkser (zal niemand hier verbazen) al heb ik nooit VVD gestemd. Geloof dat D66 het meest “linkse” was.
In de ogen van mijn omgeving toen niet (mijn vader is in een ver verleden raadslid voor de vvd geweest, heeft daarna nooit meer VVD gestemdquote:
Ja, dat dusquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee man. Elektrisch. Kan iedereen.
Sorry![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |