Dat misschien niet, maar ik ben over sommige dingen wel anders gaan denken of ben dingen uit gaan zoeken. Daar heb ik van geleerd, misschien niet mijn mening aangepast maar iets genuanceerder gaan denken (niet over alles want ik kan ook nog heel ongenuanceerd zijn)quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:09 schreef flipsen het volgende:
Over politiek praten op een forum kan natuurlijk best, maar je gaat echt niemand overhalen om eens iets "van de andere kant" te zien. Niet hier, niet op een verjaardag, niet in de bus. Mensen hebben als het om politiek gaat vaak hun standpunten vastgesteld en dan gaan de hakken heel diep het zand in. Interessant wel eigenlijk... Zelf overigens vroeger wel gebrainwashed door mijn toenmalige vriendin
Van VVD'er een geitenwollensok geworden, ben ik haar nog steeds dankbaar voor![]()
En deze “De Amerikaanse president Donald Trump heeft een decreet ondertekend dat transgender vrouwen moet weren uit sportcompetities voor vrouwen.”quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een verbod voor transvrouwen om naar de VS te reizen. Kon er ook nog wel bij.
En Imane Khelif als voorbeeld noemenquote:Op woensdag 5 februari 2025 23:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En deze “De Amerikaanse president Donald Trump heeft een decreet ondertekend dat transgender vrouwen moet weren uit sportcompetities voor vrouwen.”
Nopequote:Op woensdag 5 februari 2025 23:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Meerdere bekeerlingen in de sc
Hèquote:Op woensdag 5 februari 2025 23:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een verbod voor transvrouwen om naar de VS te reizen. Kon er ook nog wel bij.
Maar misschien lukt dat opeens niet meer zo goed als de AFD eind februari heel groot is geworden. Dan zit jij misschien straks ook met een probleemquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
En daarom moet Europa op eigen benen gaan staan, economisch, geopolitiek, technologisch, op gebied van IT en militair.
De Gaulle had gewoon gelijk blijkt maar
Zoals?quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Meerdere bekeerlingen in de sc
Correct. Een Duits/Europees probleem.quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:55 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Maar misschien lukt dat opeens niet meer zo goed als de AFD eind februari heel groot is geworden. Dan zit jij misschien straks ook met een probleem
quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En deze “De Amerikaanse president Donald Trump heeft een decreet ondertekend dat transgender vrouwen moet weren uit sportcompetities voor vrouwen.”
Omdat mensen dus weldegelijk van hun visie / levensbeschouwing kunnen veranderen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 07:44 schreef Vanyel het volgende:
Ik vraag me af waarom dat interessant is, maar ik ben ook duizend rechtser geboren dan ik nu ben.
Mijn eerste was een VVD stem.
Wauw, hardlopen of fietsen? Voor beidenquote:Op donderdag 6 februari 2025 08:59 schreef Clubsoda het volgende:
Goedemorgen. Na 16 kilometer door de mist hangt m'n mascara in ieder geval halverwege m'n wangen
Wat doe je precies voor werk?quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wauw, hardlopen of fietsen? Voor beiden![]()
Mogge! Vandaag niet op de boten maar thuis administratie, er zijn veel mensen op de boot vandaag.
Ik zag gisteren toen ik naar huis fietste al een paar nijlganzen met pulletjes![]()
En net als @ vanyel ben ik ook een stuk linkser (zal niemand hier verbazen) al heb ik nooit VVD gestemd. Geloof dat D66 het meest “linkse” was.
Ik ben vrijwilliger en probeer asielzoekers en statushouders te helpen om de regels in Nederland uit te leggen en met invullen van formulieren en nog veel meerquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Wat doe je precies voor werk?
😘
Dat kan, maar had in elk geval bij mij niks met fok te maken.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Omdat mensen dus weldegelijk van hun visie / levensbeschouwing kunnen veranderen.
Nee man. Elektrisch. Kan iedereen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Rechtsequote:Op donderdag 6 februari 2025 09:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mogge! Vandaag niet op de boten maar thuis administratie, er zijn veel mensen op de boot vandaag.
Ik zag gisteren toen ik naar huis fietste al een paar nijlganzen met pulletjes![]()
En net als @ vanyel ben ik ook een stuk linkser (zal niemand hier verbazen) al heb ik nooit VVD gestemd. Geloof dat D66 het meest “linkse” was.
In de ogen van mijn omgeving toen niet (mijn vader is in een ver verleden raadslid voor de vvd geweest, heeft daarna nooit meer VVD gestemdquote:
Ja, dat dusquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee man. Elektrisch. Kan iedereen.
Sorry![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |