Wij betalen met ons geld.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dat beide aan het prutsen zijn, elk op zijn eigen manier de burger naait.
Volgens mij krijgen we ook gewoon dingen voor dat geld.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Wij betalen met ons geld.
In de USA betalen ze met hun mensenrechten.
Noem dat maar beide naaiend prutswerk wat je wel ongeveer even stom vindt.
T gaat mij meer over het met 1 pennenstreek enorm veel kapot maken wat niet met 1 pennenstreek hersteld kan worden. De mensen die nu geen hiv medicatie krijgen krijgen straks aids. Moeders geven hiv door aan hun ongeboren kinderenquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Klopt. Daarom moet je ook niet doen alsof wat ze bereikt hebben gelijk is aan wat er in de USA bereikt is. Want hier zijn ze nog maar halverwege.
Apart from sanitation, medicine, education, wine, public order, irrigation, roads, the fresh-water system and public health?quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen we ook gewoon dingen voor dat geld.
Dat soort linkse hobbies ja.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Apart from sanitation, medicine, education, wine, public order, irrigation, roads, the fresh-water system and public health?
Ja, het is gruwelijk. Overigens vind ik ook dat nog net van een andere orde dan wat Faber (eigenlijk: dit kabinet, ons parlement, onze democratische rechtsstaat, wij) doen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
T gaat mij meer over het met 1 pennenstreek enorm veel kapot maken wat niet met 1 pennenstreek hersteld kan worden. De mensen die nu geen hiv medicatie krijgen krijgen straks aids. Moeders geven hiv door aan hun ongeboren kinderen
Ieder jaar minder.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen we ook gewoon dingen voor dat geld.
In Nederland worden advocaten en journalisten afgeluisterd door de inlichtingendiensten, heb je het toeslagen schandaal om er maar ff 2 te noemen. Maar wind je rustig op over trumpquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Wij betalen met ons geld.
In de USA betalen ze met hun mensenrechten.
Noem dat maar beide naaiend prutswerk wat je wel ongeveer even stom vindt.
Ik denk niet dat je een goed beeld hebt van wat er nu in de vs gaande is.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:52 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
In Nederland worden advocaten en journalisten afgeluisterd door de inlichtingendiensten, heb je het toeslagen schandaal om er maar ff 2 te noemen. Maar wind je rustig op over trump
Oh zeker wel, maar dat is hun probleem. Heb jij een goed beeld bij wat er in Europa de afgelopen jaren gebeurde?quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je een goed beeld hebt van wat er nu in de vs gaande is.
Doodmoe.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:04 schreef Clubsoda het volgende:
Ik word een beetje moe van dit stokpaardje.
Mijn vriendin zegt dat Het Verhaal van Vlaanderen nog veel beter is dan de Nederlandse versies en ook op NPO Start staat.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Net genoten van “het verhaal van Amsterdam”. Wat is dat toch een gaaf concept.
Behoorlijk ja. Maar ik denk werkelijk dat je niet weet wat er nu speelt in de vs.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Oh zeker wel, maar dat is hun probleem. Heb jij een goed beeld bij wat er in Europa de afgelopen jaren gebeurde?
Het is wat langzaam allemaal en die figuranten die niets zeggen vind ik wat ongemakkelijk, maar deze serie wil ik als geboren en getogen Amsterdammer wel graag zien.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Net genoten van “het verhaal van Amsterdam”. Wat is dat toch een gaaf concept.
Dit weet ik, en het is een Amerikaans probleem.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. Maar ik denk werkelijk dat je niet weet wat er nu speelt in de vs.
Zonder tussenkomst van congres departementen opheffen.
Overdracht van alle financiële stromen naar musk zijn club.
Musk heeft van alle Amerikanen nu de persoonsgegevens in handen.
Musk heeft alle transacties tussen zijn concurrenten en de overheid nu in handen.
Bezetten, intimideren van afdelingen binnen de overheid.
Het censuren van elke vorm van diversiteit - tot het afdekken van vrouwelijke wiskundigen die aan de voet van cryptologie hebben gestaan.
Ontslaan van ambtenaren die niet achter Trump staan.
De pijlen lijken nu te richten op het Department of Education.
Er zijn mensen die al tientallen jaren in het buitenland werkte voor usaid, en nu binnen een maand terug moeten zijn. Ontslagen, daar een leven hebben en maar moeten zien hoe alles terug kan naar de VS.
Dat heb ik ook gezien, was inderdaad heel goed.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mijn vriendin zegt dat Het Verhaal van Vlaanderen nog veel beter is dan de Nederlandse versies en ook op NPO Start staat.
Met hoe goed musk en Trump in de smaak vallen bij Putin en Dugin ben ik toch blij dat ik pakweg twee keer zo ver van het front af woon dan jij.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dit weet ik, en het is een Amerikaans probleem.
Was jij niet degene die Iran zo tof vond?quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Met hoe goed musk en Trump in de smaak vallen bij Putin en Dugin ben ik toch blij dat ik pakweg twee keer zo ver van het front af woon dan jij.
Dat ik ergens heen ga betekent niet dat ik het regime tof vind. Maar de mensen in Iran, de gastvrijheid, de tegenstrijdigheid in bijna alles: aanrader. Zie het vooral met je eigen ogen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:38 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Was jij niet degene die Iran zo tof vond?
Dit is echt tegen dovemansoren. Mijn eerste interactie met hem was een scheldkannonade omdat ik ooit in Cuba geweest.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat ik ergens heen ga betekent niet dat ik het regime tof vind. Maar de mensen in Iran, de gastvrijheid, de tegenstrijdigheid in bijna alles: aanrader. Zie het vooral met je eigen ogen.
Maar het regime en het eten aldaar: geen aanrader.
Ik ben ook in de vs geweest, ook geen tof regime. Laatste keer dat ik daar was heb ik de staat iemand zien vermoorden, 1/10 geen aanrader (en die ene punt is alleen omdat er appeltaart vooraf was).
Is dat een reden om je drukker te maken over wat er in de VS gebeurd en hier alles maar laten gebeuren?quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je een goed beeld hebt van wat er nu in de vs gaande is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |