quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ondanks de preview op de vloer?
Ja ja ik laat me zelf wel de deur uit....
quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ondanks de preview op de vloer?
Ja ja ik laat me zelf wel de deur uit....
Oliequote:Op donderdag 6 februari 2025 13:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
JaAls we hem helemaal niet lakken is ie onbeschermd. De lak die erop zat was transparant. En muurvast.
Was heel mooi maar pastte niet zo goed bij het nieuwe (bruine) vloerkleed. Dus ik weet nog niet zo goed wat het moet worden op dit moment
Aaww knuffel.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:19 schreef Lonaa het volgende:
Baal er wel flink van hoor. Zit 5 uur schuren in en 3 laklagen, dus is wel beetje kut.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:19 schreef Lonaa het volgende:
Baal er wel flink van hoor. Zit 5 uur schuren in en 3 laklagen, dus is wel beetje kut.
In het kader van gedeelde smart is halve smart... Dit weekend lakte ik een paar deurkozijnen en toen licht wou opschuren voor 2e laag, was de hele vloer witquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:19 schreef Lonaa het volgende:
Ooit gepoetst met een siliconen bevattend sopje ?quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In het kader van gedeelde smart is halve smart... Dit weekend lakte ik een paar deurkozijnen en toen licht wou opschuren voor 2e laag, was de hele vloer wit![]()
Zoveel mogelijk opgeschuurd, toen grondverf er op. Dat wou ik gisteren schuren en ook dat pleurde er zomaar af.
Voordat ik de 1e laag er op deed uiteraard ontvet en geschuurd. Raar hoor, acryl op alkyd moet normaliter gewoon goed gaan. Oom van me (begonnen als schilder nu locatie/projectleider bij landelijke firma) komt morgen sowieso even langs, die maar es vragen.
Hoewel Timmermans in grote lijnen een prima politicus is, zit'ie voor GL veel te ver naar rechts. Zijn standpunten tov Gaza zijn niet oke en qua intersectioneel voor de arbeidersklasse staan kan het ook wel anders.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:59 schreef Blues het volgende:
Ik wilde bijna vragen wat jullie van een nieuwe linkse partij zouden vinden. Timmermansgroep.
Hij is een groot staatsman, een politiek zwaargewicht.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hoewel Timmermans in grote lijnen een prima politicus is,
Ugh.quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In het kader van gedeelde smart is halve smart... Dit weekend lakte ik een paar deurkozijnen en toen licht wou opschuren voor 2e laag, was de hele vloer wit![]()
Zoveel mogelijk opgeschuurd, toen grondverf er op. Dat wou ik gisteren schuren en ook dat pleurde er zomaar af.
Voordat ik de 1e laag er op deed uiteraard ontvet en geschuurd. Raar hoor, acryl op alkyd moet normaliter gewoon goed gaan. Oom van me (begonnen als schilder nu locatie/projectleider bij landelijke firma) komt morgen sowieso even langs, die maar es vragen.
Mja mja, dan blijft het (mooi) notenhouten kleur. Wat prachtig is, maar dan valt ie zo weg bij het vloerkleedquote:
Goed werk in de EU ook verricht. Zou een prima minister president zijn, maar mogelijk niet het boegbeeld voor links progressief Nederland. In elk geval niet zolang hij niet wat links progressiever is.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Hij is een groot staatsman, een politiek zwaargewicht.
Even aan mijn eega gevraagd en zij hanteert dit recept:quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:10 schreef Morgane89 het volgende:
[..]Dit is waarschijnlijk hemel op aarde voor onze peuter. Welk recept gebruiken jullie hiervoor?
Dat zit er dik in, hij is echt vet progressief.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Goed werk in de EU ook verricht. Zou een prima minister president zijn, maar mogelijk niet het boegbeeld voor links progressief Nederland. In elk geval niet zolang hij niet wat links progressiever is.
Dankjewel!quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even aan mijn eega gevraagd en zij hanteert dit recept:
https://madebyellen.com/kaiserschmarrn-zelf-maken-recept/
Roomboter en bessencompote naar eigen inzicht zelf toevoegen...
Je bedoelt qua vulling van zijn vermogen?quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dat zit er dik in, hij is echt vet progressief.
Na zijn onlangs geplaatste maagband kan het niets anders zijn dan dat...quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je bedoelt qua vulling van zijn vermogen?
Je kunt ook donkerder oliën.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja mja, dan blijft het (mooi) notenhouten kleur. Wat prachtig is, maar dan valt ie zo weg bij het vloerkleed
Dat probeerde ze gister al met het kleed.quote:
Hi-la-rischquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:23 schreef Lonaa het volgende:
Hihaho PietVerdriet is aan het fatshamen. Hoogtepuntje hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |