Wauw!! Wat gaaf, Vertel (zodra je tijd hebt) meerquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:26 schreef AnneX het volgende:
Euh…rollercoaster hier. Binnen 24 uur beslist.
En dat is snel! Lokatie Lokatie lokatie…wij gaan verhuizen!![]()
Nog niet echt doorgedrongen. Veel, heel veel te regelen.
Geen klustopic voorlopig.
The gift that keeps on givingquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:23 schreef Lonaa het volgende:
Hihaho PietVerdriet is aan het fatshamen. Hoogtepuntje hoor.
Wow!quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:26 schreef AnneX het volgende:
Sterktequote:Op donderdag 6 februari 2025 18:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:AnneX![]()
Benieuwd naar hoe, wat, wanneer en zulks
![]()
Hier beetje sipjes, moeder van een goede vriendin is vannacht overleden. Het was voor haar echt beter zo (jong dement dus dat ging snel en haast mens-onterend) maar het is wéér een vriend(in) die te jong een ouder moet missen![]()
En verder druk met werk en privé. Deze week geen avond thuis geweest tot nu. Allemaal (bijna allemaal..) leuke zaken maar het gebrek aan me-time begint merkbaar te worden. Daarom stiekem blij dat een koffie drink afspraak morgenmiddag niet doorgaat. Even thuis tussen werken en avond afspraak.
Komend weekend nachtje weg. Dan redelijk rustige werkweek.
De dag van de uitvaart pak ik helemaal vrij, heb ik net besloten. Even landen. (wel in de avond een hihaho carnavalsrepetitie)
Wat triest, jong je moeder moeten missenquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
![]()
Hier beetje sipjes, moeder van een goede vriendin is vannacht overleden. Het was voor haar echt beter zo (jong dement dus dat ging snel en haast mens-onterend) maar het is wéér een vriend(in) die te jong een ouder moet missen![]()
En verder druk met werk en privé. Deze week geen avond thuis geweest tot nu. Allemaal (bijna allemaal..) leuke zaken maar het gebrek aan me-time begint merkbaar te worden. Daarom stiekem blij dat een koffie drink afspraak morgenmiddag niet doorgaat. Even thuis tussen werken en avond afspraak.
De dag van de uitvaart pak ik helemaal vrij, heb ik net besloten. Even landen. (wel in de avond een hihaho carnavalsrepetitie)
KNUFFFFFquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
![]()
Heb zomaar het idee dat er bij jou geen hont komt wonenquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:44 schreef derLudolf het volgende:
Mn pa en ma passen sinds maandag op een hont van vrienden.
Maandag toen ik thuis kwam meurde het direct naar hont![]()
Het beest is irritant, loopt regelmatig om niets dom te piepen en loopt je de hele tijd voor de voeten. Na een week heeft ie niet door dat ie van mijn geen aandacht en zeker geen eten krijgt.
Verder ontgaat me het praktisch nut van een Cockers Spaniel, waaks zijn ze niet en als jachthond lijken ze me ook niet nuttig. Tevens zijn de oren enkel ter decoratie.
Ik denk dat je wel redelijk in de juiste richting zitquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb zomaar het idee dat er bij jou geen hont komt wonen
Heb je het tecept voor me? Ik heb 2 PG-boeken, maar deze niet.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:39 schreef Blues het volgende:
Koekjes gelukt en lekker hartig!
[ link | afbeelding ]
Nu lekker wat boodschappen doen in de zon op de fiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalala.
Helaasch ben ik na al die jaren mijn mailadres kwijt😢 door moeten wisselen van provider.
Gefeliciteerd! En succes met alles regelenquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:26 schreef AnneX het volgende:
Dit komt uit het 2e boek. Ik had nog 4 lapjes bladerdeeg, dus heb alles x 4 gedaan. Een aantal voor onszelf ('mogen' er elk 4 vanavond als snack) en rest bewaren voor visite en morgen een gedeelte mee naar werkquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heb je het tecept voor me? Ik heb 2 PG-boeken, maar deze niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:01 schreef AnneX het volgende:
In november ging het mis met bieden op een koopflat in Blues brother straat. OK.
Op de ochtend van mijn jaardag een berichtje van de makelaar. Gelijk gereageerd met een kort mailtje. Natuurlijk liep het storm.FantastischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalala.
Helaasch ben ik na al die jaren mijn mailadres kwijt😢 door moeten wisselen van provider.Gefeliciteerd en veel succes!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit komt uit het 2e boek.Thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb Boek 1 & "Elke dag". Boek 1 hebben jullie ook. Maar mocht je een recept uit "Elke dag" willen, geef maar een gil!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Dank maar we lenen boek 2 van de kinderen en kregen als kado Elke Dag van henquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Ik heb Boek 1 & "Elke dag". Boek 1 hebben jullie ook. Maar mocht je een recept uit "Elke dag" willen, geef maar een gil!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |