Hoe kom je daar bij?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:11 schreef z80 het volgende:
We zouden het niet hebben over de politiek in de USA.
Ik krijg in mijn tijdlijn op feesboek nu memes uit Tesla groepen en cybertruck groepen, dus ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:25 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe veel de vraag naar Tesla's in de min is gegaan, ik heb ergens een vermoeden dat de mensen die een Tesla zouden kopen in de VS geen Republikeinen zijn maar eerder F-150 rijders, en in Europa er ook onder deze doelgroep weinig sympathie is voor hem. Hij wil gaan procederen tegen al die bedrijven die niet meer op X willen adverteren en heb een vermoeden dat veel mensen geen behoefte meer hebben aan hun X account sinds hij zich zo gedraagt.
En musk nu via de AFD zijn macht in Duitsland aan het vergroten is. Daarnaast zijn de grootste fascisten in rusland ook fan, en waar stonden die ook alweer op de stoep?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Je kunt het wel niet over Amerikaanse politiek willen hebben maar da’s enorm struisvogelpolitiek bedrijven. Ten eerste omdat de gevolgen daarvan wereldwijd zullen zijn en ten tweede omdat op ons continent én in ons land er politici zijn die zijn acties geweldig vinden.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:29 schreef Blues het volgende:
Financiering PEPFAR is ook stilgelegd door die gek.
https://nos.nl/artikel/25(...)anwege-decreet-trump
Ik kwam een filmpje tegen van iemand die zijn Cybrtruck had laten polijsten.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik krijg in mijn tijdlijn op feesboek nu memes uit Tesla groepen en cybertruck groepen, dus ja.
Die heb ik ook gezien ja. Leuk als je die tegenkomt en de zon staat er opquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kwam een filmpje tegen van iemand die zijn Cybrtruck had laten polijsten.
En er daarnee in zonnig Californie mee reed, en dus "verdween" voor de ogen van andere bestuurders door het extreem spiegelen van de omgeving in het plaatwerk van de auto
https://steun.aidsfonds.nl/pepfarquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:29 schreef Blues het volgende:
Financiering PEPFAR is ook stilgelegd door die gek.
https://nos.nl/artikel/25(...)anwege-decreet-trump
F150 rijder is imho veel waarschijnlijker een republikein dan een democraat, die veel eerder een Tesla heeftquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:15 schreef derLudolf het volgende:
Als F150 rijder wil je toch juist geen Tesla lijkt me? Of is de F150 daar voor slapjanusen en hoor je F250 of groter te rijden?
Goeie link (had ik al gedaan)quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
https://steun.aidsfonds.nl/pepfar
Daar begon LHO zelf over. We zijn teveel gefocust op de USA.quote:
Hij bedoelt vooral te zeggen dat je het niet los van elkaar kunt zien. En uit zijn zorgen daarover.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
"Waarom altijd de focus op de Amerikaanse politiek! Zie wat er in Duitsland gebeurt! Veel dichterbij!"
Logo van de Duitse fascistische partij nadat Elon op bezoek is geweest:
[ afbeelding ]
Dank je. Ik had er de kracht niet voor.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:15 schreef Clubsoda het volgende:
Je snapt de functie van aanhalingstekens?
[..]
Hij bedoelt vooral te zeggen dat je het niet los van elkaar kunt zien. En uit zijn zorgen daarover.
Ligt denk ik ook aan de leeftijd van Kleinkinderen. Na 45 minuten is Marijn wel klaar met bowlen. Vorige week nog een uur met mijn ouders en Marijn gebowld (4 personen totaal, incl. hapje en drankje). Uurtje was genoeg, daarna was hij het echt wel zat en wilde de speeltuin in.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:41 schreef Blues het volgende:
Vraagje omdat ik het niet goed weet.
We gaan met 6 mens (wij, kinderen en kleinkinderen) een uur bowlen met tussendoor een lekkere snack.
Dit heb ik al besproken via de site.
Maar is 1 uur bowlen met 6 mens niet wat kort?
Oudste is 15 en jongste 10quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ligt denk ik ook aan de leeftijd van Kleinkinderen. Na 45 minuten is Marijn wel klaar met bowlen. Vorige week nog een uur met mijn ouders en Marijn gebowld. Uurtje was genoeg, daarna was hij het zat en wilde de speeltuin in.
quote:Hoe lang duurt 1 spel bowlen?
Hoeveel tijd moet ik vrijmaken voor een bowlingspel? Het bowlen duurt ongeveer 10 minuten per speler per spel. Dus indien je met bijvoorbeeld 6 personen op een baan speelt zal 1 spel ongeveer een uur in beslag nemen.
Ik denk dat Barreltje haar advies dan wat beter isquote:
Ja dit hadden we ook gevonden.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:02 schreef Barreltje het volgende:
ikzelf vind 1.5 uurbowlen het leukst. een uur is te kort 2 uur te lang.. ik neem aan dat je 1 baan hebt ? met 6 personen weet ik niet of je dan een spel af kan maken..
ahh google :
Afgelopen jaren gaat er bij de aan ons aangesloten organisaties 85-89% naar de doelbesteding.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:38 schreef Barreltje het volgende:
plat gezien is het eigenlijk best verontrustend dat de wereld zo enorm afhankelijk is van de regering van de USof A.. zoveel hulporganisaties die daar van afhankelijk zijn..
natuurlijk is dat allemaal gekochte invloed her en der, maar toch.. ik verbaas me er steeds meer over hoeveel vinger de USA in de pap hebben in de hele wereld..
uiteindelijk zou dit een begin moeten zijn van het ontvlechten van die invloed lijkt me..
PLUS dat er ook goed gekeken mag worden naar waar het geld daadwerkelijk an uitgegeven wordt.. maar daat heeft @:borisz vast meer inzicht in..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |