Wat was er zo verschrikkelijk aan die wet dan?quote:Op zondag 2 februari 2025 11:17 schreef z80 het volgende:
[..]
Waarom de focus op de afd? Het voorstel van de CDU is veel erger.
Gelukkig heeft deze wet het niet gehaald. Maar dat komt meer omdat CDU leden ook niet achter deze wet stonden en tegen stemden.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:15 schreef Clubsoda het volgende:
Je snapt de functie van aanhalingstekens?
[..]
Hij bedoelt vooral te zeggen dat je het niet los van elkaar kunt zien. En uit zijn zorgen daarover.
quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:34 schreef Kaatje1 het volgende:
kaartje voor de try-out van de oudejaarsconference van Peter Pannekoek is binnen.
Das als ik een of ander doel een hak wil zetten meld ik me als donateur en daarna direct weer af?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja het werven van een donateur kost 100 euro
Haha, ik ga lekker op de fiets, 10 minuten verderop. Geloof (zou het moeten opzoeken) dat ik op dezelfde plek zit als bij Pieter Derksquote:
Bij Caprera waren binnen een half uur of zo de kaarten uitverkocht. En alweer een 3e show bijgeboekt.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Haha, ik ga lekker op de fiets, 10 minuten verderop. Geloof (zou het moeten opzoeken) dat ik op dezelfde plek zit als bij Pieter Derks
AGV is gewoon erg lekker en gezond.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:20 schreef AnneX het volgende:
Leuk stukje over een week Nederlandse eetgewoonten in VK.
Helaas lukt leesbaar linken niet: https://www.volkskrant.nl(...)utm_content=v1268899
Quote:” We hebben een oproep gedaan en de respons was overrompelend. In de week van 9 tot 16 december gunden ruim vijfduizend lezers ons zeven dagen lang een kijkje in de keuken. Alle leeftijden deden mee, van jonger dan 18 tot 70-plus. De twaalf provincies zijn vertegenwoordigd, en enkele lezers uit het buitenland. Het merendeel zal Volkskrantlezer zijn, maar de vragenlijst stond voor iedereen open.”
Op vrijdag was er alleen nog achter in de zaal 1 of 2 plekken en op zaterdag ook nog maar 4 plekken.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Bij Caprera waren binnen een half uur of zo de kaarten uitverkocht. En alweer een 3e show bijgeboekt.
De 'halfjaars' show noemt ie het
Hangt van de afspraken tussen goed doel en wervingsbureau.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Das als ik een of ander doel een hak wil zetten meld ik me als donateur en daarna direct weer af?
Gelezen, leuk herkenbaar artikel over eettijden en wie wat wanneer eet.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:20 schreef AnneX het volgende:
Helaas lukt leesbaar linken niet: https://www.volkskrant.nl(...)utm_content=v1268899
Quote:” We hebben een oproep gedaan en de respons was overrompelend. In de week van 9 tot 16 december gunden ruim vijfduizend lezers ons zeven dagen lang een kijkje in de keuken. Alle leeftijden deden mee, van jonger dan 18 tot 70-plus. De twaalf provincies zijn vertegenwoordigd, en enkele lezers uit het buitenland. Het merendeel zal Volkskrantlezer zijn, maar de vragenlijst stond voor iedereen open.”
Oh deze heb ik ook ingevuld als niet VK-lezer.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:20 schreef AnneX het volgende:
Link in archive zetten?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Oh deze heb ik ook ingevuld als niet VK-lezer.
Kan alleen niet lezen. Dit artikel zit achter de volledige VK-muur. Heb abo op Parool en lees daarmee ook normale artikelen van VK, maar deze zit achter slot en grendel.
Ja. Bij aanmelden de vragen voor leeftijd.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
Helaasch 😥 Lukte mij dus niet.
Wat leuk dat jij meedeed! De hele week?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |