abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 januari 2025 @ 13:39:15 #1
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_216341192
Op X is de HEMA trending topic vanwege deze poster.
Wat vind jij?

twitter

twitter

twitter

poll
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  zaterdag 18 januari 2025 @ 13:39:25 #2
201761 phpmystyle
pi_216341195
Het is geen enkel probleem dat iemand in transitie gaat omdat hij of zij van geslacht wil veranderen. Wij moeten daar respectvol met omgaan als maatschappij. Het moet geen probleem zijn.

Wat wel een probleem is dat het voor sommigen een manier is om een politiek statement te maken, die mensen denken dat wij mensen nog steeds beknot zijn in ons denken door de grote traditie en dat wij losgemaakt moeten worden. Deze mensen noemen wij woke, hoewel romantici een beter woord daarvoor is. Nog vervelender is dat deze mensen deze manier van denken naar kinderen toe willen brengen.

Het is dan wat mij betreft de rol van de staat om in te grijpen. Volwassenen moeten doen wat ze willen. Maar we houden het weg bij kinderen. De staat moet dan ingrijpen als dat wel gebeurt.
  zaterdag 18 januari 2025 @ 13:40:32 #3
201761 phpmystyle
pi_216341201
  zaterdag 18 januari 2025 @ 13:43:32 #4
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_216341234
quote:
Is toch kut als je dat constant meemaakt
:')
pi_216341238
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 12:15 schreef VEM2012 het volgende: [..] Dat inzichten kunnen veranderen is geen reden om inzichten van nu dan maar af te doen als meningen, dus zinloos. Fotomodel worden is voor slechts weinigen weggelegd en met grote littekens zit dat er voor niemand in. Ja, een enkele opdracht wellicht. Maar om professioneel fotomodel te worden moet je zeer fotogeniek zijn en voldoen aan een zeer hoge standaard kwa uiterlijk.
Allemaal leuk en aardig, maar dat betekent niet dat deze transman geen modellenwerk mag aannemen. Je hebt opdrachtgevers die qua modellen afwijken van de norm die je omschreef. Hema is daar een voorbeeld van. Dove is een ander voorbeeld. En hij is bovendien niet de enige transgender die modellenwerk doet. Fok is wel eens vaker op tilt geslagen bij transvrouwen in reclame voor dames artikelen. Dat dit om een niche markt gaat, prima. Maar hij is er wel. En hij zorgt voor veel exposure, want het gaat behoorlijk viraal.
quote:
Verder lijkt het mij alsof je bewust hebt gelezen over het stukje waar ik aangeef dat het niet gaat om mensen met genderdysforie. Natuurlijk verdienen die hun plek in de maatschappij, liefde en geborgenheid. Staat helemaal niet ter discussie en buiten een enkele hork om krijgt men dan ook wel.
Maar waarom is er dan ophef over reclame gericht aan transgenders.
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 januari 2025 @ 14:16:00 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_216341505
Net paar badhanddoeken gekocht. Mooie aanbieding.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Admin zaterdag 18 januari 2025 @ 14:30:00 #7
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_216341619
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 13:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
zou me letterlijk niet minder kunnen boeien. Daarbij doen de mensen daar het totaal niet opzettelijk. Ik vind het nogal flauw om dat dan breeduit in een video te publiceren alsof ze je iets verschrikkelijks aan doen. Sterker; op voorhand al gewoon een camera neerzetten ook gewoon :') Aandachtszoekertje dus.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_216341645
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 12:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Jezelf zijn houdt dan in dat er 7 miljard {of hoeveel inwoners er inmiddels zijn) zijn.

Het probleem zit hem vooral in de maatschappij, die van je verwacht je op een bepaalde specifieke manier te presenteren en te gedragen, al naar gelang je geslacht.

We zitten nu op een keerpunt waarbij dat meer wordt los gelaten. En dan kun je een golfbeweging verwachten waarbij een grote groep neigt naar genderdysforie, maar dat niet heeft.

Het is mooi dat je je kind in goede banen leidt.
Dat ze nu denkt biseksueel te zijn: dat zou best kunnen, en ligt ook wel in de lijn van haar eerdere denken dat ze wellicht trans is .
Dat ze nog geen stapjes op seksueel gebied gedaan heeft zegt niets geaardheid gaat verder dan seksuele oriëntatie.
Dat ik homo ben, dat zagen mijn ouders al toen ik 4 jaar oud was.
Ik ik het voor mezelf terug teken, dan kom ik ook rond die leeftijd uit, qua gedachtengang en gedragingen.

Maar toen was ik niet met seks bezig of zo. Op die leeftijd weet je niet wat dat is.

Ik heb haar ook niet gezegd dat ze niet biseksueel is, ik heb haar gezegd dat het onnodig is om jezelf nu al te labelen en dat ze zichzelf de vrijheid moet geven om te ontdekken hoe en wat. En dat het mij totaal niet uitmaakt of ze bi, lesbisch of hetero is. Uiteraard zou ik zeggen. Ik wil haar niet beperken, ik wil dat ze zichzelf niet beperkt.

Het gaat mij er ook veel meer om dat ik zie dat ze vooral ergens bij wil horen. En dat is lastig op die leeftijd natuurlijk met alle onzekerheden die je hebt, nieuwe school, enz.
pi_216341660
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 12:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, dat is het gevolg van misstanden uit het verleden, waardoor daar op dit moment een taboe op rust.

Maar dat wil jij niet horen.
Verzonnen misstanden. Er is geen enkele aanwijzing dat anorexia werd bevorderd door heroin chic.

Net zo min als dat Tipper Gore gelijk had dat de jeugd door het luisteren naar gangster rap crimineel werd.
pi_216341670
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 12:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Natuurlijk zijn er uitwassen en mensen die er veel te ver in gaan. Dat heb je met alles, dus daar is genderdysforie geen uitzondering op. Pubers zullen van alles denken (te voelen) en dat is helemaal prima. En laat ze dat voelen, praat erover, geef ze in het redelijke ruimte. Ik denk dat voor een wereld zonder hokjes en labels het eerst van belang is dat iedereen weet dat zijn hokje of label ook goed is, geaccepteerd wordt. Dat je goed bent zoals je bent, en dat anderen, ook als ze het niet begrijpen, het wel respecteren.

Dat is nu simpelweg niet zo. En dan krijgen ook de uitwassen en extremen veel meer aandacht en dan groeit dat. Dat doet geen enkele zaak ooit goed, denk ik.
Zo denk ik dat trans activisme contraproductief werkt als het gaat om acceptatie van de lhbtiqa+ gemeenschap.
pi_216341681
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 12:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat laatste is dus niet waar. Zelfs mensen die een volledige transitie hebben doorlopen en duidelijk man of vrouw zijn maar waarvan bekend is dat ze anders geboren zijn, lopen constant tegen mensen aan die hen bewust blijven misgenderen, omdat ze freaks of nature zijn, toch echt geen man/vrouw zijn ook al doen ze alsof, en dus gewoon man/vrouw blijven zoals ze geboren zijn. Daar zit de pijn.

Een vergissing is niet erg. Maar als iemand vraag hij/zij/hen genoemd te worden, ook al begrijp je dat niet, waar zit dan het probleem om het wel te doen?
Ik sluit niet uit dat het voorkomt, maar er zijn ook transvrouwen en transmannen (al ken ik alleen maar transvrouwen) die gewoon normaal meedraaien zonder dat ze te maken hebben met pesterijen of erger.
  zaterdag 18 januari 2025 @ 14:40:59 #12
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216341697
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 13:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
Rare vent. Ziet er ook raar uit, hij lijkt wel een verklede vrouw. En dat in een restaurant. :')
Science matters
pi_216341729
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 13:44 schreef Wantie het volgende:

[..]
Allemaal leuk en aardig, maar dat betekent niet dat deze transman geen modellenwerk mag aannemen. Je hebt opdrachtgevers die qua modellen afwijken van de norm die je omschreef. Hema is daar een voorbeeld van. Dove is een ander voorbeeld. En hij is bovendien niet de enige transgender die modellenwerk doet. Fok is wel eens vaker op tilt geslagen bij transvrouwen in reclame voor dames artikelen. Dat dit om een niche markt gaat, prima. Maar hij is er wel. En hij zorgt voor veel exposure, want het gaat behoorlijk viraal.
[..]
Maar waarom is er dan ophef over reclame gericht aan transgenders.
Ik denk dat als een transman bv voor Suit Supply in een pak gaat staan er geen ophef is, omdat je het niet ziet. Loïza Lamers hoor ik ook nooit ophef over.

Waar de dame uit de OP vermoedelijk op aanslaat is de zichtbare littekens. Waarmee Hema bewust kiest om te wijzen op dat we hier te maken hebben met een biologische vrouw.

Nou vind ik de ophef onzinnig, maar als je politiek gaat bedrijven… dan krijg je dit soort gezeik.

Een beetje hetzelfde als op een eerste date gaan beginnen over politiek. Ook niet doen. Verlaagt de kans dat de avond horizontaal eindigt enorm. ;)
pi_216341741
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 14:16 schreef tong80 het volgende:
Net paar badhanddoeken gekocht. Mooie aanbieding.

[ afbeelding ]

Had je er echt zoveel nodig???
pi_216341769
quote:

[..]
Zou dit nou niet gewoon in scene gezet zijn?

Kijk, dat er assholes rondlopen, ok. Maar ga filmen en de meeste assholes houden zich ineens in, net als dat ter hoogte van een flitspaal zelfs een petje in een afgetrapt Golfje GTI heel braaf 10 km/u onder de maximumsnelheid rijdt. ;)
  Admin zaterdag 18 januari 2025 @ 14:50:29 #16
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_216341783
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 14:40 schreef Bassie48 het volgende:
Rare vent. Ziet er ook raar uit, hij lijkt wel een verklede vrouw. En dat in een restaurant.
Mwoa, dat moet hij helemaal zelf weten. Punt is dat het personeel daar initieel een man ziet. Niet bewust, maar je hersenen interpreteren het als man. En dan zeg je 'meneer'. Zo werkt dat. Zo leer je dat. Dat is netjes en beleefd.
En dan kun je zeggen 'ik wil graag dat je mevrouw zegt', maar zo'n knul ziet honderd klanten per dag en kan dat echt niet allemaal onthouden. Die komt volgende keer weer langs, ziet nog steeds een man en zegt weer - geheel onbedoeld - 'meneer'.
Ja, vervelend, maar feit blijft dat je 'meneer' bent qua uiterlijke kenmerken en dat mensen nu eenmaal primair visueel zijn ingesteld en je hersenen er zelf op zijn ingericht om zo snel en efficient mogelijk geslacht te herkennen.
En hey, in 99,9% van de gevallen heb je het gewoon correct. Als je tegen mensen die eruit zien als man opeens continu mevrouw gaat zeggen is de kans dat je ernaast zit vele malen groter. Buiten dat je dan doelbewust voordat je iemand groet eerst uitgebreid moet gaan kijken hoe die persoon zich kleedt etc. En dan NOG kan een man die NIET een transvrouw is OOK gewoon een jurk aantrekken en zich opmaken. En als je dan mevrouw zegt is het OOK niet goed.

En iedereen vragen hoe ze genoemd willen worden is ook nogal beledigend (hoezo? zie ik eruit als een vent?!?) plus dat je dan van letterlijk IEDEREEN die je spreekt moet onthouden hoe ze genoemd willen worden.

Het is gewoonweg onpraktisch en niet te doen. Accepteer gewoon dat mensen je niet als vrouw herkennen als je er uit ziet als een man. Daarmee kweek je meer respect dan met verontwaardigde filmpjes online pleuren om aan te geven hoe verschrikkelijk je het wel niet hebt.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zaterdag 18 januari 2025 @ 15:04:33 #17
pi_216341928
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 14:49 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Zou dit nou niet gewoon in scene gezet zijn?

Kijk, dat er assholes rondlopen, ok. Maar ga filmen en de meeste assholes houden zich ineens in, net als dat ter hoogte van een flitspaal zelfs een petje in een afgetrapt Golfje GTI heel braaf 10 km/u onder de maximumsnelheid rijdt. ;)
Heeft ze dit bij al die restaurants in scene gezet? Volgens mij filmt ze om een punt te maken dat ze telkens sir genoemd wordt. Lijkt me doodvermoeiend.
pi_216342018
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 14:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik denk dat als een transman bv voor Suit Supply in een pak gaat staan er geen ophef is, omdat je het niet ziet. Loïza Lamers hoor ik ook nooit ophef over.

Waar de dame uit de OP vermoedelijk op aanslaat is de zichtbare littekens. Waarmee Hema bewust kiest om te wijzen op dat we hier te maken hebben met een biologische vrouw.

Nou vind ik de ophef onzinnig, maar als je politiek gaat bedrijven… dan krijg je dit soort gezeik.

Een beetje hetzelfde als op een eerste date gaan beginnen over politiek. Ook niet doen. Verlaagt de kans dat de avond horizontaal eindigt enorm. ;)
Er zijn ook heel veel biologische vrouwen die die littekens hebben vanwege een medisch noodzakelijke masectomie. Als de littekens het probleem zijn, vind ik dat problematisch.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_216342065
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 15:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Er zijn ook heel veel biologische vrouwen die die littekens hebben vanwege een medisch noodzakelijke masectomie. Als de littekens het probleem zijn, vind ik dat problematisch.
En zeg eens eerlijk: zou je die in zo’n reclame zien?
pi_216342081
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 15:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
Heeft ze dit bij al die restaurants in scene gezet? Volgens mij filmt ze om een punt te maken dat ze telkens sir genoemd wordt. Lijkt me doodvermoeiend.
Er wordt vooraf al gefilmd. En het is social media. Niet bepaald de meest betrouwbare bron. :)
pi_216342095
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 15:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
En zeg eens eerlijk: zou je die in zo’n reclame zien?
Gelukkig zijn er inderdaad bedrijven die dat doen. En Hema zou het ook doen, als er een goede optie voor was. Dit is gewoon een heel ludieke reclame voor heren boxers.
Als er een bepaalde beha zou worden verkocht met vulling ofzo dan geloof ik zeker dat Hema een vrouw met een dubbele of enkele masectomie zou kunnen laten zien.

Wat niet wil zeggen dat ik best denk dat ze hebben geanticipeerd op de fophef en dus het genereren van lekker veel aandacht door het soort vrouwen uit de OP.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 januari 2025 @ 15:21:57 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_216342111
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 14:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Grapjas. Weldegelijk 8 stuks gekocht. :)

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 januari 2025 @ 15:25:56 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_216342152
Zoals gewoonlijk hun tijd ver vooruit.................

Bekijk deze YouTube-video

zaterdag 18 januari 2025 @ 15:34:58 #24
453928 PSVCL
FK Rigas FS
pi_216342215
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 07:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wat?
Dat dit soort anti Goddelijke campagnes onderdeel zijn van een duivelse agenda ..

[ Bericht 17% gewijzigd door SwJ op 18-01-2025 16:25:31 ]
  zaterdag 18 januari 2025 @ 15:37:23 #25
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216342240
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 15:21 schreef tong80 het volgende:

Op zaterdag 18 januari 2025 14:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik heb ze ook bij de HEMA gekocht + gewone handdoeken + gastendoekjes + washandjes. Prima kwaliteit hoor.
Science matters
pi_216342443
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 15:20 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Gelukkig zijn er inderdaad bedrijven die dat doen.
Benieuwd naar wat voorbeelden dan…
pi_216342457
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 15:34 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Dat dit soort anti Goddelijke campagnes onderdeel zijn van een duivelse agenda ..

Ik wens je veel succes met jouw clubje zometeen. :)

[ Bericht 13% gewijzigd door SwJ op 18-01-2025 16:25:49 ]
  zaterdag 18 januari 2025 @ 16:05:51 #28
pi_216342467
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 15:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Er wordt vooraf al gefilmd. En het is social media. Niet bepaald de meest betrouwbare bron. :)
Wel een hoop werk om zoiets in scene te zetten. Maar goed ik sluit niks uit.
  zaterdag 18 januari 2025 @ 16:07:11 #29
pi_216342483
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 14:30 schreef Danny het volgende:

[..]
zou me letterlijk niet minder kunnen boeien. Daarbij doen de mensen daar het totaal niet opzettelijk. Ik vind het nogal flauw om dat dan breeduit in een video te publiceren alsof ze je iets verschrikkelijks aan doen. Sterker; op voorhand al gewoon een camera neerzetten ook gewoon :') Aandachtszoekertje dus.
Nou Danny ik weet niet of jij weet hoe het is om constant 'zij' genoemd te worden. Maar ik niet. Lijkt me bloedirritant.
pi_216342549
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 14:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Verzonnen misstanden. Er is geen enkele aanwijzing dat anorexia werd bevorderd door heroin chic.

Net zo min als dat Tipper Gore gelijk had dat de jeugd door het luisteren naar gangster rap crimineel werd.
Dat is verder niet relevant.
De reden waarom er nu een taboe op ligt is vanwege misstanden uit het verleden.
  zaterdag 18 januari 2025 @ 16:13:56 #31
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_216342565
Arme ziel een mes in het hart elke x als iemand heel netjes sir zegt. -O-
Nou zou ik dat eerlijk gezegd ook niet tegen deze persoon zeggen want die ziet er niet eens uit als een heer. :D Maar soms weet je niet hoe een merkwaardig mens genoemd wil worden. Het is vaak erg lastig.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_216342597
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 14:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
We gaan het zien op Fok.
We hebben onder andere ophef gezien bij een bierdrinkende transgender, en een transgender in sportkleding.

quote:
Uitgaande dat dat zo is, wat is dan het probleem precies?

quote:
Wat is daar precies politiek aan?

quote:
Ik weet liever op voorhand dat ik met een transman te heb, dan pas tussen de lakens.
pi_216342605
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 16:13 schreef deedeetee het volgende:
Nou zou ik dat eerlijk gezegd ook niet tegen deze persoon zeggen want die ziet er niet eens uit als een heer. :D Maar soms weet je niet hoe een merkwaardig mens genoemd wil worden. Het is vaak erg lastig.
Dan kun je het natuurlijk vragen.

Verder is het lastig om dit soort situaties te begrijpen als je geen genderdysforie hebt.
  zaterdag 18 januari 2025 @ 16:31:52 #34
pi_216342699
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 16:18 schreef Wantie het volgende:

[..]

Verder is het lastig om dit soort situaties te begrijpen als je geen genderdysforie hebt.
Inderdaad. Is makkelijk praten als cisgender. Dan loop je simpelweg niet tegen dit probleem aan.
  zaterdag 18 januari 2025 @ 16:41:22 #35
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216342791
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 16:13 schreef deedeetee het volgende:
De woke-mens eist van jou dat jij bij elke ontmoeting je eerst aan de persoon in kwestie beleefd vraagt hoe hij/zij/X genoemd wil worden. Dus "Goedenavond onbekend mens, hoe wilt u dat ik u aanspreek: meneer, mevrouw of X?" En dat dus ca. 30x op een dag bij de gemiddelde Nederlander die zich in de openbare ruimte beweegt.
Science matters
pi_216342831
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 16:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat is verder niet relevant.
De reden waarom er nu een taboe op ligt is vanwege misstanden uit het verleden.
Jij vindt het niet relevant. Dat kan.
pi_216342865
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 16:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Jij vindt het niet relevant. Dat kan.
Klopt.
Feit blijft dat door die misstanden daar nu een taboe op rust.
Dat jij vindt dat die misstanden een storm in een glas water waren verandert dat niet.
pi_216342871
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 16:41 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
De woke-mens eist van jou dat jij bij elke ontmoeting je eerst aan de persoon in kwestie beleefd vraagt hoe hij/zij/X genoemd wil worden. Dus "Goedenavond onbekend mens, hoe wilt u dat ik u aanspreek: meneer, mevrouw of X?" En dat dus ca. 30x op een dag bij de gemiddelde Nederlander die zich in de openbare ruimte beweegt.
Ja, zo kun je natuurlijk de boze boomer blijven, door dat zelf op die manier aan te wakkeren.
  Vis een optie? zaterdag 18 januari 2025 @ 16:55:12 #39
70532 loveli
N
pi_216342909
quote:

[..]
Opzoekt, in dit geval. Altijd camera paraat, kickt erop mensen aan te vallen.

[ Bericht 0% gewijzigd door loveli op 18-01-2025 18:57:30 ]
crap in = crap out
  zaterdag 18 januari 2025 @ 16:58:54 #40
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216342960
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 16:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, zo kun je natuurlijk de boze boomer blijven, door dat zelf op die manier aan te wakkeren.
Nee, ik blijf liever de nuchtere, rationele en zakelijk ingestelde burger. Maar jij mag van mij zijn wie je wilt zijn hoor.
Science matters
  zaterdag 18 januari 2025 @ 17:01:14 #41
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216342990
Ik denk dat het efficiënter is als transgenders een embleem op hun jas naaien zodat anderen meteen weten wat de aanspreektitel moet zijn. :')
Science matters
pi_216343021
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 16:58 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Nee, ik blijf liever de nuchtere, rationele en zakelijk ingestelde burger. Maar jij mag van mij zijn wie je wilt zijn hoor.
Misschien moet je toch wat meer zelfkennis vergaren.
pi_216343034
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 17:01 schreef Bassie48 het volgende:
Ik denk dat het efficiënter is als transgenders een embleem op hun jas naaien zodat anderen meteen weten wat de aanspreektitel moet zijn. :')
En dan geel, en stervormig zeker.
pi_216343124
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 16:50 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt.
Feit blijft dat door die misstanden daar nu een taboe op rust.
Dat jij vindt dat die misstanden een storm in een glas water waren verandert dat niet.
Nee, niet bestaande misstanden. Kortom, er was geen sprake van misstanden.
pi_216343138
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 17:07 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee, niet bestaande misstanden. Kortom, er was geen sprake van misstanden.
Dat is jouw mening.
pi_216343145
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 17:09 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat is jouw mening.
Nee, dat is nou wel een feit.
  zaterdag 18 januari 2025 @ 17:22:09 #47
453928 PSVCL
FK Rigas FS
pi_216343294
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 16:04 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik wens je veel succes met jouw clubje zometeen. :)
Geen psver meer?
pi_216343320
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 17:22 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Geen psver meer?
Ik? Natuurlijk. Anders had ik je geen succes gewenst. :)
  zaterdag 18 januari 2025 @ 17:38:48 #49
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216343472
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 17:02 schreef Wantie het volgende:

[..]
Misschien moet je toch wat meer zelfkennis vergaren.
Nee hoor. Bovendien ongevraagde adviezen van onbekenden neem ik nooit aan.
Science matters
  zaterdag 18 januari 2025 @ 17:39:38 #50
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216343482
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 17:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
En dan geel, en stervormig zeker.
En beet, ze happen weer makkelijk vandaag.
Science matters
  zaterdag 18 januari 2025 @ 17:47:52 #51
201761 phpmystyle
pi_216343560
Ik snap niet waarom wokies er niet in kunnen berusten dat we volwassenen gewoon vrijlaten om te doen wat ze willen. Maar we houden het weg bij kinderen.
pi_216343661
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 17:39 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
En beet, ze happen weer makkelijk vandaag.
Ja, dat zegt genoeg over je motivatie.
pi_216343671
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 17:47 schreef phpmystyle het volgende:
Ik snap niet waarom wokies er niet in kunnen berusten dat we volwassenen gewoon vrijlaten om te doen wat ze willen. Maar we houden het weg bij kinderen.
Je kiest er zelf voor om je kind mee te nemen naar de Hema..
pi_216343676
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 17:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee, dat is nou wel een feit.
Nope.
Dat is het niet.
pi_216343681
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 17:38 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Nee hoor. Bovendien ongevraagde adviezen van onbekenden neem ik nooit aan.
Dat is te merken.
  zaterdag 18 januari 2025 @ 17:57:11 #56
201761 phpmystyle
pi_216343683
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 17:55 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je kiest er zelf voor om je kind mee te nemen naar de Hema..
Dan kun je heel veel zaken relativeren.
Ik vind dit absoluut geen vooruitgang, het heeft iets onzedelijks zelfs.
Het moet weg uit het straatbeeld, scholen, sportclubs, en andere plaatsen waar minderjarigen komen.
pi_216343710
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 17:57 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Het moet weg uit het straatbeeld, scholen, sportclubs, en andere plaatsen waar minderjarigen komen.
Dus in feite verschuil je je achter kinderen om je eigen bekrompenheid erdoor te drukken..

Een bekende tactiek die oa in Hongarije en Rusland wordt toegepast.

Dat verbaast me dan weer niets.
  zaterdag 18 januari 2025 @ 17:59:43 #58
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216343713
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 17:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat is te merken.
Precies, dat bedoel ik nou.
Science matters
  zaterdag 18 januari 2025 @ 18:01:47 #59
201761 phpmystyle
pi_216343744
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 17:59 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus in feite verschuil je je achter kinderen om je eigen bekrompenheid erdoor te drukken..

Een bekende tactiek die oa in Hongarije en Rusland wordt toegepast.

Dat verbaast me dan weer niets.
Ik verschil mij nergens achter.

Ik wil dat onzedelijke gewoon niet in mijn gezichtsveld.
pi_216343761
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 04:12 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Nee, leg het publiek hier maar uit waarom een tatoe zetten niet verminken van je lichaam is en transgender zijn wel. ^O^
Dat is niet de vergelijking hé. Daarnaast, als je op het punt komt dat je het afhakken van gezonde lichaamsdelen gaat vergelijken met het zetten van een tatoeage moet je misschien even nadenken hoe dat heeft kunnen gebeuren.
  zaterdag 18 januari 2025 @ 18:05:11 #61
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216343776
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 17:57 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Mee eens. Deze mensen met hun ontuchtige, wulpse exposure is een slecht voorbeeld voor de toch al onzekere jongere. Als je dit toelaat zie je op de muren van winkels ineens posters van voormalige vrouwen die rondzwaaien met een peniskoker.

Maar nu slaat mijn fantasie op hol.
Science matters
  zaterdag 18 januari 2025 @ 18:07:09 #62
201761 phpmystyle
pi_216343801
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 18:05 schreef Bassie48 het volgende:

[..]

Maar nu slaat mijn fantasie op hol.
Inderdaad.
  zaterdag 18 januari 2025 @ 18:08:53 #63
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216343817
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 18:07 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Inderdaad.
Ik zal er wat aan doen.
Science matters
  Vis een optie? zaterdag 18 januari 2025 @ 18:44:25 #64
70532 loveli
N
pi_216344385
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 15:20 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Gelukkig zijn er inderdaad bedrijven die dat doen. En Hema zou het ook doen, als er een goede optie voor was. Dit is gewoon een heel ludieke reclame voor heren boxers.
Als er een bepaalde beha zou worden verkocht met vulling ofzo dan geloof ik zeker dat Hema een vrouw met een dubbele of enkele masectomie zou kunnen laten zien.

Wat niet wil zeggen dat ik best denk dat ze hebben geanticipeerd op de fophef en dus het genereren van lekker veel aandacht door het soort vrouwen uit de OP.
Zou kunnen, maar de geschiedenis leert dat ze dan een man vragen.
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20111213_102
crap in = crap out
pi_216344485
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 18:01 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik verschil mij nergens achter.

Ik wil dat onzedelijke gewoon niet in mijn gezichtsveld.
Kijk, nu ben je tenminste eerlijk.
pi_216344504
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 18:08 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Ik zal er wat aan doen.
_O-
pi_216344510
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 17:56 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nope.
Dat is het niet.
Wel. Er is immers geen enkel verband tussen herion chic en anorexia.
pi_216344521
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 18:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wel. Er is immers geen enkel verband tussen herion chic en anorexia.
Dat zijn allerlei zaken die jij erbij sleept.
  zaterdag 18 januari 2025 @ 18:57:29 #69
201761 phpmystyle
pi_216344564
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 18:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
Kijk, nu ben je tenminste eerlijk.
Om diverse genoemde redenen.
  zaterdag 18 januari 2025 @ 18:57:33 #70
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216344570
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 18:52 schreef Wantie het volgende:

[..]
_O-
wat? :')
Science matters
pi_216344601
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 18:57 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Om diverse genoemde redenen.
Dat is waar je je achter verschuilt.
pi_216344622
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 18:54 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat zijn allerlei zaken die jij erbij sleept.
Nee, dat was jouw argument… de ‘misstanden’…

Als jij op andere misstanden doelt, dan moet je dat maar eens aantonen.
  zaterdag 18 januari 2025 @ 19:02:34 #73
201761 phpmystyle
pi_216344641
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 18:58 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat is waar je je achter verschuilt.
Ik verschuil mij nergens achter. Ik vind het vulgair, ik vind het onzedelijk, en ik vind dat kinderen hier niet mee geconfronteerd hoeven te worden.

Volwassenen moeten doen wat ze willen, daar heeft niemand wat van te vinden. Dat recht hebben ze. Maar van kinderen blijf je af in de breedste zin van het woord.
  zaterdag 18 januari 2025 @ 19:04:50 #74
201761 phpmystyle
pi_216344675
foute topix. excuus
pi_216344736
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 19:04 schreef phpmystyle het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

interessant. Ik ben nu bij minuut 10.
tot zover: staakt het vuren niet logisch voor de Russen, geeft het Westen tijd om te hergroeperen, akkoord kan wel. USA/EU kunnen ook neit veel meer leveren dan dat al gedaan is, als het wel zo was zou Biden dat wel gegeven hebben.
Ik twijfel aan dat laatste dat USA/EU weinig arms meer zouden hebben.

Jullie?
Ik twijfel vooral of jij wel helemaal door hebt waar je dit in post.

Maar dat de grenzen redelijk bereikt zijn van wat de Navo kan heb ik vaker gehoord. Echt Hema!
pi_216344748
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 19:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee, dat was jouw argument… de ‘misstanden’…
Klopt, en jij begint over heroïne chicks.

quote:
Als jij op andere misstanden doelt, dan moet je dat maar eens aantonen.
Heeft weinig zin.
Deze discussie voeren we bij elk topic over transgenders, waarbij jij je als expert op het gebied van modellenwerk opwerpt, omdat je ooit een vriendin hebt gehad die model was of zo....
  zaterdag 18 januari 2025 @ 19:09:17 #77
201761 phpmystyle
pi_216344770
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 19:07 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik twijfel vooral of jij wel helemaal door hebt waar je dit in post.

Maar dat de grenzen redelijk bereikt zijn van wat de Navo kan heb ik vaker gehoord. Echt Hema!
Oeps.
Foute topic :'(
pi_216344790
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 19:02 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik verschuil mij nergens achter. Ik vind het vulgair, ik vind het onzedelijk,
En daar komtie:

quote:
en ik vind dat kinderen hier niet mee geconfronteerd hoeven te worden.
En daar verschull je je achter.

Je wilt het zelf niet zien om bovenstaande redenen.

quote:
Volwassenen moeten doen wat ze willen, daar heeft niemand wat van te vinden. Dat recht hebben ze. Maar van kinderen blijf je af in de breedste zin van het woord.
Je neemt zelf je kind mee naar de Hema.
Stop daar dan mee.
pi_216344792
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 19:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt, en jij begint over heroïne chicks.
[..]
Heeft weinig zin.
Deze discussie voeren we bij elk topic over transgenders, waarbij jij je als expert op het gebied van modellenwerk opwerpt, omdat je ooit een vriendin hebt gehad die model was of zo....
Meerdere fotomodellen (en ik heb zelfs zelf nog modellenwerk gedaan).

Verder ben jij degene die zich beroept op iets wat je niet waar kan maken. Kijk een beetje in de spiegel…
pi_216344799
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 19:09 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Oeps.
Foute topic :'(
You don’t say. ;)
  zaterdag 18 januari 2025 @ 19:11:42 #81
201761 phpmystyle
pi_216344805
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 19:10 schreef Wantie het volgende:

[..]
En daar komtie:
[..]
En daar verschull je je achter.

Je wilt het zelf niet zien om bovenstaande redenen.
[..]
Je neemt zelf je kind mee naar de Hema.
Stop daar dan mee.
Veel gemakkelijker om onzedelijke marketing te bannen dan als gezin continu te moeten kijken waar je wel/niet heengaat.
pi_216344807
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 19:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Meerdere fotomodellen (en ik heb zelfs zelf nog modellenwerk gedaan).

Verder ben jij degene die zich beroept op iets wat je niet waar kan maken. Kijk een beetje in de spiegel…
Mag niet van Bassie :{w
pi_216344815
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 19:11 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Veel gemakkelijker om onzedelijke marketing te bannen dan als gezin continu te moeten kijken waar je wel/niet heengaat.
Succes :W
  zaterdag 18 januari 2025 @ 19:12:15 #84
78780 deedeetee
pi_216344818
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 16:18 schreef Wantie het volgende:

[..]

Vragen ??? Ik kijk wel uit want de kans zit er in dat die persoon dat óók als een belediging opvat, want ik kan dat toch immers wel duidelijk zien toch ?
Met mensen die last hebben van een stoornis moet je nu eenmaal voorzichtig zijn.
pi_216344833
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 19:12 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Vragen ??? Ik kijk wel uit want de kans zit er in dat die persoon dat óók als een belediging opvat, want ik kan dat toch immers wel duidelijk zien toch ?
Met mensen die last hebben van een stoornis moet je nu eenmaal voorzichtig zijn.
Ik zal er aan denken bij mijn Reacties op je posts.
pi_216344849
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 19:11 schreef Wantie het volgende:

[..]
O.

Maar hoe doe jij jouw haar dan in de ochtend?
  zondag 19 januari 2025 @ 03:45:55 #88
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216350684
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 19:11 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je mag doen en laten wat je wilt hoor zolang ik er maar niet mee geconfronteerd word.
Science matters
pi_216351394
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 03:45 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Je mag doen en laten wat je wilt hoor zolang ik er maar niet mee geconfronteerd word.
Dan kijk je maar de andere kant op.
  zondag 19 januari 2025 @ 09:13:00 #90
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216351493
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2025 08:58 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dan kijk je maar de andere kant op.
Eerst waarschuwen dat je er aan komt.
Science matters
  zondag 19 januari 2025 @ 09:19:01 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216351535
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 09:13 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Eerst waarschuwen dat je er aan komt.
Als iemand dat doet ga je vervolgens weer klagen dat iemand niet normaal kan doen maar altijd alle aandacht wil.
En dat het allemaal heen probleem was "als ze maar normaal konden doen".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_216351544
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 18:03 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Dat is niet de vergelijking hé. Daarnaast, als je op het punt komt dat je het afhakken van gezonde lichaamsdelen gaat vergelijken met het zetten van een tatoeage moet je misschien even nadenken hoe dat heeft kunnen gebeuren.
Als iemand de behoefte voelt om zich te laten verbouwen worden lichaamsdelen met medische kennis verwijdert.

Dat jij dat hier als afhakken moet presenteren geeft mij aan dat er andere mensen eens beter moeten nadenken waarom ze zulke niet kloppende bewoording gebruiken om maar de ene verminking niet de andere te laten zijn.
pi_216352369
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 09:20 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Als iemand de behoefte voelt om zich te laten verbouwen worden lichaamsdelen met medische kennis verwijdert.
Het is 'medisch' in de zin dat een plastisch chirurg het doet ja. Verder niet. Daarnaast is dat weer de doelpalen verplaatsen, of het medisch gebeurt of niet doet er niet aan af dat we het hier hebben over het afhakken van gezonde lichaamsdelen. Dat vergelijk jij vervolgens met een tattoo, iedereen kan zien hoe belachelijk dat is natuurlijk.

Nogmaals, we zien ook geen campagnes met uitgemergelde blije anorexiapatiënten.
pi_216352499
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 09:20 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dat jij dat hier als afhakken moet presenteren geeft mij aan dat er andere mensen eens beter moeten nadenken waarom ze zulke niet kloppende bewoording gebruiken om maar de ene verminking niet de andere te laten zijn.
Toch, even breder trekkend: ik vraag mij af of al die cosmetische chirurgie niet gewoon een enorm slecht idee is als je ziet dat we capaciteitsgebrek hebben in de zorg.

Kijk, een borstreconstructie na het verwijderen van een tumor, dat snapt iedereen wel. Maar pornokutjes maken omdat iemand een idioot beeld heeft gekregen van hoe een kutje eruit hoort te zien en ook nog meent dat mannen zich daar druk over maken… Lastig uit te leggen als er meer en meer mensen zijn die niet tijdig de noodzakelijke zorg krijgen om gewoon te overleven.

Dus in zijn algemeenheid: de behoefte voelen om jezelf een extra dikke reet aan te meten omdat Kim K. ook zo stupide was (ja, is inmiddels uit, ik weet het) zou in Nederland wat mij betreft niet meer gefaciliteerd moeten worden. Eerst maar eens de kerntaken goed op orde krijgen.
  zondag 19 januari 2025 @ 11:28:16 #95
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216353172
Waarom moet zoiets (persoonlijks) zo uitgemeten worden? Letterlijk.
  zondag 19 januari 2025 @ 20:00:24 #96
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_216359238
De HEMA is ook zo ziek om een mentale stoornis te promoten. Genderdysforie is vergelijkbaar met anorexia.
16x geboosterd 💉, Xe/Xem, MSM, BLM 👨🏿, D66 stemmer, Vegan, XR, klimaatverandering, 3 mondkapjes dragen 😷 trotse transactivist 🏳️‍⚧️. Wokisme is de nieuwe toekomst. 💕
pi_216359995
quote:
18s.gif Op zondag 19 januari 2025 11:28 schreef Boca_Raton het volgende:
Waarom moet zoiets (persoonlijks) zo uitgemeten worden? Letterlijk.
Waarom niet?
  zondag 19 januari 2025 @ 21:23:49 #98
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216360051
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2025 21:16 schreef Wantie het volgende:

[..]
Waarom niet?
Ik wil niet graag op die manier (kamerbreed) geconfronteerd worden met de misvormingen van iemand anders. Hou dat privé.
  zondag 19 januari 2025 @ 21:33:41 #99
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216360153
DEI is dying.

En blij toe.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216360240
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2025 21:23 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik wil niet graag op die manier (kamerbreed) geconfronteerd worden met de misvormingen van iemand anders. Hou dat privé.
Kamerbreed?

Ik vind het een nogal overdreven reactie.
pi_216360244
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
DEI is dying.

En blij toe.
Yup, terug naar de jaren vijftig ^O^
  zondag 19 januari 2025 @ 21:43:56 #102
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216360264
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2025 21:42 schreef Wantie het volgende:

[..]
nee, eerder de jaren negentig
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 19 januari 2025 @ 21:45:47 #103
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216360283
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2025 21:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Kamerbreed?

Ik vind het een nogal overdreven reactie.
Laat het woord ‘kamerbreed’ maar weg dan, dan is mijn antwoord wat meer in proportie. Maar waarom dat exhibitionisme? Waarom?
pi_216360294
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee als ik de antiwoke brigade zie, die gaan door tot de jaren vijftig.
pi_216360308
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2025 21:45 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Laat het woord ‘kamerbreed’ maar weg dan, dan is mijn antwoord wat meer in proportie. Maar waarom dat exhibitionisme? Waarom?
Reclame voor ondergoed.
Al sinds de jaren vijftig presenteert zich dat met een ontbloot bovenlijf.

En anno 2925 is dat exhibitionisme?
  zondag 19 januari 2025 @ 21:52:56 #106
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216360350
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2025 21:48 schreef Wantie het volgende:

[..]
Reclame voor ondergoed.
Al sinds de jaren vijftig presenteert zich dat met een ontbloot bovenlijf.

En anno 2925 is dat exhibitionisme?
Ik begrijp soms niet waarom ik me hier voor moet verantwoorden. Alsof het raar is hoe ik er over denk. En dan ben ik ook nog eens niet goed in argumenteren.
  zondag 19 januari 2025 @ 21:55:29 #107
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216360374
quote:

[..]
Ik weet niet goed wat dit betekent…?
  zondag 19 januari 2025 @ 21:59:38 #108
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216360418
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2025 21:55 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
een tijd van normaliteit
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216360430
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2025 21:52 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik begrijp soms niet waarom ik me hier voor moet verantwoorden. Alsof het raar is hoe ik er over denk. En dan ben ik ook nog eens niet goed in argumenteren.
Tja, ik weet het niet.

Een twitteraar is viesmad over het gekozen model voor reclame voor Hema ondergoed.
Ik heb nog niemand hier vernomen die de poster in het wild heeft zien hangen en ermee geconfronteerd werd.

Maar toch wordt er breeduit schande van gesproken.

En daar wordt van alles bij gesleept.

Nu exhibitionisme.

Maar waar het uiteindelijk op neer lijkt te komen, wat overigens niet wordt toegegeven, is dat men wil dat transgender onzichtbaar is in de samenleving.

De vraag is dan: waar ligt de grens?

Mag Nikkie wel op RTL, maar Louisa niet in een bikini?

En mag Loiza wèl model zijn, maar deze jongeman niet?
  zondag 19 januari 2025 @ 22:02:18 #110
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216360441
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
een tijd van normaliteit
Bedoel je dat die dingen toen nog normaal waren? Dus niet zo vreemd? Want ik vind zo’n HEMA-poster vreemd.
pi_216360443
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2025 21:55 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Toen zaten transgenders achterin de Gay kroegen aan de bar en merkte je daar niets van.

Nu presenteren ze het songfestival :{w
  zondag 19 januari 2025 @ 22:04:32 #112
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216360461
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2025 22:02 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Bedoel je dat die dingen toen nog normaal waren? Dus niet zo vreemd? Want ik vind zo’n HEMA-poster vreemd.
nee, in de jaren 90 was men niet obsessief bezig met identiteitspolitiek en respectvolle omgang gewoon een a-poltiek gegeven.

wel heimwee naar die tijd
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 19 januari 2025 @ 22:04:37 #113
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216360462
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2025 22:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, ik weet het niet.

Een twitteraar is viesmad over het gekozen model voor reclame voor Hema ondergoed.
Ik heb nog niemand hier vernomen die de poster in het wild heeft zien hangen en ermee geconfronteerd werd.

Nu exhibitionisme.

Maar waar het uiteindelijk op neer lijkt te komen, wat overigens niet wordt toegegeven, is dat men wil dat transgender onzichtbaar is in de samenleving.

Oh is het een transgender, ik dacht dat het een vrouw was die door kanker haar beide borsten was kwijtgeraakt. Maar goed, maakt voor het zicht niet uit.
  zondag 19 januari 2025 @ 22:07:31 #114
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216360497
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2025 22:02 schreef Wantie het volgende:

[..]
Toen zaten transgenders achterin de Gay kroegen aan de bar en merkte je daar niets van.

Nu presenteren ze het songfestival :{w
Is prima. Allemaal prima, als het maar fatsoenlijk blijft.
  zondag 19 januari 2025 @ 22:11:05 #115
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216360538
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 22:04 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
nee, in de jaren 90 was men niet obsessief bezig met identiteitspolitiek en respectvolle omgang gewoon een a-poltiek gegeven.

wel heimwee naar die tijd
Er zijn zoveel dingen om heimwee naar te hebben in de jaren ‘90!
  zondag 19 januari 2025 @ 22:21:29 #116
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216360666
quote:

[..]
Tja, ik weet het niet.

Nu exhibitionisme.

‘Maar waar het uiteindelijk op neer lijkt te komen, wat overigens niet wordt toegegeven, is dat men wil dat transgender onzichtbaar is in de samenleving.’

Nee, de misvormingen van een individu. Zichtbaarheid is niet wenselijk. Geldt voor elke Joop.
pi_216361400
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2025 21:42 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, weer ruimte voor vooruitgang. DEI was terug in de tijd met mensen weer beoordelen obv huidskleur bv…
pi_216362655
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 23:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee, weer ruimte voor vooruitgang. DEI was terug in de tijd met mensen weer beoordelen obv huidskleur bv…
Ja, humor heb je wel.
pi_216362701
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2025 22:21 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
‘Maar waar het uiteindelijk op neer lijkt te komen, wat overigens niet wordt toegegeven, is dat men wil dat transgender onzichtbaar is in de samenleving.’

Nee, de misvormingen van een individu. Zichtbaarheid is niet wenselijk. Geldt voor elke Joop.
Maar dat invididu ziet zichzelf niet als mosvorming. Maar juist een verbetering.
Verder zien we transgender modellen die zich staande weten te houden in de modellenwereld. Dat lukt niet als je misvormd bent.
pi_216362782
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 07:23 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, humor heb je wel.
De ellende in LA heeft laten zien dat DEI allesbehalve a laughing matter is.

Wat dat betreft we dodged a bullit met Harris. Letterlijk en figuurlijk…
  maandag 20 januari 2025 @ 07:55:55 #121
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216362816
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2025 21:52 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Maar je bent hartstikke goed in haiku's zonder 'stilte'. ;)
Science matters
  maandag 20 januari 2025 @ 08:04:33 #122
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216362842
quote:

Ik denk dat 'men' voornamelijk wil dat het allemaal niet zo door onze strot wordt geduwd. Gewoon, op een 'normale' wijze je vertonen, bescheiden en rustig. Wat is daar mis mee? Van een ouwe heterovent van 67 jaar als ik verwacht 'men' ook beschaafdheid en bescheidenheid. Toen ik 20 was trouwens ook. Extravagantie doe je maar in artistieke omgevingen maar niet in openbare ruimtes.

By the way, gelukkig zie je op gayparades nauwelijks nog met peniskoker zwaaiende mannen.met ontbloot bovenlijf. Bescheidenheid, fatsoen en keurig in de pas lopen in de openbare ruimte zoals het hoort.

;)
Science matters
pi_216362960
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 08:04 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Ik denk dat 'men' voornamelijk wil dat het allemaal niet zo door onze strot wordt geduwd. Gewoon, op een 'normale' wijze je vertonen, bescheiden en rustig. Wat is daar mis mee? Van een ouwe heterovent van 67 jaar als ik verwacht 'men' ook beschaafdheid en bescheidenheid. Toen ik 20 was trouwens ook. Extravagantie doe je maar in artistieke omgevingen maar niet in openbare ruimtes.

By the way, gelukkig zie je op gayparades nauwelijks nog met peniskoker zwaaiende mannen.met ontbloot bovenlijf. Bescheidenheid, fatsoen en keurig in de pas lopen in de openbare ruimte zoals het hoort.

;)
Die gay parade is inderdaad extravagant..
En ik moet altijd lachen om de ophef op Fok elk jaar.
Want zoals je al aangeeft: dat was in het verleden een stuk erger.
Vooral in de jaren negentig .

Dat zijn degenen die naar die jaren terug verlangen kennelijk vergeten.

Maar reclame voor ondergoed op de ondergoed afdeling van de Hema extravagant noemen....

En door de strot geduwd...

Zeg eens eerlijk: hoe vaak ben je deze poster tegen het lijf gelopen?
pi_216362966
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 07:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
De ellende in LA heeft laten zien dat DEI allesbehalve a laughing matter is.

Wat dat betreft we dodged a bullit met Harris. Letterlijk en figuurlijk…
Ik wist niet dat jij in LA woonde.

Sterkte daarmee :*
  maandag 20 januari 2025 @ 08:37:35 #125
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216363031
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 07:55 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Maar je bent hartstikke goed in haiku's zonder 'stilte'. ;)
:D :@
  maandag 20 januari 2025 @ 08:44:52 #126
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216363072
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 08:21 schreef Wantie het volgende:

[..]
Die gay parade is inderdaad extravagant..
En ik moet altijd lachen om de ophef op Fok elk jaar.
Want zoals je al aangeeft: dat was in het verleden een stuk erger.
Vooral in de jaren negentig .

Dat zijn degenen die naar die jaren terug verlangen kennelijk vergeten.

Maar reclame voor ondergoed op de ondergoed afdeling van de Hema extravagant noemen....

En door de strot geduwd...

Zeg eens eerlijk: hoe vaak ben je deze poster tegen het lijf gelopen?
Geen 1 keer. Maar ik zit mij er niet op te verheugen dit nog mee te maken in mijn bescheiden leventje dat mij nog rest. ;)
Science matters
  maandag 20 januari 2025 @ 08:46:54 #127
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216363082
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 07:31 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar dat invididu ziet zichzelf niet als mosvorming. Maar juist een verbetering.
Verder zien we transgender modellen die zich staande weten te houden in de modellenwereld. Dat lukt niet als je misvormd bent.
‘Maar dat invididu ziet zichzelf niet als mosvorming. Maar juist een verbetering.’
Nou dat is fijn voor het model. Alleen wie kijkt er tegenaan?
pi_216363098
quote:

[..]
Met fa reclames waarbij borsten getoond worden. :D

Geloof je dit nu zelf met de radicaal doorgeschoten puriteinen die de grootste anti woke schreeuwers zijn.
pi_216363905
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 08:46 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
‘Maar dat invididu ziet zichzelf niet als mosvorming. Maar juist een verbetering.’
Nou dat is fijn voor het model. Alleen wie kijkt er tegenaan?
Geen idee.
Zag hij deze poster bij de Hema hangen?
  maandag 20 januari 2025 @ 10:26:35 #130
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216364058
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 10:15 schreef Wantie het volgende:

[..]
Geen idee.
Zag hij deze poster bij de Hema hangen?
Zie de OP; de poster schijnt in de HEMA te hangen.
  Trouwste user 2022 maandag 20 januari 2025 @ 10:56:33 #131
7889 tong80
Spleenheup
pi_216364364
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 10:26 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Jeetje. :{ Een bekende poster ? Of meer een lurker ?

maandag 20 januari 2025 @ 11:00:14 #132
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216364407
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 10:56 schreef tong80 het volgende:

[..]
Jeetje. :{ Een bekende poster ? Of meer een lurker ?

Een poster :P
  Trouwste user 2022 maandag 20 januari 2025 @ 11:06:26 #133
7889 tong80
Spleenheup
pi_216364483
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 11:00 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Een poster :P
Wat triest. :{

pi_216367552
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 10:26 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Dat is dus een nee.
  maandag 20 januari 2025 @ 16:24:46 #135
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216367562
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 16:23 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat is dus een nee.
?
  Vis een optie? maandag 20 januari 2025 @ 16:30:36 #136
70532 loveli
N
pi_216367631
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 16:24 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
?
Schijnt op straat te hangen.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 20 januari 2025 @ 16:33:22 #137
70532 loveli
N
pi_216367672
Edit verkeerd
crap in = crap out
pi_216368239
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 16:30 schreef loveli het volgende:

[..]
Schijnt op straat te hangen.
Nope.
  maandag 20 januari 2025 @ 17:39:55 #139
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216368622
Ik volg het niet meer.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 17:14:52 #140
35189 Troel
scherp en bot
pi_216380954
Ik heb gelukkig niet zelf te maken met verwijdering van borst(en) of borstkanker, maar kan me voorstellen dat dat ongelooflijk kut is. Of je gekwetst wordt door die foto durf ik niet te zeggen. Ik zou dat wel naar vinden als dat zo zou zijn, maar deze ophef hebben we toch ook niet als ze een kaal iemand gebruiken? Daar kun je misschien wel dezelfde mensen mee kwetsen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_216381625
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:14 schreef Troel het volgende:
Ik heb gelukkig niet zelf te maken met verwijdering van borst(en) of borstkanker, maar kan me voorstellen dat dat ongelooflijk kut is. Of je gekwetst wordt door die foto durf ik niet te zeggen. Ik zou dat wel naar vinden als dat zo zou zijn, maar deze ophef hebben we toch ook niet als ze een kaal iemand gebruiken? Daar kun je misschien wel dezelfde mensen mee kwetsen.
De argumenten worden steeds vergezochter.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 18:24:58 #142
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216381707
Trump heeft het gisteren gezegd: er bestaan vanaf nu alleen nog maar mannen en vrouwen. Ik vind dat wel overzichtelijk ipv de 65 gender-identiteiten die de woke-gemeenschap heeft geïdentificeerd.
Science matters
  dinsdag 21 januari 2025 @ 18:40:15 #143
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216381839
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:24 schreef Bassie48 het volgende:
Trump heeft het gisteren gezegd: er bestaan vanaf nu alleen nog maar mannen en vrouwen. Ik vind dat wel overzichtelijk ipv de 65 gender-identiteiten die de woke-gemeenschap heeft geïdentificeerd.
Het is wel overzichtelijk maar je sluit er toch een aanzienlijk aantal mensen mee uit. Het is zo rigoureus.
pi_216381878
quote:
Ik wens je veel succes bij je emigratie :W
  dinsdag 21 januari 2025 @ 20:03:38 #145
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216382973
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:44 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik wens je veel succes bij je emigratie :W
Het bevalt mij hier veel beter dan daar dus ik blijf hier. :6
Science matters
pi_216382991
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 20:03 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Het bevalt mij hier veel beter dan daar dus ik blijf hier. :6
Net 65 genders?

Succes dan :7
  dinsdag 21 januari 2025 @ 20:05:37 #147
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216383014
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 18:40 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Het is wel overzichtelijk maar je sluit er toch een aanzienlijk aantal mensen mee uit. Het is zo rigoureus.
Het is finaal uit de hand gelopen met de woke-gekte dus krijg je dat men terug slaat. Van 65 naar 2 is inderdaad rigoureus maar een logisch gevolg.
Science matters
pi_216383037
quote:
Wat Trump allemaal zegt kan me echt aan mijn reet roesten :')
  dinsdag 21 januari 2025 @ 20:07:13 #149
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216383048
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 20:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Net 65 genders?

Succes dan :7
I am a dirty old man, verder pas ik in geen ander hokje. c_/
Science matters
pi_216383064
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 20:07 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
I am a dirty old man, verder pas ik in geen ander hokje. c_/
Iedereen heeft zijn eigen hokje he.

En 65 genders: hoeveel ben je er in het wild tegen gekomen?
  dinsdag 21 januari 2025 @ 20:08:44 #151
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216383069
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 20:05 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Het is finaal uit de hand gelopen met de woke-gekte dus krijg je dat men terug slaat. Van 65 naar 2 is inderdaad rigoureus maar een logisch gevolg.
65? Echt waar? :o
  dinsdag 21 januari 2025 @ 20:10:07 #152
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216383087
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 20:08 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Yep.

https://wibnet.nl/mens/hoeveel-genders-zijn-er
Science matters
  dinsdag 21 januari 2025 @ 20:14:24 #153
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216383135
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 20:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Iedereen heeft zijn eigen hokje he.

En 65 genders: hoeveel ben je er in het wild tegen gekomen?
Geen idee, ze vermommen zich denk ik. Ik zou het verschil bijvoorbeeld niet kunnen zien tussen Transmasculien en een Intergenderman. Ik vraag mij af of jij dat wel zou kunnen.

Daarom is het fijn dat baas Trump per decreet heeft besloten dat het er nog maar 2 zijn.
Dan raak ik in ieder geval niet meer in de war. 8-)
Science matters
  dinsdag 21 januari 2025 @ 20:20:22 #154
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216383221
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 20:08 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
72 zelfs.

https://www.medicinenet.c(...)_genders/article.htm

Totale waanzin dus.
Science matters
  dinsdag 21 januari 2025 @ 20:22:15 #155
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216383242
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 20:20 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
72 zelfs.

https://www.medicinenet.c(...)_genders/article.htm

Totale waanzin dus.
Ja, belachelijk.
pi_216383277
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 20:14 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Geen idee, ze vermommen zich denk ik. Ik zou het verschil bijvoorbeeld niet kunnen zien tussen Transmasculien en een Intergenderman. Ik vraag mij af of jij dat wel zou kunnen.

Daarom is het fijn dat baas Trump per decreet heeft besloten dat het er nog maar 2 zijn.
Dan raak ik in ieder geval niet meer in de war. 8-)
Je bent ze dus niet bewust in het wild tegen gekomen.
. waarvan raakte je dan in de war?

Los van het feit dat genderdysforie niet opeens verdwijnt omdat Trump zegt dat het niet bestaat.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 20:38:46 #157
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216383437
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 20:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je bent ze dus niet bewust in het wild tegen gekomen.
. waarvan raakte je dan in de war?

Los van het feit dat genderdysforie niet opeens verdwijnt omdat Trump zegt dat het niet bestaat.
1. Dat er 72 identiteiten zijn terwijl ik op school heb geleerd dat er maar 2 zijn.

2. Als iedereen nou vindt dat het niet bestaat, dan bestaat het niet. Maar zolang er mensen zijn menen dat er veel meer zijn, dan houden we het probleem in stand.
Science matters
pi_216384355
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 20:38 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
1. Dat er 72 identiteiten zijn terwijl ik op school heb geleerd dat er maar 2 zijn.
Dan moet je de school aanklagen.

quote:
2. Als iedereen nou vindt dat het niet bestaat, dan bestaat het niet. Maar zolang er mensen zijn menen dat er veel meer zijn, dan houden we het probleem in stand.
Dus als iedereen vindt dat bomen niet bestaan, dan bestaan ze niet...

Ik dacht dat ik niet op BNW zat

My bad...
pi_216384727
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 21:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
[..]
Omdat ze feitelijk juiste informatie gegeven hebben?

Man - vrouw. Meer smaken zijn er niet. Intersekse is simpelweg een ontwikkelstoornis.
pi_216384928
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 21:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Man - vrouw. Meer smaken zijn er niet. Intersekse is simpelweg een ontwikkelstoornis.
Je geeft nu zelf toe dat er meer smaken zijn.

Verder ontgaat me de relevantie.
Hoeveel kom jij ertegen in het dagelijks leven?

Geen 72.

Dat is leuk voor academici, maar voor de rest is dat nu niet echt een kwestie.

Ik vond het wel lachen dat aan het begin van de verkiezingen werd gesteld dat de Democraten zich veel te veel met dit onderwerp bezig hielden, ipv echte kwesties.
En dat ze daardoor de verkiezingen verliezen.

Nu is het top prio voor Maga.

En ondertussen is er geen vrede in Oekraïne binnen de beloofde 24 uur, zijn eieren nog steeds duur en heeft Trump miljoenen uit de zakken van zijn achterban geschud middels een cryptoscam.

Dit worden mooie jaren vol met gaslighting.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 23:17:51 #161
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_216385846
quote:

[..]
Kut om zulke freaks te zien ja })

Edit: ze moet lekker doen wat ze wil heur, maar dit soort video's helpen niet mee aan acceptatie, lijkt me.

[ Bericht 8% gewijzigd door matthijst op 21-01-2025 23:24:45 ]
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 23:21:58 #162
28167 matthijst
pi_216385877
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 14:50 schreef Danny het volgende:
Punt is dat het personeel daar initieel een man ziet. Niet bewust, maar je hersenen interpreteren het als man. En dan zeg je 'meneer'. Zo werkt dat. Zo leer je dat. Dat is netjes en beleefd.
Kijk nog steeds Judge Judy (jaja, suf, whatever). Die noemen ze ook regelmatig "sir".
Dus idd: niks bewust aan en deze video is vooral aandachttrekkerij.
Als die gasten het nou bewust doen, dan is 't een ander verhaal, uiteraard.
pi_216385935
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 22:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je geeft nu zelf toe dat er meer smaken zijn.

Intersekse is geen gender. Stond al uitgelegd waarom.
pi_216386404
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 23:33 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Intersekse is geen gender. Stond al uitgelegd waarom.
Dan noem je dus iets op dat niet relevant is.
  woensdag 22 januari 2025 @ 05:10:32 #165
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216386408
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 21:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als radicaal-rechts definitief de macht grijpt in Nederland dan zal hopelijk per decreet à la Trump worden verklaard dat in het Koninkrijk der Nederlanden inwoners voortaan bestaan uit mannen (te identificeren via XY chromosoom), vrouwen (te identificeren via XX chromosoom) en 'foutjes-van-de-natuur.' Mannen en vrouwen zijn de norm. 'Foutjes van de natuur' hebben recht op een lang en gelukkig leven maar het is hen verboden invloed uit te oefenen op jongeren om hun geaardheid op te dringen. Genderdysforie wordt gezien als een decadent cultureel verschijnsel dat onmogelijk een duurzaam karakter kan hebben en uit het dagelijks leven op de achtergrond moet blijven.

Zoiets dus maar dan wel geformuleerd in een juridische context die moet voldoen aan een noodzakelijke, nieuwe grondwet.
Science matters
pi_216386409
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 23:17 schreef matthijst het volgende:

[..]

Edit: ze moet lekker doen wat ze wil heur, maar dit soort video's helpen niet mee aan acceptatie, lijkt me.
Waarom kijk je dan?
pi_216386603
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2025 05:09 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dan noem je dus iets op dat niet relevant is.
Ik ken mijn pappenheimers.
pi_216386612
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 05:10 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Als radicaal-rechts definitief de macht grijpt in Nederland dan zal hopelijk per decreet à la Trump worden verklaard dat in het Koninkrijk der Nederlanden inwoners voortaan bestaan uit mannen (te identificeren via XY chromosoom), vrouwen (te identificeren via XX chromosoom) en 'foutjes-van-de-natuur.' Mannen en vrouwen zijn de norm. 'Foutjes van de natuur' hebben recht op een lang en gelukkig leven maar het is hen verboden invloed uit te oefenen op jongeren om hun geaardheid op te dringen. Genderdysforie wordt gezien als een decadent cultureel verschijnsel dat onmogelijk een duurzaam karakter kan hebben en uit het dagelijks leven op de achtergrond moet blijven.

Zoiets dus maar dan wel geformuleerd in een juridische context die moet voldoen aan een noodzakelijke, nieuwe grondwet.
Ik zou de wetenschap leidend laten zijn (man vs vrouw meet je dus af aan gameten). Genderdysforie is een aandoening waar we hulp bij moeten bieden. Alleen wel de juiste graag.
pi_216386622
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 07:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik ken mijn pappenheimers.
En je weet ook het verschil tussen geslacht en gender.

Net doen of iets niet bestaat maakt niet dat het weg gaat.
pi_216386633
quote:

[..]

Homoseksualiteit wordt ook gezien als decadent verschijnsel.

Dat ook maar meteen verbieden in een nieuwe grondwet?
  woensdag 22 januari 2025 @ 08:07:26 #171
28167 matthijst
pi_216386814
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2025 05:10 schreef Wantie het volgende:

[..]
Waarom kijk je dan?
Om te zien waar het over gaat :') 8)7
pi_216386998
quote:

[..]

:')!

Wtf boeit het? Heb je in je dagelijks leven nou echt last van mensen die transgender, non-binair of whatever zijn?
pi_216387075
Een foutje van de natuur... Ik vind dat nog al een uitspraak over iets waar je geen fluit van weet noch begrijpt.
pi_216387120
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2025 07:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
En je weet ook het verschil tussen geslacht en gender.

Net doen of iets niet bestaat maakt niet dat het weg gaat.
Geslacht ziet op mensen, gender op woorden. Dat de progressieve woordverdraaiers dat woord zijn gaan gebruiken voor verwarde gedachten die ze hebben… ach…
  woensdag 22 januari 2025 @ 09:06:18 #175
pi_216387123
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 23:17 schreef matthijst het volgende:

[..]

Waarom niet?
  woensdag 22 januari 2025 @ 09:10:31 #176
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216387158
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2025 07:31 schreef Wantie het volgende:

[..]
Homoseksualiteit wordt ook gezien als decadent verschijnsel.

Dat ook maar meteen verbieden in een nieuwe grondwet?
Je hebt homo's met XY-chromosomen en je hebt homo's met XX-chromosomen. De één noem je voor de wet man en de ander voor de wet vrouw maar niet homoman of homovrouw want we gaan het dan niet weer onoverzichtelijk maken. Zo moeilijk is het echt niet.

Gerustgesteld?

[ Bericht 0% gewijzigd door Bassie48 op 22-01-2025 11:40:32 ]
Science matters
  woensdag 22 januari 2025 @ 11:33:27 #177
28167 matthijst
pi_216388610
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 09:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
Waarom niet?
Omdat het nogal overkomt als zoeken. En die “vrouw” ziet er gewoon uit als een vent. Dus ga dan niet verontwaardigd lopen doen als iemand je “sir” noemt.
Sowieso een hoop gejank.
  woensdag 22 januari 2025 @ 11:47:43 #178
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216388697
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 21:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
[..]
Dus als iedereen vindt dat bomen niet bestaan, dan bestaan ze niet...

Ik dacht dat ik niet op BNW zat
Heeft niks met complottheorieen te maken.

Kijk, er was een tijd (duizenden, tienduizenden, honderdduizend jaren) dat mensen vonden dat er maar 2 type 'mens' waren , namelijk man en vrouw. Tegenwoordig onder invloed van totaal ontspoorde culturele ontwikkelingen en aangejaagd door Social Media menen sommigen, waaronder wetenschappers, dat er opeens, zo maar uit het niets, dat we ons al die tijd hebben vergist en dat er dus 72 soorten mensen zijn.

Gekkigheid is van alle tijden maar dit is duidelijk doorgeslagen. Dus terug naar een overzichtelijke wereld aub. Less is More.
Science matters
  woensdag 22 januari 2025 @ 11:47:43 #179
pi_216388698
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2025 11:33 schreef matthijst het volgende:

[..]
Omdat het nogal overkomt als zoeken. En die “vrouw” ziet er gewoon uit als een vent. Dus ga dan niet verontwaardigd lopen doen als iemand je “sir” noemt.
Sowieso een hoop gejank.
Ze presenteert zich duidelijk als vrouw. Alleen die stem werkt niet mee. Ik vind haar wel een goed punt maken door te laten zien hoe vaak dit (misschien onbedoeld) gebeurt.
  woensdag 22 januari 2025 @ 12:42:29 #180
78780 deedeetee
pi_216389246
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 11:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
Ze presenteert zich duidelijk als vrouw. Alleen die stem werkt niet mee. Ik vind haar wel een goed punt maken door te laten zien hoe vaak dit (misschien onbedoeld) gebeurt.
Het enige wat echt duidelijk is, is dat ze/hij er uit ziet als een man. Blijkbaar mag men zich daar niet naar gedragen.
  woensdag 22 januari 2025 @ 13:40:59 #181
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_216389983
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 11:47 schreef Bassie48 het volgende:

[..]

Kijk, er was een tijd (duizenden, tienduizenden, honderdduizend jaren) dat mensen vonden dat er maar 2 type 'mens' waren , namelijk man en vrouw. Tegenwoordig onder invloed van totaal ontspoorde culturele ontwikkelingen en aangejaagd door Social Media menen sommigen, waaronder wetenschappers, dat er opeens, zo maar uit het niets, dat we ons al die tijd hebben vergist en dat er dus 72 soorten mensen zijn.

Gekkigheid is van alle tijden maar dit is duidelijk doorgeslagen. Dus terug naar een overzichtelijke wereld aub. Less is More.
Tegenwoordig wordt gezond verstand gezien als desinformatie door links. Hetzelfde geldt voor biologie, en wetenschap wordt ook als desinformatie beschouwd. We moeten gewoon weer normaal gaan doen.
pi_216391466
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 09:10 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Je hebt homo's met XY-chromosomen en je hebt homo's met XX-chromosomen. De één noem je voor de wet man en de ander voor de wet vrouw maar niet homoman of homovrouw want we gaan het dan niet weer onoverzichtelijk maken. Zo moeilijk is het echt niet.

Gerustgesteld?
Waarom hebben we eigenlijk 2 geslachten?
Waarom niet gewoon 1?
pi_216391496
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 11:47 schreef Bassie48 het volgende:

[..]

Er was ook een tijd dat de mens vond dat de aarde plat was .

Wat de mens vindt, daar heeft de natuur geen boodschap aan..

Je kunt iets niet wegvinden.
  woensdag 22 januari 2025 @ 16:42:00 #184
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216391623
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2025 16:22 schreef Wantie het volgende:

[..]
Waarom hebben we eigenlijk 2 geslachten?
Waarom niet gewoon 1?
Voortplanting. Vraag mij ook niet waarom dat bij de Schepping anders kon.
Science matters
pi_216391705
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 16:42 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Voortplanting. Vraag mij ook niet waarom dat bij de Schepping anders kon.
Hoe planten 2 homos zich voort?
  woensdag 22 januari 2025 @ 16:56:28 #186
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216391756
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2025 16:52 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hoe planten 2 homos zich voort?
Indirect via een draagmoeder.
Science matters
pi_216391771
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 16:56 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Indirect via een draagmoeder.
En dat is volgens de natuur?
  woensdag 22 januari 2025 @ 16:58:14 #188
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216391788
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2025 16:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
En dat is volgens de natuur?
Nee.
Science matters
pi_216391843
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 16:58 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Nee.
Dus homoseksualiteit is onnatuurlijk?
  woensdag 22 januari 2025 @ 18:05:40 #190
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216392462
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2025 17:02 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus homoseksualiteit is onnatuurlijk?
Het is niet de norm voor voortplanting volgens evolutionaire en huidige culturele principes maar is niet onnatuurlijk omdat de gelijkslachtige liefde al duizenden jaren voorkomt.
Science matters
pi_216392967
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 18:05 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Het is niet de norm voor voortplanting volgens evolutionaire en huidige culturele principes maar is niet onnatuurlijk omdat de gelijkslachtige liefde al duizenden jaren voorkomt.
Dus als iets al duizenden jaren voor komt is het natuurlijk.

En waarom denk je dat dat niet geldt voor genderdysforie?
  woensdag 22 januari 2025 @ 19:08:08 #192
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216393191
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2025 18:47 schreef Wantie het volgende:

[..]

Jee, wat kun jij zuigen zeg.
  woensdag 22 januari 2025 @ 19:34:33 #193
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216393495
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2025 18:47 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat kwam toen ook voor maar werd niet gezien als natuurlijk. Nu ook niet. Als iets voorkomt dat niet de norm is dan is het een foutje van de natuur.

Homoseksualiteit wordt nu door grote delen van de bevolking, verreweg de meerderheid, gezien als foutje van de natuur. Niet qua genderidentiteit maar seksuele voorkeur. Homovrienden van mij voelen zich gewoon een man. Die houden niet een één of ander raar verhaal op dat zij zich niet "kunnen vinden in een binaire indeling".

Ik ben er van overtuigd dat de meeste homomannen zich laten transformeren tot heteroman als de stand van de technologie dat toelaat (m.b.v. AI , DNA-manipulatie en implantatie van programmeerbare chips wellicht) want dat lost een hoop problemen voor die mensen op. Maar dit is nog toekomstmuziek.
Science matters
  woensdag 22 januari 2025 @ 19:35:55 #194
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216393523
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2025 19:08 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Jee, wat kun jij zuigen zeg.
Ik vind het wel leuk, hij houdt mij scherp. Het is een soort Socrates -achtige benadering om tot 'de waarheid' te komen.
Science matters
pi_216393953
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 19:34 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Dat kwam toen ook voor maar werd niet gezien als natuurlijk. Nu ook niet. Als iets voorkomt dat niet de norm is dan is het een foutje van de natuur.

Homoseksualiteit wordt nu door grote delen van de bevolking, verreweg de meerderheid, gezien als foutje van de natuur. Niet qua genderidentiteit maar seksuele voorkeur. Homovrienden van mij voelen zich gewoon een man. Die houden niet een één of ander raar verhaal op dat zij zich niet "kunnen vinden in een binaire indeling".

Ik ben er van overtuigd dat de meeste homomannen zich laten transformeren tot heteroman als de stand van de technologie dat toelaat (m.b.v. AI , DNA-manipulatie en implantatie van programmeerbare chips wellicht) want dat lost een hoop problemen voor die mensen op. Maar dit is nog toekomstmuziek.
Wat voor problemen lost dat op voor homoseksuele mannen?
  woensdag 22 januari 2025 @ 20:07:35 #196
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216394154
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2025 19:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wat voor problemen lost dat op voor homoseksuele mannen?
Sociale acceptatie (als heteroman is de vijver van partners nu eenmaal veel groter en ook een lastig coming-out proces in familiekring hoeft niet meer)
Geen discriminatie en stigmatisering (werk, gezondheidszorg)
Veiligheid op straat
Geen psychisch geweld (online, offline)
Geen hogere kans op depressies en angsten.
Etc.

Genoeg voordelen dus..
Science matters
pi_216394361
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 20:07 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Sociale acceptatie (als heteroman is de vijver van partners nu eenmaal veel groter en ook een lastig coming-out proces in familiekring hoeft niet meer)
Geen discriminatie en stigmatisering (werk, gezondheidszorg)
Veiligheid op straat
Geen psychisch geweld (online, offline)
Geen hogere kans op depressies en angsten.
Etc.

Genoeg voordelen dus..
Dus in plaats van ervoor zorgen dat we een maatschappij hebben waarin bovenstaande geen issue meer is zie jij liever dat homoseksualiteit verdwijnt uit de samenleving.
  woensdag 22 januari 2025 @ 21:24:23 #198
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216395303
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2025 20:17 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus in plaats van ervoor zorgen dat we een maatschappij hebben waarin bovenstaande geen issue meer is zie jij liever dat homoseksualiteit verdwijnt uit de samenleving.
Homoseksualiteit zal altijd een issue blijven maar ok ik kan niet in de toekomst kijken.

In ieder geval geeft homoseksualiteit meer nadelen dan voordelen. Alleen als de meeste mensen homo willen worden, bijvoorbeeld door een onverklaarbaar natuurverschijnsel, dan vervalt dat nadeel natuurlijk ...... maar eerlijk zie jij dat in een paar eeuwen gebeuren?

[ Bericht 8% gewijzigd door Bassie48 op 22-01-2025 21:30:14 ]
Science matters
pi_216395624
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 21:24 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Homoseksualiteit zal altijd een issue blijven maar ok ik kan niet in de toekomst kijken.

In ieder geval geeft homoseksualiteit meer nadelen dan voordelen. Alleen als de meeste mensen homo willen worden, bijvoorbeeld door een onverklaarbaar natuurverschijnsel, dan vervalt dat nadeel natuurlijk ...... maar eerlijk zie jij dat in een paar eeuwen gebeuren?
Ik zie in Nederland sociale acceptatie, zowel in de maatschappij, als in de sociale omgeving en familiekring, ik zie geen stigmatisering op het werk of in de gezondheidszorg, geen discriminatie of geweld op straat, geen offline psychisch geweld. Online wel, bijvoorbeeld door jou, geen hogere angsten of depressies.

Wat ik in jouw verhaal begrijp zou iedereen tot een meerderheid moeten behoren, anders zijn ze in het nadeel en kunnen ze net bovenstaande te maken krijgen.

Tja, dat is terug naar de jaren vijftig. En daar zijn we niet voor niets van af gestapt. Ik zie daarom liever een samenleving waarin iedereen zichzelf kan zijn en daarvoor de ruimte krijgt.
Op een paar uitzonderingen na biedt Nederland dat.

En ik weet dat er mensen zijn die dat maar al te graag willen afbreken. En die zijn vrij luid aanwezig, ook op Fok. Maar die zijn in de minderheid.
Terwijl ze willen behoren tot de meerderheid die jij schetst.
  donderdag 23 januari 2025 @ 05:25:10 #200
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216398353
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2025 21:43 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik zie in Nederland sociale acceptatie, zowel in de maatschappij, als in de sociale omgeving en familiekring, ik zie geen stigmatisering op het werk of in de gezondheidszorg, geen discriminatie of geweld op straat, geen offline psychisch geweld. Online wel, bijvoorbeeld door jou, geen hogere angsten of depressies.

Wat ik in jouw verhaal begrijp zou iedereen tot een meerderheid moeten behoren, anders zijn ze in het nadeel en kunnen ze net bovenstaande te maken krijgen.

Tja, dat is terug naar de jaren vijftig. En daar zijn we niet voor niets van af gestapt. Ik zie daarom liever een samenleving waarin iedereen zichzelf kan zijn en daarvoor de ruimte krijgt.
Op een paar uitzonderingen na biedt Nederland dat.

En ik weet dat er mensen zijn die dat maar al te graag willen afbreken. En die zijn vrij luid aanwezig, ook op Fok. Maar die zijn in de minderheid.
Terwijl ze willen behoren tot de meerderheid die jij schetst.
https://www.rijksoverheid(...)heid-lhbtiq-personen

https://www.socialevraags(...)-op-de-arbeidsmarkt/

Jij wil dat de maatschappij zich schikt naar jouw idealen. Idealen zijn fantasieën, de realiteit is dat "de maatschappij" kil en meedogenloos is. Als ik homo zou zijn zou ik echt niet hand-in-hand met mijn vriend op straat lopen. Redenen hoef ik niet uit te leggen.
Science matters
pi_216398390
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 05:25 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
https://www.rijksoverheid(...)heid-lhbtiq-personen

https://www.socialevraags(...)-op-de-arbeidsmarkt/

Jij wil dat de maatschappij zich schikt naar jouw idealen. Idealen zijn fantasieën, de realiteit is dat "de maatschappij" kil en meedogenloos is. Als ik homo zou zijn zou ik echt niet hand-in-hand met mijn vriend op straat lopen. Redenen hoef ik niet uit te leggen.
Nee, de maatschappij heeft zich al geschikt naar deze idealen.

Waar je naar linkt zijn randverschijnselen van de maatschappij die helaas nooit volledig zijn uit te roeien.
Net zoals diefstal, inbraken, vandalisme, etc.

Waarom zeg je dan bij homoseksualiteit dat dat geaccepteerd moet worden, en dat homoseksuelen zich daar maar op moeten aanpassen, door de heteronormativiteit aan te nemen.

Je zegt toch ook niet tegen vrouwen dat ze beter man kunnen worden, of tegen Joden dat ze hun Joodse kenmerken moeten verwijderen, etc.

Je zou moeten gaan opstaan voor een maatschappij waarin iedereen gelijkwaardig is en met respect wordt behandeld, ondanks diens afkomst.
  donderdag 23 januari 2025 @ 06:18:08 #202
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216398446
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2025 05:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, de maatschappij heeft zich al geschikt naar deze idealen.

Waar je naar linkt zijn randverschijnselen van de maatschappij die helaas nooit volledig zijn uit te roeien.
Net zoals diefstal, inbraken, vandalisme, etc.

Waarom zeg je dan bij homoseksualiteit dat dat geaccepteerd moet worden, en dat homoseksuelen zich daar maar op moeten aanpassen, door de heteronormativiteit aan te nemen.

Je zegt toch ook niet tegen vrouwen dat ze beter man kunnen worden, of tegen Joden dat ze hun Joodse kenmerken moeten verwijderen, etc.

Je zou moeten gaan opstaan voor een maatschappij waarin iedereen gelijkwaardig is en met respect wordt behandeld, ondanks diens afkomst.
Bij homoseksualiteit ligt dat allemaal anders. Je kan het wel willen dat 'de wereld' zo gaat denken maar zo werkt het niet. Ik heb eerder verteld over hoe men dacht in de jaren '70 over pedofilie. Er leek een soort van acceptatie en begrip te ontstaan maar daar is niks meer van overgebleven.

Zelf ben ik wetenschappelijk georiënteerd en trouw volger van de evolutietheorie. Homoseksualiteit is in honderduizenden jaren van mensheid nooit de norm geweest anders waren wij nu niet hier. Het betekent niet dat homoseksualiteit onnatuurlijk is, want het komt behoorlijk veel voor bij mens en dier.

Ik vermoed dat een volledige acceptatie in de toekomst zal worden gerealiseerd uitsluitend door dwang en inzet van nieuwe technologie: het implanteren van chips in de hersens van mensen, ondersteund door AI, om de gedachten en gevoelens van individuen te manipuleren. En dat zie ik voorlopig niet gebeuren.

De wereld is niet perfect en zal zeker niet beter worden.
Science matters
pi_216398459
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 06:18 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Bij homoseksualiteit ligt dat allemaal anders. Je kan het wel willen dat 'de wereld' zo gaat denken maar zo werkt het niet. Ik heb eerder verteld over hoe men dacht in de jaren '70 over pedofilie. Er leek een soort van acceptatie en begrip te ontstaan maar daar is niks meer van overgebleven.

Zelf ben ik wetenschappelijk georiënteerd en trouw volger van de evolutietheorie. Homoseksualiteit is in honderduizenden jaren van mensheid nooit de norm geweest anders waren wij nu niet hier. Het betekent niet dat homoseksualiteit onnatuurlijk is, want het komt behoorlijk veel voor bij mens en dier.

Ik vermoed dat een volledige acceptatie in de toekomst zal worden gerealiseerd uitsluitend door dwang en inzet van nieuwe technologie: het implanteren van chips in de hersens van mensen, ondersteund door AI, om de gedachten en gevoelens van individuen te manipuleren. En dat zie ik voorlopig niet gebeuren.

De wereld is niet perfect en zal zeker niet beter worden.
Ga je nu werkelijk pedofilie vergelijken met homoseksualiteit?

Je begrijpt hopelijk wel het verschil tussen die twee en waarom pedofilie terecht strafbaar is?
  donderdag 23 januari 2025 @ 06:22:55 #204
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_216398460
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 14:30 schreef Danny het volgende:

[..]
Dat niet alleen, maar je kan het ook opzoeken als transgender... Kut dat je het mee moet maken maar je zou er ook om kunnen lachen.
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
  donderdag 23 januari 2025 @ 06:32:07 #205
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216398481
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2025 06:22 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ga je nu werkelijk pedofilie vergelijken met homoseksualiteit?

Je begrijpt hopelijk wel het verschil tussen die twee en waarom pedofilie terecht strafbaar is?
Ja, ik begrijp het verschil. Ik vergelijk alleen vergelijkbare discussies in verschillende tijden.

Maar goed, ik begrijp dat je niet wenst te reageren op waar het in de kern bij mij omgaat, namelijk dat je gedachten en gevoelens van 'de mensen' niet vrijwillig kan sturen naar een gewenst ideaalbeeld.
Science matters
pi_216398577
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 06:32 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Ja, ik begrijp het verschil. Ik vergelijk alleen vergelijkbare discussies in verschillende tijden.

Maar goed, ik begrijp dat je niet wenst te reageren op waar het in de kern bij mij omgaat, namelijk dat je gedachten en gevoelens van 'de mensen' niet vrijwillig kan sturen naar een gewenst ideaalbeeld.
Je vergelijkt de acceptatie van een strafbare seksuele oriëntatie die in alle gevallen schade aanricht bij kinderen met de acceptatie van homoseksualiteit, waarbij 2 consensuele personen een (seksuele) relatie met elkaar aangaan.
  donderdag 23 januari 2025 @ 07:25:24 #207
28167 matthijst
pi_216398639
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 11:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
Ik presenteer me duidelijk als jonge God. Maar daar houdt ook niemand rekening mee. 8 miljard mensen maar iedereen moet opeens bijzonder zijn en erkend worden, want anders raken ze emotioneel in de war.
  donderdag 23 januari 2025 @ 08:06:00 #208
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216398818
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2025 07:07 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je vergelijkt de acceptatie van een strafbare seksuele oriëntatie die in alle gevallen schade aanricht bij kinderen met de acceptatie van homoseksualiteit, waarbij 2 consensuele personen een (seksuele) relatie met elkaar aangaan.
Nee suffie, het gaat om de vergelijking van vergelijkbare discussies. Die discussies hebben een gemeenschappelijk onderwerp, namelijk seksuele oriëntatie.

Maar goed, volgens mij is nu genoeg gezegd hierover want ik heb de indruk dat jij andere perspectieven niet wil begrijpen. Of je bent daar niet toe in staat, dat is ook mogelijk.

Dus ik houd het hier voorlopig bij en ga eens kijken wat er gezegd wordt in andere topics. :W
Science matters
  donderdag 23 januari 2025 @ 08:28:50 #209
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_216398928
Op fok na nog steeds echt nog nergens iets vernomen van deze 'ophef'.

Wanneer komt Nederland nou in opstand?
Huilen dan.
  donderdag 23 januari 2025 @ 08:42:04 #210
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216399004
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2025 07:25 schreef matthijst het volgende:

[..]
Ik presenteer me duidelijk als jonge God. Maar daar houdt ook niemand rekening mee. 8 miljard mensen maar iedereen moet opeens bijzonder zijn en erkend worden, want anders raken ze emotioneel in de war.
De moderne mens is decadent en geobsedeerd door zelfontplooiing. Gewoon man of vrouw zijn is niet meer genoeg: altijd meer en altijd wat anders.
Science matters
  donderdag 23 januari 2025 @ 11:32:47 #211
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_216400665
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 06:22 schreef MisterFox het volgende:

[..]
Dat niet alleen, maar je kan het ook opzoeken als transgender... Kut dat je het mee moet maken maar je zou er ook om kunnen lachen.
Ja, verwarde mensen staan bekend om hun gevoel voor humor :P
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  donderdag 23 januari 2025 @ 11:37:24 #212
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_216400727
Inmiddels zijn de rookwolken hier opgetrokken na alle ophef en blijkt het best mee te vallen.
pi_216401259
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 08:06 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Nee suffie, het gaat om de vergelijking van vergelijkbare discussies. Die discussies hebben een gemeenschappelijk onderwerp, namelijk seksuele oriëntatie.

Maar goed, volgens mij is nu genoeg gezegd hierover want ik heb de indruk dat jij andere perspectieven niet wil begrijpen. Of je bent daar niet toe in staat, dat is ook mogelijk.

Dus ik houd het hier voorlopig bij en ga eens kijken wat er gezegd wordt in andere topics. :W
Maar je snapt hopenlijk wel dat beide niet vergelijkbaar zijn?
pi_216401324
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 08:42 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
De moderne mens is decadent en geobsedeerd door zelfontplooiing. Gewoon man of vrouw zijn is niet meer genoeg: altijd meer en altijd wat anders.
Op die manier wordt een andere geaardheid of gender belachelijk gemaakt.

Alsof het een keuze is
  donderdag 23 januari 2025 @ 13:05:47 #215
28167 matthijst
pi_216401646
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2025 12:33 schreef Wantie het volgende:

[..]

Alsof het een keuze is
Naja, die nieuwe letterclub wel ja.
Even lekker anders zijn.
Nonbinary, pleur toch op.
pi_216407940
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2025 12:33 schreef Wantie het volgende:

[..]

Alsof het een keuze is
Er zijn twee genders: man en vrouw. De rest is fantasie. Ook een transgender is eerst man, dan vrouw of andersom.

Jammer dat er een verminkte vrouw op deze poster staat. Ook een belediging voor vrouwen met borstkanker die hun borsten onvrijwillig moesten laten verwijderen. Waarom niet gewoon een normale man hier neergezet? Gelukkig hebben we Trump aan de macht en wordt alles straks weer wat normaler. Beetje diversiteit oké, maar we zijn gewoon echt doorgeslagen op sommige punten.
pi_216408330
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 21:56 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
Er zijn twee genders: man en vrouw. De rest is fantasie. Ook een transgender is eerst man, dan vrouw of andersom.

Jammer dat er een verminkte vrouw op deze poster staat. Ook een belediging voor vrouwen met borstkanker die hun borsten onvrijwillig moesten laten verwijderen. Waarom niet gewoon een normale man hier neergezet? Gelukkig hebben we Trump aan de macht en wordt alles straks weer wat normaler. Beetje diversiteit oké, maar we zijn gewoon echt doorgeslagen op sommige punten.
Ik heb nooit geweten dat de Amerikaanse president het beleid in Nederland bepaalt.

Weer wat geleerd ^O^
  donderdag 23 januari 2025 @ 22:41:46 #218
28167 matthijst
pi_216408618
Die hele woke bende kwam uit de VS. En hopelijk verdwijnt het daar nu ook weer mee *O*
pi_216409833
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2025 22:41 schreef matthijst het volgende:
Die hele woke bende kwam uit de VS. En hopelijk verdwijnt het daar nu ook weer mee *O*
Ah ja, is ook zo.
Daar had je ook als eerste het homohuwelijk ^O^
  vrijdag 24 januari 2025 @ 07:48:20 #220
28167 matthijst
pi_216409963
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 06:48 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ah ja, is ook zo.
Daar had je ook als eerste het homohuwelijk ^O^
Nee, wel Bruce Jenner :{w
Al wil die dan weer niet dat omgebouwde mannen meedoen met vrouwen.
Dat geeft al aan dat 't een psychisch probleem is en je aan die ombouwgekkigheid niet meteen toe moet geven.

En dan de debieltjes die een X willen, want ze voelen zich geen man, geen vrouw, maar ja wat eigenlijk. Al die keuzestress, heh meid, :r

[ Bericht 11% gewijzigd door matthijst op 24-01-2025 07:55:33 ]
pi_216413219
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 07:48 schreef matthijst het volgende:

[..]
Nee, wel Bruce Jenner :{w
Al wil die dan weer niet dat omgebouwde mannen meedoen met vrouwen.
Dat geeft al aan dat 't een psychisch probleem is en je aan die ombouwgekkigheid niet meteen toe moet geven.

En dan de debieltjes die een X willen, want ze voelen zich geen man, geen vrouw, maar ja wat eigenlijk. Al die keuzestress, heh meid, :r
Van Bruce naar Caitlyn was in 2015. 10 jaar geleden.
Ik ken verschillende transgenders die meer dan 20 jaar geleden in transitie zijn gegaan.

Hoezo is dat dan een overgewaaid Amerikaans fenomeen.

Dat Caitlyn niet wil dat transvrouwen in dezelfde competitie zitten met cisvrouwen heeft niets te maken met 'in de war zijn '.
  vrijdag 24 januari 2025 @ 17:38:02 #222
28167 matthijst
pi_216415565
2015? Goh.
pi_216415672
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 17:38 schreef matthijst het volgende:
2015? Goh.
[ afbeelding ]
Dus door Caitlyn wilden opeens veel vrouwen geen vrouw meer zijn?
:?
  vrijdag 24 januari 2025 @ 18:12:02 #224
28167 matthijst
pi_216415852
Nee sinds die freak wereldwijd in het nieuws kwam, kwamen er opeens schijnbaar meer freakies die zeiden "hey, ik zit ook in het verkeerde lichaam, bouw je om svp". Gevolgd door de freakies die zeiden "hey, ik ben geen man of vrouw ik ben een x, boehoe respecteer mij" *O* B:)B B:)B :{w

Of denk je dat social media er niks mee te maken heeft en alle freakies ineens spontaan jeuk aan hun kut kregen en een lul verlangden?
Hele bende is gewoon een trend.
  vrijdag 24 januari 2025 @ 18:46:28 #225
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_216416116
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 18:12 schreef matthijst het volgende:
Nee sinds die freak wereldwijd in het nieuws kwam, kwamen er opeens schijnbaar meer freakies die zeiden "hey, ik zit ook in het verkeerde lichaam, bouw je om svp". Gevolgd door de freakies die zeiden "hey, ik ben geen man of vrouw ik ben een x, boehoe respecteer mij" *O* B:)B B:)B :{w

Of denk je dat social media er niks mee te maken heeft en alle freakies ineens spontaan jeuk aan hun kut kregen en een lul verlangden?
Hele bende is gewoon een trend.
Klopt, het is een hype. Over 4 jaar hoor je er niets meer over.
Dan zal het aantal transgenders, non-binaire personen en queer-activisten gaan dalen.

Daar zit je dan, zonder borsten en piemel. Het was maar een fase.
  vrijdag 24 januari 2025 @ 19:59:44 #226
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216417061
‘Nee sinds die freak wereldwijd in het nieuws kwam, kwamen er opeens schijnbaar meer freakies die zeiden "hey, ik zit ook in het verkeerde lichaam, bouw je om svp"

Die halve riedel van lhbiq-en-de-rest daar heb ik ook niks mee en ik hou ook open dat dat een trend blijkt te zijn. Maar bijvoorbeeld het aantal transgenders, wie weet zijn die altijd onder de oppervlakte gebleven, bang om niet voor vol te worden aangezien. En dat komt nu naar boven.

@matthijst
pi_216420696
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 18:46 schreef KingRadler het volgende:

[..]
Klopt, het is een hype. Over 4 jaar hoor je er niets meer over.
Dan zal het aantal transgenders, non-binaire personen en queer-activisten gaan dalen.

Daar zit je dan, zonder borsten en piemel. Het was maar een fase.
Je hebt wel een heel raar beeld bij transgender.
  zaterdag 25 januari 2025 @ 01:55:15 #228
28167 matthijst
pi_216420977
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:59 schreef Boca_Raton het volgende:
‘Nee sinds die freak wereldwijd in het nieuws kwam, kwamen er opeens schijnbaar meer freakies die zeiden "hey, ik zit ook in het verkeerde lichaam, bouw je om svp"

Die halve riedel van lhbiq-en-de-rest daar heb ik ook niks mee en ik hou ook open dat dat een trend blijkt te zijn. Maar bijvoorbeeld het aantal transgenders, wie weet zijn die altijd onder de oppervlakte gebleven, bang om niet voor vol te worden aangezien. En dat komt nu naar boven.

@:matthijst
Oh zeker, dat bedoelde ik ook: het is niet dat ze opeens transgender zijn geworden, maar door social media en een kleinere wereld icm een cultuur waarin iedereen er opeens toe doet en zich vooral door niemand gekwetst mag voelen popt het allemaal wel opeens heel groots op.
Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg lijkt nergens meer van toepassing.
pi_216422292
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:59 schreef Boca_Raton het volgende:

@:matthijst
En dat mag natuurlijk niet.
Transgenders horen als freaks een verborgen bestaan te leven, net zoals homos doen in islamitische landen.

Eindelijk komt de aap uit de mouw.
  zaterdag 25 januari 2025 @ 10:09:40 #230
28167 matthijst
pi_216422712
Droeftoeter.
Ze moeten lekker doen wat ze willen (misschien wel stoppen met klagen dat de ziektekosten omhoog gaan, met die 10k ombouwacties van ze).

Maar zo'n overduidelijke kerel, die daar een beetje de reacties ziet te filmen om dan te gaan janken op internet dat hij raar behandeld wordt, dat hoeft van mij allemaal niet. Doe gewoon lekker normaal, stel je niet zo aan, leef je eigen leven :{w
Waarom moet het allemaal zo overdreven. Look at meeee, look at meeee, I'm special.
  zaterdag 25 januari 2025 @ 11:16:47 #231
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216423485
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 09:24 schreef Wantie het volgende:

[..]
Transgenders horen als freaks een verborgen bestaan te leven, net zoals homos doen in islamitische landen.

Jij bent gemeen. Gewoon gemeen. :r
pi_216423924
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 10:09 schreef matthijst het volgende:
Droeftoeter.
Ze moeten lekker doen wat ze willen (misschien wel stoppen met klagen dat de ziektekosten omhoog gaan, met die 10k ombouwacties van ze).

Maar zo'n overduidelijke kerel, die daar een beetje de reacties ziet te filmen om dan te gaan janken op internet dat hij raar behandeld wordt, dat hoeft van mij allemaal niet. Doe gewoon lekker normaal, stel je niet zo aan, leef je eigen leven :{w
Waarom moet het allemaal zo overdreven. Look at meeee, look at meeee, I'm special.
Dat is social media.
Dan krijg je mafklappers te zien die dik 5000 km verderop wonen.

En als dat je beeld gaat bepalen, dan snap ik wel waarom je er zo over denkt.
  zaterdag 25 januari 2025 @ 19:37:11 #233
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216428661
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 09:24 schreef Wantie het volgende:

[..]

Transgenders hoeven niet een verborgen leven te leiden maar ze moeten zich niet opdringen en eisen dat hun abnormaliteit de norm wordt voor de mensheid die al honderdduizenden jaren heeft aangetoond zonder transgenders te kunnen overleven.
Science matters
pi_216428813
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 19:37 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Transgenders hoeven niet een verborgen leven te leiden maar ze moeten zich niet opdringen en eisen dat hun abnormaliteit de norm wordt voor de mensheid die al honderdduizenden jaren heeft aangetoond zonder transgenders te kunnen overleven.
Dat geldt voor zoveel zaken, of komen autos en gsm's wel gewoon voor in de natuur? Slecht argument dus.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_216428928
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 19:37 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Waaruit blijkt dat genderdysforie als de norm wordt gemaakt?

Draaf je niet een beetje door?
  zondag 26 januari 2025 @ 02:48:33 #236
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216433703
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 19:45 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dat geldt voor zoveel zaken, of komen autos en gsm's wel gewoon voor in de natuur? Slecht argument dus.
Auto's en GSM's hebben niks te maken met natuurlijke selectie en overleving van de soort.
Het is dus een heel goed argument om transgenders te zien als een abnormaliteit binnen de evolutie van de mens.
Science matters
  zondag 26 januari 2025 @ 02:51:38 #237
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216433706
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 19:52 schreef Wantie het volgende:

[..]
Waaruit blijkt dat genderdysforie als de norm wordt gemaakt?

Draaf je niet een beetje door?
De hysterie van LHBTQABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ'ers en hun drang om hun abnormale wensen te etaleren.

Doe gewoon je ding achter gesloten deuren en er zijn geen problemen meer.
Science matters
pi_216433919
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 02:51 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
De hysterie van LHBTQABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ'ers en hun drang om hun abnormale wensen te etaleren.

Doe gewoon je ding achter gesloten deuren en er zijn geen problemen meer.
Dus een transgender mag niet over straat lopen, boodschappen doen bij de buurtsuper, etc?
pi_216433923
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 02:48 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Auto's en GSM's hebben niks te maken met natuurlijke selectie en overleving van de soort.
Het is dus een heel goed argument om transgenders te zien als een abnormaliteit binnen de evolutie van de mens.
Je mag dat zien als abnormaliteit.
Maar daarmee erken je wèl het bestaan ervan.

Maar hebben transgenders daarom geen bestaansrecht?
  zondag 26 januari 2025 @ 07:32:53 #240
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216434066
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 06:33 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus een transgender mag niet over straat lopen, boodschappen doen bij de buurtsuper, etc?
Dat mag, maar zo onopvallend mogelijk. Dus niet van "hé, kijk mij eens?"
Science matters
  zondag 26 januari 2025 @ 07:33:32 #241
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216434070
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 06:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je mag dat zien als abnormaliteit.
Maar daarmee erken je wèl het bestaan ervan.

Maar hebben transgenders daarom geen bestaansrecht?
Die hebben ze wel maar dus zo onopvallend mogelijk.
Science matters
pi_216434090
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 07:33 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Die hebben ze wel maar dus zo onopvallend mogelijk.
Ze hebben op dat gebied wat jou betreft dus minder rechten dan cisgenders.
  zondag 26 januari 2025 @ 11:22:14 #243
28167 matthijst
pi_216435660
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 07:44 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, die moeten ook gewoon normaal doen *O*
  zondag 26 januari 2025 @ 11:40:51 #244
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216435858
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 07:44 schreef Wantie het volgende:

[..]
Science matters
pi_216435863
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 11:22 schreef matthijst het volgende:

[..]
En wanneer gedraagt een vrouw zich in jouw ogen normaal op straat en wanneer niet?

Bijvoorbeeld mag het opvallen dat die persoon vrouw is?

Moeten vrouwen allesverhullende kleding dragen, zodat er geen enkele vrouwelijkheid zichtbaar is?
pi_216436365
Zijn jullie die rookworstwinkel nog steeds niet beu?
  zondag 26 januari 2025 @ 12:32:45 #247
28167 matthijst
pi_216436448
Wat een weirdo.

Iedereen moet normaal doen.
Naja. Moet. Als je verwacht dat mensen je niet raar aankijken helpt het als je als man niet als lelijke vrouw gaat rondlopen om instagramviews te scoren.
Of zoals dat figuur in die hema-reclame op de foto gaat.

Mag dat? Ja van mij wel. Doe lekker je ding. Maar laat mij er dan ook gewoon om lachen als je als een mafklapper rondloopt. Maar dat mag dan weer niet.

[ Bericht 4% gewijzigd door matthijst op 26-01-2025 12:39:36 ]
pi_216436906
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 12:32 schreef matthijst het volgende:
Wat een weirdo.

Iedereen moet normaal doen.
Naja. Moet. Als je verwacht dat mensen je niet raar aankijken helpt het als je als man niet als lelijke vrouw gaat rondlopen om instagramviews te scoren.
Of zoals dat figuur in die hema-reclame op de foto gaat.

Mag dat? Ja van mij wel. Doe lekker je ding. Maar laat mij er dan ook gewoon om lachen als je als een mafklapper rondloopt. Maar dat mag dan weer niet.
De discussie is niet of je raar mag kijken naar een worstenposter, de discussie is of die poster verboden moet zijn of niet.
  zondag 26 januari 2025 @ 17:22:33 #249
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216439696
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 13:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
De discussie is niet of je raar mag kijken naar een worstenposter, de discussie is of die poster verboden moet zijn of niet.
Verbieden hoeft niet. Als je je gezond verstand gebruikt als bedrijf begin je gewoon niet aan die gekkigheid.
Science matters
  zondag 26 januari 2025 @ 17:37:55 #250
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216439871
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 17:22 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Verbieden hoeft niet. Als je je gezond verstand gebruikt als bedrijf begin je gewoon niet aan die gekkigheid.
Als je een je gezond verstand gebruikt laat je je als bedrijf niet tegenhouden door allerlei boomers die op haat leven.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 26 januari 2025 @ 18:03:17 #251
28167 matthijst
pi_216440169
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 13:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
Van mij hoef je niks te verbieden, en iedereen mag doen wat hij wil zolang dat wettelijk is toegestaan. Dat betekent dus ook dat je je mag verspreken als je een verklede kerel in een jurk ziet. Of dat je mag zeggen dat je zo’n Hemareclame ranzig vindt (die dude met makeup in zwart ondergoed met okselhaar als een baal shag).
pi_216440647
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 18:03 schreef matthijst het volgende:

[..]
Van mij hoef je niks te verbieden, en iedereen mag doen wat hij wil zolang dat wettelijk is toegestaan. Dat betekent dus ook dat je je mag verspreken als je een verklede kerel in een jurk ziet. Of dat je mag zeggen dat je zo’n Hemareclame ranzig vindt (die dude met makeup in zwart ondergoed met okselhaar als een baal shag).
HAAL DIE POSTER UIT DE HEMA
Dat is waar de OP over gaat.

Maar daar ben ook jij het niet mee eens.

Tuurlijk mag je reclame ranzig vinden.
Dat is niet de kwestie.
  zondag 26 januari 2025 @ 18:56:37 #253
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_216440745
Elke man en vrouw op de wereld is een beetje non-binair. Elke man heeft iets vrouwelijks, en hetzelfde geldt voor vrouwen: zij hebben ook iets mannelijks.

Als je er te veel over nadenkt, zoals veel mensen doen, kun je jezelf vanzelf als non-binair, queer of transgender gaan identificeren.

Mensen denken te veel na; geniet van het leven en stop met jezelf in hokjes te plaatsen.
pi_216440765
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 18:56 schreef KingRadler het volgende:
Elke man en vrouw op de wereld is een beetje non-binair. Elke man heeft iets vrouwelijks, en hetzelfde geldt voor vrouwen: zij hebben ook iets mannelijks.

Als je er te veel over nadenkt, zoals veel mensen doen, kun je jezelf vanzelf als non-binair, queer of transgender gaan identificeren.

Mensen denken te veel na; geniet van het leven en stop met jezelf in hokjes te plaatsen.
Daar was de wereld ook mee bezig, maar nu zie je weer een trend om alles in 2 hokjes te plaatsen.
  zondag 26 januari 2025 @ 19:34:45 #255
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216441217
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 17:37 schreef Leandra het volgende:

[..]
Als je een je gezond verstand gebruikt laat je je als bedrijf niet tegenhouden door allerlei boomers die op haat leven.
Boomers leven niet op haat maar hebben veel levenservaring. Jonge mensen hebben vaak een ongezonde kijk op wat het betekent een echt mens te zijn.
Science matters
  zondag 26 januari 2025 @ 19:35:49 #256
504895 Bofjijff
AJAXGODENZONEN SUPERJODEN
pi_216441227
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 19:34 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Boomers leven niet op haat maar hebben veel levenservaring. Jonge mensen hebben vaak een ongezonde kijk op wat het betekent een echt mens te zijn.
Wat is een echt mens in deze kwestie dan?
  zondag 26 januari 2025 @ 19:38:10 #257
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216441268
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 18:47 schreef Wantie het volgende:

[..]
HAAL DIE POSTER UIT DE HEMA
Dat is waar de OP over gaat.

Maar daar ben ook jij het niet mee eens.

Tuurlijk mag je reclame ranzig vinden.
Dat is niet de kwestie.
Die reclame is behalve ranzig ook ziekelijk. Welke gek van een marketingmanager schoffeert zijn doelgroep/klanten nou op zo'n manier? Zakelijk goed bezig zijn is anders.
Science matters
  zondag 26 januari 2025 @ 19:40:16 #258
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216441314
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 19:35 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Wat is een echt mens in deze kwestie dan?
Gewoon, tevreden zijn met je zelf als man of vrouw zoals je bent geboren.
Science matters
  zondag 26 januari 2025 @ 19:45:14 #259
504895 Bofjijff
pi_216441411
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 19:40 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Gewoon, tevreden zijn met je zelf als man of vrouw zoals je bent geboren.
dus als je toch niet tevreden bent en je doet er wat aan ben je geen echt mens?
  zondag 26 januari 2025 @ 19:55:29 #260
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216441590
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 19:45 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Net als Wantie: geen inhoudelijke reactie maar telkens een tegenvraag.
  zondag 26 januari 2025 @ 19:57:36 #261
504895 Bofjijff
pi_216441616
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 19:55 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Daar ben ik net mee begonnen idd. Met meerdere vragen krijg je namelijk een beter beeld van iemand :)
  zondag 26 januari 2025 @ 21:23:29 #262
453928 PSVCL
FK Rigas FS
pi_216442875
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 19:55 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Is een bot
pi_216442889
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 21:23 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Is een bot
Afkomstig van jou is dat een compliment.
  zondag 26 januari 2025 @ 21:24:15 #264
504895 Bofjijff
pi_216442890
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 21:23 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Is een bot
ik een bot? Grapjas
  zondag 26 januari 2025 @ 21:24:52 #265
504895 Bofjijff
pi_216442895
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 21:24 schreef Wantie het volgende:

[..]
Afkomstig van jou is dat een compliment.
Psvcl is wel 1 van de dorpsgekken op dit forum heb ik al gelezen :')
  zondag 26 januari 2025 @ 21:26:20 #266
453928 PSVCL
FK Rigas FS
pi_216442916
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 21:24 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
ik een bot? Grapjas
wantie
  maandag 27 januari 2025 @ 04:06:47 #267
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216445708
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 19:45 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Klopt want als je niet tevreden bent met wat je hebt en je laat je verbouwen/transformeren tot een freak dan ben je decadent en dus geen echt mens.
Science matters
pi_216445900
Transgenders worden zelfs ontmenselijkt :{w
  maandag 27 januari 2025 @ 07:12:20 #269
504895 Bofjijff
pi_216446074
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 04:06 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Klopt want als je niet tevreden bent met wat je hebt en je laat je verbouwen/transformeren tot een freak dan ben je decadent en dus geen echt mens.
:') nee dit kan echt niet. Wel fijn om te weten hoe jij in de wedstrijd staat. Jammer dat je niet meer te reddsn bent
  maandag 27 januari 2025 @ 11:05:28 #270
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216447723
quote:

[..]
Als je vrijwel doof bent en laat een cochleair implantaat plaatsen ben je geen echt mens?
Als je staar hebt en je ogen laat laseren ben je geen echt mens?
Als je lipoedeem hebt en het laat verwijderen ben je geen echt mens?
Als je oogleden zo erg hangen dat je je ogen letterlijk moeilijk open kunt houden en je laat dat corrigeren ben je geen echt mens?

Je moet maar tevreden zijn met je lijf zoals het is?
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 27 januari 2025 @ 11:26:11 #271
28167 matthijst
pi_216447870
Matige vergelijking.
  maandag 27 januari 2025 @ 12:22:33 #272
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216448428
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 11:05 schreef Leandra het volgende:

[..]
Als je vrijwel doof bent en laat een cochleair implantaat plaatsen ben je geen echt mens?
Als je staar hebt en je ogen laat laseren ben je geen echt mens?
Als je lipoedeem hebt en het laat verwijderen ben je geen echt mens?
Als je oogleden zo erg hangen dat je je ogen letterlijk moeilijk open kunt houden en je laat dat corrigeren ben je geen echt mens?

Je moet maar tevreden zijn met je lijf zoals het is?
Wat een rare manier van denken. Wat heeft lipoedeem te maken met honderdduizenden jaren van natuurlijke selectie, evolutie van het leven en menselijke voortplanting? Sinds wanneer zijn cosmetische ingrepen essentieel voor het voortbestaan van de soort?

Wat jij beschrijft is de hysterische hang naar decadentie van de moderne mens, mogelijk gemaakt door technologie en met als triest dieptepunt de transgender.
Science matters
  maandag 27 januari 2025 @ 13:34:01 #273
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216449196
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 12:22 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Wat een rare manier van denken. Wat heeft lipoedeem te maken met honderdduizenden jaren van natuurlijke selectie, evolutie van het leven en menselijke voortplanting? Sinds wanneer zijn cosmetische ingrepen essentieel voor het voortbestaan van de soort?

Wat jij beschrijft is de hysterische hang naar decadentie van de moderne mens, mogelijk gemaakt door technologie en met als triest dieptepunt de transgender.
Lipoedeem is een ziekte, het verwijderen van dat vet is geen "cosmetische ingreep".

Net zoals het ogen laseren geen cosmetische ingreep is.
En een ooglift omdat je permenant hoofdpijn hebt zou ik ook niet als cosmetisch beschouwen.

Hoezo zou het voortbestaan van de mensheid een kader moeten zijn in deze discussie?
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 27 januari 2025 @ 13:44:50 #274
35189 Troel
scherp en bot
pi_216449311
quote:

[..]
Sorry? Wauw.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 27 januari 2025 @ 14:26:23 #275
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216449719
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2025 13:44 schreef Troel het volgende:

[..]
Sorry? Wauw.
Van die mannen die je maar beter niet kunt reanimeren als ze een hartinfarct hebben, god verhoede immers dat ze een freak met een pacemaker worden.
Beetje de bedoeling van moeder natuur in twijfel trekken, ho ho.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 27 januari 2025 @ 15:03:14 #276
35189 Troel
scherp en bot
pi_216450144
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 14:26 schreef Leandra het volgende:

[..]
Van die mannen die je maar beter niet kunt reanimeren als ze een hartinfarct hebben, god verhoede immers dat ze een freak met een pacemaker worden.
Nouja, het is goed om te weten dat ik een freak ben. Want ik was echt niet tevreden met mijn gebroken been, dus was blij met de operatie waarbij ze er pinnen in deden zodat het weer goed zou komen :D

Ik snap niet dat mensen het niet op die manier zien eigenlijk.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_216451165
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 14:26 schreef Leandra het volgende:

[..]
Iets met natuurlijke selectie ^O^
  dinsdag 28 januari 2025 @ 00:16:06 #278
453928 PSVCL
FK Rigas FS
pi_216456088
Mannen die zich als vrouwen verkleden of vice versa moet je hulp aanbieden
pi_216466161
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 00:16 schreef PSVCL het volgende:
Dat gebeurt al.

https://www.theater.nl/ju(...)ek-jandino-asporaat/
  Moderator woensdag 29 januari 2025 @ 04:46:22 #280
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216466166
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 00:16 schreef PSVCL het volgende:
Mode advies ofzo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 8 februari 2025 @ 12:02:20 #281
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216594080
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2025 16:40 schreef Wantie het volgende:

[..]
Iets met natuurlijke selectie ^O^
Klopt helemaal. De mens heeft honderdduizenden jaren heteroseksuele voortplanting nodig gehad om de soort te behouden, transgendervoortplanting levert geen enkele bijdrage aan het overleven van de mens dus zal het uiteindelijk verdwijnen. Kwestie van de goede genen hebben.

[ Bericht 2% gewijzigd door Bassie48 op 08-02-2025 12:08:17 ]
Science matters
pi_216594226
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 12:02 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Klopt helemaal. De mens heeft honderdduizenden jaren heteroseksuele voortplanting nodig gehad om de soort te behouden, transgendervoortplanting levert geen enkele bijdrage aan het overleven van de mens dus zal het uiteindelijk verdwijnen. Kwestie van de goede genen hebben.
Zeker weten?

zaterdag 8 februari 2025 @ 13:55:01 #283
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_216595235
Ja. Heterovoortplanting is momenteel de meest efficiënte en evolutionair stabiele manier waarop de menselijke soort zich voortplant. Technologische innovaties maken het in principe mogelijk om zonder heteroseksuele voortplanting de soort voort te zetten. Echter, het volledig vervangen van natuurlijke voortplanting zou grote sociale, ethische en evolutionaire implicaties hebben. We moeten dit dus niet willen. Heterosex is genoeg voor overleving van de menselijke soort.
Science matters
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')