Laat het woord ‘kamerbreed’ maar weg dan, dan is mijn antwoord wat meer in proportie. Maar waarom dat exhibitionisme? Waarom?quote:Op zondag 19 januari 2025 21:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kamerbreed?
Ik vind het een nogal overdreven reactie.
Nee als ik de antiwoke brigade zie, die gaan door tot de jaren vijftig.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, eerder de jaren negentig
Reclame voor ondergoed.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Laat het woord ‘kamerbreed’ maar weg dan, dan is mijn antwoord wat meer in proportie. Maar waarom dat exhibitionisme? Waarom?
Ik begrijp soms niet waarom ik me hier voor moet verantwoorden. Alsof het raar is hoe ik er over denk. En dan ben ik ook nog eens niet goed in argumenteren.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Reclame voor ondergoed.
Al sinds de jaren vijftig presenteert zich dat met een ontbloot bovenlijf.
En anno 2925 is dat exhibitionisme?
Ik weet niet goed wat dit betekent…?quote:Op zondag 19 januari 2025 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
een tijd van normaliteitquote:Op zondag 19 januari 2025 21:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik weet niet goed wat dit betekent…?
Tja, ik weet het niet.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik begrijp soms niet waarom ik me hier voor moet verantwoorden. Alsof het raar is hoe ik er over denk. En dan ben ik ook nog eens niet goed in argumenteren.
Bedoel je dat die dingen toen nog normaal waren? Dus niet zo vreemd? Want ik vind zo’n HEMA-poster vreemd.quote:
Toen zaten transgenders achterin de Gay kroegen aan de bar en merkte je daar niets van.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik weet niet goed wat dit betekent…?
nee, in de jaren 90 was men niet obsessief bezig met identiteitspolitiek en respectvolle omgang gewoon een a-poltiek gegeven.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Bedoel je dat die dingen toen nog normaal waren? Dus niet zo vreemd? Want ik vind zo’n HEMA-poster vreemd.
Oh is het een transgender, ik dacht dat het een vrouw was die door kanker haar beide borsten was kwijtgeraakt. Maar goed, maakt voor het zicht niet uit.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, ik weet het niet.
Een twitteraar is viesmad over het gekozen model voor reclame voor Hema ondergoed.
Ik heb nog niemand hier vernomen die de poster in het wild heeft zien hangen en ermee geconfronteerd werd.
Maar toch wordt er breeduit schande van gesproken.
En daar wordt van alles bij gesleept.
Nu exhibitionisme.
Maar waar het uiteindelijk op neer lijkt te komen, wat overigens niet wordt toegegeven, is dat men wil dat transgender onzichtbaar is in de samenleving.
De vraag is dan: waar ligt de grens?
Mag Nikkie wel op RTL, maar Louisa niet in een bikini?
En mag Loiza wèl model zijn, maar deze jongeman niet?
Is prima. Allemaal prima, als het maar fatsoenlijk blijft.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Toen zaten transgenders achterin de Gay kroegen aan de bar en merkte je daar niets van.
Nu presenteren ze het songfestival
Er zijn zoveel dingen om heimwee naar te hebben in de jaren ‘90!quote:Op zondag 19 januari 2025 22:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, in de jaren 90 was men niet obsessief bezig met identiteitspolitiek en respectvolle omgang gewoon een a-poltiek gegeven.
wel heimwee naar die tijd
‘Maar waar het uiteindelijk op neer lijkt te komen, wat overigens niet wordt toegegeven, is dat men wil dat transgender onzichtbaar is in de samenleving.’quote:Op zondag 19 januari 2025 22:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, ik weet het niet.
Een twitteraar is viesmad over het gekozen model voor reclame voor Hema ondergoed.
Ik heb nog niemand hier vernomen die de poster in het wild heeft zien hangen en ermee geconfronteerd werd.
Maar toch wordt er breeduit schande van gesproken.
En daar wordt van alles bij gesleept.
Nu exhibitionisme.
Maar waar het uiteindelijk op neer lijkt te komen, wat overigens niet wordt toegegeven, is dat men wil dat transgender onzichtbaar is in de samenleving.
De vraag is dan: waar ligt de grens?
Mag Nikkie wel op RTL, maar Louisa niet in een bikini?
En mag Loiza wèl model zijn, maar deze jongeman niet?
Nee, weer ruimte voor vooruitgang. DEI was terug in de tijd met mensen weer beoordelen obv huidskleur bv…quote:
Ja, humor heb je wel.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, weer ruimte voor vooruitgang. DEI was terug in de tijd met mensen weer beoordelen obv huidskleur bv…
Maar dat invididu ziet zichzelf niet als mosvorming. Maar juist een verbetering.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:21 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
‘Maar waar het uiteindelijk op neer lijkt te komen, wat overigens niet wordt toegegeven, is dat men wil dat transgender onzichtbaar is in de samenleving.’
Nee, de misvormingen van een individu. Zichtbaarheid is niet wenselijk. Geldt voor elke Joop.
De ellende in LA heeft laten zien dat DEI allesbehalve a laughing matter is.quote:
Maar je bent hartstikke goed in haiku's zonder 'stilte'.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik begrijp soms niet waarom ik me hier voor moet verantwoorden. Alsof het raar is hoe ik er over denk. En dan ben ik ook nog eens niet goed in argumenteren.
Ik denk dat 'men' voornamelijk wil dat het allemaal niet zo door onze strot wordt geduwd. Gewoon, op een 'normale' wijze je vertonen, bescheiden en rustig. Wat is daar mis mee? Van een ouwe heterovent van 67 jaar als ik verwacht 'men' ook beschaafdheid en bescheidenheid. Toen ik 20 was trouwens ook. Extravagantie doe je maar in artistieke omgevingen maar niet in openbare ruimtes.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:01 schreef Wantie het volgende:
Die gay parade is inderdaad extravagant..quote:Op maandag 20 januari 2025 08:04 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Ik denk dat 'men' voornamelijk wil dat het allemaal niet zo door onze strot wordt geduwd. Gewoon, op een 'normale' wijze je vertonen, bescheiden en rustig. Wat is daar mis mee? Van een ouwe heterovent van 67 jaar als ik verwacht 'men' ook beschaafdheid en bescheidenheid. Toen ik 20 was trouwens ook. Extravagantie doe je maar in artistieke omgevingen maar niet in openbare ruimtes.
By the way, gelukkig zie je op gayparades nauwelijks nog met peniskoker zwaaiende mannen.met ontbloot bovenlijf. Bescheidenheid, fatsoen en keurig in de pas lopen in de openbare ruimte zoals het hoort.
Ik wist niet dat jij in LA woonde.quote:Op maandag 20 januari 2025 07:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De ellende in LA heeft laten zien dat DEI allesbehalve a laughing matter is.
Wat dat betreft we dodged a bullit met Harris. Letterlijk en figuurlijk…
quote:Op maandag 20 januari 2025 07:55 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Maar je bent hartstikke goed in haiku's zonder 'stilte'.
Geen 1 keer. Maar ik zit mij er niet op te verheugen dit nog mee te maken in mijn bescheiden leventje dat mij nog rest.quote:Op maandag 20 januari 2025 08:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die gay parade is inderdaad extravagant..
En ik moet altijd lachen om de ophef op Fok elk jaar.
Want zoals je al aangeeft: dat was in het verleden een stuk erger.
Vooral in de jaren negentig .
Dat zijn degenen die naar die jaren terug verlangen kennelijk vergeten.
Maar reclame voor ondergoed op de ondergoed afdeling van de Hema extravagant noemen....
En door de strot geduwd...
Zeg eens eerlijk: hoe vaak ben je deze poster tegen het lijf gelopen?
‘Maar dat invididu ziet zichzelf niet als mosvorming. Maar juist een verbetering.’quote:Op maandag 20 januari 2025 07:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar dat invididu ziet zichzelf niet als mosvorming. Maar juist een verbetering.
Verder zien we transgender modellen die zich staande weten te houden in de modellenwereld. Dat lukt niet als je misvormd bent.
Met fa reclames waarbij borsten getoond worden.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geen idee.quote:Op maandag 20 januari 2025 08:46 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
‘Maar dat invididu ziet zichzelf niet als mosvorming. Maar juist een verbetering.’
Nou dat is fijn voor het model. Alleen wie kijkt er tegenaan?
Zie de OP; de poster schijnt in de HEMA te hangen.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Geen idee.
Zag hij deze poster bij de Hema hangen?
Jeetje.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zie de OP; de poster schijnt in de HEMA te hangen.
Een posterquote:Op maandag 20 januari 2025 10:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jeetje.Een bekende poster ? Of meer een lurker ?
Dat is dus een nee.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zie de OP; de poster schijnt in de HEMA te hangen.
De argumenten worden steeds vergezochter.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:14 schreef Troel het volgende:
Ik heb gelukkig niet zelf te maken met verwijdering van borst(en) of borstkanker, maar kan me voorstellen dat dat ongelooflijk kut is. Of je gekwetst wordt door die foto durf ik niet te zeggen. Ik zou dat wel naar vinden als dat zo zou zijn, maar deze ophef hebben we toch ook niet als ze een kaal iemand gebruiken? Daar kun je misschien wel dezelfde mensen mee kwetsen.
Het is wel overzichtelijk maar je sluit er toch een aanzienlijk aantal mensen mee uit. Het is zo rigoureus.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:24 schreef Bassie48 het volgende:
Trump heeft het gisteren gezegd: er bestaan vanaf nu alleen nog maar mannen en vrouwen. Ik vind dat wel overzichtelijk ipv de 65 gender-identiteiten die de woke-gemeenschap heeft geïdentificeerd.
Ik wens je veel succes bij je emigratiequote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:24 schreef Bassie48 het volgende:
Trump heeft het gisteren gezegd: er bestaan vanaf nu alleen nog maar mannen en vrouwen. Ik vind dat wel overzichtelijk ipv de 65 gender-identiteiten die de woke-gemeenschap heeft geïdentificeerd.
Het bevalt mij hier veel beter dan daar dus ik blijf hier.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes bij je emigratie
Net 65 genders?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:03 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Het bevalt mij hier veel beter dan daar dus ik blijf hier.
Het is finaal uit de hand gelopen met de woke-gekte dus krijg je dat men terug slaat. Van 65 naar 2 is inderdaad rigoureus maar een logisch gevolg.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het is wel overzichtelijk maar je sluit er toch een aanzienlijk aantal mensen mee uit. Het is zo rigoureus.
Wat Trump allemaal zegt kan me echt aan mijn reet roestenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:24 schreef Bassie48 het volgende:
Iedereen heeft zijn eigen hokje he.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:07 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
I am a dirty old man, verder pas ik in geen ander hokje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |