Geen 1 keer. Maar ik zit mij er niet op te verheugen dit nog mee te maken in mijn bescheiden leventje dat mij nog rest.quote:Op maandag 20 januari 2025 08:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die gay parade is inderdaad extravagant..
En ik moet altijd lachen om de ophef op Fok elk jaar.
Want zoals je al aangeeft: dat was in het verleden een stuk erger.
Vooral in de jaren negentig .
Dat zijn degenen die naar die jaren terug verlangen kennelijk vergeten.
Maar reclame voor ondergoed op de ondergoed afdeling van de Hema extravagant noemen....
En door de strot geduwd...
Zeg eens eerlijk: hoe vaak ben je deze poster tegen het lijf gelopen?
‘Maar dat invididu ziet zichzelf niet als mosvorming. Maar juist een verbetering.’quote:Op maandag 20 januari 2025 07:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar dat invididu ziet zichzelf niet als mosvorming. Maar juist een verbetering.
Verder zien we transgender modellen die zich staande weten te houden in de modellenwereld. Dat lukt niet als je misvormd bent.
Met fa reclames waarbij borsten getoond worden.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, eerder de jaren negentig
Geen idee.quote:Op maandag 20 januari 2025 08:46 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
‘Maar dat invididu ziet zichzelf niet als mosvorming. Maar juist een verbetering.’
Nou dat is fijn voor het model. Alleen wie kijkt er tegenaan?
Zie de OP; de poster schijnt in de HEMA te hangen.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Geen idee.
Zag hij deze poster bij de Hema hangen?
Jeetje.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zie de OP; de poster schijnt in de HEMA te hangen.
Een posterquote:Op maandag 20 januari 2025 10:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jeetje.Een bekende poster ? Of meer een lurker ?
Dat is dus een nee.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zie de OP; de poster schijnt in de HEMA te hangen.
De argumenten worden steeds vergezochter.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:14 schreef Troel het volgende:
Ik heb gelukkig niet zelf te maken met verwijdering van borst(en) of borstkanker, maar kan me voorstellen dat dat ongelooflijk kut is. Of je gekwetst wordt door die foto durf ik niet te zeggen. Ik zou dat wel naar vinden als dat zo zou zijn, maar deze ophef hebben we toch ook niet als ze een kaal iemand gebruiken? Daar kun je misschien wel dezelfde mensen mee kwetsen.
Het is wel overzichtelijk maar je sluit er toch een aanzienlijk aantal mensen mee uit. Het is zo rigoureus.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:24 schreef Bassie48 het volgende:
Trump heeft het gisteren gezegd: er bestaan vanaf nu alleen nog maar mannen en vrouwen. Ik vind dat wel overzichtelijk ipv de 65 gender-identiteiten die de woke-gemeenschap heeft geïdentificeerd.
Ik wens je veel succes bij je emigratiequote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:24 schreef Bassie48 het volgende:
Trump heeft het gisteren gezegd: er bestaan vanaf nu alleen nog maar mannen en vrouwen. Ik vind dat wel overzichtelijk ipv de 65 gender-identiteiten die de woke-gemeenschap heeft geïdentificeerd.
Het bevalt mij hier veel beter dan daar dus ik blijf hier.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes bij je emigratie
Net 65 genders?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:03 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Het bevalt mij hier veel beter dan daar dus ik blijf hier.
Het is finaal uit de hand gelopen met de woke-gekte dus krijg je dat men terug slaat. Van 65 naar 2 is inderdaad rigoureus maar een logisch gevolg.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het is wel overzichtelijk maar je sluit er toch een aanzienlijk aantal mensen mee uit. Het is zo rigoureus.
Wat Trump allemaal zegt kan me echt aan mijn reet roestenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:24 schreef Bassie48 het volgende:
Iedereen heeft zijn eigen hokje he.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:07 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
I am a dirty old man, verder pas ik in geen ander hokje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |