Klopt, en jij begint over heroïne chicks.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, dat was jouw argument… de ‘misstanden’…
Heeft weinig zin.quote:Als jij op andere misstanden doelt, dan moet je dat maar eens aantonen.
Oeps.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik twijfel vooral of jij wel helemaal door hebt waar je dit in post.
Maar dat de grenzen redelijk bereikt zijn van wat de Navo kan heb ik vaker gehoord. Echt Hema!
En daar komtie:quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik verschuil mij nergens achter. Ik vind het vulgair, ik vind het onzedelijk,
En daar verschull je je achter.quote:en ik vind dat kinderen hier niet mee geconfronteerd hoeven te worden.
Je neemt zelf je kind mee naar de Hema.quote:Volwassenen moeten doen wat ze willen, daar heeft niemand wat van te vinden. Dat recht hebben ze. Maar van kinderen blijf je af in de breedste zin van het woord.
Meerdere fotomodellen (en ik heb zelfs zelf nog modellenwerk gedaan).quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, en jij begint over heroïne chicks.
[..]
Heeft weinig zin.
Deze discussie voeren we bij elk topic over transgenders, waarbij jij je als expert op het gebied van modellenwerk opwerpt, omdat je ooit een vriendin hebt gehad die model was of zo....
Veel gemakkelijker om onzedelijke marketing te bannen dan als gezin continu te moeten kijken waar je wel/niet heengaat.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
En daar komtie:
[..]
En daar verschull je je achter.
Je wilt het zelf niet zien om bovenstaande redenen.
[..]
Je neemt zelf je kind mee naar de Hema.
Stop daar dan mee.
Mag niet van Bassiequote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Meerdere fotomodellen (en ik heb zelfs zelf nog modellenwerk gedaan).
Verder ben jij degene die zich beroept op iets wat je niet waar kan maken. Kijk een beetje in de spiegel…
Succesquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Veel gemakkelijker om onzedelijke marketing te bannen dan als gezin continu te moeten kijken waar je wel/niet heengaat.
Vragen ??? Ik kijk wel uit want de kans zit er in dat die persoon dat óók als een belediging opvat, want ik kan dat toch immers wel duidelijk zien toch ?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dan kun je het natuurlijk vragen.
Verder is het lastig om dit soort situaties te begrijpen als je geen genderdysforie hebt.
Ik zal er aan denken bij mijn Reacties op je posts.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:12 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Vragen ??? Ik kijk wel uit want de kans zit er in dat die persoon dat óók als een belediging opvat, want ik kan dat toch immers wel duidelijk zien toch ?
Met mensen die last hebben van een stoornis moet je nu eenmaal voorzichtig zijn.
Dan kijk je maar de andere kant op.quote:Op zondag 19 januari 2025 03:45 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Je mag doen en laten wat je wilt hoor zolang ik er maar niet mee geconfronteerd word.
Als iemand dat doet ga je vervolgens weer klagen dat iemand niet normaal kan doen maar altijd alle aandacht wil.quote:Op zondag 19 januari 2025 09:13 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Eerst waarschuwen dat je er aan komt.
Als iemand de behoefte voelt om zich te laten verbouwen worden lichaamsdelen met medische kennis verwijdert.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:03 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat is niet de vergelijking hé. Daarnaast, als je op het punt komt dat je het afhakken van gezonde lichaamsdelen gaat vergelijken met het zetten van een tatoeage moet je misschien even nadenken hoe dat heeft kunnen gebeuren.
Het is 'medisch' in de zin dat een plastisch chirurg het doet ja. Verder niet. Daarnaast is dat weer de doelpalen verplaatsen, of het medisch gebeurt of niet doet er niet aan af dat we het hier hebben over het afhakken van gezonde lichaamsdelen. Dat vergelijk jij vervolgens met een tattoo, iedereen kan zien hoe belachelijk dat is natuurlijk.quote:Op zondag 19 januari 2025 09:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als iemand de behoefte voelt om zich te laten verbouwen worden lichaamsdelen met medische kennis verwijdert.
Toch, even breder trekkend: ik vraag mij af of al die cosmetische chirurgie niet gewoon een enorm slecht idee is als je ziet dat we capaciteitsgebrek hebben in de zorg.quote:Op zondag 19 januari 2025 09:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als iemand de behoefte voelt om zich te laten verbouwen worden lichaamsdelen met medische kennis verwijdert.
Dat jij dat hier als afhakken moet presenteren geeft mij aan dat er andere mensen eens beter moeten nadenken waarom ze zulke niet kloppende bewoording gebruiken om maar de ene verminking niet de andere te laten zijn.
Waarom niet?quote:Op zondag 19 januari 2025 11:28 schreef Boca_Raton het volgende:
Waarom moet zoiets (persoonlijks) zo uitgemeten worden? Letterlijk.
Ik wil niet graag op die manier (kamerbreed) geconfronteerd worden met de misvormingen van iemand anders. Hou dat privé.quote:
Kamerbreed?quote:Op zondag 19 januari 2025 21:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik wil niet graag op die manier (kamerbreed) geconfronteerd worden met de misvormingen van iemand anders. Hou dat privé.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |