Nouja, het is goed om te weten dat ik een freak ben. Want ik was echt niet tevreden met mijn gebroken been, dus was blij met de operatie waarbij ze er pinnen in deden zodat het weer goed zou komenquote:Op maandag 27 januari 2025 14:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van die mannen die je maar beter niet kunt reanimeren als ze een hartinfarct hebben, god verhoede immers dat ze een freak met een pacemaker worden.
Beetje de bedoeling van moeder natuur in twijfel trekken, ho ho.
Iets met natuurlijke selectiequote:Op maandag 27 januari 2025 14:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van die mannen die je maar beter niet kunt reanimeren als ze een hartinfarct hebben, god verhoede immers dat ze een freak met een pacemaker worden.
Beetje de bedoeling van moeder natuur in twijfel trekken, ho ho.
Dat gebeurt al.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 00:16 schreef PSVCL het volgende:
Mannen die zich als vrouwen verkleden of vice versa moet je hulp aanbieden
Mode advies ofzoquote:Op dinsdag 28 januari 2025 00:16 schreef PSVCL het volgende:
Mannen die zich als vrouwen verkleden of vice versa moet je hulp aanbieden
Klopt helemaal. De mens heeft honderdduizenden jaren heteroseksuele voortplanting nodig gehad om de soort te behouden, transgendervoortplanting levert geen enkele bijdrage aan het overleven van de mens dus zal het uiteindelijk verdwijnen. Kwestie van de goede genen hebben.quote:
Zeker weten?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:02 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Klopt helemaal. De mens heeft honderdduizenden jaren heteroseksuele voortplanting nodig gehad om de soort te behouden, transgendervoortplanting levert geen enkele bijdrage aan het overleven van de mens dus zal het uiteindelijk verdwijnen. Kwestie van de goede genen hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |