abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 januari 2025 @ 19:59:44 #226
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216417061
‘Nee sinds die freak wereldwijd in het nieuws kwam, kwamen er opeens schijnbaar meer freakies die zeiden "hey, ik zit ook in het verkeerde lichaam, bouw je om svp"

Die halve riedel van lhbiq-en-de-rest daar heb ik ook niks mee en ik hou ook open dat dat een trend blijkt te zijn. Maar bijvoorbeeld het aantal transgenders, wie weet zijn die altijd onder de oppervlakte gebleven, bang om niet voor vol te worden aangezien. En dat komt nu naar boven.

@matthijst
pi_216420696
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 18:46 schreef KingRadler het volgende:

[..]
Klopt, het is een hype. Over 4 jaar hoor je er niets meer over.
Dan zal het aantal transgenders, non-binaire personen en queer-activisten gaan dalen.

Daar zit je dan, zonder borsten en piemel. Het was maar een fase.
Je hebt wel een heel raar beeld bij transgender.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  zaterdag 25 januari 2025 @ 01:55:15 #228
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_216420977
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:59 schreef Boca_Raton het volgende:
‘Nee sinds die freak wereldwijd in het nieuws kwam, kwamen er opeens schijnbaar meer freakies die zeiden "hey, ik zit ook in het verkeerde lichaam, bouw je om svp"

Die halve riedel van lhbiq-en-de-rest daar heb ik ook niks mee en ik hou ook open dat dat een trend blijkt te zijn. Maar bijvoorbeeld het aantal transgenders, wie weet zijn die altijd onder de oppervlakte gebleven, bang om niet voor vol te worden aangezien. En dat komt nu naar boven.

@:matthijst
Oh zeker, dat bedoelde ik ook: het is niet dat ze opeens transgender zijn geworden, maar door social media en een kleinere wereld icm een cultuur waarin iedereen er opeens toe doet en zich vooral door niemand gekwetst mag voelen popt het allemaal wel opeens heel groots op.
Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg lijkt nergens meer van toepassing.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_216422292
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:59 schreef Boca_Raton het volgende:

@:matthijst
En dat mag natuurlijk niet.
Transgenders horen als freaks een verborgen bestaan te leven, net zoals homos doen in islamitische landen.

Eindelijk komt de aap uit de mouw.
  zaterdag 25 januari 2025 @ 10:09:40 #230
28167 matthijst
pi_216422712
:')
Droeftoeter.
Ze moeten lekker doen wat ze willen (misschien wel stoppen met klagen dat de ziektekosten omhoog gaan, met die 10k ombouwacties van ze).

Maar zo'n overduidelijke kerel, die daar een beetje de reacties ziet te filmen om dan te gaan janken op internet dat hij raar behandeld wordt, dat hoeft van mij allemaal niet. Doe gewoon lekker normaal, stel je niet zo aan, leef je eigen leven :{w
Waarom moet het allemaal zo overdreven. Look at meeee, look at meeee, I'm special.
  zaterdag 25 januari 2025 @ 11:16:47 #231
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216423485
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 09:24 schreef Wantie het volgende:

[..]
Transgenders horen als freaks een verborgen bestaan te leven, net zoals homos doen in islamitische landen.

Jij bent gemeen. Gewoon gemeen. :r
pi_216423924
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 10:09 schreef matthijst het volgende:
:')
Droeftoeter.
Ze moeten lekker doen wat ze willen (misschien wel stoppen met klagen dat de ziektekosten omhoog gaan, met die 10k ombouwacties van ze).

Maar zo'n overduidelijke kerel, die daar een beetje de reacties ziet te filmen om dan te gaan janken op internet dat hij raar behandeld wordt, dat hoeft van mij allemaal niet. Doe gewoon lekker normaal, stel je niet zo aan, leef je eigen leven :{w
Waarom moet het allemaal zo overdreven. Look at meeee, look at meeee, I'm special.
Dat is social media.
Dan krijg je mafklappers te zien die dik 5000 km verderop wonen.

En als dat je beeld gaat bepalen, dan snap ik wel waarom je er zo over denkt.
pi_216428661
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 09:24 schreef Wantie het volgende:

[..]

Transgenders hoeven niet een verborgen leven te leiden maar ze moeten zich niet opdringen en eisen dat hun abnormaliteit de norm wordt voor de mensheid die al honderdduizenden jaren heeft aangetoond zonder transgenders te kunnen overleven.
  Moderator zaterdag 25 januari 2025 @ 19:45:44 #234
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_216428813
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 19:37 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Transgenders hoeven niet een verborgen leven te leiden maar ze moeten zich niet opdringen en eisen dat hun abnormaliteit de norm wordt voor de mensheid die al honderdduizenden jaren heeft aangetoond zonder transgenders te kunnen overleven.
Dat geldt voor zoveel zaken, of komen autos en gsm's wel gewoon voor in de natuur? Slecht argument dus.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_216428928
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 19:37 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Waaruit blijkt dat genderdysforie als de norm wordt gemaakt?

Draaf je niet een beetje door?
pi_216433703
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 19:45 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dat geldt voor zoveel zaken, of komen autos en gsm's wel gewoon voor in de natuur? Slecht argument dus.
Auto's en GSM's hebben niks te maken met natuurlijke selectie en overleving van de soort.
Het is dus een heel goed argument om transgenders te zien als een abnormaliteit binnen de evolutie van de mens.
pi_216433706
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 19:52 schreef Wantie het volgende:

[..]
Waaruit blijkt dat genderdysforie als de norm wordt gemaakt?

Draaf je niet een beetje door?
De hysterie van LHBTQABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ'ers en hun drang om hun abnormale wensen te etaleren.

Doe gewoon je ding achter gesloten deuren en er zijn geen problemen meer.
pi_216433919
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 02:51 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
De hysterie van LHBTQABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ'ers en hun drang om hun abnormale wensen te etaleren.

Doe gewoon je ding achter gesloten deuren en er zijn geen problemen meer.
Dus een transgender mag niet over straat lopen, boodschappen doen bij de buurtsuper, etc?
pi_216433923
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 02:48 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Auto's en GSM's hebben niks te maken met natuurlijke selectie en overleving van de soort.
Het is dus een heel goed argument om transgenders te zien als een abnormaliteit binnen de evolutie van de mens.
Je mag dat zien als abnormaliteit.
Maar daarmee erken je wèl het bestaan ervan.

Maar hebben transgenders daarom geen bestaansrecht?
pi_216434066
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 06:33 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus een transgender mag niet over straat lopen, boodschappen doen bij de buurtsuper, etc?
Dat mag, maar zo onopvallend mogelijk. Dus niet van "hé, kijk mij eens?"
pi_216434070
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 06:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je mag dat zien als abnormaliteit.
Maar daarmee erken je wèl het bestaan ervan.

Maar hebben transgenders daarom geen bestaansrecht?
Die hebben ze wel maar dus zo onopvallend mogelijk.
pi_216434090
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 07:33 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Die hebben ze wel maar dus zo onopvallend mogelijk.
Ze hebben op dat gebied wat jou betreft dus minder rechten dan cisgenders.
  zondag 26 januari 2025 @ 11:22:14 #243
28167 matthijst
pi_216435660
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 07:44 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, die moeten ook gewoon normaal doen *O*
pi_216435858
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 07:44 schreef Wantie het volgende:

[..]
pi_216435863
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 11:22 schreef matthijst het volgende:

[..]
En wanneer gedraagt een vrouw zich in jouw ogen normaal op straat en wanneer niet?

Bijvoorbeeld mag het opvallen dat die persoon vrouw is?

Moeten vrouwen allesverhullende kleding dragen, zodat er geen enkele vrouwelijkheid zichtbaar is?
pi_216436365
Zijn jullie die rookworstwinkel nog steeds niet beu?
  zondag 26 januari 2025 @ 12:32:45 #247
28167 matthijst
pi_216436448
Wat een weirdo.

Iedereen moet normaal doen.
Naja. Moet. Als je verwacht dat mensen je niet raar aankijken helpt het als je als man niet als lelijke vrouw gaat rondlopen om instagramviews te scoren.
Of zoals dat figuur in die hema-reclame op de foto gaat.

Mag dat? Ja van mij wel. Doe lekker je ding. Maar laat mij er dan ook gewoon om lachen als je als een mafklapper rondloopt. Maar dat mag dan weer niet.

[ Bericht 4% gewijzigd door matthijst op 26-01-2025 12:39:36 ]
pi_216436906
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 12:32 schreef matthijst het volgende:
Wat een weirdo.

Iedereen moet normaal doen.
Naja. Moet. Als je verwacht dat mensen je niet raar aankijken helpt het als je als man niet als lelijke vrouw gaat rondlopen om instagramviews te scoren.
Of zoals dat figuur in die hema-reclame op de foto gaat.

Mag dat? Ja van mij wel. Doe lekker je ding. Maar laat mij er dan ook gewoon om lachen als je als een mafklapper rondloopt. Maar dat mag dan weer niet.
De discussie is niet of je raar mag kijken naar een worstenposter, de discussie is of die poster verboden moet zijn of niet.
pi_216439696
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 13:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
De discussie is niet of je raar mag kijken naar een worstenposter, de discussie is of die poster verboden moet zijn of niet.
Verbieden hoeft niet. Als je je gezond verstand gebruikt als bedrijf begin je gewoon niet aan die gekkigheid.
  zondag 26 januari 2025 @ 17:37:55 #250
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216439871
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 17:22 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Verbieden hoeft niet. Als je je gezond verstand gebruikt als bedrijf begin je gewoon niet aan die gekkigheid.
Als je een je gezond verstand gebruikt laat je je als bedrijf niet tegenhouden door allerlei boomers die op haat leven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')