abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216398390
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 05:25 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
https://www.rijksoverheid(...)heid-lhbtiq-personen

https://www.socialevraags(...)-op-de-arbeidsmarkt/

Jij wil dat de maatschappij zich schikt naar jouw idealen. Idealen zijn fantasieën, de realiteit is dat "de maatschappij" kil en meedogenloos is. Als ik homo zou zijn zou ik echt niet hand-in-hand met mijn vriend op straat lopen. Redenen hoef ik niet uit te leggen.
Nee, de maatschappij heeft zich al geschikt naar deze idealen.

Waar je naar linkt zijn randverschijnselen van de maatschappij die helaas nooit volledig zijn uit te roeien.
Net zoals diefstal, inbraken, vandalisme, etc.

Waarom zeg je dan bij homoseksualiteit dat dat geaccepteerd moet worden, en dat homoseksuelen zich daar maar op moeten aanpassen, door de heteronormativiteit aan te nemen.

Je zegt toch ook niet tegen vrouwen dat ze beter man kunnen worden, of tegen Joden dat ze hun Joodse kenmerken moeten verwijderen, etc.

Je zou moeten gaan opstaan voor een maatschappij waarin iedereen gelijkwaardig is en met respect wordt behandeld, ondanks diens afkomst.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_216398446
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2025 05:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, de maatschappij heeft zich al geschikt naar deze idealen.

Waar je naar linkt zijn randverschijnselen van de maatschappij die helaas nooit volledig zijn uit te roeien.
Net zoals diefstal, inbraken, vandalisme, etc.

Waarom zeg je dan bij homoseksualiteit dat dat geaccepteerd moet worden, en dat homoseksuelen zich daar maar op moeten aanpassen, door de heteronormativiteit aan te nemen.

Je zegt toch ook niet tegen vrouwen dat ze beter man kunnen worden, of tegen Joden dat ze hun Joodse kenmerken moeten verwijderen, etc.

Je zou moeten gaan opstaan voor een maatschappij waarin iedereen gelijkwaardig is en met respect wordt behandeld, ondanks diens afkomst.
Bij homoseksualiteit ligt dat allemaal anders. Je kan het wel willen dat 'de wereld' zo gaat denken maar zo werkt het niet. Ik heb eerder verteld over hoe men dacht in de jaren '70 over pedofilie. Er leek een soort van acceptatie en begrip te ontstaan maar daar is niks meer van overgebleven.

Zelf ben ik wetenschappelijk georiënteerd en trouw volger van de evolutietheorie. Homoseksualiteit is in honderduizenden jaren van mensheid nooit de norm geweest anders waren wij nu niet hier. Het betekent niet dat homoseksualiteit onnatuurlijk is, want het komt behoorlijk veel voor bij mens en dier.

Ik vermoed dat een volledige acceptatie in de toekomst zal worden gerealiseerd uitsluitend door dwang en inzet van nieuwe technologie: het implanteren van chips in de hersens van mensen, ondersteund door AI, om de gedachten en gevoelens van individuen te manipuleren. En dat zie ik voorlopig niet gebeuren.

De wereld is niet perfect en zal zeker niet beter worden.
pi_216398459
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 06:18 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Bij homoseksualiteit ligt dat allemaal anders. Je kan het wel willen dat 'de wereld' zo gaat denken maar zo werkt het niet. Ik heb eerder verteld over hoe men dacht in de jaren '70 over pedofilie. Er leek een soort van acceptatie en begrip te ontstaan maar daar is niks meer van overgebleven.

Zelf ben ik wetenschappelijk georiënteerd en trouw volger van de evolutietheorie. Homoseksualiteit is in honderduizenden jaren van mensheid nooit de norm geweest anders waren wij nu niet hier. Het betekent niet dat homoseksualiteit onnatuurlijk is, want het komt behoorlijk veel voor bij mens en dier.

Ik vermoed dat een volledige acceptatie in de toekomst zal worden gerealiseerd uitsluitend door dwang en inzet van nieuwe technologie: het implanteren van chips in de hersens van mensen, ondersteund door AI, om de gedachten en gevoelens van individuen te manipuleren. En dat zie ik voorlopig niet gebeuren.

De wereld is niet perfect en zal zeker niet beter worden.
Ga je nu werkelijk pedofilie vergelijken met homoseksualiteit?

Je begrijpt hopelijk wel het verschil tussen die twee en waarom pedofilie terecht strafbaar is?
  donderdag 23 januari 2025 @ 06:22:55 #204
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_216398460
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2025 14:30 schreef Danny het volgende:

[..]
zou me letterlijk niet minder kunnen boeien. Daarbij doen de mensen daar het totaal niet opzettelijk. Ik vind het nogal flauw om dat dan breeduit in een video te publiceren alsof ze je iets verschrikkelijks aan doen. Sterker; op voorhand al gewoon een camera neerzetten ook gewoon :') Aandachtszoekertje dus.
Dat niet alleen, maar je kan het ook opzoeken als transgender... Kut dat je het mee moet maken maar je zou er ook om kunnen lachen.
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
pi_216398481
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2025 06:22 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ga je nu werkelijk pedofilie vergelijken met homoseksualiteit?

Je begrijpt hopelijk wel het verschil tussen die twee en waarom pedofilie terecht strafbaar is?
Ja, ik begrijp het verschil. Ik vergelijk alleen vergelijkbare discussies in verschillende tijden.

Maar goed, ik begrijp dat je niet wenst te reageren op waar het in de kern bij mij omgaat, namelijk dat je gedachten en gevoelens van 'de mensen' niet vrijwillig kan sturen naar een gewenst ideaalbeeld.
pi_216398577
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 06:32 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Ja, ik begrijp het verschil. Ik vergelijk alleen vergelijkbare discussies in verschillende tijden.

Maar goed, ik begrijp dat je niet wenst te reageren op waar het in de kern bij mij omgaat, namelijk dat je gedachten en gevoelens van 'de mensen' niet vrijwillig kan sturen naar een gewenst ideaalbeeld.
Je vergelijkt de acceptatie van een strafbare seksuele oriëntatie die in alle gevallen schade aanricht bij kinderen met de acceptatie van homoseksualiteit, waarbij 2 consensuele personen een (seksuele) relatie met elkaar aangaan.
  donderdag 23 januari 2025 @ 07:25:24 #207
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_216398639
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 11:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
Ze presenteert zich duidelijk als vrouw. Alleen die stem werkt niet mee. Ik vind haar wel een goed punt maken door te laten zien hoe vaak dit (misschien onbedoeld) gebeurt.
Ik presenteer me duidelijk als jonge God. Maar daar houdt ook niemand rekening mee. 8 miljard mensen maar iedereen moet opeens bijzonder zijn en erkend worden, want anders raken ze emotioneel in de war.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_216398818
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2025 07:07 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je vergelijkt de acceptatie van een strafbare seksuele oriëntatie die in alle gevallen schade aanricht bij kinderen met de acceptatie van homoseksualiteit, waarbij 2 consensuele personen een (seksuele) relatie met elkaar aangaan.
Nee suffie, het gaat om de vergelijking van vergelijkbare discussies. Die discussies hebben een gemeenschappelijk onderwerp, namelijk seksuele oriëntatie.

Maar goed, volgens mij is nu genoeg gezegd hierover want ik heb de indruk dat jij andere perspectieven niet wil begrijpen. Of je bent daar niet toe in staat, dat is ook mogelijk.

Dus ik houd het hier voorlopig bij en ga eens kijken wat er gezegd wordt in andere topics. :W
  donderdag 23 januari 2025 @ 08:28:50 #209
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_216398928
Op fok na nog steeds echt nog nergens iets vernomen van deze 'ophef'.

Wanneer komt Nederland nou in opstand?
Huilen dan.
pi_216399004
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2025 07:25 schreef matthijst het volgende:

[..]
Ik presenteer me duidelijk als jonge God. Maar daar houdt ook niemand rekening mee. 8 miljard mensen maar iedereen moet opeens bijzonder zijn en erkend worden, want anders raken ze emotioneel in de war.
De moderne mens is decadent en geobsedeerd door zelfontplooiing. Gewoon man of vrouw zijn is niet meer genoeg: altijd meer en altijd wat anders.
pi_216400665
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 06:22 schreef MisterFox het volgende:

[..]
Dat niet alleen, maar je kan het ook opzoeken als transgender... Kut dat je het mee moet maken maar je zou er ook om kunnen lachen.
Ja, verwarde mensen staan bekend om hun gevoel voor humor :P
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  donderdag 23 januari 2025 @ 11:37:24 #212
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_216400727
Inmiddels zijn de rookwolken hier opgetrokken na alle ophef en blijkt het best mee te vallen.
pi_216401259
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 08:06 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Nee suffie, het gaat om de vergelijking van vergelijkbare discussies. Die discussies hebben een gemeenschappelijk onderwerp, namelijk seksuele oriëntatie.

Maar goed, volgens mij is nu genoeg gezegd hierover want ik heb de indruk dat jij andere perspectieven niet wil begrijpen. Of je bent daar niet toe in staat, dat is ook mogelijk.

Dus ik houd het hier voorlopig bij en ga eens kijken wat er gezegd wordt in andere topics. :W
Maar je snapt hopenlijk wel dat beide niet vergelijkbaar zijn?
pi_216401324
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 08:42 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
De moderne mens is decadent en geobsedeerd door zelfontplooiing. Gewoon man of vrouw zijn is niet meer genoeg: altijd meer en altijd wat anders.
Op die manier wordt een andere geaardheid of gender belachelijk gemaakt.

Alsof het een keuze is
  donderdag 23 januari 2025 @ 13:05:47 #215
28167 matthijst
pi_216401646
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2025 12:33 schreef Wantie het volgende:

[..]

Alsof het een keuze is
Naja, die nieuwe letterclub wel ja.
Even lekker anders zijn.
Nonbinary, pleur toch op.
pi_216407940
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2025 12:33 schreef Wantie het volgende:

[..]

Alsof het een keuze is
Er zijn twee genders: man en vrouw. De rest is fantasie. Ook een transgender is eerst man, dan vrouw of andersom.

Jammer dat er een verminkte vrouw op deze poster staat. Ook een belediging voor vrouwen met borstkanker die hun borsten onvrijwillig moesten laten verwijderen. Waarom niet gewoon een normale man hier neergezet? Gelukkig hebben we Trump aan de macht en wordt alles straks weer wat normaler. Beetje diversiteit oké, maar we zijn gewoon echt doorgeslagen op sommige punten.
pi_216408330
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2025 21:56 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
Er zijn twee genders: man en vrouw. De rest is fantasie. Ook een transgender is eerst man, dan vrouw of andersom.

Jammer dat er een verminkte vrouw op deze poster staat. Ook een belediging voor vrouwen met borstkanker die hun borsten onvrijwillig moesten laten verwijderen. Waarom niet gewoon een normale man hier neergezet? Gelukkig hebben we Trump aan de macht en wordt alles straks weer wat normaler. Beetje diversiteit oké, maar we zijn gewoon echt doorgeslagen op sommige punten.
Ik heb nooit geweten dat de Amerikaanse president het beleid in Nederland bepaalt.

Weer wat geleerd ^O^
  donderdag 23 januari 2025 @ 22:41:46 #218
28167 matthijst
pi_216408618
Die hele woke bende kwam uit de VS. En hopelijk verdwijnt het daar nu ook weer mee *O*
pi_216409833
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2025 22:41 schreef matthijst het volgende:
Die hele woke bende kwam uit de VS. En hopelijk verdwijnt het daar nu ook weer mee *O*
Ah ja, is ook zo.
Daar had je ook als eerste het homohuwelijk ^O^
  vrijdag 24 januari 2025 @ 07:48:20 #220
28167 matthijst
pi_216409963
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 06:48 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ah ja, is ook zo.
Daar had je ook als eerste het homohuwelijk ^O^
Nee, wel Bruce Jenner :{w
Al wil die dan weer niet dat omgebouwde mannen meedoen met vrouwen.
Dat geeft al aan dat 't een psychisch probleem is en je aan die ombouwgekkigheid niet meteen toe moet geven.

En dan de debieltjes die een X willen, want ze voelen zich geen man, geen vrouw, maar ja wat eigenlijk. Al die keuzestress, heh meid, :r

[ Bericht 11% gewijzigd door matthijst op 24-01-2025 07:55:33 ]
pi_216413219
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 07:48 schreef matthijst het volgende:

[..]
Nee, wel Bruce Jenner :{w
Al wil die dan weer niet dat omgebouwde mannen meedoen met vrouwen.
Dat geeft al aan dat 't een psychisch probleem is en je aan die ombouwgekkigheid niet meteen toe moet geven.

En dan de debieltjes die een X willen, want ze voelen zich geen man, geen vrouw, maar ja wat eigenlijk. Al die keuzestress, heh meid, :r
Van Bruce naar Caitlyn was in 2015. 10 jaar geleden.
Ik ken verschillende transgenders die meer dan 20 jaar geleden in transitie zijn gegaan.

Hoezo is dat dan een overgewaaid Amerikaans fenomeen.

Dat Caitlyn niet wil dat transvrouwen in dezelfde competitie zitten met cisvrouwen heeft niets te maken met 'in de war zijn '.
  vrijdag 24 januari 2025 @ 17:38:02 #222
28167 matthijst
pi_216415565
2015? Goh.
pi_216415672
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 17:38 schreef matthijst het volgende:
2015? Goh.
[ afbeelding ]
Dus door Caitlyn wilden opeens veel vrouwen geen vrouw meer zijn?
:?
  vrijdag 24 januari 2025 @ 18:12:02 #224
28167 matthijst
pi_216415852
Nee sinds die freak wereldwijd in het nieuws kwam, kwamen er opeens schijnbaar meer freakies die zeiden "hey, ik zit ook in het verkeerde lichaam, bouw je om svp". Gevolgd door de freakies die zeiden "hey, ik ben geen man of vrouw ik ben een x, boehoe respecteer mij" *O* B:)B B:)B :{w

Of denk je dat social media er niks mee te maken heeft en alle freakies ineens spontaan jeuk aan hun kut kregen en een lul verlangden?
Hele bende is gewoon een trend.
  vrijdag 24 januari 2025 @ 18:46:28 #225
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_216416116
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 18:12 schreef matthijst het volgende:
Nee sinds die freak wereldwijd in het nieuws kwam, kwamen er opeens schijnbaar meer freakies die zeiden "hey, ik zit ook in het verkeerde lichaam, bouw je om svp". Gevolgd door de freakies die zeiden "hey, ik ben geen man of vrouw ik ben een x, boehoe respecteer mij" *O* B:)B B:)B :{w

Of denk je dat social media er niks mee te maken heeft en alle freakies ineens spontaan jeuk aan hun kut kregen en een lul verlangden?
Hele bende is gewoon een trend.
Klopt, het is een hype. Over 4 jaar hoor je er niets meer over.
Dan zal het aantal transgenders, non-binaire personen en queer-activisten gaan dalen.

Daar zit je dan, zonder borsten en piemel. Het was maar een fase.
  vrijdag 24 januari 2025 @ 19:59:44 #226
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216417061
‘Nee sinds die freak wereldwijd in het nieuws kwam, kwamen er opeens schijnbaar meer freakies die zeiden "hey, ik zit ook in het verkeerde lichaam, bouw je om svp"

Die halve riedel van lhbiq-en-de-rest daar heb ik ook niks mee en ik hou ook open dat dat een trend blijkt te zijn. Maar bijvoorbeeld het aantal transgenders, wie weet zijn die altijd onder de oppervlakte gebleven, bang om niet voor vol te worden aangezien. En dat komt nu naar boven.

@matthijst
pi_216420696
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 18:46 schreef KingRadler het volgende:

[..]
Klopt, het is een hype. Over 4 jaar hoor je er niets meer over.
Dan zal het aantal transgenders, non-binaire personen en queer-activisten gaan dalen.

Daar zit je dan, zonder borsten en piemel. Het was maar een fase.
Je hebt wel een heel raar beeld bij transgender.
  zaterdag 25 januari 2025 @ 01:55:15 #228
28167 matthijst
pi_216420977
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:59 schreef Boca_Raton het volgende:
‘Nee sinds die freak wereldwijd in het nieuws kwam, kwamen er opeens schijnbaar meer freakies die zeiden "hey, ik zit ook in het verkeerde lichaam, bouw je om svp"

Die halve riedel van lhbiq-en-de-rest daar heb ik ook niks mee en ik hou ook open dat dat een trend blijkt te zijn. Maar bijvoorbeeld het aantal transgenders, wie weet zijn die altijd onder de oppervlakte gebleven, bang om niet voor vol te worden aangezien. En dat komt nu naar boven.

@:matthijst
Oh zeker, dat bedoelde ik ook: het is niet dat ze opeens transgender zijn geworden, maar door social media en een kleinere wereld icm een cultuur waarin iedereen er opeens toe doet en zich vooral door niemand gekwetst mag voelen popt het allemaal wel opeens heel groots op.
Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg lijkt nergens meer van toepassing.
pi_216422292
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 19:59 schreef Boca_Raton het volgende:

@:matthijst
En dat mag natuurlijk niet.
Transgenders horen als freaks een verborgen bestaan te leven, net zoals homos doen in islamitische landen.

Eindelijk komt de aap uit de mouw.
  zaterdag 25 januari 2025 @ 10:09:40 #230
28167 matthijst
pi_216422712
:')
Droeftoeter.
Ze moeten lekker doen wat ze willen (misschien wel stoppen met klagen dat de ziektekosten omhoog gaan, met die 10k ombouwacties van ze).

Maar zo'n overduidelijke kerel, die daar een beetje de reacties ziet te filmen om dan te gaan janken op internet dat hij raar behandeld wordt, dat hoeft van mij allemaal niet. Doe gewoon lekker normaal, stel je niet zo aan, leef je eigen leven :{w
Waarom moet het allemaal zo overdreven. Look at meeee, look at meeee, I'm special.
  zaterdag 25 januari 2025 @ 11:16:47 #231
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216423485
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 09:24 schreef Wantie het volgende:

[..]
Transgenders horen als freaks een verborgen bestaan te leven, net zoals homos doen in islamitische landen.

Jij bent gemeen. Gewoon gemeen. :r
pi_216423924
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 10:09 schreef matthijst het volgende:
:')
Droeftoeter.
Ze moeten lekker doen wat ze willen (misschien wel stoppen met klagen dat de ziektekosten omhoog gaan, met die 10k ombouwacties van ze).

Maar zo'n overduidelijke kerel, die daar een beetje de reacties ziet te filmen om dan te gaan janken op internet dat hij raar behandeld wordt, dat hoeft van mij allemaal niet. Doe gewoon lekker normaal, stel je niet zo aan, leef je eigen leven :{w
Waarom moet het allemaal zo overdreven. Look at meeee, look at meeee, I'm special.
Dat is social media.
Dan krijg je mafklappers te zien die dik 5000 km verderop wonen.

En als dat je beeld gaat bepalen, dan snap ik wel waarom je er zo over denkt.
pi_216428661
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 09:24 schreef Wantie het volgende:

[..]

Transgenders hoeven niet een verborgen leven te leiden maar ze moeten zich niet opdringen en eisen dat hun abnormaliteit de norm wordt voor de mensheid die al honderdduizenden jaren heeft aangetoond zonder transgenders te kunnen overleven.
  Moderator zaterdag 25 januari 2025 @ 19:45:44 #234
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_216428813
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 19:37 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Transgenders hoeven niet een verborgen leven te leiden maar ze moeten zich niet opdringen en eisen dat hun abnormaliteit de norm wordt voor de mensheid die al honderdduizenden jaren heeft aangetoond zonder transgenders te kunnen overleven.
Dat geldt voor zoveel zaken, of komen autos en gsm's wel gewoon voor in de natuur? Slecht argument dus.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_216428928
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 19:37 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Waaruit blijkt dat genderdysforie als de norm wordt gemaakt?

Draaf je niet een beetje door?
pi_216433703
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 19:45 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dat geldt voor zoveel zaken, of komen autos en gsm's wel gewoon voor in de natuur? Slecht argument dus.
Auto's en GSM's hebben niks te maken met natuurlijke selectie en overleving van de soort.
Het is dus een heel goed argument om transgenders te zien als een abnormaliteit binnen de evolutie van de mens.
pi_216433706
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 19:52 schreef Wantie het volgende:

[..]
Waaruit blijkt dat genderdysforie als de norm wordt gemaakt?

Draaf je niet een beetje door?
De hysterie van LHBTQABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ'ers en hun drang om hun abnormale wensen te etaleren.

Doe gewoon je ding achter gesloten deuren en er zijn geen problemen meer.
pi_216433919
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 02:51 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
De hysterie van LHBTQABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ'ers en hun drang om hun abnormale wensen te etaleren.

Doe gewoon je ding achter gesloten deuren en er zijn geen problemen meer.
Dus een transgender mag niet over straat lopen, boodschappen doen bij de buurtsuper, etc?
pi_216433923
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 02:48 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Auto's en GSM's hebben niks te maken met natuurlijke selectie en overleving van de soort.
Het is dus een heel goed argument om transgenders te zien als een abnormaliteit binnen de evolutie van de mens.
Je mag dat zien als abnormaliteit.
Maar daarmee erken je wèl het bestaan ervan.

Maar hebben transgenders daarom geen bestaansrecht?
pi_216434066
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 06:33 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus een transgender mag niet over straat lopen, boodschappen doen bij de buurtsuper, etc?
Dat mag, maar zo onopvallend mogelijk. Dus niet van "hé, kijk mij eens?"
pi_216434070
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 06:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je mag dat zien als abnormaliteit.
Maar daarmee erken je wèl het bestaan ervan.

Maar hebben transgenders daarom geen bestaansrecht?
Die hebben ze wel maar dus zo onopvallend mogelijk.
pi_216434090
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 07:33 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Die hebben ze wel maar dus zo onopvallend mogelijk.
Ze hebben op dat gebied wat jou betreft dus minder rechten dan cisgenders.
  zondag 26 januari 2025 @ 11:22:14 #243
28167 matthijst
pi_216435660
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 07:44 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, die moeten ook gewoon normaal doen *O*
pi_216435858
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 07:44 schreef Wantie het volgende:

[..]
pi_216435863
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 11:22 schreef matthijst het volgende:

[..]
En wanneer gedraagt een vrouw zich in jouw ogen normaal op straat en wanneer niet?

Bijvoorbeeld mag het opvallen dat die persoon vrouw is?

Moeten vrouwen allesverhullende kleding dragen, zodat er geen enkele vrouwelijkheid zichtbaar is?
pi_216436365
Zijn jullie die rookworstwinkel nog steeds niet beu?
  zondag 26 januari 2025 @ 12:32:45 #247
28167 matthijst
pi_216436448
Wat een weirdo.

Iedereen moet normaal doen.
Naja. Moet. Als je verwacht dat mensen je niet raar aankijken helpt het als je als man niet als lelijke vrouw gaat rondlopen om instagramviews te scoren.
Of zoals dat figuur in die hema-reclame op de foto gaat.

Mag dat? Ja van mij wel. Doe lekker je ding. Maar laat mij er dan ook gewoon om lachen als je als een mafklapper rondloopt. Maar dat mag dan weer niet.

[ Bericht 4% gewijzigd door matthijst op 26-01-2025 12:39:36 ]
pi_216436906
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 12:32 schreef matthijst het volgende:
Wat een weirdo.

Iedereen moet normaal doen.
Naja. Moet. Als je verwacht dat mensen je niet raar aankijken helpt het als je als man niet als lelijke vrouw gaat rondlopen om instagramviews te scoren.
Of zoals dat figuur in die hema-reclame op de foto gaat.

Mag dat? Ja van mij wel. Doe lekker je ding. Maar laat mij er dan ook gewoon om lachen als je als een mafklapper rondloopt. Maar dat mag dan weer niet.
De discussie is niet of je raar mag kijken naar een worstenposter, de discussie is of die poster verboden moet zijn of niet.
pi_216439696
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 13:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
De discussie is niet of je raar mag kijken naar een worstenposter, de discussie is of die poster verboden moet zijn of niet.
Verbieden hoeft niet. Als je je gezond verstand gebruikt als bedrijf begin je gewoon niet aan die gekkigheid.
  zondag 26 januari 2025 @ 17:37:55 #250
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216439871
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 17:22 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Verbieden hoeft niet. Als je je gezond verstand gebruikt als bedrijf begin je gewoon niet aan die gekkigheid.
Als je een je gezond verstand gebruikt laat je je als bedrijf niet tegenhouden door allerlei boomers die op haat leven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')