Benieuwd naar wat voorbeelden dan…quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er inderdaad bedrijven die dat doen.
Ik wens je veel succes met jouw clubje zometeen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat dit soort anti Goddelijke campagnes onderdeel zijn van een duivelse agenda ..
Wel een hoop werk om zoiets in scene te zetten. Maar goed ik sluit niks uit.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Er wordt vooraf al gefilmd. En het is social media. Niet bepaald de meest betrouwbare bron.
Nou Danny ik weet niet of jij weet hoe het is om constant 'zij' genoemd te worden. Maar ik niet. Lijkt me bloedirritant.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:30 schreef Danny het volgende:
[..]
zou me letterlijk niet minder kunnen boeien. Daarbij doen de mensen daar het totaal niet opzettelijk. Ik vind het nogal flauw om dat dan breeduit in een video te publiceren alsof ze je iets verschrikkelijks aan doen. Sterker; op voorhand al gewoon een camera neerzetten ook gewoonAandachtszoekertje dus.
Dat is verder niet relevant.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Verzonnen misstanden. Er is geen enkele aanwijzing dat anorexia werd bevorderd door heroin chic.
Net zo min als dat Tipper Gore gelijk had dat de jeugd door het luisteren naar gangster rap crimineel werd.
We gaan het zien op Fok.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat als een transman bv voor Suit Supply in een pak gaat staan er geen ophef is, omdat je het niet ziet. Loïza Lamers hoor ik ook nooit ophef over.
Uitgaande dat dat zo is, wat is dan het probleem precies?quote:Waar de dame uit de OP vermoedelijk op aanslaat is de zichtbare littekens. Waarmee Hema bewust kiest om te wijzen op dat we hier te maken hebben met een biologische vrouw.
Wat is daar precies politiek aan?quote:Nou vind ik de ophef onzinnig, maar als je politiek gaat bedrijven… dan krijg je dit soort gezeik.
Ik weet liever op voorhand dat ik met een transman te heb, dan pas tussen de lakens.quote:Een beetje hetzelfde als op een eerste date gaan beginnen over politiek. Ook niet doen. Verlaagt de kans dat de avond horizontaal eindigt enorm.
Dan kun je het natuurlijk vragen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:13 schreef deedeetee het volgende:
Arme ziel een mes in het hart elke x als iemand heel netjes sir zegt.![]()
Nou zou ik dat eerlijk gezegd ook niet tegen deze persoon zeggen want die ziet er niet eens uit als een heer.Maar soms weet je niet hoe een merkwaardig mens genoemd wil worden. Het is vaak erg lastig.
Inderdaad. Is makkelijk praten als cisgender. Dan loop je simpelweg niet tegen dit probleem aan.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dan kun je het natuurlijk vragen.
Verder is het lastig om dit soort situaties te begrijpen als je geen genderdysforie hebt.
De woke-mens eist van jou dat jij bij elke ontmoeting je eerst aan de persoon in kwestie beleefd vraagt hoe hij/zij/X genoemd wil worden. Dus "Goedenavond onbekend mens, hoe wilt u dat ik u aanspreek: meneer, mevrouw of X?" En dat dus ca. 30x op een dag bij de gemiddelde Nederlander die zich in de openbare ruimte beweegt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:13 schreef deedeetee het volgende:
Arme ziel een mes in het hart elke x als iemand heel netjes sir zegt.![]()
Nou zou ik dat eerlijk gezegd ook niet tegen deze persoon zeggen want die ziet er niet eens uit als een heer.Maar soms weet je niet hoe een merkwaardig mens genoemd wil worden. Het is vaak erg lastig.
Jij vindt het niet relevant. Dat kan.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is verder niet relevant.
De reden waarom er nu een taboe op ligt is vanwege misstanden uit het verleden.
Klopt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij vindt het niet relevant. Dat kan.
Ja, zo kun je natuurlijk de boze boomer blijven, door dat zelf op die manier aan te wakkeren.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:41 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
De woke-mens eist van jou dat jij bij elke ontmoeting je eerst aan de persoon in kwestie beleefd vraagt hoe hij/zij/X genoemd wil worden. Dus "Goedenavond onbekend mens, hoe wilt u dat ik u aanspreek: meneer, mevrouw of X?" En dat dus ca. 30x op een dag bij de gemiddelde Nederlander die zich in de openbare ruimte beweegt.
Opzoekt, in dit geval. Altijd camera paraat, kickt erop mensen aan te vallen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is toch kut als je dat constant meemaakt
Nee, ik blijf liever de nuchtere, rationele en zakelijk ingestelde burger. Maar jij mag van mij zijn wie je wilt zijn hoor.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, zo kun je natuurlijk de boze boomer blijven, door dat zelf op die manier aan te wakkeren.
Misschien moet je toch wat meer zelfkennis vergaren.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:58 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Nee, ik blijf liever de nuchtere, rationele en zakelijk ingestelde burger. Maar jij mag van mij zijn wie je wilt zijn hoor.
En dan geel, en stervormig zeker.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:01 schreef Bassie48 het volgende:
Ik denk dat het efficiënter is als transgenders een embleem op hun jas naaien zodat anderen meteen weten wat de aanspreektitel moet zijn.![]()
Nee, niet bestaande misstanden. Kortom, er was geen sprake van misstanden.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt.
Feit blijft dat door die misstanden daar nu een taboe op rust.
Dat jij vindt dat die misstanden een storm in een glas water waren verandert dat niet.
Dat is jouw mening.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, niet bestaande misstanden. Kortom, er was geen sprake van misstanden.
Geen psver meer?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes met jouw clubje zometeen.
Nee hoor. Bovendien ongevraagde adviezen van onbekenden neem ik nooit aan.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Misschien moet je toch wat meer zelfkennis vergaren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |