Niet echtquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:19 schreef sigme het volgende:
Achteraf bezien niet bijster praktisch dat we net voor de kerst het tweede auto'tje verkocht hebben
Vrijdagochtend. Dus morgen kan ik rustig m'n cursusdag volgen, en dan vrijdag met twee leenauto's op pad waarvan we er eentje achterlaten. De andere leenauto is de auto van vader.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Niet echtWanneer moet de huurauto weer terug?
Heel goed! Carpe diem!quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:22 schreef Blues het volgende:
Bam!
Ondanks onzekere medische vooruitzichten weekje vakantie geboekt![]()
Via Eliza naar Zakynthos!
Goed.geregelde toestanden. Hoe zijn jullie eronder?quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Vrijdagochtend. Dus morgen kan ik rustig m'n cursusdag volgen, en dan vrijdag met twee leenauto's op pad waarvan we er eentje achterlaten. De andere leenauto is de auto van vader.
Oh, ten eerste erg blij met de ANWBquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Goed.geregelde toestanden. Hoe zijn jullie eronder?
Oh fijn…jullie zijn inmiddels thuis. Sweet home.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Vrijdagochtend. Dus morgen kan ik rustig m'n cursusdag volgen, en dan vrijdag met twee leenauto's op pad waarvan we er eentje achterlaten. De andere leenauto is de auto van vader.
Mercedes V Klasse - das een Vito maar dan zonder achtervering van een bestelbusquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, ten eerste erg blij met de ANWB. Ik wist niet dat er ook zoveel vergoed zou worden, dat is een forse meevaller bij de tegenvaller.
Drie verloren dagen zijn erg zonde van de tijd en we zijn Heel Blij eindelijk thuis te zijn. Poezen zijn ook Heel Blij.
Liefste is voornemens minstens 6 weken niet van het erf te komen (bij wijze van spreken dan he).
Die auto is natuurlijk onhandig en sund, maar bij oude auto's komt er altijd een end aan, en we rijden oude auto's in principe af. Deze was nu blijkbaar af. Het was een bijzonder comfortabele bak; de volgende zal wel andere voordelen voor ons hebben maar waarschijnlijk minder comfortabel. Waarschijnlijk een bestelwagen.
Nouja, beetje afhankelijk van hoe oud ie wordt. Cas is zo’n 13 jaar geworden, anderen werden slechts 8, en er zijn er ook die 16 worden. Dus misschien heeft ie nog de helft van z’n leven voor zich, maar misschien ook maar bv 1/10quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:55 schreef derLudolf het volgende:
Als het oude senior is, is "rest van het leven" toch niet zo'n punt?
Das naar ja.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:48 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nouja, beetje afhankelijk van hoe oud ie wordt. Cas is zo’n 13 jaar geworden, anderen werden slechts 8, en er zijn er ook die 16 worden. Dus misschien heeft ie nog de helft van z’n leven voor zich, maar misschien ook maar bv 1/10![]()
Maar belangrijkste vind ik dat ie geen pijn heeft. Dus als het noodzakelijk is om of een levenslang te druppelen, of een oog verwijderen, dan neig ik vooralsnog naar het laatste. Met alle risico’s van dien. Want dat druppelen heb ik bijna een maand lang gedaan en dat is twee keer per dag een enorm gevecht. Hij werd er ook een heel nukkig en bang van.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:38 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja, heel fijn. Van die angst (die ik al vanaf mijn 19e had!) durf ik inmiddels voorzichtig te zeggen dat ik denk dat ik er vrijwel helemaal vanaf ben. Al zou ik nog even moeten kijken wat er gebeurt in de zomer als iemand voorstelt lekker te gaan bootje varen voor teamuitje oid, maar ik denk eigenlijk dat ik dat nu wel zou durven doen ipv dan niet mee te gaan. Misschien dan nog met een beetje spanning wel, maar iig niet meer dat ik het dan bij voorbaat al niet zou doen. Nu de andere angst(en) nog
maar dat deze die al zó lang speelde en ook echt wel erg beperkend was nu niet meer beperkt én vaak dus zelfs niet eens meer aanwezig is (dus niet alleen dat ik met de gedachten kan dealen, maar de gedachten vaak ook niet meer komen), geeft wel hoop dat ik ook bij die andere angsten op dat punt kan komen
![]()
quote:
Vandaag! Ben kapotquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:45 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]![]()
Hoe gaat het met jouw therapie? Wanneer mag je ook alweer 'echt' beginnen met de schematherapie?
Dan zit een sc meet er misschien ook wel in.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:38 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja, heel fijn. Van die angst (die ik al vanaf mijn 19e had!) durf ik inmiddels voorzichtig te zeggen dat ik denk dat ik er vrijwel helemaal vanaf ben. Al zou ik nog even moeten kijken wat er gebeurt in de zomer als iemand voorstelt lekker te gaan bootje varen voor teamuitje oid, maar ik denk eigenlijk dat ik dat nu wel zou durven doen ipv dan niet mee te gaan. Misschien dan nog met een beetje spanning wel, maar iig niet meer dat ik het dan bij voorbaat al niet zou doen. Nu de andere angst(en) nog
maar dat deze die al zó lang speelde en ook echt wel erg beperkend was nu niet meer beperkt én vaak dus zelfs niet eens meer aanwezig is (dus niet alleen dat ik met de gedachten kan dealen, maar de gedachten vaak ook niet meer komen), geeft wel hoop dat ik ook bij die andere angsten op dat punt kan komen
![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:45 schreef derLudolf het volgende:
Wanneer was die FOK! meet in Utrecht met eten op een rondvaartboot ook alweer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door vlindertje89 op 16-01-2025 22:09:34 ]
Ja het is elke week, ik ga dus proberen simpeler werk te plannen voor de middagen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:09 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh, ik typte weer eens te lang![]()
@:gcjoel wat goed! Ik merk ook wel dat ik na sessies best wel moe ben, en plan die middagen ook zoveel mogelijk ofwel vrij (en haal die uren dan op ander moment in) ofwel simpele klusjes (mails bijwerken, administratie, geen echte nadenk dingen). Weet niet of jij jouw werk ook enigszins flexibel kan indelen? En heb je elke week of vaker/minder vaak?
@:Kaatje1 een meet met @:Tele6 is al stap 1!we zouden eigenlijk in kerstvakantie al doen, maar toen was ik ziek
@Tele6 is een goeie voor een eerste meet. Wel meteen een hoge standaardquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:09 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh, ik typte weer eens te lang![]()
@:gcjoel wat goed! Ik merk ook wel dat ik na sessies best wel moe ben, en plan die middagen ook zoveel mogelijk ofwel vrij (en haal die uren dan op ander moment in) ofwel simpele klusjes (mails bijwerken, administratie, geen echte nadenk dingen). Weet niet of jij jouw werk ook enigszins flexibel kan indelen? En heb je elke week of vaker/minder vaak?
@:Kaatje1 een meet ergens komende tijd met @:Tele6 is al stap 1!we zouden eigenlijk in kerstvakantie al doen, maar toen was ik ziek
We zijn niet anders gewendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door derLudolf op 16-01-2025 22:06:39 ]Kranplätze müssen verdichtet sein
Aah jammer! Een volgende keer dan maar! Succes bij de huisarts straks!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 07:49 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89
Ik ben helaas nou net vandaag niet op werk -- ik werk thuis vanwege een afspraak bij de huisarts. Of ik lig op bed na de huisartsafspraak. Iig thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer lang geworden, maar de tldr: ik snap je gevoelens erover, en je hoeft het ook allemaal niet nu te weten - plus hoe het nu is hoeft niet te zijn hoe het over een jaar is, of over twee jaar.
[ Bericht 2% gewijzigd door vlindertje89 op 17-01-2025 08:59:19 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er kunnen dus geloof ik wel dingen in je leven gebeuren waardoor je spoiler niet meer de "hoofdzaak" is, ofzo. Waardoor er meer dingen ineens de kop op steken.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:06 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]haha!
Which reminds me, @:Tele6 ben je morgen op werk? Ik ben een middagje op de uni daar, dus mocht je tijd hebben voor thee of lunch, app vooral! Ik ben er denk ik rond 12u (misschien al iets eerder, ligt aan of ik nog ga sporten en zo ja hoe vroeg) en heb 15-16u een afspraak.
Overigens ook een lofzang voor mijn psych en de praktijk: het is basis GGZ, maar geen trajecten met max 10 afspraken in het 'meest uitgebreide pakket' oid. Misschien is dat inmiddels overal wel zo, maar het is iig heel anders dan mijn eerdere ervaringen. Ben 32 keer geweest sinds september 2023, en heb nog wel wat afspraken te gaan ook. En mijn psych zelf is ook fantastisch. Ik heb al drie keer eerder therapie gehad, en een keer aan wetenschappelijk onderzoek naar een behandeling meegedaan, en hoewel alles steeds wel een beetje geholpen heeft is zij de eerste die de touwtjes in handen nam en haar eigen plan trok qua behandeling ipv precies deed waarvoor ik vertelde daar te komen, en daarmee ook de eerste die echt tot de kern kwam en wat onderliggende problemen wist bloot te leggen waar ik éérst mee aan de slag moest.
Daaraan gerelateerd:Wat mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Venus in pocketformaat
© loveli
Ik kan me goed voorstellen wat je zegt - dat het ineens een soort van optie is die 'bestaat'. Waar je nu nog niks mee hoeft, en misschien wel nooit, maar die nu wel ergens in een hoekje op tafel ligt en eerder niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:59 schreef Lonaa het volgende:
Vlinder, lieve post hoor!![]()
Hier voelen alle mitsen en maren nog steeds wel echt zwaarder dan iets wat lijkt op een wens. Het is denk ik meer dat de [i][mogelijkheid/i] wel echt is, ofzo. Weet niet, wij zitten nog midden in het analyseren.![]()
Voorlopig (en misschien wel nooit hoor) gebeurt er nog niks, daar denken we allebei te veel voorEn dan is er altijd nog de hobbel dat ik niet "op de leuke manier" zwanger kan/mag raken.
En het gaat inderdaad lekker. Ik vond het/mijn leven altijd vrij..leeg. Nu vind ik het met enige regelmaat vrij veel.Het voelt soms wel alsof ik op een goederentrein zit die niet kan en wil remmen en dat ik me goed moet vast houden. Dat hou ik wel goed in de gaten.
Je mag mij alles vragen, trouwens. Ik heb een paar keer geappt naar de mensen die Dora hebben geadopteerd. Dan kreeg ik met een dag of 2 (tijdsverschil) een verhaaltje en een handvol foto's. Daar ben ik mee opgehouden want alles gaat goed. Ik zag steeds een gelukkige smurf. Ze werd dikke vriendjes met 1 van de honden daar en dat hielp haar ook uit haar schulp kruipen. Ik mis haar nog steeds, soms. Ze was zo ontzettend lief. Zo leuk. Maar heel december, met oud en nieuw, denk ik ook wel "godzijdank is ze niet meer hier".
En hoe cru of naar het ook klinkt, met haar had mijn leven niet zo kunnen worden als dat het nu werd. Ze hield me wel vast, gevangen soms bijna, door haar issues.
Een huisdier mis ik wel, in z'n algemeenheid. Mogelijk komt dat ook eerder dan Een Kind.Maar ook voorlopig nog niet.
Ja, het is echt verschrikkelijk. We vinden onszelf ook verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind jullie zo goed![]()
En die W van Lonaa heb ik nou een paar keer gezien en dat is dus objectief gezien ook echt een heel toffe kerel. Niet alleen maar vanwege de roze wolk van die twee. Ze zijn zo gek op elkaar dat het bijna too much is
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, het is echt verschrikkelijk. We vinden onszelf ook verschrikkelijk.
En hopelijk is het dan ook simpelweg leuk om op zoek te gaan. Ik vond het daten iig behoorlijk amusant (naast vermoeiend, dat wel).quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:21 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat heerlijk![]()
het is je van harte gegund!
Ik denk dat ik zo tegen de zomer ook maar eens wat meer 'op zoek' ga. Als in, weer wat actiever op de apps, wat meer mee naar hockeyfeestjes met teamgenoten, gewoon wat meer de deur uit en in situaties komen waar ik mensen tegen kan komen zegmaar. Ik merk dat in de afgelopen periode met steeds ziek en daarmee ook wat moeilijker met mn angst en gewoon met de behandeling etc ik daar vaak gewoon niet zoveel ruimte voor heb, ik heb dan al wel genoeg aan mezelf zegmaar. Het wisselt ook wel wat hoor, ik heb in de afgelopen anderhalf jaar echt wel wat gedate af en aan. Maar ik denk/hoop eigenlijk tegen de zomer al weer een stuk verder te zijn en misschien zelfs klaar bij de psych, en dan dus ook meer ruimte te hebben voor dit soort dingen. En de zomer is daar ook een lekker seizoen voor
Loonquote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:59 schreef Lonaa het volgende:
Vlinder, lieve post hoor!![]()
Hier voelen alle mitsen en maren nog steeds wel echt zwaarder dan iets wat lijkt op een wens. Het is denk ik meer dat de [i][mogelijkheid/i] wel echt is, ofzo. Weet niet, wij zitten nog midden in het analyseren.![]()
Voorlopig (en misschien wel nooit hoor) gebeurt er nog niks, daar denken we allebei te veel voorEn dan is er altijd nog de hobbel dat ik niet "op de leuke manier" zwanger kan/mag raken.
En het gaat inderdaad lekker. Ik vond het/mijn leven altijd vrij..leeg. Nu vind ik het met enige regelmaat vrij veel.Het voelt soms wel alsof ik op een goederentrein zit die niet kan en wil remmen en dat ik me goed moet vast houden. Dat hou ik wel goed in de gaten.
Je mag mij alles vragen, trouwens. Ik heb een paar keer geappt naar de mensen die Dora hebben geadopteerd. Dan kreeg ik met een dag of 2 (tijdsverschil) een verhaaltje en een handvol foto's. Daar ben ik mee opgehouden want alles gaat goed en dat is goed zo. Denk dat de laatste keer afgelopel april/mei was. Ik zag steeds een gelukkige smurf. Ze werd dikke vriendjes met 1 van de honden daar en dat hielp haar ook uit haar schulp kruipen. Ik mis haar nog steeds, soms. Ze was zo ontzettend lief. Zo leuk. Wij vlogen naar Griekenland en de incheck was in dezelfde hal als waar Dora vertrok. Ik heb echt wel even zitten huilen daar, afgelopen november, dat afscheid was zo pittig. Maar heel december, met oud en nieuw, denk ik ook wel "godzijdank is ze niet meer hier".
En hoe cru of naar het ook klinkt, met haar had mijn leven niet zo kunnen worden als dat het nu werd. Ze hield me wel vast, gevangen soms bijna, door haar issues.
Een huisdier mis ik wel, in z'n algemeenheid. Mogelijk komt dat ook eerder dan Een Kind.Maar ook voorlopig nog niet.
Wellicht dat zo'n hond-pauze ook net even de vrijheid geeft voor hondonvriendelijke ritjes bij het realiseren van een bewoonbare staat enzo, van de gewenste x-te woning?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:21 schreef sigme het volgende:
Ha, wat een-tigheid hier deze ochtend
![]()
Liefste & ik hebben nooit kinderen gewild, ik ben erg blij met de luxe om die wens te hebben kunnen vervullen. Dat is het grootste deel van de mensheid niet vergund (geweest).
Daarnaast zitten wij nu natuurlijk in de eerste hondloze periode. Het wordt steeds duidelijker dat we wensen dat die periode nog wel gevolgd gaat worden door een twee hondhoudtijdperk. Maar pas nadat ons nieuw aan te schaffen landhuisje hondveilig is gemaakt. Ik denk dat 2025 wel geheel deel gaat worden van de eerste hondloze periode.
Aan de andere kant kan dat ook helemaal fout gaan. Wanneer het zover is heeft Uk wel haar eigen gekozen mensen om zich heen (ik ben een uitlaatklep voor een situatie waar het echt niet leuk en samen gaat)quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:50 schreef fietsie het volgende:
Met wat ik nu beleef met het wegvallen van mijn vader, en de mate waarin ik dat met mijn broer samen op kan vangen, word ik wel eens bevangen door een heftig schuldgevoel naar mijn uk toe.
Want -ik- was degene die geen 2e wilde.
Heeft tante niet de mogelijkheid een taak uit te besteden aan je moeder die niet in dat appartement gedaan kan worden? Zodat die daar niet is ?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:01 schreef Tele6 het volgende:
B en ik gaan morgenmiddag een paar uur helpen -- we hebben de taak op ons genomen om gordijnen en lampen te monteren in het nieuwe appartement. Ik kijk er ongelofelijk tegenop.
De vraag met m'n moeder is niet óf er ruzie gaat komen, maar wanneer. Er gebeurt nu te veel tegelijk dus ze is helemaal overgestimuleerd en druk en er komen dus allemaal reacties uit alsof ze een overprikkelde driejarige is.
Ik wil eigenlijk uit de buurt blijven, maar wil ook oma helpen en er zijn voor mijn tante. En ik wil niet degene zijn die die (ook al is hij onvermijdelijk) ruzie veroorzaakt.
Dat is ook wel weer zo, maar het is een denker, dus mijn gevoel zegt dat ze nu ook mogelijk wel met dat soort dingen bezig kan zijn (waar ze dan weer niet over wil praten)quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:01 schreef Tele6 het volgende:
Je weet nooit hoe dingen lopen, @:fietsie dus misschien heeft uk tzt een partner/vriendengroep die haar ondersteunt. Ik zie wel veel waarde in het "chosen family" idee waar je een steunende groep mensen hebt die niet aan elkaar verwant zijn.
Ik heb m'n moeder net even gebeld om na te vragen wat nou precies gaat gebeuren morgen, maar zoals ik het nu begrijp is de catering aan haar toegewezen dus ze maakt lunch en avondeten. (En B en ik eten van beide niet mee. Ik weet hoe dat gaat, mijn moeder kookt te weinig & niet lekker)quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heeft tante niet de mogelijkheid een taak uit te besteden aan je moeder die niet in dat appartement gedaan kan worden? Zodat die daar niet is ?
Ik weet van mezelf iig dat ik een stuk beter over die dingen kan praten met B dan met mijn broertje.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo, maar het is een denker, dus mijn gevoel zegt dat ze nu ook mogelijk wel met dat soort dingen bezig kan zijn (waar ze dan weer niet over wil praten)
Oef, dat gaat inderdaad heel moeilijk worden voor jullie. En je moeder is natuurlijk ook weer veel te goed om gedwongen opgenomen te worden.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:17 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik weet van mezelf iig dat ik een stuk beter over die dingen kan praten met B dan met mijn broertje.
Mocht er wat met mijn vader gebeuren, dan zouden broertje en ik echt een pittige taak hebben aan mijn moeder.
Daar had ik het in de kerstvakantie nog over, toen m'n vaders zusje overleed. Hij wordt dit jaar 64. Zusje was 68. Zijn oudere broer is ook al dood en zijn vader is amper 60 geworden. Terwijl mijn moeder het typische type is dat uit pure kwaaiigheid 100 zou worden. Maar ze kan niet zelfstandig wonen.
Nee hoor: niet minder leuk, wel meer afstandelijk. Nichtje leidt haar leven en ver weg.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:49 schreef Tuindier het volgende:
Ik dacht altijd dat ik kinderen zou krijgen want dat hóórt zo. Ik ben blij dat ik dat met mijn ex niet gedaan heb. Met mijn man werd dit een veel bewustere keuze en zijn we overtuigd dat we leuker zijn zonder kinderen, dan met.
Oom en tante zijn is dan wel weer heel leuk maar vaak ook een bevestiging dat tijdelijke kinderen voor ons de leukste kinderen zijn.
Wat bedoelde je met ‘totdat ze op eigen benen staan’ @:AnneX ? Wordt het daarna minder leuk?
Haha ja, dat herken ik. Ik heb d'r gister nog 60,- moeten lenen om een verkeersboete te betalenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:26 schreef flipsen het volgende:
en ook financieel is het een stuk prettiger
Ik werk best veel met Sharepoint, maar ik heb nog nooit Sharepoint versienummers als data opgenomen in een daar aanwezig document.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:52 schreef fietsie het volgende:
Heeft iemand hier verstand van versiebeheer in Sharepoint, en hoe je de versie-informatie van major-versienummers van een document (1.0, 2.0 enz) in een print-versie van een document kunt genereren op basis van een tabel met velden in dat document ?
Zodat je dus als je in Sharepoint werkt en digitaal kijkt je gewoon met het document kan klooien, maar dat als er iemand hem print er keurig een tabelletje in komt zo van:
1.0 initiele versie Bas
2.0 wetgeving aangepast Klaas
3.0 fouten van Klaas verwijderd Bas
En dat bij voorkeur zonder Macro's zodat je niet tig beveiligingswaarschuwingen krijgt bij het gebruiken van het template ?
Het printen is dit geval een PDF export naar het kwaliteitssysteemquote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik werk best veel met Sharepoint, maar ik heb nog nooit Sharepoint versienummers als data opgenomen in een daar aanwezig document.
Printen doe ik sowieso al jaren niet meer...
Dat sucks.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:42 schreef Lonaa het volgende:
Nieuwe telefoon gekocht. Hoesje gekocht. Screenprotector gekocht. Is die screenprotector gewoon 2mm per kant te klein.
Ja. Verpakking zegt wel dat ie geschikt is voor mijn telefoon maar dat vind ik bullshit. Klantenservice gemaild met foto.quote:
Dat wachten is verstandig. Ik heb al eens een telefoon in afwachting van screenprotector en hoesje die een dag later geleverd zou worden in gebruik genomen. Telefoon viel. Einde oefening.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Verpakking zegt wel dat ie geschikt is voor mijn telefoon maar dat vind ik bullshit. Klantenservice gemaild met foto.
Zo ergens anders een nieuwe bestellen en nog maar even wachten met gebruiken.
I hate this shit.
Ik begrijp 'm.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het printen is dit geval een PDF export naar het kwaliteitssysteem
Voor het gemak moeten we een jaar lang blijven werken met een verouderde versie van dat systeem, een versie die geen Sharepoint koppelingen aan kan.. dus ik moet dat overbruggen met een knopje "Print als PDF en sla daarna op in... "
Ik was eigenlijk om 12:00 al vrij, dus ik heb net mn formele chef die over de centen gaat het voorstel gestuurd onze externe Sharepoint guru maar weer een maandje in te huren..quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp 'm.
Heb nog even gezocht in de info die ik heb over Sharepoint, maar kon niets vinden over (major) versienummers van Sharepoint in documenten opnemen. Vaak zijn dit soort zaken alleen maar te realiseren via zelf toegevoegde scripts en ook die heb ik online niet gevonden…
Ben op zich wel benieuwd of dit gefikst kan worden en zo ja, hoe dan.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk om 12:00 al vrij, dus ik heb net mn formele chef die over de centen gaat het voorstel gestuurd onze externe Sharepoint guru maar weer een maandje in te huren..
Ik had net in C# al een stukje code voor elkaar die drie regels tekst onder elkaar vulde met 1.0, 1.1 en 2.0.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben op zich wel benieuwd of dit gefikst kan worden en zo ja, hoe dan.
Handmatig versienummers in documenten bijhouden is voor velen sowieso een kunst op zich…
>> Op vrijdag 17 januari 2025quote:Op vrijdag 17 januari 2025 [/b] 17:46 schreef borisz het volgende:
Mn wandeldoelstelling is dit jaar in iedere provincie lopen. Na Noord- en Zuid-holland was vandaag Fryslan aan de beurt.
Ik wou net zeggen, drie provincies in een halve maand. Was het een doelstelling voor het eerste kwartaal ofzoquote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:00 schreef sigme het volgende:
[..]
>> Op vrijdag 17 januari 2025
Je gaat veels te hard!
Ja. Ik ken meer van dat soort verhalen. En ik heb het misschien zelf ook al eens gehad.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:03 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Dat wachten is verstandig. Ik heb al eens een telefoon in afwachting van screenprotector en hoesje die een dag later geleverd zou worden in gebruik genomen. Telefoon viel. Einde oefening.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:00 schreef sigme het volgende:
[..]
>> Op vrijdag 17 januari 2025
Je gaat veels te hard!
En eind vd maand Overijssel *vink* ivm start Marskramerpad weekendje Bad Bentheim.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, drie provincies in een halve maand. Was het een doelstelling voor het eerste kwartaal ofzo
Gaat niet altijd zo he, met sibs. Met wat pech had ze haar sibling gehaat, of ervoor moeten zorgen, je weet nooit hoe dingen gaan.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:50 schreef fietsie het volgende:
Met wat ik nu beleef met het wegvallen van mijn vader, en de mate waarin ik dat met mijn broer samen op kan vangen, word ik wel eens bevangen door een heftig schuldgevoel naar mijn uk toe.
Ja dit, en het kan ook juist een belasting zijn 'wAnT wE ZiJn ToCh FaMiLiE'.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Gaat niet altijd zo he, met sibs. Met wat pech had ze haar sibling gehaat, of ervoor moeten zorgen, je weet nooit hoe dingen gaan.
Laat je weten als je komt? Dan loop ik meequote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:57 schreef borisz het volgende:
[..]
[..]
En eind vd maand Overijssel *vink* ivm start Marskramerpad weekendje Bad Bentheim.
Ik ga Groningen en Zeeland echt plannen in een meerdaagse. Rest komt gewoon als het komt.. Maar ik vind het wel een mooie jaarlijkse wandeluitdaging. Ieder jaar alle provincies aftikken.
Met ma loop ik Trekvogelpad, maar ga ik geen doel van maken moet dit jaar af.
Marskramer zal ik dit jaar ook wel ver mee komen, maar moet niet perse af.
En ik heb wel al een paar provincies heb ik al div wandelingen op het oog. De N70 moet dit jaar er maar eens echt van komen *zwaai* @:tele6
En voor Brabant wandelen vanaf Koningshoeve van La Trappe. Na een wandeling daar lunchen en bier.
Ik ben bij mijn vader enig kind en bij mijn moeder niet. En in beide gevallen voelt dat als het 'goede' scenario. Ik zou niet zonder mijn zusje kunnen als het gaat om mijn moeder en tegelijkertijd moet ik er niet aan denken dat iemand anders zich tegen mijn vader zou aan bemoeienquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:50 schreef fietsie het volgende:
Over wandelen in Bad Bentheim stond ook een stuk in de Kampioen van de week.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:57 schreef borisz het volgende:
[..]
[..]
En eind vd maand Overijssel *vink* ivm start Marskramerpad weekendje Bad Bentheim.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:27 schreef Clubsoda het volgende:
En qua kinderwens ben ik een gekkie natuurlijk. Maar heel gelukkig hoe het nu is. Wel moe. Maar gelukkig
Dat gun ik iedereen, hoe het ook uitpakt.
Dit ja.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:13 schreef Vanyel het volgende:
Gaat niet altijd zo he, met sibs. Met wat pech had ze haar sibling gehaat, of ervoor moeten zorgen, je weet nooit hoe dingen gaan.
Mmmmmquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Het niet echt "echt" koken, maar ik had helemaal geen zin in de maaltijden in de vriezer om die leger te eten.
Kwam op instagram onderstaand recept tegen. Dat gaat mijn nieuwe "makkelijk en heel lekker" recept worden. (alles gehalveerd, morgen in de herhaling)
Ingrediënten:
* 1000 g gnocchi
* 100 g pecorino (andere kaas gebruikt, geen pecorino in huis)
* 50 g Parmezaan
* 3 el gochujang
* 1 tl zwarte peper
* 60 g lente-ui (fijn gesneden) (vergeten)
Hoe maak je het?
1. Kook gnocchi 3 min in kokend water. Bewaar 150 ml kookvocht, giet af en houd dit warm.
2. Rasp de kazen en blend ze met gochujang, zwarte peper en het kookvocht tot een romige saus.
3. Meng de saus door de gnocchi, verdeel over borden en garneer met lente-ui.
Die ziet er ook erg lekker uitquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:10 schreef Blues het volgende:
[..]
Mmmmm![]()
Wij hadden gister ook zoiets lekker met pasta prei courgette spekjes in romige (melk)saus
Zie fotootje in e&d topic
Hij wordt heel boos als mensen zijn achternaam schrijven als ‘Rossum’ (het is Rossem), omdat zijn bijna naamgenoot Maarten van Rossum nogal een gewelddadige reputatie had.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Kreeg net een telefoontje, bleek dat vriendinnen mij ooit eens hadden beloofd mij mee te nemen voor pannenkoeken. Ik kan me er niets van herinneren maar zondag gaan we![]()
En morgenavond naar Maarten van Rossum. Prima weekend voor de boeg
Danku, nooit gewetenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij wordt heel boos als mensen zijn achternaam schrijven als ‘Rossum’ (het is Rossem), omdat zijn bijna naamgenoot Maarten van Rossum nogal een gewelddadige reputatie had.
2x leuk!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Kreeg net een telefoontje, bleek dat vriendinnen mij ooit eens hadden beloofd mij mee te nemen voor pannenkoeken. Ik kan me er niets van herinneren maar zondag gaan we![]()
En morgenavond naar Maarten van Rossum. Prima weekend voor de boeg
Helemaal geen groente? Ik zou verdrietig wordenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Het niet echt "echt" koken, maar ik had helemaal geen zin in de maaltijden in de vriezer om die leger te eten.
Kwam op instagram onderstaand recept tegen. Dat gaat mijn nieuwe "makkelijk en heel lekker" recept worden. (alles gehalveerd, morgen in de herhaling)
Ingrediënten:
* 1000 g gnocchi
* 50 g Parmezaan
* 3 el gochujang
* 1 tl zwarte peper
Hoe maak je het?
1. Kook gnocchi 3 min in kokend water. Bewaar 150 ml kookvocht, giet af en houd dit warm.
2. Rasp de kazen en blend ze met gochujang, zwarte peper en het kookvocht tot een romige saus.
Hier ook veel rijpquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge
Hier is het ook geen balkon weer. Iets minder mistig dan gisteren en nu veel rijp. Wel mooi maar niet warm.
Meenemen, beter dan spijt hebben dat je m niet bij je hebtquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier ook veel rijp![]()
Wij gaan weer eens naar de Efteling, twijfel of ik mijn muts op zet. Ik heb het niet snel koud maar toch....
Hij zit in de tasquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Meenemen, beter dan spijt hebben dat je m niet bij je hebt
Volgens mij waren @Lucky_Strike en @JFlip daar ook een paar jaar geleden. Ik was er in 86, uitwijk vakantie ivm Tsjernobil. Was een mooi eiland herinner me.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:20 schreef Blues het volgende:
Ik ben het eiland (Zakynthos) waar we eind mei een weekje gaan verblijven aan het uitchecken en kijk nou eens![]()
https://zanteturtlecenter.com/en/
Ik zou het geen herfstweer noemen eigenlijk, alles is berijpt wit en het vriest.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:41 schreef AnneX het volgende:
Mistig herfstweer in januariTis toch wat.
Ondertussen ‘reis’ ik mee met reizigers, die in zee zwemmen. OK. Als enige.
Ergens boven Barcelona.
De derde week met andere leefregels lukte aardig.
Zoals dagelijkse chairyoga, kastjes ruimen, minder vaak op inet…
Straks in en buiten het dorp boodschappen.
In het digitale dorpssufferdje werd er weer eens op gewezen, dat er een buurtsuper is.
Sterkte bij oma.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:47 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik zou het geen herfstweer noemen eigenlijk, alles is berijpt wit en het vriest.
Ik voel me weer een stuk frisser, heb een ronde gelopen en ben op weg om te gaan helpen bij oma.
Klopt inderdaad. We zijn ook naar dat schildpaddencentrum geweest.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Volgens mij waren @:lucky_strike en @:jflip daar ook een paar jaar geleden. Ik was er in 86, uitwijk vakantie ivm Tsjernobil. Was een mooi eiland herinner me.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:45 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Helemaal geen groente? Ik zou verdrietig worden
Mijn avondeten bestond uit courgette, wortel, rode ui, paprika, kikkererwten en nepchorizo uit de oven
Hoe vond je het?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Klopt inderdaad. We zijn ook naar dat schildpaddencentrum geweest.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Volgens mij waren @:lucky_strike en @:jflip daar ook een paar jaar geleden. Ik was er in 86, uitwijk vakantie ivm Tsjernobil. Was een mooi eiland herinner me.
Zo onaardigquote:
De link werkte niet. Voor mij niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:37 schreef Vanyel het volgende:
Wel teleurstellend dat het summum van culinaire expertise geen enkele tip oplevert voor kaasraspen
In de jaren 50 is er een grote aardbeving geweest op het eiland. Alle cultuur en historie werden daarmee weggevaagd. Inmiddels is het echt alleen maar een toeristische attractie voor Nederlanders in laagseizoen en Britse pubers in het hoogzeizoen. Er zijn enkele leuke dingen te doen. Een rondvaart langs de kust is een optie, bij die schildpadden kan je je een uurtje vermaken, Zakynthos stad is wel geinig en deze olijvenkweker is enorm leuk. Er zijn ook wat leuke uitzichtpunten.quote:
Ik rasp mijn kaas in de foodprocessor. Zag op Instagram ook zo’n ding langskomen, wilde je erop wijzen maar die bleek nog duurderquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:37 schreef Vanyel het volgende:
Wel teleurstellend dat het summum van culinaire expertise geen enkele tip oplevert voor kaasraspen
Toen ik er was, waren wij (club ecolette van Hoteplan) bijna de enige Nederlanders, er waren wat scandinaviers en heel, heel veel britten inderdaad.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
In de jaren 50 is er een grote aardbeving geweest op het eiland. Alle cultuur en historie werden daarmee weggevaagd. Inmiddels is het echt alleen maar een toeristische attractie voor Nederlanders in laagseizoen en Britse pubers in het hoogzeizoen. Er zijn enkele leuke dingen te doen. Een rondvaart langs de kust is een optie, bij die schildpadden kan je je een uurtje vermaken, Zakynthos stad is wel geinig en deze olijvenkweker is enorm leuk. Er zijn ook wat leuke uitzichtpunten.
De natuur is wel ok. Best vervuild. Overal waar je kijkt reclameborden en magere katten, dat wel. Boodschappen zijn gemiddeld een stuk duurder dan hier, ook bij de winkels waar Grieken komen. Er zijn enkele goede restaurants op het eiland maar die waren eind april nog gesloten. We hebben een enkel memorabel gerecht gegeten, verder was het eten niet wat we er van hadden voorgesteld.
We hebben heus een leuke vakantie gehad in een prachtige villa. Maar in een paar dagen heb je dat eiland gewoon 2 keer rondgereden en heb je het echt uitgespeeld.
Is ook wel afhankelijk van je energie. Als je weinig reserves hebt kan het waarlijk fantastisch zijn dat alles dicht bij elkaar is en er geen overweldigende hoeveelheid activiteiten is waar je uit moet kiezen omdat allemaal doen niet lukt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben heus een leuke vakantie gehad in een prachtige villa. Maar in een paar dagen heb je dat eiland gewoon 2 keer rondgereden en heb je het echt uitgespeeld.
Ik heb ooooook 2 microplanes en een hakmolen bij de Bamix. Maar, maar ..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb twee Microplaneraspen en een hakmolen bij de staafmixer. Geen verstand van draairaspen dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ik heb eentje van Leifheit, maar ik ben er niet dol op. Je houdt van elke blok kaas die erin gaat zo’n plak over. En het is een onhandig ding om schoon te maken.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:37 schreef Vanyel het volgende:
Dit maar met magimix. Stukje kaas met de micro plane, een hele kaas met de Magimix.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb twee Microplaneraspen en een hakmolen bij de staafmixer. Geen verstand van draairaspen dus.
Laatst flink wat kazen geraspt en ingevroren. Schoot me gisteren te binnen, net voordat ik zou beginnen met raspenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dit maar met magimix. Stukje kaas met de micro plane, een hele kaas met de Magimix.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, geraspte kaas kan in de vriezer, Kaatje?
Had ik toch de twee zakjes in de aanbieding mee kunnen nemen.![]()
Volgende week.
Bij de hema waren wij ook. Tis dat het huis vol is. Ook bij xenos: leuke spullen daaro.
Bij de keukenafdeling ook 10 kookwekkers op verschillende tijd ingesteld.
Die andere mevrouw en ik hebben gelachen.
#schooltijd #memories.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:28 schreef AnneX het volgende:
Naamloze kaasrasp. Als ik een tweede tegenkom, graag!
Deze is inmiddels wel gesleten. Té klein voor een gezin, vermoed ik.Ja! Precies die had mijn moeder. Die was wél fijn, door de wat grovere rasp vooral.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, geraspte kaas kan in de vriezer, Kaatje?
Had ik toch de twee zakjes in de aanbieding mee kunnen nemen.![]()
Volgende week.
Bij de hema waren wij ook. Tis dat het huis vol is. Ook bij xenos: leuke spullen daaro.
Bij de keukenafdeling ook 10 kookwekkers op verschillende tijd ingesteld.
Die andere mevrouw en ik hebben gelachen.
#schooltijd #memories.The love you take is equal to the love you make.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:28 schreef AnneX het volgende:
Naamloze kaasrasp. Als ik een tweede tegenkom, graag!
Deze is inmiddels wel gesleten. Té klein voor een gezin, vermoed ik.Ongeveer zoeen zocht ik, maar dan niet van plastic want dat lijkt me te breekbaar. Wij hebben nu alleen de fijne rasp en dat is echt kak raspen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik moet zo toch spitskool snijden dus probeer dan wel wat kaas in de Bamix.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Die van plastic gaat dus al heeeeel lang mee.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ongeveer zoeen zocht ik, maar dan niet van plastic want dat lijkt me te breekbaar. Wij hebben nu alleen de fijne rasp en dat is echt kak raspen.
Maar ik moet zo toch spitskool snijden dus probeer dan wel wat kaas in de Bamix.
Die domme bol links werken nietquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Bekijk Handrasp 'Pecorino' - Gefu op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp
Deze is ook mooi, en volgens mij een prima merk
Die is hequote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
Die domme bol links werken niet
Op merknaam geeft ook resultaat: https://www.vergelijk.nl/(...)sFilteringTarget=new
Koop liever een rasp van Microplane, heb je veel meer aan, en onverwoestbaar goed.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Bekijk Handrasp 'Pecorino' - Gefu op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Koop liever een rasp van Microplane, heb je veel meer aan, en onverwoestbaar goed.
Dat vind ik geen aanbeveling.quote:Bij de Microplane Mandoline wordt een handbeschermer meegeleverd. Zo voorkomt u er mee dat er geen snijwonden worden opgelopen in de vingers.
Ik denk dat @sigme vooral doelde op voorkomen dat je geen snijwonden oploopt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Een mandoline
[ afbeelding ]
en een rasp
[ afbeelding ]
Heb net met die rasp 8 dikke tenen knoflook geraspt, en met die mandoline 2 komkommers, maak Tzatziki, kortom, zo een rasp is bruikbaar voor meer dan alleen kaas. Wil iemand zo een kaasmolen kopen is dat prima hoor, no worries, maar ben zelf niet zo van de spullen die je maar voor 1 doel kan gebruiken.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Volgens mij zoekt @:vanyel een trommelrasp. Die heeft microplane ook maar zo te zien, 1 dikte per rasp dus kan je de trommels niet verwisselen
Dat is bij een mandoline wel zo verstandig, als ik aardappels aan chips snij gebruik ik ook zo een save guard.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:39 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik denk dat @:sigme vooral doelde op voorkomen dat je geen snijwonden oploopt.
Niets fijner dan een blok op dino-sapquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:27 schreef sigme het volgende:
Het is een Peugeot Partner geworden. Op diesel.
Ja, we misten dat ook. Die Subaru was supercomfortabel, maar benzine.. meh.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Niets fijner dan een blok op dino-sap
Die van Gefu gaf aan dat je er nog veel meer mee kan raspen. De snijschijven van de kenwood gebruik ik ook voor diverse dingen .quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Heb net met die rasp 8 dikke tenen knoflook geraspt, en met die mandoline 2 komkommers, maak Tzatziki, kortom, zo een rasp is bruikbaar voor meer dan alleen kaas. Wil iemand zo een kaasmolen kopen is dat prima hoor, no worries, maar ben zelf niet zo van de spullen die je maar voor 1 doel kan gebruiken.
Is me ooit een keer gebeurd. "Waarom is die komkommer ineens rood"quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:13 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dat is bij een mandoline wel zo verstandig, als ik aardappels aan chips snij gebruik ik ook zo een save guard.
Niet voor tere zieltjes
Bekijk deze YouTube-video
Ja, lees die zin nou nog eens goed.. ik maak 'geen' niet voor niks dikgedrukt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:13 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dat is bij een mandoline wel zo verstandig, als ik aardappels aan chips snij gebruik ik ook zo een save guard.
Zo slecht is dit eiland niet.quote:
Welke cilinderinhoud? De 1.6 blokjes MOETEN op tijd verse olie. Zo niet dan is het vlot gedaan met de turbo.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:27 schreef sigme het volgende:
Het is een Peugeot Partner geworden. Op diesel.
Had ik gezien maar die is klein en ik had nog meer redenen om hem niks te vinden die ik niet meer weetquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Precies.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Volgens mij zoekt @:vanyel een trommelrasp. Die heeft microplane ook maar zo te zien, 1 dikte per rasp dus kan je de trommels niet verwisselen
1.6quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:20 schreef z80 het volgende:
[..]
Welke cilinderinhoud? De 1.6 blokjes MOETEN op tijd verse olie. Zo niet dan is het vlot gedaan met de turbo.
Dit PSA blokje hangt ook bij mij in de wagen. Met inmiddels 180000 Km op de klok.
Zoiets ja, veel mensen die doelloos slenterenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:48 schreef derLudolf het volgende:
Ik ben nog nooit op zaterdag in een IKEA geweest, maar ik denk dat ik liever een mandoline zonder vingerbescherming gebruik.
Ik was erg blij dat ik hem bij hadquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Meenemen, beter dan spijt hebben dat je m niet bij je hebt
Op zondag is nog ergerquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:48 schreef derLudolf het volgende:
Ik ben nog nooit op zaterdag in een IKEA geweest, maar ik denk dat ik liever een mandoline zonder vingerbescherming gebruik.
Wat is "al jaren"? Want volgens mij zie ik het nog steeds wel op de borden staan, omgeving Den Bosch toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Op zondag is nog erger![]()
Wij gingen vandaag naar een camperbeurs, we haalden de gemiddelde leeftijd flink omlaag![]()
Het was bij autotron, toen kwam ik erachter dat dat park dus al jaren dicht is. Dat was zo leuk met die autootjes rond rijden
Het "pretpark"werd in 2003 gesloten.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat is "al jaren"? Want volgens mij zie ik het nog steeds wel op de borden staan, omgeving Den Bosch toch?
Mijn oma maakt al jaren allerlei keramiek. Vazen, schalen en allerlei beelden, veel torens. Die gaan we mooi zelf vervoeren.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:46 schreef fietsie het volgende:
Maar daar zijn verhuisbedrijven toch juist gespecialiseerd in ? Met juiste verpakking enzo ?
Ah zo; daar zullen ze niet 1-2-3 een standaard oplossing voor hebben.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:08 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Mijn oma maakt al jaren allerlei keramiek. Vazen, schalen en allerlei beelden, veel torens. Die gaan we mooi zelf vervoeren.
M'n tantes hebben alle spullen ook zelf ingepakt, dat gaat het verhuisbedrijf ook niet doen.
Ik hoop maar dat m'n tantes geen beunhazen ingehuurd hebben. Maar ik ga me er niet druk over zitten maken.
omg wat een dag had jequote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:37 schreef Tele6 het volgende:
We hebben gordijnen en lampen opgehangen voor oma.
M'n moeder bleek vannacht ziek te zijn geworden, dus die kwam niet mee![]()
![]()
Die onvermijdelijke ruzie is dus nog even niet gekomen
Er was nog steeds keiveel chaos. M'n neef heeft het tapijt echt superlelijk gelegd, maar gelukkig was het tweedehands en alleen voor de berging. M'n vader heeft maar een echte klusblunder begaan (draden voor lamp doorgeknipt omdat hij het kroonsteentje niet snapte, vervolgens de stoppen laten doorslaan).
B was wel weer de held van de dag, want hij was de enige die zinnig gereedschap bij zich had. (M'n neef had niet eens een stanleymes voor het tapijt)
Na afloop friet gegeten op de vloer in het appartement. M'n tante een halve inzinking omdat er nog zo veel moet gebeuren. En m'n vader is natuurlijk van "het komt me eigenlijk niet uit om deze of volgende week nog te helpen" aaaaaaaaargh. Nu ga ik morgen eerst bij oma langs in het revalidatiecentrum en daarna nog meer dingen monteren in het appartement en een of twee ritten met kostbare spullen naar het appartement (want liever niet met verhuisbedrijf).
Wat eet je veel gnocchi voor 1 persoon.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Ingrediënten:
* 1000 g gnocchi
* 50 g Parmezaan
* 3 el gochujang
* 1 tl zwarte peper
Hoe maak je het?
Maarten die uitloopt?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeetje @:tele6 wat een ontzettend gedoe. Allemaal van goede wil maar zonder goede handjes. Is het een idee om S in te huren?
Maarten van RossEm was leuk (hij begon zelf ook over de U en de E) het ging echt van de hak op de tak, maar kwam toch steeds uit op een paar onderwerpen. Ik zou het ook niet kunnen terug vertellen. Maar liep wel enorm uit. Zou tot 22.00-22.10 duren, dat werd 23 uur. Er gingen ook mensen eerder weg, moesten trein halen. De bussen liepen bij ons ook niet goed, er was wat uitgevallen maar gelukkig had de bus ervoor vertraging dus met het brakke lijf een moeizaam holletje, zwaaiend met de ov kaart bleef hij op me wachten
Met een kwartiertje had ik rekening gehouden. Wel bewondering voor de man, 81 en van 20.30-23.00 staan en rondlopen. Doe ik m niet naquote:Op zondag 19 januari 2025 00:15 schreef Blues het volgende:
[..]
Maarten die uitloopt?![]()
Fijn dat bus wachtte!!
Top idee.quote:Op zondag 19 januari 2025 07:43 schreef Clubsoda het volgende:
Ik bleek gisteren een te grote screenprotector te hebben aangeschaftRuilen?
Wel beter dan strak tot de randen want dan is ie met een uur ofzo los aan de zijkanten.quote:Op zondag 19 januari 2025 06:59 schreef Lonaa het volgende:
Ik kreeg een belerend mailtje terug nav de te kleine screenprotector. Blijkbaar betekent "case-friendly" "zeker 2 mm vrij aan alle kanten als er een case omheen zit"
Wist ik niet, volledig mijn fout natuurlijk.
Mijn vorige is wel helemaal side to side en hoesje sluit precies aan. Geen krassen, niks, ondanks 3 jaar intensief gebruik.quote:Op zondag 19 januari 2025 08:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wel beter dan strak tot de randen want dan is ie met een uur ofzo los aan de zijkanten.
Tig jaar colleges geven.quote:Op zondag 19 januari 2025 00:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Met een kwartiertje had ik rekening gehouden. Wel bewondering voor de man, 81 en van 20.30-23.00 staan en rondlopen. Doe ik m niet na
Ik weet niet waar jij woont maar het is hier ijzig waterkoud en mistig as fuck.quote:Op zondag 19 januari 2025 08:16 schreef Clubsoda het volgende:
Mij lijkt het prachtig weer om buiten te gaan sporten![]()
Maar het was een briljante nacht -zonder onderbreking tot 6.45 uur - dus wat heb ik te klagen
Het is nu vooral uitzoekwerk, dus ik denk dat S niet zo veel zou kunnen doen. Dingen als televisieabonnement, welke spullen moeten eigenlijk waar en hoe, (dat was ook het lastigst met de lampen en gordijnen) zie maar eens allerlei 50+ jaar oude meuk in een nieuw mini appartement te proppen zodat oma er blij mee is.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeetje @:tele6 wat een ontzettend gedoe. Allemaal van goede wil maar zonder goede handjes. Is het een idee om S in te huren?
Maarten van RossEm was leuk (hij begon zelf ook over de U en de E) het ging echt van de hak op de tak, maar kwam toch steeds uit op een paar onderwerpen. Ik zou het ook niet kunnen terug vertellen. Maar liep wel enorm uit. Zou tot 22.00-22.10 duren, dat werd 23 uur. Er gingen ook mensen eerder weg, moesten trein halen. De bussen liepen bij ons ook niet goed, er was wat uitgevallen maar gelukkig had de bus ervoor vertraging dus met het brakke lijf een moeizaam holletje, zwaaiend met de ov kaart bleef hij op me wachten
Nee daar kan hij inderdaad niet mee helpen.quote:Op zondag 19 januari 2025 08:52 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het is nu vooral uitzoekwerk, dus ik denk dat S niet zo veel zou kunnen doen. Dingen als televisieabonnement, welke spullen moeten eigenlijk waar en hoe, (dat was ook het lastigst met de lampen en gordijnen) zie maar eens allerlei 50+ jaar oude meuk in een nieuw mini appartement te proppen zodat oma er blij mee is.
Fijn dat je veilig thuisgekomen bent
Compleet off topic, maar uit een van de spulletjes die we gisteren bij een kringloopwinkel kochten kwam een verrassing te voorschijn, een banderol van een pakje sigaretten van 20 stuks, 2 Gulden.quote:Op zondag 19 januari 2025 09:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee daar kan hij inderdaad niet mee helpen.
Dat uitzoekwerk ken ik, exact 12 jaar geleden waren wij daar druk mee. 4 kamer appartement naar een woon/slaapkamer (kwamen postgiro overschrijfblokjes vanaf 1967 tegen ).
Gevoelstemperatuur min 3 maar niet mistig, zoiets. Het was ook licht ironisch. Maar met warme kleding (ik heb sinds kort waterdichte sportschoenenquote:Op zondag 19 januari 2025 08:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont maar het is hier ijzig waterkoud en mistig as fuck.
Hier ook, maar het aanvriezen als rijp op de bomen ziet er prachtig uit.quote:Op zondag 19 januari 2025 08:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont maar het is hier ijzig waterkoud en mistig as fuck.
In het naaitafeltje van mijn oma zitten ook allemaal doosjes (met oa knopen) uit een ver verledenquote:Op zondag 19 januari 2025 09:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Compleet off topic, maar uit een van de spulletjes die we gisteren bij een kringloopwinkel kochten kwam een verrassing te voorschijn, een banderol van een pakje sigaretten van 20 stuks, 2 Gulden.
Denk dat ik hem inlijst en op Ebay of Marktplaats zet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op zondag 19 januari 2025 10:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
In het naaitafeltje van mijn oma zitten ook allemaal doosjes (met oa knopen) uit een ver verledenIk mis de:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Die is groter/hoger dan het tafeltje zelf.quote:
Dit zijn altijd mooie momenten, zwelgen in nostalgie.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
…
Het was echt ultiem bijzonder. Zo tof dat we er bij waren. Om nooit te vergeten.
…
Geen idee.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:50 schreef AnneX het volgende:
Niet Cul! Dus vorig jaar Negen tulpen in een bos.
Dit tulpenseizoen start met twee bossen voor ¤ 6 en dan wel Zeven tulpen per bos.
Is at bij jullie in stad/dorp/markt/bloemist ook het geval?
Haal je die bij de supermarkt? Volgens mijn man ligt dat aan de contracten tussen de supermarkten en de kwekers.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:50 schreef AnneX het volgende:
Dit tulpenseizoen start met twee bossen voor ¤ 6 en dan wel Zeven tulpen per bos.
Dat kan veranderen 😎 Heel lang heb ik tulpen het toppunt van burgerlijkheid gevonden en dat ze gingen hángen in de vaas in korte tijd.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee.
Als ik met tulpen thuis kom, dan heb ik oorlog en de biobak een verse vulling…
Bij de jumbo staan altijd kakelverse bloemen. De leverancier is - dacht ik - individueel. Dit filiaal is een franchise.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Haal je die bij de supermarkt? Volgens mijn man ligt dat aan de contracten tussen de supermarkten en de kwekers.
Vorig jaar was het qua weer een ongunstig jaar voor de bollen, wat resulteert in minder aanbod en dus een hogere prijs.
Hier op de markt gisteren 50 voor 15 euro.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat kan veranderen 😎 Heel lang heb ik tulpen het toppunt van burgerlijkheid gevonden en dat ze gingen hángen in de vaas in korte tijd.
Nu vind ik ze zelfs mooi als de bloemen zijn uitgedroogd. En laat ze nog een dagje extra staan. 🙃
P.S. dus je gaat dit weekend ook niet naar het Museumplein: gratis plukken…
[..]
Bij de jumbo staan altijd kakelverse bloemen. De leverancier is - dacht ik - individueel. Dit filiaal is een franchise.
Dus dat zal best kunnen.
Bij tulpen punt nl zijn het tien voor een ¤ 16,95 in een brievenbuspakket.
Lang geleden kregen we als bedankje voor het organiseren van een conferentie in Noordwijk een enorme emmer met tulpen en in die tijd had ik er net zo’n hekel aan als @AnneX Heel veel uitgedeeldquote:Op zondag 19 januari 2025 14:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hier op de markt gisteren 50 voor 15 euro.
Wow.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hier op de markt gisteren 50 voor 15 euro.
Ohhhhh wat een ervaringquote:Op zondag 19 januari 2025 11:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Man, man, man. We hadden toch zo'n bijzondere avond gisteren. Het is moeilijk uit te leggen. Het was zo enorm uniek allemaal. Echt iets dat we nooit meer op deze manier mee zullen maken. En alles was perfect.
We waren dus gabbers in de jaren 90. Sommigen zeggen dat je dat je hele leven bent. Ik persoonlijk doe er in het dagelijks leven al heel lang niets meer mee. Maar het gaat nooit echt uit je bloed. Dat speciale gevoel, die verbondenheid die we collectief voelden al die jaren geleden, bestaat nog steeds.
Begin jaren 90 begon DJ Rob te draaien in de Rotterdamse discotheek Parkzicht. Dat is waar de dance zich snel ontwikkelde en de gabberscene ontstond. Typisch Rotterdams, al spreidde het heel snel door de rest van Nederland. DJ Rob, draait nog steeds, dik 30 jaar later. Elk weekend zijn er duizenden veertigers en vijftigers die nog naar de muziek van toen komen luisteren op uitverkochte events. Mijn vriend en onze vrienden gaan daar ook regelmatig heen, ik helaas niet meer.
Rob heeft een nichtje. Dat nichtje voetbalt in Papendrecht, vlakbij Rotterdam. Eens in het jaar, zet Rob in de voetbalkantine van Papendrecht de boel op stelten door een uurtje te draaien. Gewoon zonder vergoeding, voor zijn nichtje. Entree is ook gratis. Dus wij gingen daar naartoe met een groep van 10. Dikke pret daar in die piepkleine kantine. Aan een tafel zaten nog wat 70 plussers van de bitterballen te genieten.
Na een uur pakte Rob snel in en wij (met zijn vieren) sprongen ook in de auto. We gingen naar het Oude Luxor Theater in Rotterdam, naar de voorstelling Gabbers Waren We. Over gabbers dus. De hele Kruiskade stond vol met onze mensen. Veel in de outfits van toen. Ik heb nog altijd spijt dat ik dat niet meer heb. We zagen ziet tientallen mensen die er bekend uitzien, dikke kans dat we er vroeger een dansje mee hebben gedaan.
In de theaterzaal werd het pas echt vreemd. Een enorme cultuur clash. Wij waren hier echt een uitzondering, dit waren voor het overgrote deel mensen die nooit in het theater komen. Drukte, joelen, veel mensen met bier in hun hand, regelmatig klonk er gebroken glas. Tijdens de voorstelling werd er gewoon doorheen gepraat. Voornamelijk door mensen die het niet zo begrepen. De voorstelling was namelijk wel echt theater. Je moest wel bij de les blijven om het niet chronologische verhaal te begrijpen. Het publiek en de voorstelling pasten niet enorm goed bij elkaar. Wij hebben het er in elk geval wel mee naar ons zin gehad. En getuige de staande ovatie aan het eind, wel meer mensen. Al had dat misschien niet met de voorstelling an sich te maken maar met de muziek en de hakkwaliteiten van de acteurs.
Maar, en dit is waarvoor de meeste mensen vermoedelijk kwamen, DJ Rob was dus ook bij het theater. We waren hem zelfs nog tegengekomen in de parkeergarage bij aankomst. Rob verzorgde een afterparty in de foyer van het theater. Het was propvol, alle trappen waren bezet en nog konden er veel mensen niet mee doen. Maar wij kwamen bij puur toeval vooraan te staan. 5 Kwartier hakken met allemaal blije mensen. Je kijkt steeds een nieuwe wildvreemde aan met een grote grijns en je weet dat je allebei hetzelfde gevoel hebt. Dat gevoel dat nooit meer weg gaat, dat gevoel van toen.
Het was echt ultiem bijzonder. Zo tof dat we er bij waren. Om nooit te vergeten.
Met speciale mention voor @:mascaraklodder want die had dit ook tof gevonden.
Aan huis heb ik nooit verkocht, maar ik teelde pompoenen en kalebassen bij mn opa en oma. Ik ging met mn skelter bij mensen aan huis langsquote:Op zondag 19 januari 2025 15:07 schreef flipsen het volgende:
Toen flipsen nog een flipsentje van 15 jaar oud was, verkocht hij bloemen huis aan huisWas erg suf, maar verdiende (voor die leeftijd) als een straaljager en de laatste bos mocht je houden (was moeders altijd blij mee).
Mooi gleufje aan de onderkantquote:Op zondag 19 januari 2025 14:42 schreef Vanyel het volgende:
Mijn brood
[ afbeelding ]
Had zomaar een mooi onderkantje ook
[ afbeelding ]
Vanaf woensdag, tulpen voor ¤ 2,99 https://www.aldi.nl/aanbi(...)378-1-0.article.htmlquote:Op zondag 19 januari 2025 13:50 schreef AnneX het volgende:
Wowiequote:Op zondag 19 januari 2025 14:42 schreef Vanyel het volgende:
Mijn brood
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Crumbshot?quote:Op zondag 19 januari 2025 14:42 schreef Vanyel het volgende:
Mijn brood
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Dit klinkt lekker. Would eat.quote:Op zondag 19 januari 2025 17:37 schreef Vanyel het volgende:
Ik at net een boterham met een cm dikke laag coleslaw en een dikke kwak pindasaus erop.![]()
![]()
![]()
Fantastisch nieuw recept gevonden of ben ik nou overmatig hormonaal...
Die vraag liet ik aan jou.😎quote:
Voor Aldi moet ik drie dorpen en een stad verderop, de Lek over. 😢quote:Op zondag 19 januari 2025 17:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vanaf woensdag, tulpen voor ¤ 2,99 https://www.aldi.nl/aanbi(...)378-1-0.article.html
EDIT Narcissen zijn helemaal spotgoedkoop https://www.aldi.nl/aanbi(...)008-1-0.article.html
Zou ik zeker eten. Al heb ik een kater (ik kan dat nuchter), dat heeft mogelijk wat invloed.quote:Op zondag 19 januari 2025 17:37 schreef Vanyel het volgende:
Ik at net een boterham met een cm dikke laag coleslaw en een dikke kwak pindasaus erop.![]()
![]()
![]()
Fantastisch nieuw recept gevonden of ben ik nou overmatig hormonaal...
quote:Op zondag 19 januari 2025 16:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhhhh wat een ervaring![]()
En mooi geschreven ook.
Moet traantje wegpinken
Krijg gelijk weer zin in een feestje ook.
Maar in 2019 heb ik besloten te stoppen met feesten en heb een Teckel genomen. Elke dag feest met haar
Gelukkig heb ik mijn hardcore for life tatoeage nog.
Je blijft het nl je hele leven
Prachtig brood, kompliment.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:42 schreef Vanyel het volgende:
Mijn brood
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prima kruim ookquote:Op zondag 19 januari 2025 17:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was haastig brood, vanmorgen gemengd vanmiddag gebakken.
Toch lekker
hier is er geen action in het hele landquote:Op zondag 19 januari 2025 18:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Er opent hier in de buurt binnenkort een action, op veertig minuten rijden
Geen gemis lijkt me.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hier is er geen action in het hele land
ja maar in dit huis ....quote:
Het is alleen maar om af en toe een recept of zo uit te printen om er wijzigingen bij te schrijven of andere hoeveelheden. Daar hoef ik geenextra stevig papier vooquote:Op zondag 19 januari 2025 21:31 schreef derLudolf het volgende:
Papier heel ik niet meer bij de Action, voor nog geen cent per vel extra heb je Double A, dat voelt zoveel beter aan.
Weet je wat led-lampen hier kostenquote:
Zoek een Chinese bazar. Goedkoper en meer keuze dan de Action.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Weet je wat led-lampen hier kostenen action heeft hele prima Philips lampen voor bijna niets. En pleepapier idem.
Genoeg chinos ja, maar voor pleepapier en de lampen bleek dat geen optie. Wel voor leesbrillen, boodschappenkratten, printpapier, ruitjespapier, ...quote:Op zondag 19 januari 2025 22:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Zoek een Chinese bazar. Goedkoper en meer keuze dan de Action.
Geen idee, nog nooit gekocht in Spanje.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Weet je wat led-lampen hier kostenen action heeft hele prima Philips lampen voor bijna niets. En pleepapier idem.
Led zou ik nooit van iets anders als Osram of Philips halen. Goedkope leds knipperen soms erg hinderlijk.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Zoek een Chinese bazar. Goedkoper en meer keuze dan de Action.
Dit leerde ik zojuist. Is bedacht om meer zonvakanties te verkopenquote:Op maandag 20 januari 2025 06:39 schreef Clubsoda het volgende:
'Gelukkig' heeft blue monday geen enkele wetenschappelijk basis en wordt het wel voor marketing gebruikt, dus van die naam hoef je niets aan te trekken![]()
(Daar word ik dan weer somber van)
Oh gelukkig…dan is het blauwe gevoel direct weer voorbij.quote:Op maandag 20 januari 2025 06:39 schreef Clubsoda het volgende:
'Gelukkig' heeft blue monday geen enkele wetenschappelijkbasis en wordt het wel voor marketing gebruikt, dus van die naam hoef je niets aan te trekkenquote:Op maandag 20 januari 2025 08:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit leerde ik zojuist. Is bedacht om meer zonvakanties te verkopen![]()
Doen ze slim.quote:Op maandag 20 januari 2025 08:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit leerde ik zojuist. Is bedacht om meer zonvakanties te verkopen
Dan ga je lekker op IJsland wonen.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Doen ze slim.
Ik hou zo van de winter, van mij zouden deze dagen heel lang mogen duren. Liefst nog iets eerder donker.
Samequote:Op maandag 20 januari 2025 06:39 schreef Clubsoda het volgende:
'Gelukkig' heeft blue monday geen enkele wetenschappelijk basis en wordt het wel voor marketing gebruikt, dus van die naam hoef je niets aan te trekken![]()
Ik vind het ook een fijn seizoen, zolang er geen sneeuw/ijzel is.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Doen ze slim.
Ik hou zo van de winter, van mij zouden deze dagen heel lang mogen duren. Liefst nog iets eerder donker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |