abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216332087
Hier is tot nu toe steeds het antwoord dat sharepoint versiemanagement op een andere manier regelt en dus worden revisies niet ondersteunt. Ik maak dus ook maar handmatige exports naar het QMS.
pi_216332696
Net ingeschreven om volgende week bij een brouwersgilde in Nijmegen mee te kijken.
Ik ben al lid van het plaatselijk gilde hier maar in Nijmegen ken ik ook wat mensen dus wie weet is dat ook wel leuk.
En meer kennis is beter *O*
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 17 januari 2025 @ 17:46:18 #103
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_216332788
Mn wandeldoelstelling is dit jaar in iedere provincie lopen. Na Noord- en Zuid-holland was vandaag Fryslan aan de beurt. . Een rondje gekozen vanaf station Grou/Jirnsum
Toegegeven... Wellicht niet de beste keuze gegeven het moment van het jaar. Grou zonder bootjes is best wel saai :P Wel een schattig dorp.

Geluncht in Het Theehuis, aan het water.
:Y)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_216332977
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 [/b] 17:46 schreef borisz het volgende:
Mn wandeldoelstelling is dit jaar in iedere provincie lopen. Na Noord- en Zuid-holland was vandaag Fryslan aan de beurt.
>> Op vrijdag 17 januari 2025

Je gaat veels te hard!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator vrijdag 17 januari 2025 @ 18:31:46 #105
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_216333318
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 18:00 schreef sigme het volgende:

[..]

Je gaat veels te hard!
Ik wou net zeggen, drie provincies in een halve maand. Was het een doelstelling voor het eerste kwartaal ofzo :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_216333343
Ik ben moe! :O

#alib
pi_216333441
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 16:03 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Dat wachten is verstandig. Ik heb al eens een telefoon in afwachting van screenprotector en hoesje die een dag later geleverd zou worden in gebruik genomen. Telefoon viel. Einde oefening.
Ja. Ik ken meer van dat soort verhalen. En ik heb het misschien zelf ook al eens gehad. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 17 januari 2025 @ 18:57:01 #108
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_216333593
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 18:00 schreef sigme het volgende:

[..]

Je gaat veels te hard!
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 18:31 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik wou net zeggen, drie provincies in een halve maand. Was het een doelstelling voor het eerste kwartaal ofzo :+
En eind vd maand Overijssel *vink* ivm start Marskramerpad weekendje Bad Bentheim.

Ik ga Groningen en Zeeland echt plannen in een meerdaagse. Rest komt gewoon als het komt. :). Maar ik vind het wel een mooie jaarlijkse wandeluitdaging. Ieder jaar alle provincies aftikken.
Met ma loop ik Trekvogelpad, maar ga ik geen doel van maken moet dit jaar af.
Marskramer zal ik dit jaar ook wel ver mee komen, maar moet niet perse af.
En ik heb wel al een paar provincies heb ik al div wandelingen op het oog. De N70 moet dit jaar er maar eens echt van komen *zwaai* @Tele6
En voor Brabant wandelen vanaf Koningshoeve van La Trappe. Na een wandeling daar lunchen en bier :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_216333651
Het niet echt "echt" koken, maar ik had helemaal geen zin in de maaltijden in de vriezer om die leger te eten.
Kwam op instagram onderstaand recept tegen. Dat gaat mijn nieuwe "makkelijk en heel lekker" recept worden. (alles gehalveerd, morgen in de herhaling)

Ingrediënten:
* 1000 g gnocchi
* 100 g pecorino (andere kaas gebruikt, geen pecorino in huis)
* 50 g Parmezaan
* 3 el gochujang
* 1 tl zwarte peper
* 60 g lente-ui (fijn gesneden) (vergeten)

Hoe maak je het?
1. Kook gnocchi 3 min in kokend water. Bewaar 150 ml kookvocht, giet af en houd dit warm.
2. Rasp de kazen en blend ze met gochujang, zwarte peper en het kookvocht tot een romige saus.
3. Meng de saus door de gnocchi, verdeel over borden en garneer met lente-ui.
We have far more in common than that which devides us..
pi_216333741
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 12:50 schreef fietsie het volgende:
Met wat ik nu beleef met het wegvallen van mijn vader, en de mate waarin ik dat met mijn broer samen op kan vangen, word ik wel eens bevangen door een heftig schuldgevoel naar mijn uk toe.
Want -ik- was degene die geen 2e wilde.
Gaat niet altijd zo he, met sibs. Met wat pech had ze haar sibling gehaat, of ervoor moeten zorgen, je weet nooit hoe dingen gaan.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_216334548
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 19:13 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Gaat niet altijd zo he, met sibs. Met wat pech had ze haar sibling gehaat, of ervoor moeten zorgen, je weet nooit hoe dingen gaan.
Ja dit, en het kan ook juist een belasting zijn 'wAnT wE ZiJn ToCh FaMiLiE'.
pi_216334829
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 18:57 schreef borisz het volgende:

[..]
[..]
En eind vd maand Overijssel *vink* ivm start Marskramerpad weekendje Bad Bentheim.

Ik ga Groningen en Zeeland echt plannen in een meerdaagse. Rest komt gewoon als het komt. :). Maar ik vind het wel een mooie jaarlijkse wandeluitdaging. Ieder jaar alle provincies aftikken.
Met ma loop ik Trekvogelpad, maar ga ik geen doel van maken moet dit jaar af.
Marskramer zal ik dit jaar ook wel ver mee komen, maar moet niet perse af.
En ik heb wel al een paar provincies heb ik al div wandelingen op het oog. De N70 moet dit jaar er maar eens echt van komen *zwaai* @:tele6
En voor Brabant wandelen vanaf Koningshoeve van La Trappe. Na een wandeling daar lunchen en bier :+.
Laat je weten als je komt? Dan loop ik mee O+
pi_216334913
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 12:50 schreef fietsie het volgende:
Met wat ik nu beleef met het wegvallen van mijn vader, en de mate waarin ik dat met mijn broer samen op kan vangen, word ik wel eens bevangen door een heftig schuldgevoel naar mijn uk toe.
Want -ik- was degene die geen 2e wilde.
Ik ben bij mijn vader enig kind en bij mijn moeder niet. En in beide gevallen voelt dat als het 'goede' scenario. Ik zou niet zonder mijn zusje kunnen als het gaat om mijn moeder en tegelijkertijd moet ik er niet aan denken dat iemand anders zich tegen mijn vader zou aan bemoeien :+ je mist namelijk niet 'je broer of zus', maar een potentieel iemand die je helemaal niet kent. Maar goed, mijn ouders zijn ondanks 75 & bijna 80 heel fit en weinig zorgbehoevend dus misschien piep ik over een poosje anders.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_216334939
En qua kinderwens ben ik een gekkie natuurlijk. Maar heel gelukkig hoe het nu is. Wel moe. Maar gelukkig O+
Dat gun ik iedereen, hoe het ook uitpakt. Zo te lezen worden er mooie stappen gezet. O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator vrijdag 17 januari 2025 @ 20:43:54 #115
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_216335128
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 18:57 schreef borisz het volgende:

[..]
[..]
Over wandelen in Bad Bentheim stond ook een stuk in de Kampioen van de week.

Laat anders even weten als je daar bent en geen zin hebt alleen te eten. Misschien heb ik tijd :P
pi_216335365
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 20:27 schreef Clubsoda het volgende:
En qua kinderwens ben ik een gekkie natuurlijk. Maar heel gelukkig hoe het nu is. Wel moe. Maar gelukkig O+
Dat gun ik iedereen, hoe het ook uitpakt.
O+
  vrijdag 17 januari 2025 @ 21:46:23 #117
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_216335878
@Clubsoda @Vanyel het is ook voornamelijk een gevoel, geen ratio, die dit triggered.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_216336076
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 19:13 schreef Vanyel het volgende:

Dit ja.
Oudste heeft jongste nooit echt leuk gevonden, heeft 'm veel gepest en het is niet echt goedgekomen.
Best meh voor mij als ouder. ;(

Jongste heeft er echt last van gehad, en nu oudste ver weg woont voelt hij zich beter & enig kind.
pi_216336197
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 19:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Het niet echt "echt" koken, maar ik had helemaal geen zin in de maaltijden in de vriezer om die leger te eten.
Kwam op instagram onderstaand recept tegen. Dat gaat mijn nieuwe "makkelijk en heel lekker" recept worden. (alles gehalveerd, morgen in de herhaling)

Ingrediënten:
* 1000 g gnocchi
* 100 g pecorino (andere kaas gebruikt, geen pecorino in huis)
* 50 g Parmezaan
* 3 el gochujang
* 1 tl zwarte peper
* 60 g lente-ui (fijn gesneden) (vergeten)

Hoe maak je het?
1. Kook gnocchi 3 min in kokend water. Bewaar 150 ml kookvocht, giet af en houd dit warm.
2. Rasp de kazen en blend ze met gochujang, zwarte peper en het kookvocht tot een romige saus.
3. Meng de saus door de gnocchi, verdeel over borden en garneer met lente-ui.
Mmmmm :9

Wij hadden gister ook zoiets lekker met pasta prei courgette spekjes in romige (melk)saus _O_
Zie fotootje in e&d topic
pi_216336232
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 22:10 schreef Blues het volgende:

[..]
Mmmmm :9

Wij hadden gister ook zoiets lekker met pasta prei courgette spekjes in romige (melk)saus _O_
Zie fotootje in e&d topic
Die ziet er ook erg lekker uit
  Moderator vrijdag 17 januari 2025 @ 22:16:32 #121
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_216336262
Reageert @fietsie op FB met "waarom open en niet dicht" op je houtbewerking bezigheden en denk je dat je het helemaal verkeerd doet omdat je geen idee hebt waar het over gaat. Blijkt iepen Fries te zijn voor open. Eikel :')

[ Bericht 0% gewijzigd door derLudolf op 18-01-2025 00:57:20 ]
pi_216336273
Kreeg net een telefoontje, bleek dat vriendinnen mij ooit eens hadden beloofd mij mee te nemen voor pannenkoeken. Ik kan me er niets van herinneren maar zondag gaan we *O*

En morgenavond naar Maarten van Rossum. Prima weekend voor de boeg
  vrijdag 17 januari 2025 @ 22:25:02 #123
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_216336353
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 22:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Kreeg net een telefoontje, bleek dat vriendinnen mij ooit eens hadden beloofd mij mee te nemen voor pannenkoeken. Ik kan me er niets van herinneren maar zondag gaan we *O*

En morgenavond naar Maarten van Rossum. Prima weekend voor de boeg
Hij wordt heel boos als mensen zijn achternaam schrijven als ‘Rossum’ (het is Rossem), omdat zijn bijna naamgenoot Maarten van Rossum nogal een gewelddadige reputatie had.
The love you take is equal to the love you make.
pi_216336502
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 22:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Hij wordt heel boos als mensen zijn achternaam schrijven als ‘Rossum’ (het is Rossem), omdat zijn bijna naamgenoot Maarten van Rossum nogal een gewelddadige reputatie had.
Danku, nooit geweten
  vrijdag 17 januari 2025 @ 22:41:03 #125
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_216336557
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 22:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Danku, nooit geweten
Veel plezier morgenavond!
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')