>> Op vrijdag 17 januari 2025quote:Op vrijdag 17 januari 2025 [/b] 17:46 schreef borisz het volgende:
Mn wandeldoelstelling is dit jaar in iedere provincie lopen. Na Noord- en Zuid-holland was vandaag Fryslan aan de beurt.
Ik wou net zeggen, drie provincies in een halve maand. Was het een doelstelling voor het eerste kwartaal ofzoquote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:00 schreef sigme het volgende:
[..]
>> Op vrijdag 17 januari 2025
Je gaat veels te hard!
Ja. Ik ken meer van dat soort verhalen. En ik heb het misschien zelf ook al eens gehad.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:03 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Dat wachten is verstandig. Ik heb al eens een telefoon in afwachting van screenprotector en hoesje die een dag later geleverd zou worden in gebruik genomen. Telefoon viel. Einde oefening.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:00 schreef sigme het volgende:
[..]
>> Op vrijdag 17 januari 2025
Je gaat veels te hard!
En eind vd maand Overijssel *vink* ivm start Marskramerpad weekendje Bad Bentheim.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, drie provincies in een halve maand. Was het een doelstelling voor het eerste kwartaal ofzo
Gaat niet altijd zo he, met sibs. Met wat pech had ze haar sibling gehaat, of ervoor moeten zorgen, je weet nooit hoe dingen gaan.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:50 schreef fietsie het volgende:
Met wat ik nu beleef met het wegvallen van mijn vader, en de mate waarin ik dat met mijn broer samen op kan vangen, word ik wel eens bevangen door een heftig schuldgevoel naar mijn uk toe.
Want -ik- was degene die geen 2e wilde.
Ja dit, en het kan ook juist een belasting zijn 'wAnT wE ZiJn ToCh FaMiLiE'.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Gaat niet altijd zo he, met sibs. Met wat pech had ze haar sibling gehaat, of ervoor moeten zorgen, je weet nooit hoe dingen gaan.
Laat je weten als je komt? Dan loop ik meequote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:57 schreef borisz het volgende:
[..]
[..]
En eind vd maand Overijssel *vink* ivm start Marskramerpad weekendje Bad Bentheim.
Ik ga Groningen en Zeeland echt plannen in een meerdaagse. Rest komt gewoon als het komt.. Maar ik vind het wel een mooie jaarlijkse wandeluitdaging. Ieder jaar alle provincies aftikken.
Met ma loop ik Trekvogelpad, maar ga ik geen doel van maken moet dit jaar af.
Marskramer zal ik dit jaar ook wel ver mee komen, maar moet niet perse af.
En ik heb wel al een paar provincies heb ik al div wandelingen op het oog. De N70 moet dit jaar er maar eens echt van komen *zwaai* @:tele6
En voor Brabant wandelen vanaf Koningshoeve van La Trappe. Na een wandeling daar lunchen en bier.
Ik ben bij mijn vader enig kind en bij mijn moeder niet. En in beide gevallen voelt dat als het 'goede' scenario. Ik zou niet zonder mijn zusje kunnen als het gaat om mijn moeder en tegelijkertijd moet ik er niet aan denken dat iemand anders zich tegen mijn vader zou aan bemoeienquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:50 schreef fietsie het volgende:
Met wat ik nu beleef met het wegvallen van mijn vader, en de mate waarin ik dat met mijn broer samen op kan vangen, word ik wel eens bevangen door een heftig schuldgevoel naar mijn uk toe.
Want -ik- was degene die geen 2e wilde.
Over wandelen in Bad Bentheim stond ook een stuk in de Kampioen van de week.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:57 schreef borisz het volgende:
[..]
[..]
En eind vd maand Overijssel *vink* ivm start Marskramerpad weekendje Bad Bentheim.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:27 schreef Clubsoda het volgende:
En qua kinderwens ben ik een gekkie natuurlijk. Maar heel gelukkig hoe het nu is. Wel moe. Maar gelukkig
Dat gun ik iedereen, hoe het ook uitpakt.
Dit ja.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:13 schreef Vanyel het volgende:
Gaat niet altijd zo he, met sibs. Met wat pech had ze haar sibling gehaat, of ervoor moeten zorgen, je weet nooit hoe dingen gaan.
Mmmmmquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Het niet echt "echt" koken, maar ik had helemaal geen zin in de maaltijden in de vriezer om die leger te eten.
Kwam op instagram onderstaand recept tegen. Dat gaat mijn nieuwe "makkelijk en heel lekker" recept worden. (alles gehalveerd, morgen in de herhaling)
Ingrediënten:
* 1000 g gnocchi
* 100 g pecorino (andere kaas gebruikt, geen pecorino in huis)
* 50 g Parmezaan
* 3 el gochujang
* 1 tl zwarte peper
* 60 g lente-ui (fijn gesneden) (vergeten)
Hoe maak je het?
1. Kook gnocchi 3 min in kokend water. Bewaar 150 ml kookvocht, giet af en houd dit warm.
2. Rasp de kazen en blend ze met gochujang, zwarte peper en het kookvocht tot een romige saus.
3. Meng de saus door de gnocchi, verdeel over borden en garneer met lente-ui.
Die ziet er ook erg lekker uitquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:10 schreef Blues het volgende:
[..]
Mmmmm![]()
Wij hadden gister ook zoiets lekker met pasta prei courgette spekjes in romige (melk)saus
Zie fotootje in e&d topic
Hij wordt heel boos als mensen zijn achternaam schrijven als ‘Rossum’ (het is Rossem), omdat zijn bijna naamgenoot Maarten van Rossum nogal een gewelddadige reputatie had.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Kreeg net een telefoontje, bleek dat vriendinnen mij ooit eens hadden beloofd mij mee te nemen voor pannenkoeken. Ik kan me er niets van herinneren maar zondag gaan we![]()
En morgenavond naar Maarten van Rossum. Prima weekend voor de boeg
Danku, nooit gewetenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij wordt heel boos als mensen zijn achternaam schrijven als ‘Rossum’ (het is Rossem), omdat zijn bijna naamgenoot Maarten van Rossum nogal een gewelddadige reputatie had.
2x leuk!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Kreeg net een telefoontje, bleek dat vriendinnen mij ooit eens hadden beloofd mij mee te nemen voor pannenkoeken. Ik kan me er niets van herinneren maar zondag gaan we![]()
En morgenavond naar Maarten van Rossum. Prima weekend voor de boeg
Helemaal geen groente? Ik zou verdrietig wordenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Het niet echt "echt" koken, maar ik had helemaal geen zin in de maaltijden in de vriezer om die leger te eten.
Kwam op instagram onderstaand recept tegen. Dat gaat mijn nieuwe "makkelijk en heel lekker" recept worden. (alles gehalveerd, morgen in de herhaling)
Ingrediënten:
* 1000 g gnocchi
* 100 g pecorino (andere kaas gebruikt, geen pecorino in huis)
* 50 g Parmezaan
* 3 el gochujang
* 1 tl zwarte peper
* 60 g lente-ui (fijn gesneden) (vergeten)
Hoe maak je het?
1. Kook gnocchi 3 min in kokend water. Bewaar 150 ml kookvocht, giet af en houd dit warm.
2. Rasp de kazen en blend ze met gochujang, zwarte peper en het kookvocht tot een romige saus.
3. Meng de saus door de gnocchi, verdeel over borden en garneer met lente-ui.
Hier ook veel rijpquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge
Hier is het ook geen balkon weer. Iets minder mistig dan gisteren en nu veel rijp. Wel mooi maar niet warm.
Meenemen, beter dan spijt hebben dat je m niet bij je hebtquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier ook veel rijp![]()
Wij gaan weer eens naar de Efteling, twijfel of ik mijn muts op zet. Ik heb het niet snel koud maar toch....
Hij zit in de tasquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Meenemen, beter dan spijt hebben dat je m niet bij je hebt
Volgens mij waren @Lucky_Strike en @JFlip daar ook een paar jaar geleden. Ik was er in 86, uitwijk vakantie ivm Tsjernobil. Was een mooi eiland herinner me.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:20 schreef Blues het volgende:
Ik ben het eiland (Zakynthos) waar we eind mei een weekje gaan verblijven aan het uitchecken en kijk nou eens![]()
https://zanteturtlecenter.com/en/
Ik zou het geen herfstweer noemen eigenlijk, alles is berijpt wit en het vriest.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:41 schreef AnneX het volgende:
Mistig herfstweer in januariTis toch wat.
Ondertussen ‘reis’ ik mee met reizigers, die in zee zwemmen. OK. Als enige.
Ergens boven Barcelona.
De derde week met andere leefregels lukte aardig.
Zoals dagelijkse chairyoga, kastjes ruimen, minder vaak op inet…
Straks in en buiten het dorp boodschappen.
In het digitale dorpssufferdje werd er weer eens op gewezen, dat er een buurtsuper is.
Sterkte bij oma.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:47 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik zou het geen herfstweer noemen eigenlijk, alles is berijpt wit en het vriest.
Ik voel me weer een stuk frisser, heb een ronde gelopen en ben op weg om te gaan helpen bij oma.
Klopt inderdaad. We zijn ook naar dat schildpaddencentrum geweest.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Volgens mij waren @:lucky_strike en @:jflip daar ook een paar jaar geleden. Ik was er in 86, uitwijk vakantie ivm Tsjernobil. Was een mooi eiland herinner me.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:45 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Helemaal geen groente? Ik zou verdrietig worden
Mijn avondeten bestond uit courgette, wortel, rode ui, paprika, kikkererwten en nepchorizo uit de oven
Hoe vond je het?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Klopt inderdaad. We zijn ook naar dat schildpaddencentrum geweest.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Volgens mij waren @:lucky_strike en @:jflip daar ook een paar jaar geleden. Ik was er in 86, uitwijk vakantie ivm Tsjernobil. Was een mooi eiland herinner me.
Zo onaardigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |