Hij wordt heel boos als mensen zijn achternaam schrijven als ‘Rossum’ (het is Rossem), omdat zijn bijna naamgenoot Maarten van Rossum nogal een gewelddadige reputatie had.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Kreeg net een telefoontje, bleek dat vriendinnen mij ooit eens hadden beloofd mij mee te nemen voor pannenkoeken. Ik kan me er niets van herinneren maar zondag gaan we![]()
En morgenavond naar Maarten van Rossum. Prima weekend voor de boeg
Danku, nooit gewetenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij wordt heel boos als mensen zijn achternaam schrijven als ‘Rossum’ (het is Rossem), omdat zijn bijna naamgenoot Maarten van Rossum nogal een gewelddadige reputatie had.
2x leuk!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Kreeg net een telefoontje, bleek dat vriendinnen mij ooit eens hadden beloofd mij mee te nemen voor pannenkoeken. Ik kan me er niets van herinneren maar zondag gaan we![]()
En morgenavond naar Maarten van Rossum. Prima weekend voor de boeg
Helemaal geen groente? Ik zou verdrietig wordenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Het niet echt "echt" koken, maar ik had helemaal geen zin in de maaltijden in de vriezer om die leger te eten.
Kwam op instagram onderstaand recept tegen. Dat gaat mijn nieuwe "makkelijk en heel lekker" recept worden. (alles gehalveerd, morgen in de herhaling)
Ingrediënten:
* 1000 g gnocchi
* 100 g pecorino (andere kaas gebruikt, geen pecorino in huis)
* 50 g Parmezaan
* 3 el gochujang
* 1 tl zwarte peper
* 60 g lente-ui (fijn gesneden) (vergeten)
Hoe maak je het?
1. Kook gnocchi 3 min in kokend water. Bewaar 150 ml kookvocht, giet af en houd dit warm.
2. Rasp de kazen en blend ze met gochujang, zwarte peper en het kookvocht tot een romige saus.
3. Meng de saus door de gnocchi, verdeel over borden en garneer met lente-ui.
Hier ook veel rijpquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge
Hier is het ook geen balkon weer. Iets minder mistig dan gisteren en nu veel rijp. Wel mooi maar niet warm.
Meenemen, beter dan spijt hebben dat je m niet bij je hebtquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier ook veel rijp![]()
Wij gaan weer eens naar de Efteling, twijfel of ik mijn muts op zet. Ik heb het niet snel koud maar toch....
Hij zit in de tasquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Meenemen, beter dan spijt hebben dat je m niet bij je hebt
Volgens mij waren @Lucky_Strike en @JFlip daar ook een paar jaar geleden. Ik was er in 86, uitwijk vakantie ivm Tsjernobil. Was een mooi eiland herinner me.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:20 schreef Blues het volgende:
Ik ben het eiland (Zakynthos) waar we eind mei een weekje gaan verblijven aan het uitchecken en kijk nou eens![]()
https://zanteturtlecenter.com/en/
Ik zou het geen herfstweer noemen eigenlijk, alles is berijpt wit en het vriest.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:41 schreef AnneX het volgende:
Mistig herfstweer in januariTis toch wat.
Ondertussen ‘reis’ ik mee met reizigers, die in zee zwemmen. OK. Als enige.
Ergens boven Barcelona.
De derde week met andere leefregels lukte aardig.
Zoals dagelijkse chairyoga, kastjes ruimen, minder vaak op inet…
Straks in en buiten het dorp boodschappen.
In het digitale dorpssufferdje werd er weer eens op gewezen, dat er een buurtsuper is.
Sterkte bij oma.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:47 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik zou het geen herfstweer noemen eigenlijk, alles is berijpt wit en het vriest.
Ik voel me weer een stuk frisser, heb een ronde gelopen en ben op weg om te gaan helpen bij oma.
Klopt inderdaad. We zijn ook naar dat schildpaddencentrum geweest.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Volgens mij waren @:lucky_strike en @:jflip daar ook een paar jaar geleden. Ik was er in 86, uitwijk vakantie ivm Tsjernobil. Was een mooi eiland herinner me.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:45 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Helemaal geen groente? Ik zou verdrietig worden
Mijn avondeten bestond uit courgette, wortel, rode ui, paprika, kikkererwten en nepchorizo uit de oven
Hoe vond je het?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Klopt inderdaad. We zijn ook naar dat schildpaddencentrum geweest.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Volgens mij waren @:lucky_strike en @:jflip daar ook een paar jaar geleden. Ik was er in 86, uitwijk vakantie ivm Tsjernobil. Was een mooi eiland herinner me.
Zo onaardigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |