Niet echtquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:19 schreef sigme het volgende:
Achteraf bezien niet bijster praktisch dat we net voor de kerst het tweede auto'tje verkocht hebben
Vrijdagochtend. Dus morgen kan ik rustig m'n cursusdag volgen, en dan vrijdag met twee leenauto's op pad waarvan we er eentje achterlaten. De andere leenauto is de auto van vader.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Niet echtWanneer moet de huurauto weer terug?
Heel goed! Carpe diem!quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:22 schreef Blues het volgende:
Bam!
Ondanks onzekere medische vooruitzichten weekje vakantie geboekt![]()
Via Eliza naar Zakynthos!
Goed.geregelde toestanden. Hoe zijn jullie eronder?quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Vrijdagochtend. Dus morgen kan ik rustig m'n cursusdag volgen, en dan vrijdag met twee leenauto's op pad waarvan we er eentje achterlaten. De andere leenauto is de auto van vader.
Oh, ten eerste erg blij met de ANWBquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Goed.geregelde toestanden. Hoe zijn jullie eronder?
Oh fijn…jullie zijn inmiddels thuis. Sweet home.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Vrijdagochtend. Dus morgen kan ik rustig m'n cursusdag volgen, en dan vrijdag met twee leenauto's op pad waarvan we er eentje achterlaten. De andere leenauto is de auto van vader.
Mercedes V Klasse - das een Vito maar dan zonder achtervering van een bestelbusquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, ten eerste erg blij met de ANWB. Ik wist niet dat er ook zoveel vergoed zou worden, dat is een forse meevaller bij de tegenvaller.
Drie verloren dagen zijn erg zonde van de tijd en we zijn Heel Blij eindelijk thuis te zijn. Poezen zijn ook Heel Blij.
Liefste is voornemens minstens 6 weken niet van het erf te komen (bij wijze van spreken dan he).
Die auto is natuurlijk onhandig en sund, maar bij oude auto's komt er altijd een end aan, en we rijden oude auto's in principe af. Deze was nu blijkbaar af. Het was een bijzonder comfortabele bak; de volgende zal wel andere voordelen voor ons hebben maar waarschijnlijk minder comfortabel. Waarschijnlijk een bestelwagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |