Niet echtquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:19 schreef sigme het volgende:
Achteraf bezien niet bijster praktisch dat we net voor de kerst het tweede auto'tje verkocht hebben
Vrijdagochtend. Dus morgen kan ik rustig m'n cursusdag volgen, en dan vrijdag met twee leenauto's op pad waarvan we er eentje achterlaten. De andere leenauto is de auto van vader.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Niet echtWanneer moet de huurauto weer terug?
Heel goed! Carpe diem!quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:22 schreef Blues het volgende:
Bam!
Ondanks onzekere medische vooruitzichten weekje vakantie geboekt![]()
Via Eliza naar Zakynthos!
Goed.geregelde toestanden. Hoe zijn jullie eronder?quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Vrijdagochtend. Dus morgen kan ik rustig m'n cursusdag volgen, en dan vrijdag met twee leenauto's op pad waarvan we er eentje achterlaten. De andere leenauto is de auto van vader.
Oh, ten eerste erg blij met de ANWBquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Goed.geregelde toestanden. Hoe zijn jullie eronder?
Oh fijn…jullie zijn inmiddels thuis. Sweet home.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Vrijdagochtend. Dus morgen kan ik rustig m'n cursusdag volgen, en dan vrijdag met twee leenauto's op pad waarvan we er eentje achterlaten. De andere leenauto is de auto van vader.
Mercedes V Klasse - das een Vito maar dan zonder achtervering van een bestelbusquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, ten eerste erg blij met de ANWB. Ik wist niet dat er ook zoveel vergoed zou worden, dat is een forse meevaller bij de tegenvaller.
Drie verloren dagen zijn erg zonde van de tijd en we zijn Heel Blij eindelijk thuis te zijn. Poezen zijn ook Heel Blij.
Liefste is voornemens minstens 6 weken niet van het erf te komen (bij wijze van spreken dan he).
Die auto is natuurlijk onhandig en sund, maar bij oude auto's komt er altijd een end aan, en we rijden oude auto's in principe af. Deze was nu blijkbaar af. Het was een bijzonder comfortabele bak; de volgende zal wel andere voordelen voor ons hebben maar waarschijnlijk minder comfortabel. Waarschijnlijk een bestelwagen.
Nouja, beetje afhankelijk van hoe oud ie wordt. Cas is zo’n 13 jaar geworden, anderen werden slechts 8, en er zijn er ook die 16 worden. Dus misschien heeft ie nog de helft van z’n leven voor zich, maar misschien ook maar bv 1/10quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:55 schreef derLudolf het volgende:
Als het oude senior is, is "rest van het leven" toch niet zo'n punt?
Das naar ja.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:48 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nouja, beetje afhankelijk van hoe oud ie wordt. Cas is zo’n 13 jaar geworden, anderen werden slechts 8, en er zijn er ook die 16 worden. Dus misschien heeft ie nog de helft van z’n leven voor zich, maar misschien ook maar bv 1/10![]()
Maar belangrijkste vind ik dat ie geen pijn heeft. Dus als het noodzakelijk is om of een levenslang te druppelen, of een oog verwijderen, dan neig ik vooralsnog naar het laatste. Met alle risico’s van dien. Want dat druppelen heb ik bijna een maand lang gedaan en dat is twee keer per dag een enorm gevecht. Hij werd er ook een heel nukkig en bang van.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:38 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja, heel fijn. Van die angst (die ik al vanaf mijn 19e had!) durf ik inmiddels voorzichtig te zeggen dat ik denk dat ik er vrijwel helemaal vanaf ben. Al zou ik nog even moeten kijken wat er gebeurt in de zomer als iemand voorstelt lekker te gaan bootje varen voor teamuitje oid, maar ik denk eigenlijk dat ik dat nu wel zou durven doen ipv dan niet mee te gaan. Misschien dan nog met een beetje spanning wel, maar iig niet meer dat ik het dan bij voorbaat al niet zou doen. Nu de andere angst(en) nog
maar dat deze die al zó lang speelde en ook echt wel erg beperkend was nu niet meer beperkt én vaak dus zelfs niet eens meer aanwezig is (dus niet alleen dat ik met de gedachten kan dealen, maar de gedachten vaak ook niet meer komen), geeft wel hoop dat ik ook bij die andere angsten op dat punt kan komen
![]()
quote:
Vandaag! Ben kapotquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:45 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]![]()
Hoe gaat het met jouw therapie? Wanneer mag je ook alweer 'echt' beginnen met de schematherapie?
Dan zit een sc meet er misschien ook wel in.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:38 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja, heel fijn. Van die angst (die ik al vanaf mijn 19e had!) durf ik inmiddels voorzichtig te zeggen dat ik denk dat ik er vrijwel helemaal vanaf ben. Al zou ik nog even moeten kijken wat er gebeurt in de zomer als iemand voorstelt lekker te gaan bootje varen voor teamuitje oid, maar ik denk eigenlijk dat ik dat nu wel zou durven doen ipv dan niet mee te gaan. Misschien dan nog met een beetje spanning wel, maar iig niet meer dat ik het dan bij voorbaat al niet zou doen. Nu de andere angst(en) nog
maar dat deze die al zó lang speelde en ook echt wel erg beperkend was nu niet meer beperkt én vaak dus zelfs niet eens meer aanwezig is (dus niet alleen dat ik met de gedachten kan dealen, maar de gedachten vaak ook niet meer komen), geeft wel hoop dat ik ook bij die andere angsten op dat punt kan komen
![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:45 schreef derLudolf het volgende:
Wanneer was die FOK! meet in Utrecht met eten op een rondvaartboot ook alweer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door vlindertje89 op 16-01-2025 22:09:34 ]
Ja het is elke week, ik ga dus proberen simpeler werk te plannen voor de middagen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:09 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh, ik typte weer eens te lang![]()
@:gcjoel wat goed! Ik merk ook wel dat ik na sessies best wel moe ben, en plan die middagen ook zoveel mogelijk ofwel vrij (en haal die uren dan op ander moment in) ofwel simpele klusjes (mails bijwerken, administratie, geen echte nadenk dingen). Weet niet of jij jouw werk ook enigszins flexibel kan indelen? En heb je elke week of vaker/minder vaak?
@:Kaatje1 een meet met @:Tele6 is al stap 1!we zouden eigenlijk in kerstvakantie al doen, maar toen was ik ziek
@Tele6 is een goeie voor een eerste meet. Wel meteen een hoge standaardquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:09 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh, ik typte weer eens te lang![]()
@:gcjoel wat goed! Ik merk ook wel dat ik na sessies best wel moe ben, en plan die middagen ook zoveel mogelijk ofwel vrij (en haal die uren dan op ander moment in) ofwel simpele klusjes (mails bijwerken, administratie, geen echte nadenk dingen). Weet niet of jij jouw werk ook enigszins flexibel kan indelen? En heb je elke week of vaker/minder vaak?
@:Kaatje1 een meet ergens komende tijd met @:Tele6 is al stap 1!we zouden eigenlijk in kerstvakantie al doen, maar toen was ik ziek
We zijn niet anders gewendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door derLudolf op 16-01-2025 22:06:39 ]Kranplätze müssen verdichtet sein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |