Het is nu vooral uitzoekwerk, dus ik denk dat S niet zo veel zou kunnen doen. Dingen als televisieabonnement, welke spullen moeten eigenlijk waar en hoe, (dat was ook het lastigst met de lampen en gordijnen) zie maar eens allerlei 50+ jaar oude meuk in een nieuw mini appartement te proppen zodat oma er blij mee is.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeetje @:tele6 wat een ontzettend gedoe. Allemaal van goede wil maar zonder goede handjes. Is het een idee om S in te huren?
Maarten van RossEm was leuk (hij begon zelf ook over de U en de E) het ging echt van de hak op de tak, maar kwam toch steeds uit op een paar onderwerpen. Ik zou het ook niet kunnen terug vertellen. Maar liep wel enorm uit. Zou tot 22.00-22.10 duren, dat werd 23 uur. Er gingen ook mensen eerder weg, moesten trein halen. De bussen liepen bij ons ook niet goed, er was wat uitgevallen maar gelukkig had de bus ervoor vertraging dus met het brakke lijf een moeizaam holletje, zwaaiend met de ov kaart bleef hij op me wachten
Nee daar kan hij inderdaad niet mee helpen.quote:Op zondag 19 januari 2025 08:52 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het is nu vooral uitzoekwerk, dus ik denk dat S niet zo veel zou kunnen doen. Dingen als televisieabonnement, welke spullen moeten eigenlijk waar en hoe, (dat was ook het lastigst met de lampen en gordijnen) zie maar eens allerlei 50+ jaar oude meuk in een nieuw mini appartement te proppen zodat oma er blij mee is.
Fijn dat je veilig thuisgekomen bent
Compleet off topic, maar uit een van de spulletjes die we gisteren bij een kringloopwinkel kochten kwam een verrassing te voorschijn, een banderol van een pakje sigaretten van 20 stuks, 2 Gulden.quote:Op zondag 19 januari 2025 09:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee daar kan hij inderdaad niet mee helpen.
Dat uitzoekwerk ken ik, exact 12 jaar geleden waren wij daar druk mee. 4 kamer appartement naar een woon/slaapkamer (kwamen postgiro overschrijfblokjes vanaf 1967 tegen ).
Gevoelstemperatuur min 3 maar niet mistig, zoiets. Het was ook licht ironisch. Maar met warme kleding (ik heb sinds kort waterdichte sportschoenenquote:Op zondag 19 januari 2025 08:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont maar het is hier ijzig waterkoud en mistig as fuck.
Hier ook, maar het aanvriezen als rijp op de bomen ziet er prachtig uit.quote:Op zondag 19 januari 2025 08:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont maar het is hier ijzig waterkoud en mistig as fuck.
In het naaitafeltje van mijn oma zitten ook allemaal doosjes (met oa knopen) uit een ver verledenquote:Op zondag 19 januari 2025 09:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Compleet off topic, maar uit een van de spulletjes die we gisteren bij een kringloopwinkel kochten kwam een verrassing te voorschijn, een banderol van een pakje sigaretten van 20 stuks, 2 Gulden.
Denk dat ik hem inlijst en op Ebay of Marktplaats zet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op zondag 19 januari 2025 10:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
In het naaitafeltje van mijn oma zitten ook allemaal doosjes (met oa knopen) uit een ver verledenIk mis de:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Die is groter/hoger dan het tafeltje zelf.quote:
Dit zijn altijd mooie momenten, zwelgen in nostalgie.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
…
Het was echt ultiem bijzonder. Zo tof dat we er bij waren. Om nooit te vergeten.
…
Geen idee.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:50 schreef AnneX het volgende:
Niet Cul! Dus vorig jaar Negen tulpen in een bos.
Dit tulpenseizoen start met twee bossen voor ¤ 6 en dan wel Zeven tulpen per bos.
Is at bij jullie in stad/dorp/markt/bloemist ook het geval?
Haal je die bij de supermarkt? Volgens mijn man ligt dat aan de contracten tussen de supermarkten en de kwekers.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:50 schreef AnneX het volgende:
Niet Cul! Dus vorig jaar Negen tulpen in een bos.
Dit tulpenseizoen start met twee bossen voor ¤ 6 en dan wel Zeven tulpen per bos.
Is at bij jullie in stad/dorp/markt/bloemist ook het geval?
Dat kan veranderen 😎 Heel lang heb ik tulpen het toppunt van burgerlijkheid gevonden en dat ze gingen hángen in de vaas in korte tijd.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee.
Als ik met tulpen thuis kom, dan heb ik oorlog en de biobak een verse vulling…
Bij de jumbo staan altijd kakelverse bloemen. De leverancier is - dacht ik - individueel. Dit filiaal is een franchise.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Haal je die bij de supermarkt? Volgens mijn man ligt dat aan de contracten tussen de supermarkten en de kwekers.
Vorig jaar was het qua weer een ongunstig jaar voor de bollen, wat resulteert in minder aanbod en dus een hogere prijs.
Hier op de markt gisteren 50 voor 15 euro.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat kan veranderen 😎 Heel lang heb ik tulpen het toppunt van burgerlijkheid gevonden en dat ze gingen hángen in de vaas in korte tijd.
Nu vind ik ze zelfs mooi als de bloemen zijn uitgedroogd. En laat ze nog een dagje extra staan. 🙃
P.S. dus je gaat dit weekend ook niet naar het Museumplein: gratis plukken…
[..]
Bij de jumbo staan altijd kakelverse bloemen. De leverancier is - dacht ik - individueel. Dit filiaal is een franchise.
Dus dat zal best kunnen.
Bij tulpen punt nl zijn het tien voor een ¤ 16,95 in een brievenbuspakket.
Lang geleden kregen we als bedankje voor het organiseren van een conferentie in Noordwijk een enorme emmer met tulpen en in die tijd had ik er net zo’n hekel aan als @AnneX Heel veel uitgedeeldquote:Op zondag 19 januari 2025 14:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hier op de markt gisteren 50 voor 15 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |