ja maar in dit huis ....quote:
Het is alleen maar om af en toe een recept of zo uit te printen om er wijzigingen bij te schrijven of andere hoeveelheden. Daar hoef ik geenextra stevig papier vooquote:Op zondag 19 januari 2025 21:31 schreef derLudolf het volgende:
Papier heel ik niet meer bij de Action, voor nog geen cent per vel extra heb je Double A, dat voelt zoveel beter aan.
Weet je wat led-lampen hier kostenquote:
Zoek een Chinese bazar. Goedkoper en meer keuze dan de Action.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Weet je wat led-lampen hier kostenen action heeft hele prima Philips lampen voor bijna niets. En pleepapier idem.
Genoeg chinos ja, maar voor pleepapier en de lampen bleek dat geen optie. Wel voor leesbrillen, boodschappenkratten, printpapier, ruitjespapier, ...quote:Op zondag 19 januari 2025 22:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Zoek een Chinese bazar. Goedkoper en meer keuze dan de Action.
Geen idee, nog nooit gekocht in Spanje.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Weet je wat led-lampen hier kostenen action heeft hele prima Philips lampen voor bijna niets. En pleepapier idem.
Led zou ik nooit van iets anders als Osram of Philips halen. Goedkope leds knipperen soms erg hinderlijk.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Zoek een Chinese bazar. Goedkoper en meer keuze dan de Action.
Dit leerde ik zojuist. Is bedacht om meer zonvakanties te verkopenquote:Op maandag 20 januari 2025 06:39 schreef Clubsoda het volgende:
'Gelukkig' heeft blue monday geen enkele wetenschappelijk basis en wordt het wel voor marketing gebruikt, dus van die naam hoef je niets aan te trekken![]()
(Daar word ik dan weer somber van)
Oh gelukkig…dan is het blauwe gevoel direct weer voorbij.quote:Op maandag 20 januari 2025 06:39 schreef Clubsoda het volgende:
'Gelukkig' heeft blue monday geen enkele wetenschappelijkbasis en wordt het wel voor marketing gebruikt, dus van die naam hoef je niets aan te trekkenquote:Op maandag 20 januari 2025 08:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit leerde ik zojuist. Is bedacht om meer zonvakanties te verkopen![]()
Doen ze slim.quote:Op maandag 20 januari 2025 08:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit leerde ik zojuist. Is bedacht om meer zonvakanties te verkopen
Dan ga je lekker op IJsland wonen.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Doen ze slim.
Ik hou zo van de winter, van mij zouden deze dagen heel lang mogen duren. Liefst nog iets eerder donker.
Samequote:Op maandag 20 januari 2025 06:39 schreef Clubsoda het volgende:
'Gelukkig' heeft blue monday geen enkele wetenschappelijk basis en wordt het wel voor marketing gebruikt, dus van die naam hoef je niets aan te trekken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |