Ik denk dat @sigme vooral doelde op voorkomen dat je geen snijwonden oploopt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Een mandoline
[ afbeelding ]
en een rasp
[ afbeelding ]
Heb net met die rasp 8 dikke tenen knoflook geraspt, en met die mandoline 2 komkommers, maak Tzatziki, kortom, zo een rasp is bruikbaar voor meer dan alleen kaas. Wil iemand zo een kaasmolen kopen is dat prima hoor, no worries, maar ben zelf niet zo van de spullen die je maar voor 1 doel kan gebruiken.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Volgens mij zoekt @:vanyel een trommelrasp. Die heeft microplane ook maar zo te zien, 1 dikte per rasp dus kan je de trommels niet verwisselen
Dat is bij een mandoline wel zo verstandig, als ik aardappels aan chips snij gebruik ik ook zo een save guard.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:39 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik denk dat @:sigme vooral doelde op voorkomen dat je geen snijwonden oploopt.
Niets fijner dan een blok op dino-sapquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:27 schreef sigme het volgende:
Het is een Peugeot Partner geworden. Op diesel.
Ja, we misten dat ook. Die Subaru was supercomfortabel, maar benzine.. meh.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Niets fijner dan een blok op dino-sap
Die van Gefu gaf aan dat je er nog veel meer mee kan raspen. De snijschijven van de kenwood gebruik ik ook voor diverse dingen .quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Heb net met die rasp 8 dikke tenen knoflook geraspt, en met die mandoline 2 komkommers, maak Tzatziki, kortom, zo een rasp is bruikbaar voor meer dan alleen kaas. Wil iemand zo een kaasmolen kopen is dat prima hoor, no worries, maar ben zelf niet zo van de spullen die je maar voor 1 doel kan gebruiken.
Is me ooit een keer gebeurd. "Waarom is die komkommer ineens rood"quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:13 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dat is bij een mandoline wel zo verstandig, als ik aardappels aan chips snij gebruik ik ook zo een save guard.
Niet voor tere zieltjes
Bekijk deze YouTube-video
Ja, lees die zin nou nog eens goed.. ik maak 'geen' niet voor niks dikgedrukt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:13 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dat is bij een mandoline wel zo verstandig, als ik aardappels aan chips snij gebruik ik ook zo een save guard.
Zo slecht is dit eiland niet.quote:
Welke cilinderinhoud? De 1.6 blokjes MOETEN op tijd verse olie. Zo niet dan is het vlot gedaan met de turbo.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:27 schreef sigme het volgende:
Het is een Peugeot Partner geworden. Op diesel.
Had ik gezien maar die is klein en ik had nog meer redenen om hem niks te vinden die ik niet meer weetquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Bekijk Handrasp 'Pecorino' - Gefu op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp
Deze is ook mooi, en volgens mij een prima merk
Precies.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Volgens mij zoekt @:vanyel een trommelrasp. Die heeft microplane ook maar zo te zien, 1 dikte per rasp dus kan je de trommels niet verwisselen
1.6quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:20 schreef z80 het volgende:
[..]
Welke cilinderinhoud? De 1.6 blokjes MOETEN op tijd verse olie. Zo niet dan is het vlot gedaan met de turbo.
Dit PSA blokje hangt ook bij mij in de wagen. Met inmiddels 180000 Km op de klok.
Zoiets ja, veel mensen die doelloos slenterenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:48 schreef derLudolf het volgende:
Ik ben nog nooit op zaterdag in een IKEA geweest, maar ik denk dat ik liever een mandoline zonder vingerbescherming gebruik.
Ik was erg blij dat ik hem bij hadquote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Meenemen, beter dan spijt hebben dat je m niet bij je hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |