Waar ik zei Nora bedoelde ik Roos. Stop de tijd, geen jokersquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:08 schreef Doevelaer het volgende:
Nora kunnen we alvast afvinken als mol. Die is veel te opzichtig achterlijk aan het doen
6 goed.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:11 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Waar ik zei Nora bedoelde ik Roos. Stop de tijd, geen jokers
Dan is de kans dat je drol wordt gejat nog kleiner dan normaalquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:15 schreef Momo het volgende:
Wat als je moet schijten nu in de kluis?
Of gewoon is ze wel de mol.quote:
Ik weet niet wat er bij jullie thuis gebeurd, maar hier is die kans 0 %.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan is de kans dat je drol wordt gejat nog kleiner dan normaal.
Hoi hoi!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:21 schreef Moira het volgende:
Ik ben aan het kijken trouwens hoorook hallo
![]()
Dit is WIDM... misschien denkt iemand dat er een vrijstelling in zit...quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er bij jullie thuis gebeurd, maar hier is die kans 0 %.
Maar dan is die kans dan toch groter dan normaal?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit is WIDM... misschien denkt iemand dat er een vrijstelling in zit....
Geen testen dit jaar! Lekker inclusief.quote:
Geen testen, iedereen is de mol.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Geen testen dit jaar! Lekker inclusief.
Aflevering duurt tot 21:45quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:28 schreef DaMart het volgende:
Dan krijgen we nu de test en volgende week zeker pas de eliminatie.
Mag toch niet hopen dat pas in aflev 3 iemand weggaat.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:28 schreef DaMart het volgende:
Dan krijgen we nu de test en volgende week zeker pas de eliminatie.
Zo ging dat bij de streamingversie wel, als ik me goed herinner. Maar hopelijk doen ze dat nu niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:31 schreef roos94 het volgende:
[..]
Mag toch niet hopen dat pas in aflev 3 iemand weggaat.
En de mol zou zich ook niet zo opzichtig verdacht maken voor 250 euro.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:33 schreef Momo het volgende:
Als Roos de mol zou zijn zouden dit niet uitzenden zo
Mooi op tijd voor de test!quote:
Ik heb steeds meer begrip voor Bert Huisjes.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:33 schreef roos94 het volgende:
Ik dacht dat ik Roos wel leuk zou vinden in dit programma maar eigenlijk vind ik dr niet leuk
Of dubbelbluf 'Dit zou de mol nooit doen, dus toch'.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En de mol zou zich ook niet zo opzichtig verdacht maken voor 250 euro.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:38 schreef DaMart het volgende:
Godver, nu al punten kwijt in de app en voor mijn prono is het ook niet goed.
Altijd tegen jullie!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:38 schreef Moira het volgende:
Al m'n pronopunten kwijt bij de eerste afvaller
Of iemand met groene schimmelnagels die dan de mol isquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:39 schreef DaMart het volgende:
Zou me ook niks verbazen als in aflevering 10 blijkt dat de groene nagellak van Sophie een hint was, van "kijk eens, ik krijg altijd een groen scherm".
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:42 schreef Moira het volgende:
Ik ben benieuwd wat Ellie Lust van Ray's etherdiscipline vond
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:40 schreef Fred_B het volgende:
Ik had Teun als verliezer in de prono.
Nou ja, dat is op zich ook wel juist, maar dan in een later stadium
Ik ga proberen dit jaar ook weer het vol te houden. Weet niet wanneer dit voor de laatste keer gelukt is (bij de Nederlandse versie).quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:42 schreef Redefine het volgende:
In tegenstelling tot die van vorige week, vond ik dit wel een goede afleveringBlijf voorlopig toch maar verder kijken.
Samequote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:38 schreef DaMart het volgende:
Godver, nu al punten kwijt in de app en voor mijn prono is het ook niet goed.
Vorig jaar was ik voor het eerst afgehaakt, maar de seizoenen ervoor dacht ik wel al vaker aan niet meer kijken.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ga proberen dit jaar ook weer het vol te houden. Weet niet wanneer dit voor de laatste keer gelukt is (bij de Nederlandse versie).
Daarom spreid ik in het begin.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:46 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja ripIk dacht ik blijf wel gewoon vol op hem dan
Had ik misschien ook moeten doen, deed toch maar voor spek en bonen meequote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom spreid ik in het begin.
Ik weet dat je met spreiden niet wint, maar voor mijn eigen plezier doe ik het tochquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom spreid ik in het begin.
De FOK!-poule niet nee, maar ik wil alleen de familiegroep winnen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:50 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik weet dat je met spreiden niet wint, maar voor mijn eigen plezier doe ik het toch
denk dat er verteld wordt als ze af zijn op basis van afstand? Anders ren je toch gewoon wegquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:15 schreef Meke het volgende:
Ik dacht op een gegeven moment nog; wat raar dat we steeds niet zien dat er iemand wordt gepakt![]()
Maar was me niet helemaal duidelijk of ze daar nou ook instructies tot gekregen hadden?
Ja alleen bij Sophie echt. En die werd ook nog gepakt, terwijl ze een paar meter nog voor die bewaker stond.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:15 schreef Meke het volgende:
Ik dacht op een gegeven moment nog; wat raar dat we steeds niet zien dat er iemand wordt gepakt![]()
Maar was me niet helemaal duidelijk of ze daar nou ook instructies tot gekregen hadden?
Ja tenzij ze dus instructies hadden dat ze - als ze af gingen - kans hadden om hun joker te krijgenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
denk dat er verteld wordt als ze af zijn op basis van afstand? Anders ren je toch gewoon weg
Dat soort dingen moeten helaas altijd weer tot in den treuren herhaald worden ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:22 schreef Mortaxx het volgende:
fijn dat nog even 23 keer wordt herhaald dat er 5 (vijf) kistjes staan
@:redactie stop met ons als imbecielen te zien
Ik denk niet dat ze daar de hele nacht hebben gezeten.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:15 schreef Momo het volgende:
Wat als je moet schijten nu in de kluis?
Ja hoewel ik me ook weer niet kan voorstellen dat ze dat erin zouden latenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Hardop gelachen om Bridget die haar verdachtenlijstje heeft "teruggebracht" tot 6 a 7 personen
Verder Bridget enorm verdacht in beeld dus ik vermoed dat die het niet is. Wat mij vooral opgevallen is, is dat de mol toen Rik iets uitlegde antwoordde met "oké, check" en bij de kraak Stijn met "oké, check" antwoordde op een opdracht van Ray.
Dat zou vroeger wel een echte hint zijn geweest, maar zoiets kan al jaren niet meer.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:32 schreef Dave het volgende:
De “Hallo allemaal” van Rik, in plaats van “Hallo kandidaten” is toch wel een redelijke hint naar Maaike. Maar zal wel een nep hint zijn, lijkt the masked singer wel zo onderhand.
Geen rood scherm, maar wel een rood gezicht.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:36 schreef Mortaxx het volgende:
beetje treurig dat Sam dan die Joker vasthoudt. Zou hem op z'n bek slaan
Ja en eerst dacht ik; oja dan kan Maaike hem terugruilen als zij straks ergens anders een joker heeft. Maar dat zou echt stom zijn, want voor haar verandert er niets en voor Sam wel. Er gaat denk ik nooit iets zijn waardoor Maaike een troef aan Sam gaat geven, tenzij ze iets heeft wat ze zelf ook niet in kan zetten. Ben benieuwd hoe dit aflooptquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:36 schreef Mortaxx het volgende:
beetje treurig dat Sam dan die Joker vasthoudt. Zou hem op z'n bek slaan
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Hardop gelachen om Bridget die haar verdachtenlijstje heeft "teruggebracht" tot 6 a 7 personen
Verder Bridget enorm verdacht in beeld dus ik vermoed dat die het niet is. Wat mij vooral opgevallen is, is dat de mol toen Rik iets uitlegde antwoordde met "oké, check" en bij de kraak Stijn met "oké, check" antwoordde op een opdracht van Ray.
De mol is een vrouw of een homoseksueel, dat heb ik reeds verklapt.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:22 schreef TLC het volgende:
Ik vind het wel leuk dat je nu na iedere aflevering Rik hoort in die flat met ".. jij bent niet de mol"
![]()
En ik heb n sterk onderbuikgevoel dat Stijn de mol is
Je wist toch al zeker wie het was?quote:Op zondag 12 januari 2025 00:08 schreef Hugo_Treger het volgende:
De mol is een vrouw of een homoseksueel, dat heb ik reeds verklapt.
Eens, allemaal irritante karakters. Teun leek me de enige leuke en die is nu wegquote:Op zondag 12 januari 2025 09:57 schreef roos94 het volgende:
Vind dat er eigenlijk weinig leuke karakters in deze editie zitten.
Bedoel je gedurende de opdracht zelf?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:34 schreef TheVulture het volgende:
Ray had bij de roofopdracht dan weer de ultieme sleutelpositie, maar ik denk dat De Mol eenmaal in het veld bewust de vingerafdrukken heeft geplaatst op de dure objecten.
Roos of Sam? Roos stal geen joker, maar verstopte een servet.quote:Op zondag 12 januari 2025 12:30 schreef NailQueen het volgende:
Ach gossie Roos wordt alweer afgemaakt op de socials. Toen Niels een joker steelde in 2019 was het hek ook van het dam. Mensen hebben niet in de gaten dat er gewoon een spel wordt gespeeld
Huh, heeft Roos een joker gestolen? Ik meende Sam toch, die van Maaike?quote:Op zondag 12 januari 2025 12:30 schreef NailQueen het volgende:
Ach gossie Roos wordt alweer afgemaakt op de socials. Toen Niels een joker steelde in 2019 was het hek ook van het dam. Mensen hebben niet in de gaten dat er gewoon een spel wordt gespeeld
quote:Op zondag 12 januari 2025 12:50 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Huh, heeft Roos een joker gestolen? Ik meende Sam toch, die van Maaike?
Ik bedoel dat ik reacties lees over dat Roos niemand een joker gunt en daarom gemeen isquote:Op zondag 12 januari 2025 12:49 schreef Dave het volgende:
[..]
Roos of Sam? Roos stal geen joker, maar verstopte een servet.
Sneue reacties dan, ik vond het puur kandidatengedrag. Van Sam ook.quote:Op zondag 12 januari 2025 12:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoel dat ik reacties lees over dat Roos niemand een joker gunt en daarom gemeen is
Hetzelfde werd gezegd over Niels in 2019.
De voorwerpen waren van tevoren besmet, anders kan je teveel mensen afstrepen. Er was niet voor niets ‘s nachts een molbriefing die in beeld werd gebracht.quote:Op zondag 12 januari 2025 12:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Bedoel je gedurende de opdracht zelf?
Dan moet de mol in de groep Teun, Sophie, Bridget en Sam zitten, omdat het eerste voorwerp (dat Bridget meenam), de draak, besmet was. Teun is afvaller, dus was het ook niet. Ray en Gabriël zaten in het busje, dus konden de draak dan niet besmetten.
Blijven over Sophie, Bridget en Sam.
Sophie is verdacht door dat rare rondjes lopen, waarbij ze de voorwerpen heeft kunnen besmetten.
Bridget was in de buurt van de objecten toen Sam binnen kwam, wat Sam minder verdacht maakt.
Maar in de biecht zegt Sam wel dat ie zich James Bond/Tom Cruise voelde, wat voorkennis zou kunnen zijn, gezien de latere opdracht met cocktails.
Ik denk eigenlijk dat de voorwerpen vooraf zijn besmet, maar we zullen zien.
Man de kandidaten worden ook met het jaar dommer. Die vrouw die zich afvroeg waarom ze zochten naar het servet is een van de weinige keren dat het spel goed werdt gespeeldquote:Op zondag 12 januari 2025 13:07 schreef Pino112 het volgende:
Roos die vond dat Ray die opdracht leidde/communiceerde als een kruk??
De communicatie ging wat wij zagen juist heel helder en duidelijk, was verder niet echt chaos ofzo.
quote:Op zondag 12 januari 2025 14:05 schreef xzaz het volgende:
[..]
Man de kandidaten worden ook met het jaar dommer. Die vrouw die zich afvroeg waarom ze zochten naar het servet is een van de weinige keren dat het spel goed werdt gespeeld
eenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:22 schreef TLC het volgende:
En ik heb n sterk onderbuikgevoel dat Stijn de mol is
Die doe ik wel vaker, maar werdt.. dat is gewoon niet opletten tijdens je lessen vroeger op schoolquote:
Vond het gedrag van Sam wel iets verder gaan dan gewend dus voor een deelnemer. Je gebruikt gewoon niet je fysieke kracht om iets uit iemands hand te rukken. Dit was mijns inziens reprimande-waardig.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Sneue reacties dan, ik vond het puur kandidatengedrag. Van Sam ook.
Roos molde wel de grammofoon, waardoor ze de lp niet konden afspelen. Ze zorgde er voor dat in elk geval 2 kisten dicht bleven. Twijfel dus wel een beetje over Roos, maar ze lacht zoveel weg dat het nep lijkt.quote:Op zondag 12 januari 2025 23:39 schreef Keyos het volgende:
[..]
Vond het gedrag van Sam wel iets verder gaan dan gewend dus voor een deelnemer. Je gebruikt gewoon niet je fysieke kracht om iets uit iemands hand te rukken. Dit was mijns inziens reprimande-waardig.
Het gaf overigens wel direct weg dat hij een kandidaat is. Een mol zou dat (in principe) niet doen. Ook dat van Roos was net iets te zichtbaar voor een mol.
Waarom? Pot is pas boeiend alsquote:Op maandag 13 januari 2025 00:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Vind het ook wel een beetje irritant dat het lijkt alsof die bn'ers weinig om de pot geven maar willen winnen voor de eer en tv-tijd.
Denk dat onbekende Nederlanders beter hun best doen.
Exact. Roos snapt het spel. Waarom andere kandidaten ook een joker gunnen, dat maakt jouw eigen kansen om door te gaan weer ietsje kleiner. Wat mij betreft dus een typische kandidaten actie.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:05 schreef xzaz het volgende:
[..]
Man de kandidaten worden ook met het jaar dommer. Die vrouw die zich afvroeg waarom ze zochten naar het servet is een van de weinige keren dat het spel goed werdt gespeeld
Precies dit, en toevallig had ze een broek aan met een streepjesmotief wat ervoor zorgde dat de foto's nog onleesbaarder werden. De titel van de aflevering was 'het juiste motief', als Maaike de mol is dan komt deze vast terug bij de molstrekenquote:Op maandag 13 januari 2025 00:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Roos molde wel de grammofoon, waardoor ze de lp niet konden afspelen. Ze zorgde er voor dat in elk geval 2 kisten dicht bleven. Twijfel dus wel een beetje over Roos, maar ze lacht zoveel weg dat het nep lijkt.
Vind het ook wel een beetje irritant dat het lijkt alsof die bn'ers weinig om de pot geven maar willen winnen voor de eer en tv-tijd.
Denk dat onbekende Nederlanders beter hun best doen.
Vond bij de foto-opdracht vooral Maaike aan 't mollen; foto's mislukten doordat zij door het beeld liep.
Is ook even schakelen als je als mol door een kandidaat gevraagd wordt om te mollen terwijl je die opdracht zelf juist de fanatieke kandidaat aan het spelen was.quote:Op maandag 13 januari 2025 08:12 schreef Montagui het volgende:
[..]
Exact. Roos snapt het spel. Waarom andere kandidaten ook een joker gunnen, dat maakt jouw eigen kansen om door te gaan weer ietsje kleiner. Wat mij betreft dus een typische kandidaten actie.
Wel goud, die blik van Stijn. Hij moest even een minuutje verwerken van wat Roos zojuist zei.
Grappig, wij vonden de vorige aflevering juist wel ok (hoewel je de twist op een gegeven moment wel zag aankomen). Maar deze week was het weer ouderwets de Mol, in de negatieve zin. Ik ben ergens bij opdracht 2 afgehaakt volgens mij en toen kwamen er opeens schermen in beeld 😄 Wel aardige line-up aan kandidaten dit jaar. Volgens mij een leuke en interessante groep om tussen te zitten.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik voor het eerst afgehaakt, maar de seizoenen ervoor dacht ik wel al vaker aan niet meer kijken.
Dit laatste vroeg ik me ook afquote:Op maandag 13 januari 2025 08:36 schreef Schanu het volgende:
Met die actie van Roos is geld uit te pot gehouden, tweemaal zelfs want ze had de grammafoonspeler kapot gemaakt + ze waren zo 'druk' met het zoeken naar servetten dat ze geen tijd hadden voor dat laatste kistje. Vind het wel opzichtig als zij de mol is en dit een mollenactie blijkt overigens. Anderzijds kan het dan haar intentie zijn geweest om over te komen als kandidaat door te doen alsof het haar iets kan schelen dat anderen een joker krijgen. Want voor een mol heeft dit geen meerwaarde.
Wat ik overigens niet begreep, is waarom ze bij dat kistje met de servetten niet gewoon het aantal servetten + 1 hebben ingetypt. Opnieuw zoeken naar eventueel 'achtergebleven' servetten kost zoveel meer tijd dan gewoon het aantal verzamelde servetten steeds met één vermeerderen en die code steeds opnieuw proberen. Of was dit niet toegestaan?
We weten niet wat de regels zijn; dat is ook een van de grote problemen van dit spel. Waar begint en waar eindigt het?quote:Op zondag 12 januari 2025 23:39 schreef Keyos het volgende:
[..]
Vond het gedrag van Sam wel iets verder gaan dan gewend dus voor een deelnemer. Je gebruikt gewoon niet je fysieke kracht om iets uit iemands hand te rukken. Dit was mijns inziens reprimande-waardig.
Niemand interesseert geld.quote:Op maandag 13 januari 2025 08:36 schreef Schanu het volgende:
Met die actie van Roos is geld uit te pot gehouden, tweemaal zelfs want ze had de grammafoonspeler kapot gemaakt + ze waren zo 'druk' met het zoeken naar servetten dat ze geen tijd hadden voor dat laatste kistje. Vind het wel opzichtig als zij de mol is en dit een mollenactie blijkt overigens. Anderzijds kan het dan haar intentie zijn geweest om over te komen als kandidaat door te doen alsof het haar iets kan schelen dat anderen een joker krijgen. Want voor een mol heeft dit geen meerwaarde.
Wat ik overigens niet begreep, is waarom ze bij dat kistje met de servetten niet gewoon het aantal servetten + 1 hebben ingetypt. Opnieuw zoeken naar eventueel 'achtergebleven' servetten kost zoveel meer tijd dan gewoon het aantal verzamelde servetten steeds met één vermeerderen en die code steeds opnieuw proberen. Of was dit niet toegestaan?
Dat weten wij; maar dat wist zij niet.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit laatste vroeg ik me ook afHet is niet alsof je ineens vijftien servetten hebt gemist, dan zou dan max om één of twee gaan.
De productie kan de mol ook van de nodige info voorzien tijdens het biechtmoment natuurlijk.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:04 schreef xzaz het volgende:
[..]
We weten niet wat de regels zijn; dat is ook een van de grote problemen van dit spel. Waar begint en waar eindigt het?
Als je weet dat de regie met de mol moet spreken ga je toch gewoon op de gang staan?
Met 3 cijfers heb je al 6 mogelijkheden. Doe je bij elk servet +1, dan heb je per servet weer 6 mogelijkheden, zit je al op 24. Dan kan het ook nog dat er 2 servetten missen, enz....quote:Op maandag 13 januari 2025 08:36 schreef Schanu het volgende:
Dan luister je toch de biechtmomenten af? Ik bedoel; hoever kan je gaan?quote:Op maandag 13 januari 2025 10:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
De productie kan de mol ook van de nodige info voorzien tijdens het biechtmoment natuurlijk.
Ik denk dat de productie wel maatregelen heeft genomen om dat onmogelijk te maken.quote:Op maandag 13 januari 2025 10:33 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dan luister je toch de biechtmomenten af? Ik bedoel; hoever kan je gaan?
En dat zijn precies de regels die wij niet krijgen. Hoe weet je nou wat spel is en wat niet als kijker?quote:Op maandag 13 januari 2025 11:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat de productie wel maatregelen heeft genomen om dat onmogelijk te maken.
Dat weet je nooit 100% zeker natuurlijk, al ga ik er vanuit dat de opdrachten wel echt spel zijn en dat de kandidaten echt geen idee hebben wie de mol is.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:16 schreef xzaz het volgende:
[..]
En dat zijn precies de regels die wij niet krijgen. Hoe weet je nou wat spel is en wat niet als kijker?
Ik vermoed dat dat niet mocht, want anders lijkt me dat nogal logisch om te doen. Het aantal servetten kan immers alleen maar hoger zijn, dus het aantal keuzemogelijkheden is beperkt, en prima binnen een paar minuten af te gaan.quote:Op maandag 13 januari 2025 08:36 schreef Schanu het volgende:
Als dat niet mag zal wel heel raar zijn.. niet?quote:Op maandag 13 januari 2025 11:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat niet mocht, want anders lijkt me dat nogal logisch om te doen. Het aantal servetten kan immers alleen maar hoger zijn, dus het aantal keuzemogelijkheden is beperkt, en prima binnen een paar minuten af te gaan.
Bij Moltalk zijn er wel oud-kandidaten/mollen die hier wel op in gaan. Maar goed, die zullen ook niet alles mogen zeggen.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat weet je nooit 100% zeker natuurlijk, al ga ik er vanuit dat de opdrachten wel echt spel zijn en dat de kandidaten echt geen idee hebben wie de mol is.
Wat dat betreft zou het wel interessant zijn als er een keer een blik achter de schermen gegeven zou worden, zodat wij ook zien hoe het er daaraan toegaat. En dan bedoel ik wat meer dan tijdens de introductie-aflevering van dit seizoen.
Dat zou zeker raar zijn, maar anders zou het eveneens erg raar zijn dat je met één verstopte servet deze ogenschijnlijk vrij simpele opdracht al om zeep kan helpen.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:32 schreef xzaz het volgende:
[..]
Als dat niet mag zal wel heel raar zijn.. niet?
Nee, dat vind ik dan weer niet zo raar. Als je die drie getallen hebt, dan heb je 6 mogelijkheden. Doen die het alle 6 niet, dan moet er dus van 1, 2 of alledrie de servetten er 1 of meer zijn, en dat weet je niet. Dan heb je zoveel mogelijkheden!quote:Op maandag 13 januari 2025 12:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zou zeker raar zijn, maar anders zou het eveneens erg raar zijn dat je met één verstopte servet deze ogenschijnlijk vrij simpele opdracht al om zeep kan helpen.
Maar de volgorde stond vast, dat was als ik me goed herinner wit - blauw - rood, met een code 7-8-1. Die code was dus verkeerd, maar als je weet dat dat het minimum is, zijn er nog 3x2x9-1=53 alternatieven. Dat heb je toch zo uitgeprobeerd?quote:Op maandag 13 januari 2025 14:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik dan weer niet zo raar. Als je die drie getallen hebt, dan heb je 6 mogelijkheden. Doen die het alle 6 niet, dan moet er dus van 1, 2 of alledrie de servetten er 1 of meer zijn, en dat weet je niet. Dan heb je zoveel mogelijkheden!
Ja, ben terug aan 't kijken, Wit Rood Blauw. Maar goed dan nog is de vraag, mist er 1 wit servet? Of meerdere? Of mist er een rood servet of meerdere. Je kunt toch wel effe bezig zijn met dan de juiste code te vinden.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar de volgorde stond vast, dat was als ik me goed herinner wit - blauw - rood, met een code 7-8-1. Die code was dus verkeerd, maar als je weet dat dat het minimum is, zijn er nog 3x2x9-1=53 alternatieven. Dat heb je toch zo uitgeprobeerd?
Al met al valt het gewoon wéér tegen deze eerste 2 afleveringen. Een vrij saaie groep en weinig echt leuke opdrachten. Ik mis de drang om opdrachten goed tot een einde te brengen, men is alleen maar bezig met "wie is de mol?".. jammer.quote:Op zondag 12 januari 2025 09:24 schreef MevrouwCactus het volgende:
Gister viel me op dat de invloeden van de Vlaamse regisseur best te zien zijn. Rick lijkt dichterbij de kandidaten te staan, lijkt meer benaderbaar. Ik vind dat het positieve veranderingen zijn.
De opdrachten mogen echt nog wel wat gelaagder, er hoeven niet zoveel biechten waarin ze vertellen wat we net hebben gezien, maar ik zie echt wel een verschil met de afgelopen jaren.
Wie is de Mol? hoeft niet om twisten te draaien, ze hoeven niet ieder jaar iets nieuws te bedenken als mindfuck om het interessant te houden. Ik hoop dat ze dat ook gaan inzien.
OMG LEUK EEN NIEUWE MOD WIE ZOU HET ZIJN?!quote:Op maandag 13 januari 2025 16:46 schreef Moira het volgende:
[modbreak]Ja hallo komt allen effe onze nieuwe mod verwelkomenMOL / Alle MOLLOTEN verzamelen![/modbreak]
Dat zal vast wel weer een grote onbekende zijnquote:Op maandag 13 januari 2025 19:24 schreef Meke het volgende:
[..]
OMG LEUK EEN NIEUWE MOD WIE ZOU HET ZIJN?!
Kan ook een tactiek zijn. Zo obvious mollen dat mensen dan niet geloven dat ze de mol is. Is ook wel lekker makkelijk, hoef je niet op te letten dat het opvalt, want je wilt juist dat het opvalt.quote:Op maandag 13 januari 2025 23:22 schreef TLC het volgende:
Roos kwam in aflevering 2 teveel in beeld met haar act als mol, too obvious dus neen.
Ik hou mijn oog ook op Nora, maar ik vond het wel vreemd dat ze geld verdiende door dat kleine kannetje te pakken terwijl ze makkelijk ook iets had kunnen pakken met vingerafdrukken erop zodat het niks op zou leveren. Als Mol weet je immers precies waar je met je vingertjes aan hebt gezeten, toch?quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:58 schreef Dave het volgende:
Kwam dit net tegen.
In de woorden-opdracht beeldt Nora 3 keer de M uit:
Mekong
Tempel
Phnom Penh
In het gesprek met Rik zegt de mol: “Mmm”
Heb op feesboek gestaan, dus waar. Nora is de mol.
Mag t niet hopenquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:58 schreef Dave het volgende:
Kwam dit net tegen.
In de woorden-opdracht beeldt Nora 3 keer de M uit:
Mekong
Tempel
Phnom Penh
In het gesprek met Rik zegt de mol: “Mmm”
Heb op feesboek gestaan, dus waar. Nora is de mol.
Mooie naam voor een kat.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:30 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben er bij met lasagne op schoot
Hopelijk wel met nog een bord ertussen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:30 schreef NailQueen het volgende:
Zelf gemaakt of kant en klaar?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:30 schreef NailQueen het volgende:
Zelf gemaakt. 2 uur gekookt en half uur in de oven. Was het wachten waardquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:35 schreef superniger het volgende:
[..]
Zelf gemaakt of kant en klaar?
Jou ken ik niet zo goed(en nooit gemeet), maar het is zéker iets voor @BillDauterivequote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:37 schreef NailQueen het volgende:
Dit is een opdracht voor @:Billdauterive en mij
ik hou wel van een karaokequote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jou ken ik niet zo goed(en nooit gemeet), maar het is zéker iets voor @:BillDauterive
Ik zou nog niet zuiver kunnen zingen als mijn leven et vanaf hingquote:
Ik zing zoals deze mevrouw.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zou nog niet zuiver kunnen zingen als mijn leven et vanaf hing
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:43 schreef la_perle_rouge het volgende:
Je mag niet wijzen, maar bij “beautifull” wees ze als een malle.
Het hele seizoen al hoorquote:
Grow van Jeangu Macrooyquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:46 schreef NailQueen het volgende:
Groeien is ook een moeilijk woord. In welk nummer komt dit woord voor?
Nederwietquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:46 schreef NailQueen het volgende:
Groeien is ook een moeilijk woord. In welk nummer komt dit woord voor?
Dat zal best, maar we moeten er toch naar kijken.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:51 schreef Dazalbest1 het volgende:
Dit is alleen leuk als je er daar bij bent met teveel liters alcohol.... verder voor precies niemand
Super trooperquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:53 schreef NailQueen het volgende:
Nummers met het woord 'lamp'. Kom maar door.
Leave a Light On - Belinda Carlislequote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:53 schreef NailQueen het volgende:
Shine van de Toppersquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:53 schreef NailQueen het volgende:
Vorige week ook al.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:55 schreef superniger het volgende:
Nora heeft een M op haar pet.
M=mol
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:54 schreef la_perle_rouge het volgende:
Roxanne, you don’t have to put on the red light.
Dat heeft ze steeds en vind ik echt te simpel.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:55 schreef superniger het volgende:
Nora heeft een M op haar pet.
M=mol
Vind haar zo irritantquote:
"Ik heb bij jou moeder in bad gezeten"quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:00 schreef la_perle_rouge het volgende:
Moeten ze de volgende dag een ongeloofwaardig verhaal vertellen, waarbij er iemand liegt of niet?
Die opdracht zat zo al eens in de Belgische versie, dus dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:00 schreef la_perle_rouge het volgende:
Moeten ze de volgende dag een ongeloofwaardig verhaal vertellen, waarbij er iemand liegt of niet?
Ja, dat!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
"Ik heb bij jou moeder in bad gezeten"
Dat doen ze in Vlaanderen wel!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
"Ik heb bij jou moeder in bad gezeten"
Bij de moeder van een mede-kandidaat in bad, geweldig was dat…quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die opdracht zat zo al eens in de Belgische versie, dus dat zou kunnen.
Met , samen in één bad.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij de moeder van een mede-kandidaat in bad, geweldig was dat…
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de Nederlandse ook, dat jaar in de VS/ Oregonquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Deze dacht ik ook aanquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leave a Light On - Belinda Carlisle
Ze moeten raden wie de waarheid spreekt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:06 schreef Gremen het volgende:
Wat zijn ze nu aan het doen? Soms snap ik er geen reet van wat er gebeurd
Vooral omdat hij degene was die er sterk op aandrong op Stijn te stemmen. Hij en Gabriël.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:16 schreef Felagund het volgende:
Doe het vingertje maar naar beneden.
Blondje?quote:
Hij moest ook niet liegen he?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:24 schreef -XOR- het volgende:
Wat kan die Ray slecht liegen voor een comando.
Degene die de test het slechtst gemaakt heeft, valt af.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:26 schreef Gremen het volgende:
Hoe wordt nou bepaald wie er afvalt? Gebeurd dat in die test of bepaald de regie dat gewoon?
Maar wat kan je daar slecht aan maken dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Degene die de test het slechtst gemaakt heeft, valt af.
Dat snap ik, ik vind het ook altijd zo nep.quote:
Te weinig goede antwoorden?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:27 schreef Gremen het volgende:
[..]
Maar wat kan je daar slecht aan maken dan?
Vragen verkeerd beantwoorden.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:27 schreef Gremen het volgende:
[..]
Wat was er dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:27 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Dus toch weer een faal van de productie met die promo (zeker spijtig omdat ik zelf al weken op hem zat als afvaller).
Te veel verkeerde antwoorden geven. Alle vragen gaan over de mol. Als jij je antwoorden te veel richt op de verkeerde persoon, kun je eruit vliegen. En als je net zo veel foute antwoorden hebt gegeven als een ander, dan gaat degene die de test het langzaamst heeft gemaakt eruit.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:27 schreef Gremen het volgende:
[..]
Plus het feit dat de regisseur per ongeluk de promo van aflevering 4 online had gezetquote:
Dat had ik gemistquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:30 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Plus het feit dat de regisseur per ongeluk de promo van aflevering 4 online had gezet
Hij gedroeg zich precies als iemand die de waarheid spreekt en niet geloofd wordt en als een kandidaat die steeds wanhopiger wordt omdat hij een ander geen 2 jokers wil laten krijgen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:36 schreef TheVulture het volgende:
Ray deed niet bepaald zijn best om de waarheid geloofwaardig over te laten komen, met dat passief agressieve toontje. Al blijf ik nog wel bij Stijn als hoofdverdachte
quote:
Ik liep 20 minuten achter, dat was ik even vergeten. Viel inderdaad mee, dacht dat hij zich aan het overschreeuwen was.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij moest ook niet liegen he?![]()
Overigens had ik door dat hij de waarheid sprak
Als de mol daar heeft gezeten dan heeft alleen Stijn het goed gedaan.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:36 schreef TheVulture het volgende:
Ray deed niet bepaald zijn best om de waarheid geloofwaardig over te laten komen, met dat passief agressieve toontje. Al blijf ik nog wel bij Stijn als hoofdverdachte
Oneensquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:42 schreef -XOR- het volgende:
Dit was overigens een heel erg slechte aflevering.
Opdrachten zonder enige diepgang of gelaagdheid. Die karaoke-opdracht had niet misstaan in een of andere kutshow op SBS en was zo slecht dat je bijna denkt dat er in de woorden of gekozen nummers een dikke hint moet zitten en die wie van de drie was weinig beter. Het waren geen opdrachten waarbij je over een dubbele laag of eventuele twist hoefde na te denken.quote:
De test was verschrikkelijk chaotisch. Het is ook weer zo hollands om het uit te gaan uitleggen (zonder graphics zoals bij de belgen) terwijl het al bezig is.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:41 schreef Perrin het volgende:
Vreemde aflevering, er gebeurde veel en het was nogal chaotisch.
Komt omdat het gewoon 80% onbekende personen zijn voor de meeste van ons.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]Sowieso is dit seizoen wel een verademing qua vibe en opdrachten, tot nu een van de betere met BN'ers
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Opdrachten zonder enige diepgang of gelaagdheid. Die karaoke-opdracht had niet misstaan in een of andere kutshow op SBS en was zo slecht dat je bijna denkt dat er in de woorden of gekozen nummers een dikke hint moet zitten en die wie van de drie was weinig beter. Het waren geen opdrachten waarbij je over een dubbele laag of eventuele twist hoefde na te denken.
Groeienquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
dat je bijna denkt dat er in de woorden of gekozen nummers een dikke hint moet zitten
Ik laat dit aan de molloten over. Er zit zeker wel een hint in maar ik kan er geen chocola van maken.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:25 schreef Dave het volgende:
[..]
Groeien
Geheim
Mooi
Uitbreken
Leugenaar
Gevoel
Bedriegen
Kans
Lach
Tellen
Geduld
Lamp
Beter goed gejat dan slecht bedacht.quote:Op zondag 19 januari 2025 00:47 schreef Slobeend het volgende:
De nieuwe regisseur heeft wel heel goed naar het laatste seizoen van de Belgische WIDM gekeken hè. Echt veel overgenomen.
Wie waren dat ook al weer? Ik gok eigenlijk wel dat De Mol juist bij de 3 heeft willen zitten om zo ultieme mogelijk de kans op het geld te verspelen, aan de andere kant is het lastiger Mollen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:44 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Als de mol daar heeft gezeten dan heeft alleen Stijn het goed gedaan.
Sophie was het duidelijk niet en Ray had toch wel op een eenvoudigere manier de aandacht van zichzelf kunnen afwenden.
Sowieso zijn verdacht de 2 eerste stemmers op Ray.
In de tweede ronde alleen Roos. In de eerste ronde weet ik het niet meer, ik dacht Nora en..?quote:Op zondag 19 januari 2025 01:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wie waren dat ook al weer? Ik gok eigenlijk wel dat De Mol juist bij de 3 heeft willen zitten om zo ultieme mogelijk de kans op het geld te verspelen, aan de andere kant is het lastiger Mollen.
Jammer dat het best slecht gejat is.quote:Op zondag 19 januari 2025 00:49 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht bedacht.
Of wat minder scènes waarin ze ontbijten of in een zwembad liggen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:00 schreef Rnie het volgende:
[..]
De test was verschrikkelijk chaotisch. Het is ook weer zo hollands om het uit te gaan uitleggen (zonder graphics zoals bij de belgen) terwijl het al bezig is.Ongetwijfeld omwille van de tijd, maar fucking hell joh, maak dan de aflevering een kwartiertje langer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |