Of dubbelbluf 'Dit zou de mol nooit doen, dus toch'.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En de mol zou zich ook niet zo opzichtig verdacht maken voor 250 euro.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:38 schreef DaMart het volgende:
Godver, nu al punten kwijt in de app en voor mijn prono is het ook niet goed.
Altijd tegen jullie!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:38 schreef Moira het volgende:
Al m'n pronopunten kwijt bij de eerste afvaller
Of iemand met groene schimmelnagels die dan de mol isquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:39 schreef DaMart het volgende:
Zou me ook niks verbazen als in aflevering 10 blijkt dat de groene nagellak van Sophie een hint was, van "kijk eens, ik krijg altijd een groen scherm".
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:42 schreef Moira het volgende:
Ik ben benieuwd wat Ellie Lust van Ray's etherdiscipline vond
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:40 schreef Fred_B het volgende:
Ik had Teun als verliezer in de prono.
Nou ja, dat is op zich ook wel juist, maar dan in een later stadium
Ik ga proberen dit jaar ook weer het vol te houden. Weet niet wanneer dit voor de laatste keer gelukt is (bij de Nederlandse versie).quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:42 schreef Redefine het volgende:
In tegenstelling tot die van vorige week, vond ik dit wel een goede afleveringBlijf voorlopig toch maar verder kijken.
Samequote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:38 schreef DaMart het volgende:
Godver, nu al punten kwijt in de app en voor mijn prono is het ook niet goed.
Vorig jaar was ik voor het eerst afgehaakt, maar de seizoenen ervoor dacht ik wel al vaker aan niet meer kijken.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ga proberen dit jaar ook weer het vol te houden. Weet niet wanneer dit voor de laatste keer gelukt is (bij de Nederlandse versie).
Daarom spreid ik in het begin.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:46 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja ripIk dacht ik blijf wel gewoon vol op hem dan
Had ik misschien ook moeten doen, deed toch maar voor spek en bonen meequote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom spreid ik in het begin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |