Dit is WIDM... misschien denkt iemand dat er een vrijstelling in zit...quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er bij jullie thuis gebeurd, maar hier is die kans 0 %.
Maar dan is die kans dan toch groter dan normaal?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit is WIDM... misschien denkt iemand dat er een vrijstelling in zit....
Geen testen dit jaar! Lekker inclusief.quote:
Geen testen, iedereen is de mol.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Geen testen dit jaar! Lekker inclusief.
Aflevering duurt tot 21:45quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:28 schreef DaMart het volgende:
Dan krijgen we nu de test en volgende week zeker pas de eliminatie.
Mag toch niet hopen dat pas in aflev 3 iemand weggaat.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:28 schreef DaMart het volgende:
Dan krijgen we nu de test en volgende week zeker pas de eliminatie.
Zo ging dat bij de streamingversie wel, als ik me goed herinner. Maar hopelijk doen ze dat nu niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:31 schreef roos94 het volgende:
[..]
Mag toch niet hopen dat pas in aflev 3 iemand weggaat.
En de mol zou zich ook niet zo opzichtig verdacht maken voor 250 euro.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:33 schreef Momo het volgende:
Als Roos de mol zou zijn zouden dit niet uitzenden zo
Mooi op tijd voor de test!quote:
Ik heb steeds meer begrip voor Bert Huisjes.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:33 schreef roos94 het volgende:
Ik dacht dat ik Roos wel leuk zou vinden in dit programma maar eigenlijk vind ik dr niet leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |