Waar ik zei Nora bedoelde ik Roos. Stop de tijd, geen jokersquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:08 schreef Doevelaer het volgende:
Nora kunnen we alvast afvinken als mol. Die is veel te opzichtig achterlijk aan het doen
6 goed.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:11 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Waar ik zei Nora bedoelde ik Roos. Stop de tijd, geen jokers
Dan is de kans dat je drol wordt gejat nog kleiner dan normaalquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:15 schreef Momo het volgende:
Wat als je moet schijten nu in de kluis?
Of gewoon is ze wel de mol.quote:
Ik weet niet wat er bij jullie thuis gebeurd, maar hier is die kans 0 %.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan is de kans dat je drol wordt gejat nog kleiner dan normaal.
Hoi hoi!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:21 schreef Moira het volgende:
Ik ben aan het kijken trouwens hoorook hallo
![]()
Dit is WIDM... misschien denkt iemand dat er een vrijstelling in zit...quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er bij jullie thuis gebeurd, maar hier is die kans 0 %.
Maar dan is die kans dan toch groter dan normaal?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit is WIDM... misschien denkt iemand dat er een vrijstelling in zit....
Geen testen dit jaar! Lekker inclusief.quote:
Geen testen, iedereen is de mol.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Geen testen dit jaar! Lekker inclusief.
Aflevering duurt tot 21:45quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:28 schreef DaMart het volgende:
Dan krijgen we nu de test en volgende week zeker pas de eliminatie.
Mag toch niet hopen dat pas in aflev 3 iemand weggaat.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:28 schreef DaMart het volgende:
Dan krijgen we nu de test en volgende week zeker pas de eliminatie.
Zo ging dat bij de streamingversie wel, als ik me goed herinner. Maar hopelijk doen ze dat nu niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:31 schreef roos94 het volgende:
[..]
Mag toch niet hopen dat pas in aflev 3 iemand weggaat.
En de mol zou zich ook niet zo opzichtig verdacht maken voor 250 euro.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:33 schreef Momo het volgende:
Als Roos de mol zou zijn zouden dit niet uitzenden zo
Mooi op tijd voor de test!quote:
Ik heb steeds meer begrip voor Bert Huisjes.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:33 schreef roos94 het volgende:
Ik dacht dat ik Roos wel leuk zou vinden in dit programma maar eigenlijk vind ik dr niet leuk
Of dubbelbluf 'Dit zou de mol nooit doen, dus toch'.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En de mol zou zich ook niet zo opzichtig verdacht maken voor 250 euro.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:38 schreef DaMart het volgende:
Godver, nu al punten kwijt in de app en voor mijn prono is het ook niet goed.
Altijd tegen jullie!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:38 schreef Moira het volgende:
Al m'n pronopunten kwijt bij de eerste afvaller
Of iemand met groene schimmelnagels die dan de mol isquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:39 schreef DaMart het volgende:
Zou me ook niks verbazen als in aflevering 10 blijkt dat de groene nagellak van Sophie een hint was, van "kijk eens, ik krijg altijd een groen scherm".
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:42 schreef Moira het volgende:
Ik ben benieuwd wat Ellie Lust van Ray's etherdiscipline vond
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:40 schreef Fred_B het volgende:
Ik had Teun als verliezer in de prono.
Nou ja, dat is op zich ook wel juist, maar dan in een later stadium
Ik ga proberen dit jaar ook weer het vol te houden. Weet niet wanneer dit voor de laatste keer gelukt is (bij de Nederlandse versie).quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:42 schreef Redefine het volgende:
In tegenstelling tot die van vorige week, vond ik dit wel een goede afleveringBlijf voorlopig toch maar verder kijken.
Samequote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:38 schreef DaMart het volgende:
Godver, nu al punten kwijt in de app en voor mijn prono is het ook niet goed.
Vorig jaar was ik voor het eerst afgehaakt, maar de seizoenen ervoor dacht ik wel al vaker aan niet meer kijken.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ga proberen dit jaar ook weer het vol te houden. Weet niet wanneer dit voor de laatste keer gelukt is (bij de Nederlandse versie).
Daarom spreid ik in het begin.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:46 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja ripIk dacht ik blijf wel gewoon vol op hem dan
Had ik misschien ook moeten doen, deed toch maar voor spek en bonen meequote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom spreid ik in het begin.
Ik weet dat je met spreiden niet wint, maar voor mijn eigen plezier doe ik het tochquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom spreid ik in het begin.
De FOK!-poule niet nee, maar ik wil alleen de familiegroep winnen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:50 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik weet dat je met spreiden niet wint, maar voor mijn eigen plezier doe ik het toch
denk dat er verteld wordt als ze af zijn op basis van afstand? Anders ren je toch gewoon wegquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:15 schreef Meke het volgende:
Ik dacht op een gegeven moment nog; wat raar dat we steeds niet zien dat er iemand wordt gepakt![]()
Maar was me niet helemaal duidelijk of ze daar nou ook instructies tot gekregen hadden?
Ja alleen bij Sophie echt. En die werd ook nog gepakt, terwijl ze een paar meter nog voor die bewaker stond.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:15 schreef Meke het volgende:
Ik dacht op een gegeven moment nog; wat raar dat we steeds niet zien dat er iemand wordt gepakt![]()
Maar was me niet helemaal duidelijk of ze daar nou ook instructies tot gekregen hadden?
Ja tenzij ze dus instructies hadden dat ze - als ze af gingen - kans hadden om hun joker te krijgenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
denk dat er verteld wordt als ze af zijn op basis van afstand? Anders ren je toch gewoon weg
Dat soort dingen moeten helaas altijd weer tot in den treuren herhaald worden ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:22 schreef Mortaxx het volgende:
fijn dat nog even 23 keer wordt herhaald dat er 5 (vijf) kistjes staan
@:redactie stop met ons als imbecielen te zien
Ik denk niet dat ze daar de hele nacht hebben gezeten.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:15 schreef Momo het volgende:
Wat als je moet schijten nu in de kluis?
Ja hoewel ik me ook weer niet kan voorstellen dat ze dat erin zouden latenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Hardop gelachen om Bridget die haar verdachtenlijstje heeft "teruggebracht" tot 6 a 7 personen
Verder Bridget enorm verdacht in beeld dus ik vermoed dat die het niet is. Wat mij vooral opgevallen is, is dat de mol toen Rik iets uitlegde antwoordde met "oké, check" en bij de kraak Stijn met "oké, check" antwoordde op een opdracht van Ray.
Dat zou vroeger wel een echte hint zijn geweest, maar zoiets kan al jaren niet meer.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:32 schreef Dave het volgende:
De “Hallo allemaal” van Rik, in plaats van “Hallo kandidaten” is toch wel een redelijke hint naar Maaike. Maar zal wel een nep hint zijn, lijkt the masked singer wel zo onderhand.
Geen rood scherm, maar wel een rood gezicht.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:36 schreef Mortaxx het volgende:
beetje treurig dat Sam dan die Joker vasthoudt. Zou hem op z'n bek slaan
Ja en eerst dacht ik; oja dan kan Maaike hem terugruilen als zij straks ergens anders een joker heeft. Maar dat zou echt stom zijn, want voor haar verandert er niets en voor Sam wel. Er gaat denk ik nooit iets zijn waardoor Maaike een troef aan Sam gaat geven, tenzij ze iets heeft wat ze zelf ook niet in kan zetten. Ben benieuwd hoe dit aflooptquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:36 schreef Mortaxx het volgende:
beetje treurig dat Sam dan die Joker vasthoudt. Zou hem op z'n bek slaan
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Hardop gelachen om Bridget die haar verdachtenlijstje heeft "teruggebracht" tot 6 a 7 personen
Verder Bridget enorm verdacht in beeld dus ik vermoed dat die het niet is. Wat mij vooral opgevallen is, is dat de mol toen Rik iets uitlegde antwoordde met "oké, check" en bij de kraak Stijn met "oké, check" antwoordde op een opdracht van Ray.
De mol is een vrouw of een homoseksueel, dat heb ik reeds verklapt.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:22 schreef TLC het volgende:
Ik vind het wel leuk dat je nu na iedere aflevering Rik hoort in die flat met ".. jij bent niet de mol"
![]()
En ik heb n sterk onderbuikgevoel dat Stijn de mol is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |