Je wist toch al zeker wie het was?quote:Op zondag 12 januari 2025 00:08 schreef Hugo_Treger het volgende:
De mol is een vrouw of een homoseksueel, dat heb ik reeds verklapt.
Eens, allemaal irritante karakters. Teun leek me de enige leuke en die is nu wegquote:Op zondag 12 januari 2025 09:57 schreef roos94 het volgende:
Vind dat er eigenlijk weinig leuke karakters in deze editie zitten.
Bedoel je gedurende de opdracht zelf?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:34 schreef TheVulture het volgende:
Ray had bij de roofopdracht dan weer de ultieme sleutelpositie, maar ik denk dat De Mol eenmaal in het veld bewust de vingerafdrukken heeft geplaatst op de dure objecten.
Roos of Sam? Roos stal geen joker, maar verstopte een servet.quote:Op zondag 12 januari 2025 12:30 schreef NailQueen het volgende:
Ach gossie Roos wordt alweer afgemaakt op de socials. Toen Niels een joker steelde in 2019 was het hek ook van het dam. Mensen hebben niet in de gaten dat er gewoon een spel wordt gespeeld
Huh, heeft Roos een joker gestolen? Ik meende Sam toch, die van Maaike?quote:Op zondag 12 januari 2025 12:30 schreef NailQueen het volgende:
Ach gossie Roos wordt alweer afgemaakt op de socials. Toen Niels een joker steelde in 2019 was het hek ook van het dam. Mensen hebben niet in de gaten dat er gewoon een spel wordt gespeeld
quote:Op zondag 12 januari 2025 12:50 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Huh, heeft Roos een joker gestolen? Ik meende Sam toch, die van Maaike?
Ik bedoel dat ik reacties lees over dat Roos niemand een joker gunt en daarom gemeen isquote:Op zondag 12 januari 2025 12:49 schreef Dave het volgende:
[..]
Roos of Sam? Roos stal geen joker, maar verstopte een servet.
Sneue reacties dan, ik vond het puur kandidatengedrag. Van Sam ook.quote:Op zondag 12 januari 2025 12:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoel dat ik reacties lees over dat Roos niemand een joker gunt en daarom gemeen is
Hetzelfde werd gezegd over Niels in 2019.
De voorwerpen waren van tevoren besmet, anders kan je teveel mensen afstrepen. Er was niet voor niets ‘s nachts een molbriefing die in beeld werd gebracht.quote:Op zondag 12 januari 2025 12:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Bedoel je gedurende de opdracht zelf?
Dan moet de mol in de groep Teun, Sophie, Bridget en Sam zitten, omdat het eerste voorwerp (dat Bridget meenam), de draak, besmet was. Teun is afvaller, dus was het ook niet. Ray en Gabriël zaten in het busje, dus konden de draak dan niet besmetten.
Blijven over Sophie, Bridget en Sam.
Sophie is verdacht door dat rare rondjes lopen, waarbij ze de voorwerpen heeft kunnen besmetten.
Bridget was in de buurt van de objecten toen Sam binnen kwam, wat Sam minder verdacht maakt.
Maar in de biecht zegt Sam wel dat ie zich James Bond/Tom Cruise voelde, wat voorkennis zou kunnen zijn, gezien de latere opdracht met cocktails.
Ik denk eigenlijk dat de voorwerpen vooraf zijn besmet, maar we zullen zien.
Man de kandidaten worden ook met het jaar dommer. Die vrouw die zich afvroeg waarom ze zochten naar het servet is een van de weinige keren dat het spel goed werdt gespeeldquote:Op zondag 12 januari 2025 13:07 schreef Pino112 het volgende:
Roos die vond dat Ray die opdracht leidde/communiceerde als een kruk??
De communicatie ging wat wij zagen juist heel helder en duidelijk, was verder niet echt chaos ofzo.
quote:Op zondag 12 januari 2025 14:05 schreef xzaz het volgende:
[..]
Man de kandidaten worden ook met het jaar dommer. Die vrouw die zich afvroeg waarom ze zochten naar het servet is een van de weinige keren dat het spel goed werdt gespeeld
eenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:22 schreef TLC het volgende:
En ik heb n sterk onderbuikgevoel dat Stijn de mol is
Die doe ik wel vaker, maar werdt.. dat is gewoon niet opletten tijdens je lessen vroeger op schoolquote:
Vond het gedrag van Sam wel iets verder gaan dan gewend dus voor een deelnemer. Je gebruikt gewoon niet je fysieke kracht om iets uit iemands hand te rukken. Dit was mijns inziens reprimande-waardig.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Sneue reacties dan, ik vond het puur kandidatengedrag. Van Sam ook.
Roos molde wel de grammofoon, waardoor ze de lp niet konden afspelen. Ze zorgde er voor dat in elk geval 2 kisten dicht bleven. Twijfel dus wel een beetje over Roos, maar ze lacht zoveel weg dat het nep lijkt.quote:Op zondag 12 januari 2025 23:39 schreef Keyos het volgende:
[..]
Vond het gedrag van Sam wel iets verder gaan dan gewend dus voor een deelnemer. Je gebruikt gewoon niet je fysieke kracht om iets uit iemands hand te rukken. Dit was mijns inziens reprimande-waardig.
Het gaf overigens wel direct weg dat hij een kandidaat is. Een mol zou dat (in principe) niet doen. Ook dat van Roos was net iets te zichtbaar voor een mol.
Waarom? Pot is pas boeiend alsquote:Op maandag 13 januari 2025 00:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Vind het ook wel een beetje irritant dat het lijkt alsof die bn'ers weinig om de pot geven maar willen winnen voor de eer en tv-tijd.
Denk dat onbekende Nederlanders beter hun best doen.
Exact. Roos snapt het spel. Waarom andere kandidaten ook een joker gunnen, dat maakt jouw eigen kansen om door te gaan weer ietsje kleiner. Wat mij betreft dus een typische kandidaten actie.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:05 schreef xzaz het volgende:
[..]
Man de kandidaten worden ook met het jaar dommer. Die vrouw die zich afvroeg waarom ze zochten naar het servet is een van de weinige keren dat het spel goed werdt gespeeld
Precies dit, en toevallig had ze een broek aan met een streepjesmotief wat ervoor zorgde dat de foto's nog onleesbaarder werden. De titel van de aflevering was 'het juiste motief', als Maaike de mol is dan komt deze vast terug bij de molstrekenquote:Op maandag 13 januari 2025 00:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Roos molde wel de grammofoon, waardoor ze de lp niet konden afspelen. Ze zorgde er voor dat in elk geval 2 kisten dicht bleven. Twijfel dus wel een beetje over Roos, maar ze lacht zoveel weg dat het nep lijkt.
Vind het ook wel een beetje irritant dat het lijkt alsof die bn'ers weinig om de pot geven maar willen winnen voor de eer en tv-tijd.
Denk dat onbekende Nederlanders beter hun best doen.
Vond bij de foto-opdracht vooral Maaike aan 't mollen; foto's mislukten doordat zij door het beeld liep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |