Blondje?quote:
Hij moest ook niet liegen he?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:24 schreef -XOR- het volgende:
Wat kan die Ray slecht liegen voor een comando.
Degene die de test het slechtst gemaakt heeft, valt af.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:26 schreef Gremen het volgende:
Hoe wordt nou bepaald wie er afvalt? Gebeurd dat in die test of bepaald de regie dat gewoon?
Maar wat kan je daar slecht aan maken dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Degene die de test het slechtst gemaakt heeft, valt af.
Dat snap ik, ik vind het ook altijd zo nep.quote:
Te weinig goede antwoorden?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:27 schreef Gremen het volgende:
[..]
Maar wat kan je daar slecht aan maken dan?
Vragen verkeerd beantwoorden.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:27 schreef Gremen het volgende:
[..]
Wat was er dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:27 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Dus toch weer een faal van de productie met die promo (zeker spijtig omdat ik zelf al weken op hem zat als afvaller).
Te veel verkeerde antwoorden geven. Alle vragen gaan over de mol. Als jij je antwoorden te veel richt op de verkeerde persoon, kun je eruit vliegen. En als je net zo veel foute antwoorden hebt gegeven als een ander, dan gaat degene die de test het langzaamst heeft gemaakt eruit.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:27 schreef Gremen het volgende:
[..]
Plus het feit dat de regisseur per ongeluk de promo van aflevering 4 online had gezetquote:
Dat had ik gemistquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:30 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Plus het feit dat de regisseur per ongeluk de promo van aflevering 4 online had gezet
Hij gedroeg zich precies als iemand die de waarheid spreekt en niet geloofd wordt en als een kandidaat die steeds wanhopiger wordt omdat hij een ander geen 2 jokers wil laten krijgen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:36 schreef TheVulture het volgende:
Ray deed niet bepaald zijn best om de waarheid geloofwaardig over te laten komen, met dat passief agressieve toontje. Al blijf ik nog wel bij Stijn als hoofdverdachte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |