Ik hou mijn oog ook op Nora, maar ik vond het wel vreemd dat ze geld verdiende door dat kleine kannetje te pakken terwijl ze makkelijk ook iets had kunnen pakken met vingerafdrukken erop zodat het niks op zou leveren. Als Mol weet je immers precies waar je met je vingertjes aan hebt gezeten, toch?quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:58 schreef Dave het volgende:
Kwam dit net tegen.
In de woorden-opdracht beeldt Nora 3 keer de M uit:
Mekong
Tempel
Phnom Penh
In het gesprek met Rik zegt de mol: “Mmm”
Heb op feesboek gestaan, dus waar. Nora is de mol.
Mag t niet hopenquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:58 schreef Dave het volgende:
Kwam dit net tegen.
In de woorden-opdracht beeldt Nora 3 keer de M uit:
Mekong
Tempel
Phnom Penh
In het gesprek met Rik zegt de mol: “Mmm”
Heb op feesboek gestaan, dus waar. Nora is de mol.
Mooie naam voor een kat.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:30 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben er bij met lasagne op schoot
Hopelijk wel met nog een bord ertussen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:30 schreef NailQueen het volgende:
Zelf gemaakt of kant en klaar?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:30 schreef NailQueen het volgende:
Zelf gemaakt. 2 uur gekookt en half uur in de oven. Was het wachten waardquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:35 schreef superniger het volgende:
[..]
Zelf gemaakt of kant en klaar?
Jou ken ik niet zo goed(en nooit gemeet), maar het is zéker iets voor @BillDauterivequote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:37 schreef NailQueen het volgende:
Dit is een opdracht voor @:Billdauterive en mij
ik hou wel van een karaokequote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jou ken ik niet zo goed(en nooit gemeet), maar het is zéker iets voor @:BillDauterive
Ik zou nog niet zuiver kunnen zingen als mijn leven et vanaf hingquote:
Ik zing zoals deze mevrouw.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zou nog niet zuiver kunnen zingen als mijn leven et vanaf hing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |