SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
ja erg goedkoop terwijl het hier erg exotisch isquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is maar 50 cent ofzo? Zijn betere prijzen dan in NL
Anders kosten ze zeker 5 baht per stukquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja erg goedkoop terwijl het hier erg exotisch is
Beetje motten eigenlijkquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dat de kunst van het mediteren?
En dan met een dimmer onder je kussen langzaam het licht aandraaien voor effect.quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:27 schreef bitterbal het volgende:
@:dezwabber er zijn hier toch allemaal mensen die hier spirituele cursussen geven.
misschien kan ik dat doen wat jij net zegt. Ik zet mensen in een ruimte vol met ledlampjes totdat ze verlicht raken
Oh he jongens, ik denk dat hij de grap gevonden heeft.quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Lamp - verlicht. Mediteren - verlichting
beetje bloem en gist en verdere ingredienten is zelfs daar toch niet zo duur?quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja erg goedkoop terwijl het hier erg exotisch is
jaaaaaaquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dan met een dimmer onder je kussen langzaam het licht aandraaien voor effect.
nee is ook niet duurquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:29 schreef mschol het volgende:
[..]
beetje bloem en gist en verdere ingredienten is zelfs daar toch niet zo duur?
KRENT'Nquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:29 schreef mschol het volgende:
[..]
beetje bloem en gist en verdere ingredienten is zelfs daar toch niet zo duur?
Instappen in een Nederlandse trein en een plekje bemachtigen is niet voor iedereen weggelegdquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Model twee gebruiken we hier louter voor treindeuren.
Ja duurde evenquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh he jongens, ik denk dat hij de grap gevonden heeft.
De NS heeft de prijzen wel flink verhoogdquote:
Ik doelde meer op een concert in Wenenquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De NS heeft de prijzen wel flink verhoogd
success met uitgeloot wordenquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik doelde meer op een concert in Wenen
Ik zat al te kijken of tweedehands treinbanken ineens veel duurder waren geworden.quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De NS heeft de prijzen wel flink verhoogd
Stiltecoupés hebben een toeslag van 450 euro en 1e klas kost vanaf 1 januari 3800 euroquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zat al te kijken of tweedehands treinbanken ineens veel duurder waren geworden.
rijden ze dan wel op tijd?quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stiltecoupés hebben een toeslag van 450 euro en 1e klas kost vanaf 1 januari 3800 euro
kan je beter een hele trein + machinist voor jezelf kopenquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stiltecoupés hebben een toeslag van 450 euro en 1e klas kost vanaf 1 januari 3800 euro
Verkeerde account @UitStralingquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
kan je beter een hele trein + machinist voor jezelf kopen
quote:
Kost je rond de 600 miljoen voor een nieuwe loc plus rijtuig en nog een ton voor een ervaren machinist, zou toch even langs een fietsenwinkel gaan als ik jou was.quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
kan je beter een hele trein + machinist voor jezelf kopen
tof tof je eigen ns treinquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja altijd al willen hebben joh, een treintje
in 1606 dagen heb je het eruitquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kost je rond de 600 miljoen voor een nieuwe loc plus rijtuig en nog een ton voor een ervaren machinist, zou toch even langs een fietsenwinkel gaan als ik jou was.
Ik weet niet wat voor premium trein US koopt, maar de NS heeft 109 nieuwe intercitystellen gekocht voor 1,2 miljard, iets meer dan elf miljoen per treinstel.quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
in 1606 dagen heb je het eruit
*checkt bankrekeningquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor premium trein US koopt, maar de NS heeft 109 nieuwe intercitystellen gekocht voor 1,2 miljard, iets meer dan elf miljoen per treinstel.
weet niet of die zo comfi zijnquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alternatief voor je huisje, koop een tweedehands Thais treintje om in te wonen.
In 83% van zijn posts verzint hij de cijfertjes ter plekke.quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor premium trein US koopt, maar de NS heeft 109 nieuwe intercitystellen gekocht voor 1,2 miljard, iets meer dan elf miljoen per treinstel.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Genoeg bankjes om spullen op kwijt te kunnen in ieder geval.
Meer bewegenquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:55 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Nog goede voornemens, Buda?
Ik denk serieus dat je beter Ebola en een klaplul tegelijkertijd kunt hebben dan de prijs van een treintje uit je hoofd weten.quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
In 83% van zijn posts verzint hij de cijfertjes ter plekke.
Gelukkig nieuwjaaaaaaarquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat je beter Ebola en een klaplul tegelijkertijd kunt hebben dan de prijs van een treintje uit je hoofd weten.
Maak er wat moois vanquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:01 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik heb pas één kop thee achter de kiezen, het kan nog alle kanten op, Buda.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:07 schreef kwiwi het volgende:
En welke heeft @:Dr_Flash eigenlijk dit jaar?
Spannend spannend!quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:50 schreef Karzai het volgende:
@:dr_flash heb je weer een nieuwe kalender dit jaar?
mwha.. valt wel mee vandaag.. maar is dan ook een dag waar ik niks moetquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:07 schreef Haags het volgende:
Komen jullie ook zo moeilijk op gang vandaag?
Stoelgang? haha jaquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:07 schreef Haags het volgende:
Dit gaat over mij.quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Spannend spannend!
[ afbeelding ]
Dit jaar gaan we voor succes
hmmmmquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Spannend spannend!
[ afbeelding ]
Ook is het leven kalmer met een simpele geestquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Spannend spannend!
[ afbeelding ]
Nergens last van, lekker lange wandeling begonnen om 10:30quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:07 schreef Haags het volgende:
Hoeveel km?quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nergens last van, lekker lange wandeling begonnen om 10:30
Dit ben ik dan weer niet.quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook is het leven kalmer met een simpele geestOf heb ik nu die van morgen verklapt?
Kijk uit dat je geen burb out oploopt hè?quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:12 schreef bitterbal het volgende:
misschien dat ik morgen ochtend ga zwemmen. En heb morgen ook badminton
ja maar verlies nog steeds geen vetbandjes :pquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar jij bent goed bezig met je badminton en korfbal
ja doe mijn bestquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk uit dat je geen burb out oploopt hè?
Dan moet je je buikspieren trainenquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar verlies nog steeds geen vetbandjes :p
Ah, je probeert het nog. Rookie mistake.quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:07 schreef Haags het volgende:
ja dat doe je ook wel een beetje met zwemmen toch?quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moet je je buikspieren trainen
Precies. Even buiten lopen dusquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:12 schreef UitStraling het volgende:
Zonder geldzorgen ben je gelukkiger dan met geldzorgen
quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Spannend spannend!
[ afbeelding ]
Beetjequote:Op woensdag 1 januari 2025 12:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat doe je ook wel een beetje met zwemmen toch?
ja dat vind ik helemaal nietsquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
BeetjeMaar ik bedoel meer sit ups en crunches en zo.
Crunches, gewoon op het strand, in een T-shirtje met "I like Russians" erop als printje, heeel langzaam uitvoeren en af en toe een wilde maar toch trage knipoog geven.quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Crunches, gewoon op het strand, in een T-shirtje met "I like Russians" erop als printje, heeel langzaam uitvoeren en af en toe een wilde maar toch trage knipoog geven.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Crunches, gewoon op het strand, in een T-shirtje met "I like Russians" erop als printje, heeel langzaam uitvoeren en af en toe een wilde maar toch trage knipoog geven.
Gewoon alle tokkies op een eiland laten spelen met vuurwerk een weekje, halen de normale mensen ze op 2 januari wel weer op.quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:30 schreef Nattekat het volgende:
"Welk vuurwerk is in je gezicht ontploft?"
[ afbeelding ]
Echt iedere keer weer die klotecobra's. In plaats van dat drammen voor een algemeen verbod, moeten die jankers misschien eens hun focus verschuiven naar deze explosieven.
Geen idee eigenlijk, we zijn gewoon het bos in gelopen hier, en lukraak paden links en rechts ingeslagenquote:
Echt stoer jij.quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:35 schreef UitStraling het volgende:
4106 brandweerritjes met de jaarwisseling![]()
Korten op de uitkeringen zou ik zeggen.
mooi kwiwiesquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, we zijn gewoon het bos in gelopen hier, en lukraak paden links en rechts ingeslagen
In het bos:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En weer terug in het dorp:
[ afbeelding ]
Nu met warme chocolademelk bij de open haard
kinderen krijgen geen uitkeringquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:35 schreef UitStraling het volgende:
4106 brandweerritjes met de jaarwisseling![]()
Korten op de uitkeringen zou ik zeggen.
de jankers snappen het verschil nietquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Echt iedere keer weer die klotecobra's. In plaats van dat drammen voor een algemeen verbod, moeten die jankers misschien eens hun focus verschuiven naar deze explosieven.
Ze willen het niet snappen. Dit is gewoon het zoveelste ding dat kapotgepolariseerd is.quote:
Die zijn toch al verboden?quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
voor de verandering maar eens wakker gebleven tot 12u...quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij ook Nizno, heb je het leuk gehad?
Wat zit je je toch steeds op te winden over mensen die een vuurwerk verbod willen? 1. Al zou het er komen, mensen houden zich er toch niet aan. 2. Niet goed voor je hartquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Je kent NK nog niet?quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat zit je je toch steeds op te winden over mensen die een vuurwerk verbod willen? 1. Al zou het er komen, mensen houden zich er toch niet aan. 2. Niet goed voor je hart
klinkt als een geslaagde avondquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor de verandering maar eens wakker gebleven tot 12u...
daarna zowaar nog even vuurwerk gekeken en toen de dikke boemsen gedaan waren heerlijk geslapen
tja, maar waarom moeten de normale meerderheid lijden omdat er wat klapjosties niet zwaar gestraft worden?quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat zit je je toch steeds op te winden over mensen die een vuurwerk verbod willen? 1. Al zou het er komen, mensen houden zich er toch niet aan. 2. Niet goed voor je hart
Omdat ervaringen in het verleden me hebben geleerd dat de beroepsjankers keer op keer hun zin weten door te drijven anno 2024+. Het werpt een drempel op voor velen om aan siervuurwerk te komen, waaronder ikzelf als ik eens op het laatste moment besluit om toch wat te kopen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als ik lees/zie wat er gisteren afgestoken is in steden met een vuurwerkverbod, valt het lijden wel wat mee.quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:59 schreef mschol het volgende:
[..]
tja, maar waarom moeten de normale meerderheid lijden omdat er wat klapjosties niet zwaar gestraft worden?
maar dat komt omdat er geen verkoopverbod is, alleen een afsteekverbod.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als ik lees/zie wat er gisteren afgestoken is in steden met een vuurwerkverbod, valt het lijden wel wat mee.
Omdat ze de verkoop niet kunnen verbieden daar.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als ik lees/zie wat er gisteren afgestoken is in steden met een vuurwerkverbod, valt het lijden wel wat mee.
Overdrijf je niet een beetje? In Duitsland kun je ook gewoon legaal vuurwerk kopen hè. Maar goed, ik kan me er verder niet druk om maken. Je kunt er toch niks aan veranderen. De omslag van mentaliteit die in Nederland nodig is om vuurwerk met oud en nieuw gewoon weer leuk te maken voor iedereen gaat er niet komen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ze de verkoop niet kunnen verbieden daar.
Je snapt het echt niet hè? Het gaat erom dat de verkoop van vuurwerk verboden wordt in het geval van een algeheel verbod. Wie zorgen nu voor de overlast? Iedereen die naar Duitsland gaat of op een zware markt cobra's inslaat. Wie komen met lege handen te staan? De goeden.
Ik kom bij jou wonenquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, we zijn gewoon het bos in gelopen hier, en lukraak paden links en rechts ingeslagen
In het bos:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja het maakt stapjes zetten een stuk leuker in zo'n omgeving. En lekker rustgevendquote:
hier is het vooral weer om binnen te blijven. het gaat alleen maar harder waaienquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja het maakt stapjes zetten een stuk leuker in zo'n omgeving. En lekker rustgevendZie alleen nooit muntjes in het bos, dus ik weet niet of je daar mee kunt leven
Nederlands vuurwerk is echt het laagste dat er is, één stap lager en je zit in de kindervuurwerkcategorie. De enige manier waarop dat dingen stuk kan maken is als je zo'n idioot bent die met z'n hoofd erboven gaat hangen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Overdrijf je niet een beetje? In Duitsland kun je ook gewoon legaal vuurwerk kopen hè. Maar goed, ik kan me er verder niet druk om maken. Je kunt er toch niks aan veranderen. De omslag van mentaliteit die in Nederland nodig is om vuurwerk met oud en nieuw gewoon weer leuk te maken voor iedereen gaat er niet komen.
O ja las ook iets over een storm in het noorden van duitsland vandaag. Jammer van de vrije dagquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier is het vooral weer om binnen te blijven. het gaat alleen maar harder waaien
Mehr Stappen, ohne Rappenquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja het maakt stapjes zetten een stuk leuker in zo'n omgeving. En lekker rustgevendZie alleen nooit muntjes in het bos, dus ik weet niet of je daar mee kunt leven
Oke, dit is geen overdrijven meer. Dit is gewoon glashard liegenquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nederlands vuurwerk is echt het laagste dat er is, één stap lager en je zit in de kindervuurwerkcategorie. De enige manier waarop dat dingen stuk kan maken is als je zo'n idioot bent die met z'n hoofd erboven gaat hangen.
Of als er een idioot het in je gezicht afsteekt.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nederlands vuurwerk is echt het laagste dat er is, één stap lager en je zit in de kindervuurwerkcategorie. De enige manier waarop dat dingen stuk kan maken is als je zo'n idioot bent die met z'n hoofd erboven gaat hangen.
Ik ben visueel ingesteldquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of als er een idioot het in je gezicht afsteekt.
Wat mooiquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In het bos:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thunderkings waren vroegah al niet eens krachtig genoeg om prullenbakken op te blazen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oke, dit is geen overdrijven meer. Dit is gewoon glashard liegen
Serieus?quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway, half twaalf eindelijk maar eens uit bed gekomen, met dikke koppijn. Is nog steeds niet helemaal weg. Wel een flink eind gelopen al. En bij de Chinees en het winkeltje van koffiegodinnetje even handje gegeven. En zo. En nu 5427 stapjes, nog lang niet genoeg maar nu dartsen kijken allen
Vriend van mij deed dat ook jarenlang. Dat moest blijkbaar schattig zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:28 schreef kwiwi het volgende:
Kreeg trouwens vandaag kerstkaart van iemand, en dat was een foto van haar kind. Maar dat kind is zo ongelofelijk lelijk en vooral creepy (Hannibal vibes zeg maar), dat ik niet snap waarom je zo'n kaart naar mensen stuurtLiefde maakt echt blind volgens mij.
Als @Haags nog even opduikt, zijn we in de meerderheidquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Jouw mening over vuurwerk doet het hier gewoon niet zo lekker, zullen we maar zeggen
Ik heb het nu overleefd, dus het komende jaar zit dat wel weer goed.quote:
Een vriend van mij gooit er dan een of andere filter overheen waardoor het altijd lijkt op dat huilende zigeunerkindquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:28 schreef kwiwi het volgende:
Kreeg trouwens vandaag kerstkaart van iemand, en dat was een foto van haar kind. Maar dat kind is zo ongelofelijk lelijk en vooral creepy (Hannibal vibes zeg maar), dat ik niet snap waarom je zo'n kaart naar mensen stuurtLiefde maakt echt blind volgens mij.
Medemensen in de buurt waar ik goed contact mee hebquote:
quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een vriend van mij gooit er dan een of andere filter overheen waardoor het altijd lijkt op dat huilende zigeunerkind
Ik ben het eens met het principe dat je beschrijft. Je kunt vuurwerk tot aan sterretjes en knetterchocolade gaan verbieden, maar de rotte appels halen het over de grens en gaan gewoon door met hun terreur.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als @:Haags nog even opduikt, zijn we in de meerderheid
Het stomme is dat zodra je het verbied je zou kunnen handhaven. Niet dat dat ooit gaat gebeuren.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben het eens met het principe dat je beschrijft. Je kunt vuurwerk tot aan sterretjes en knetterchocolade gaan verbieden, maar de rotte appels halen het over de grens en gaan gewoon door met hun terreur.
Dat gezegd hebbende raken ook genoeg mensen gewond door een uit koers geraakt vuurpijltje.
Die Chinees schoof niet begrijpend nummel 16 met nasi weer terug de keuken in door het luikje.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Medemensen in de buurt waar ik goed contact mee hebVind je raar he?
Ongelofelijk dat het weer daar goed is en hier helemaal pet is al 12 weken ofzo.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omg. Loophole gevonden om deze SC over leuke dingen te laten gaan.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:38 schreef Nattekat het volgende:
Om toch nog een beetje vrienden te blijven met @:Dr_Flash;
[ afbeelding ]
Dit is nu officieel mijn voertuig richting Wenen in Juni. Reis is geboekt
Nou ja, niets mis mee hoor, de keuze is ietwat opvallend maar een beetje vriendelijkheid in de wereld kan geen kwaad, naast alle vuurwerktokkies.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Medemensen in de buurt waar ik goed contact mee hebVind je raar he?
O ja op deze kaart stond ook zo'n tekst. Na de eerste 2 zinnen ben ik afgehaakt. Ding is linea recta de vuilnisbak in gegaan.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En op Instagram allemaal van die semi-diepgaande quotes erbij.
Handhaven lukt nu ook al niet op de tijdstippen dat vuurwerk afsteken niet mag.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het stomme is dat zodra je het verbied je zou kunnen handhaven. Niet dat dat ooit gaat gebeuren.
Het was hier ook wekenlang slecht weer hoor, maar sinds vorige week is het ineens een stuk beter (in ieder geval vanaf een bepaalde hoogte).quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat het weer daar goed is en hier helemaal pet is al 12 weken ofzo.
En die keek vast heel verschrikt op zijn holloge.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die Chinees schoof niet begrijpend nummel 16 met nasi weer terug de keuken in door het luikje.
Daarom. Heeft weinig prioriteit.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Handhaven lukt nu ook al niet op de tijdstippen dat vuurwerk afsteken niet mag.
Er wordt straks wel een mes tegen m'n keel gehouden om een fotoverslag te doen, dat is de keerzijde.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omg. Loophole gevonden om deze SC over leuke dingen te laten gaan.
Denk niet dat een verbod er nog inzit.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het stomme is dat zodra je het verbied je zou kunnen handhaven. Niet dat dat ooit gaat gebeuren.
Gelukkig zijn jij en Gergi langquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het was hier ook wekenlang slecht weer hoor, maar sinds vorige week is het ineens een stuk beter (in ieder geval vanaf een bepaalde hoogte).
"we"?quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als @:Haags nog even opduikt, zijn we in de meerderheid
quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig zijn jij en Gergi lang
kun je geen instellingen aanpassen?quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:39 schreef DeZwabber het volgende:
SwiftKey blijft gevonden dwangmatig corrigeren naar gebonden, dat gaat me nog eens een awkward situatie opleveren.
ÖBB-genotquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb autocorrect inmiddels uitgezet. Maar met swipen ben je toch afhankelijk van wat het algoritme er van bakt.quote:
Österreichquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik overweeg ook om met de nachttrein naar Wenen te gaan in juni.
Even kijken of ik een nattekat spot
Maar goed dat ik dit bericht lees vlak voor ik de details deeldequote:Op woensdag 1 januari 2025 13:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik overweeg ook om met de nachttrein naar Wenen te gaan in juni.
Even kijken of ik een nattekat spot
quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ÖBB-genot![]()
Wat heb je precies geboekt?
Oh haha nou snap ik hem. Nou denken jullie meteen dat ik daar 5 dagen in de week nummel 16 met nasi zit te eten.quote:
Ik heb jou zo gespot. De enige passagier die aan mensen in naburige compartimenten gaat vragen of ze de airco aan willen zetten zodat hij dat niet hoeft te doenquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar goed dat ik dit bericht lees vlak voor ik de details deelde
ligplaats is zo'n 4- of 6- persoons coupe met planken. Succesquote:
*maakt notities om de airco zelf aan te zetten*quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb jou zo gespot. De enige passagier die aan mensen in naburige compartimenten gaat vragen of ze de airco aan willen zetten zodat hij dat niet hoeft te doen
new Orleansquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:49 schreef mschol het volgende:
weer een idioot die met een auto een mensen massa ingaat in new york ofzo.. wat ik zo opving..
New Orleans, ja.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:49 schreef mschol het volgende:
weer een idioot die met een auto een mensen massa ingaat in new york ofzo.. wat ik zo opving..
new orleans toch?quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:49 schreef mschol het volgende:
Maar zonder dollen, echt supertof hoorquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*maakt notities om de airco zelf aan te zetten*
Ik hoop op een nieuwer model, dan krijg je een soort pod toegewezen. Dan neem ik die gebroken rug wel voor lief.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ligplaats is zo'n 4- of 6- persoons coupe met planken. SuccesJa slaapplaats is duur, I know.
morgen vaste vrije dag... vrijdag mag ik nog evenquote:
Maak maar wat foto's ben wel benieuwd.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop op een nieuwer model, dan krijg je een soort pod toegewezen. Dan neem ik die gebroken rug wel voor lief.
vrijdag is mijn vaste vrije dagquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
morgen vaste vrije dag... vrijdag mag ik nog even
das een heel goed voornemenquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:52 schreef mschol het volgende:
hebben jullie nog goede voornemens voor dit jaar?
ik heb er in iedergeval 1: onderduiken rond mijn verjaardag
eerst nog 2 daagjes schijnwerken.quote:
Meer bewegen. Dus ik ga zo maar even aan de wandel. En ik wil weer gaan zwemmen, maar het is altijd jammer dat elk zwembad in Nederland ouwe wijven soep is.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:52 schreef mschol het volgende:
weet niet wat er aankomt morgen vanuit de koeriersdiensten, daar hangt het een beetje vanaf..quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eerst nog 2 daagjes schijnwerken.
Jan en allemal hijgerige mailtjes gaan sturen terwijl je weet dat er toch niemand wat doet voor 6 jan.
moet alleen nog cadeautje verzinnen voor iemand die dit jaar 40 wordtquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
das een heel goed voornemen
Ik ben al 9 maand gestopt met roken dus ik denk dat mijn voornemen wordt om weer te gaan roken
een lullig tshirtquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:56 schreef mschol het volgende:
[..]
moet alleen nog cadeautje verzinnen voor iemand die dit jaar 40 wordt
Jij had geen werk toch een tijdje terug?quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb de afgelopen 365 dagen 3 vakanties gehad en ik ben geen enkele keer uitgerust weer aan het werk gegaan. Ben bang dat dat morgen niet anders is. Toch wel knap.
Volgend jaar pak ik 2 januari ook mee. Ga niet één dag werken. En kerstavond omdat ik het echt gigantisch matig vond om te moeten werken die dag
dat kan, moet wel iets lolligs zijn inderdaadquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
een lullig tshirt
40 geworden en alles dat ik kreeg was dit kut tshirt
Geen mietje zijn en gewoon die soloreis doen was bedoeld als voornemen, maar is stiekem al tijdens kerst ingewilligd.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:52 schreef mschol het volgende:
Meer films kijken.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:52 schreef mschol het volgende:
Ik zocht wat anders, maar er is gewoon bijna geen werk in wat ik zoek. Dus dan kan ik beter de touwtjes zelf in handen nemen en kijken of ik bij mijn huidige werkgever iets kan bereiken.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij had geen werk toch een tijdje terug?
Of je zocht wat anders?
Nee niet echt. Waarom onderduiken rond je verjaardag?quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:52 schreef mschol het volgende:
Jammer dat Bal gestopt is met zwemmen in Nederlandse bejaardenbaden, had je mee kunnen klappen als ze uit het zwembad klauterde via het trapje.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meer bewegen. Dus ik ga zo maar even aan de wandel. En ik wil weer gaan zwemmen, maar het is altijd jammer dat elk zwembad in Nederland ouwe wijven soep is.
Dat is ie al een maand ofzoquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:00 schreef Nattekat het volgende:
Is de zon bij jullie trouwens ook vergeten om op te komen?
Dan hoop ik voor je dat die dingen niet net als het H0-model worden teruggeroepen door de fabrikant omdat ze nogal eens in de fik vliegenquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
iets met ronde getallen en zie wel wat mensen daar misbruik van makenquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee niet echt. Waarom onderduiken rond je verjaardag?
Iets minder snel naar ongezond voedsel grijpen. En niet gaat eten als ik me verveel.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:52 schreef mschol het volgende:
quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat die dingen niet net als het H0-model worden teruggeroepen door de fabrikant omdat ze nogal eens in de fik vliegen.
Ik mis een beetje wat dat met mietje zijn te maken heeft. Als ik ergens heen wil dan boek ik gewoon. En dan ben ik er totaal niet mee bezig of er ook nog iemand anders bij is. Dat ging zo met Spitsbergen, met Groenland, IJsland, Malta, Cyp... oh nee Cyprus nietquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:57 schreef Nattekat het volgende:
Geen mietje zijn en gewoon die soloreis doen
Ik ben nog nooit alleen op reis geweest, dus dat was wel even een drempelquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik mis een beetje wat dat met mietje zijn te maken heeft. Als ik ergens heen wil dan boek ik gewoon. En dan ben ik er totaal niet mee bezig of er ook nog iemand anders bij is. Dat ging zo met Spitsbergen, met Groenland, IJsland, Malta, Cyp... oh nee Cyprus niet![]()
![]()
Maar verder wel
Wat zit er achter dat rode luikje? Een barretje met een leuke dame?quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar goed, dan kan ik wel naar buiten kijken. Dit wordt mijn uitzicht namelijk:
[ afbeelding ]
Maar nu welquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit alleen op reis geweest, dus dat was wel even een drempel
Buurman of -vrouwquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zit er achter dat rode luikje? Een barretje met een leuke dame?
Oh ja wel interessant.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zocht wat anders, maar er is gewoon bijna geen werk in wat ik zoek. Dus dan kan ik beter de touwtjes zelf in handen nemen en kijken of ik bij mijn huidige werkgever iets kan bereiken.
Oja, was ook een voornemen; onderzoek doen of ik zelf iets op kan zetten
Ik werk voor een relatief klein bedrijf, dus op dat gebied valt er vrij weinig te halen ben ik bang.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh ja wel interessant.
Als langwerker inmiddels zou ik adviseren: ga niet voor minder werken en lanterfanteren. Als je werkgever in de basis goed is dan zuig de kennis als een spons, doe werk in elk gebied van de zaak, zodat je een echte ondernemer wordt. Neem daarvoor tijd, dat gaat niet binnen 3 jaar. Ga ook in gesprek met de business controller, hoofd HR en hoe ze dingen zien.
En dan start je veel makkelijker je eigen ding.
Welk gebied?quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik werk voor een relatief klein bedrijf, dus op dat gebied valt er vrij weinig te halen ben ik bang.
Minder suiker eten.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:52 schreef mschol het volgende:
Hier is jet ronduit guur buiten. Harde wind, regen, koud.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:13 schreef LTVDK het volgende:
Wel weinig met goede voornemens op straat dit jaar, normaal struikel je op 1 januari met mensen die aan de wandel gaan
Weet je eigenlijk of je ook in de zitruimte mag zitten als daar nog plek is? Weet niet of ik het wel ga trekken om 14 uur in zo'n klein hokje door te brengen.quote:
Gewoon aan de kant schoppen::quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:13 schreef LTVDK het volgende:
Wel weinig met goede voornemens op straat dit jaar, normaal struikel je op 1 januari met mensen die aan de wandel gaan
Ik wilde dit jaar de nieuwjaarsduik doen, maar helaas is die afgelast, dus ja, jammer.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:13 schreef LTVDK het volgende:
He wat jammer nouquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wilde dit jaar de nieuwjaarsduik doen, maar helaas is die afgelast, dus ja, jammer.![]()
Als er water in je buurt is, wie houdt jou dan tegen?quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wilde dit jaar de nieuwjaarsduik doen, maar helaas is die afgelast, dus ja, jammer.![]()
Beetje door de trein heen lopen kan altijd. Even naar de restauratie, kobbiekovvie beetje lam uit het raam loeren. Simple life.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet je eigenlijk of je ook in de zitruimte mag zitten als daar nog plek is? Weet niet of ik het wel ga trekken om 14 uur in zo'n klein hokje door te brengen.
Muistromen waar voor gewaarschuwd is misschien wel? We zijn niet allemaal zo stoerdom als jij natuurlijk.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als er water in je buurt is, wie houdt jou dan tegen?
Ja hier alleen veel wind, maar voor de rest prima te doen, en zodra je even uit de wind bent is het gewoon warmquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier is jet ronduit guur buiten. Harde wind, regen, koud.
Niet heel verrassend dat er weinig mensen buiten zijn
Ja ik zag het, veel te sterke stromingen met die windquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er is geen restaurantquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje door de trein heen lopen kan altijd. Even naar de restauratie, kobbiekovvie beetje lam uit het raam loeren. Simple life.
Oh ja, dat is ook wel een goede.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:57 schreef Nattekat het volgende:
Iets beter m'n best doen met dating apps.
Dan kun je aan het eind van het rijtuig wel wat krijgen bij de conducteur. Die komt ook je ontbijtdoos brengen.quote:
Wat is dat?quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:00 schreef Nattekat het volgende:
Is de zon bij jullie trouwens ook vergeten om op te komen?
We hebben een corona jaar gehad waarin vuurwerk niet mocht, zelfs niet kopen ook niet in omringende landen. Alsnog ging er megaveel de lucht in op de 31e..quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben het eens met het principe dat je beschrijft. Je kunt vuurwerk tot aan sterretjes en knetterchocolade gaan verbieden, maar de rotte appels halen het over de grens en gaan gewoon door met hun terreur.
Dat gezegd hebbende raken ook genoeg mensen gewond door een uit koers geraakt vuurpijltje.
Zo'n ding dat in Zwitserland schijnt te bestaan.quote:
een geel getekend bolletje in de hoek van een A4tjequote:
fixedquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook wel een gedoe.
Sjonge, heb jij geen goede voornemens aan je bloeddruk te denken?quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Muistromen waar voor gewaarschuwd is misschien wel? We zijn niet allemaal zo stoerdom als jij natuurlijk.
Alles aan dit klimaat eigenlijk.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als er water in je buurt is, wie houdt jou dan tegen?
*Pakt A4'tjequote:Op woensdag 1 januari 2025 14:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
een geel getekend bolletje in de hoek van een A4tje
Oh nee, nog niet gezien dit jaar.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo'n ding dat in Zwitserland schijnt te bestaan.
Maar het is hier vandaag gewoon nog donkerder dan de gemiddelde decemberdag.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Pakt A4'tje
Ik zie heul geen geel bolletje
Ja dan is er toch geen uitdaging aan.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alles aan dit klimaat eigenlijk.
Als ik in Australië zou zijn met nieuwjaar, dan zou ik een nieuwjaarsduik wel overwegen.
Luctor woont niet aan de Regge. Luctor woont in Zeeland.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sjonge, heb jij geen goede voornemens aan je bloeddruk te denken?
Op 100m van ons huis zit een uitham van de Regge die een grote vijver vormt, daar kun je perfect in nieuwjaarsduiken. Bijvoorbeeld
https://www.ad.nl/videos/(...)ieuw-zeeland-1020937quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alles aan dit klimaat eigenlijk.
Als ik in Australië zou zijn met nieuwjaar, dan zou ik een nieuwjaarsduik wel overwegen.
Moet hij weten!quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Luctor woont niet aan de Regge. Luctor woont in Zeeland.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Pakt A4'tje
Ik zie heul geen geel bolletje
stuur maar een kattebelquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben er zojuist ook nog achter gekomen dat er schijnbaar een rechtstreekse trein naar Praag bestaat.
Verkeerde topic Niznoquote:
Degene die de rekeningen stuurtquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:31 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon Nieuwjaarsduik in je eigen zwembad regelen, iedereen een Unox-muts op, paar foodtrucks en cateraars regelen met koek en zopie, glühwein, vette worsten, zuurkool, snert en winterpizza, bar en personeel voor de drank, paar oesterwijfjes erbij, wat clowns en springkussens voor de kinderen, podium met rockbandje, wie doet je wat?
Nou het is wat lastig om dat te doen als je geen eigen zwembad hebtquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:31 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon Nieuwjaarsduik in je eigen zwembad regelen, iedereen een Unox-muts op, paar foodtrucks en cateraars regelen met koek en zopie, glühwein, vette worsten, zuurkool, snert en winterpizza, bar en personeel voor de drank, paar oesterwijfjes erbij, wat clowns en springkussens voor de kinderen, podium met rockbandje, wie doet je wat?
opgelostquote:
gebruik je die van de burenquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou het is wat lastig om dat te doen als je geen eigen zwembad hebt
Die hebben dat ook nietquote:
Klinkt als een geweldig plan.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:31 schreef UitStraling het volgende:
ow..... ja dan wordt het lastigerquote:
Zwemmen, dat zie je tochquote:
quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd wel zorgen dat je genoeg centjes hebt eerst.
Jarenlang gedaan zo, was eigenlijk altijd wel heel erg gezellig en leuk en vooral ook makkelijk.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klinkt als een geweldig plan.
Na alle organisaties in ons dorp rond kerst en O&N hadden ze dit er zo achteraan kunnen plakken
Er staat nog een grote verwarmde gesissoleerde tent naast een grote waterplas
Ik had ¤5quote:
Whoep whoep same herequote:
Ja, ik snap dat met vingertjes wijzen onderdeel is van rouwverwerking, maar...quote:Ze vertelt haar verhaal omdat ze verdrietig is. Maar ook omdat ze boos is, vooral omdat op wat ze leest op sociale media: dat er met vuurwerk geknutseld zou zijn, dat het 'zijn eigen schuld' was of dat er met vuurwerk gestunt zou zijn.
"Sommige mensen moeten echt een stuk tape op hun mond doen en nooit meer in het openbaar praten. Gewoon ongegeneerd", stelt ze. "En ja, wij hebben er altijd voor gekozen... om dan toch Jackie zijn passie uit te laten voeren... maar wel gewoon gecontroleerd."
Wat voor ouder ben je als je je 14-jarig kind met zulke explosieven laat spelen?quote:"Het was een shell. Dat is een enorme vuurpijl met een krachtige knal", vertelt een van de broers bij de regionale omroep Rijnmond. Hij was er gisteravond bij toen Jack de vuurpijl tot ontploffing wilde brengen. "Zo'n shell doe je in een speciale buis. Dat deden we hier in het gras. Normaal heb je twee explosies. Eentje waardoor de shell omhoogschiet en de tweede is dan een grote knal. Maar toen Jack hem aanstak, ontplofte die meteen. De grote knal zeg maar."
"Ik zag Jack daarna door de lucht vliegen. Zijn schouder kwam hier terecht op de tramrails. Hij was op slag dood", vervolgt de broer. Hij benadrukt dat het geen risicovolle actie was van zijn 14-jarige broer, maar een ongeluk omdat het vuurwerk niet deugdelijk was.
Ja een speciekuip ofzoquote:
Ook nog geen extra huis in een warm land dusquote:
Neequote:Op woensdag 1 januari 2025 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook nog geen extra huis in een warm land dus
Ik had die gereserveerdquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:38 schreef Nizno het volgende:
weten we al waar de winnende postcode is?
Hopen dat je buren maar weer snel terug zijn om de verwarming aan te zetten danquote:
ik heb geen lot gekocht dus ik gun het jequote:
Die zijn er weerquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopen dat je buren maar weer snel terug zijn om de verwarming aan te zetten dan
Nog maanden tegen deze grijze ellende aankijkenquote:
Ze zijn veiligquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
NK pls.
Liggen die arme buren al wekenlang dood.
Weer zo'n krantenkop: "buurjongen had wekenlang niets door, maar mistte de warmte wel."
Gelukkig maar, je had bijna je cv aan moeten zettenquote:
Ik heb flink zitten stoken de afgelopen dagenquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig maar, je had bijna je cv aan moeten zetten
Oei, dat wordt januari op droog brood en waterquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb flink zitten stoken de afgelopen dagen
Dynamisch contractje?quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb flink zitten stoken de afgelopen dagen
Het zou toch gaan sneeuwen met vrieskou des doods enzo deze week?quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog maanden tegen deze grijze ellende aankijken
quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het zou toch gaan sneeuwen met vrieskou des doods enzo deze week?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |