Het is niet gaan regenen inderdaadquote:Op woensdag 1 januari 2025 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOu het vannacht ook, niets van gehoord aan al dat geknal te horen was er niet veel aan de hand met het weer
En die harde wind viel ook wel mee, tenminste hier.quote:
Ik ben sinds gistermiddag niet meer buiten geweestquote:Op woensdag 1 januari 2025 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En die harde wind viel ook wel mee, tenminste hier.
Ik ook nietquote:Op woensdag 1 januari 2025 08:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ben sinds gistermiddag niet meer buiten geweest
Ik duim voor jequote:Op woensdag 1 januari 2025 08:04 schreef Karzai het volgende:
Eens kijken of ik nog wat heb gewonnen in de loterij en een ontbijtje maken
Zag wel bomen heen en weer gaan, maar verder nietsquote:Op woensdag 1 januari 2025 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook nietmaar als je naar buiten keek was er niet veel van te zien
Morguh Kwiwi de beste wensen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 08:13 schreef kwiwi het volgende:
GoedemorgenHier is zo te zien buiten een schoorsteenbrand vannacht verder niks gebeurd. Al het nieuws over doden en gewonden gaat over Nederland en Duitsland. In Duitsland heeft blijkbaar iemand met zelfgemaakt vuurwerk een zelfgemaakte bom z'n ledematen eraf geblazen
ohquote:Op woensdag 1 januari 2025 08:13 schreef kwiwi het volgende:
GoedemorgenHier is zo te zien buiten een schoorsteenbrand vannacht verder niks gebeurd. Al het nieuws over doden en gewonden gaat over Nederland en Duitsland. In Duitsland heeft blijkbaar iemand met zelfgemaakt vuurwerk een zelfgemaakte bom z'n ledematen eraf geblazen
Nee enige dat in Zwitserland gebeurd is vannacht zo te zien. En dankje, ook voor jou!quote:Op woensdag 1 januari 2025 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Kwiwi de beste wensen.
Schoorsteenbrand bij jou?
Geniaal welquote:Op woensdag 1 januari 2025 08:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee enige dat in Zwitserland gebeurd is vannacht zo te zien.
Dank jequote:Op woensdag 1 januari 2025 08:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee enige dat in Zwitserland gebeurd is vannacht zo te zien. En dankje, ool voor jou!
En dat heeft waarschijnlijk verder ook helemaal niks met vuurwerk te maken, dat gebeurt gewoon af en toequote:
quote:Op woensdag 1 januari 2025 08:13 schreef kwiwi het volgende:
O das jammer.quote:
Andere mentaliteit denk ik, gewoon in het algemeen. Hier hoor je ook geen vuurwerk tot op oudejaarsavond zelf.quote:Op woensdag 1 januari 2025 08:40 schreef bitterbal het volgende:
Ben wel nieuwsgierig waarom in Zwitserland het enige een schoorsteen brand is en in andere landen zoals bv Duitsland en Nederland de ME weer opgetrommeld moest worden
Ja maar het verschil is zo groot. Heeft Zwitserland bv ook geen baldadigheid met jonge mensen?quote:Op woensdag 1 januari 2025 08:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Andere mentaliteit denk ik, gewoon in het algemeen. Hier hoor je ook geen vuurwerk tot op oudejaarsavond zelf.
Jaquote:Op woensdag 1 januari 2025 08:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben je weer bij die nieuwe broodjeszaak?
Je hoort er weinig over eigenlijk.quote:Op woensdag 1 januari 2025 08:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar het verschil is zo groot. Heeft Zwitserland bv ook geen baldadigheid met jonge mensen?
O lekker, ziet er goed uitquote:Op woensdag 1 januari 2025 08:38 schreef Karzai het volgende:
Eitje met spek, broodje oude kaas, kwark en een stukkie fruit
[ afbeelding ]
Als ik vrij maak ik altijd wel een lekker ontbijtje, ook een paar biertjes op gisteren dus dan moet je ook goed eten.quote:
ALtijd goed voor jezelf zorgenquote:Op woensdag 1 januari 2025 08:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Als ik vrij maak ik altijd wel een lekker ontbijtje, ook een paar biertjes op gisteren dus dan moet je ook goed eten.
Nou buikje vol en ben maar weer in bed gaan liggen
De baldadige mensen die gooien ze daar van een berg af.quote:Op woensdag 1 januari 2025 08:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is toch interessant waarom het jullie wel
Lukt
Morguh Haags, de beste wensenquote:
Mja in nederland zijn er geen bergenquote:Op woensdag 1 januari 2025 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De baldadige mensen die gooien ze daar van een berg af.
Ben je daarom vertrokken?quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja in nederland zijn er geen bergen
Vast lekkerder dan afbakbrötchenquote:Op woensdag 1 januari 2025 08:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga zo maar zelf brood bakken, geen bakkerij open vandaag hier
Maar het is voor een deel gewoon onze cultuur.quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja in nederland zijn er geen bergen
Hoeveel bergen heb je daar al beklommen? Ik hoor alleen maar over strandquote:Op woensdag 1 januari 2025 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja.
was een groot gemis in mijn leven
West vs. oostquote:Op woensdag 1 januari 2025 09:22 schreef bitterbal het volgende:
ik weet niet waarom maar thai proberen heel vaak voor te dringen. Nu weer, ik en een andere vrouw stonden te wachten, schieten er 2 thaise dames zo voor in om te bestellen. Ik heb er wat van gezegd![]()
netjes wachten
is toch erg als onze cultuur bestaat uit bushokjes slopen met oud en nieuwquote:Op woensdag 1 januari 2025 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar het is voor een deel gewoon onze cultuur.
nog geen 1, kijk er liever naarquote:Op woensdag 1 januari 2025 09:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hoeveel bergen heb je daar al beklommen? Ik hoor alleen maar over strand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |