Het is niet gaan regenen inderdaadquote:Op woensdag 1 januari 2025 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOu het vannacht ook, niets van gehoord aan al dat geknal te horen was er niet veel aan de hand met het weer
En die harde wind viel ook wel mee, tenminste hier.quote:
Ik ben sinds gistermiddag niet meer buiten geweestquote:Op woensdag 1 januari 2025 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En die harde wind viel ook wel mee, tenminste hier.
Ik ook nietquote:Op woensdag 1 januari 2025 08:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ben sinds gistermiddag niet meer buiten geweest
Ik duim voor jequote:Op woensdag 1 januari 2025 08:04 schreef Karzai het volgende:
Eens kijken of ik nog wat heb gewonnen in de loterij en een ontbijtje maken
Zag wel bomen heen en weer gaan, maar verder nietsquote:Op woensdag 1 januari 2025 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook nietmaar als je naar buiten keek was er niet veel van te zien
Morguh Kwiwi de beste wensen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 08:13 schreef kwiwi het volgende:
GoedemorgenHier is zo te zien buiten een schoorsteenbrand vannacht verder niks gebeurd. Al het nieuws over doden en gewonden gaat over Nederland en Duitsland. In Duitsland heeft blijkbaar iemand met zelfgemaakt vuurwerk een zelfgemaakte bom z'n ledematen eraf geblazen
ohquote:Op woensdag 1 januari 2025 08:13 schreef kwiwi het volgende:
GoedemorgenHier is zo te zien buiten een schoorsteenbrand vannacht verder niks gebeurd. Al het nieuws over doden en gewonden gaat over Nederland en Duitsland. In Duitsland heeft blijkbaar iemand met zelfgemaakt vuurwerk een zelfgemaakte bom z'n ledematen eraf geblazen
Nee enige dat in Zwitserland gebeurd is vannacht zo te zien. En dankje, ook voor jou!quote:Op woensdag 1 januari 2025 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Kwiwi de beste wensen.
Schoorsteenbrand bij jou?
Geniaal welquote:Op woensdag 1 januari 2025 08:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee enige dat in Zwitserland gebeurd is vannacht zo te zien.
Dank jequote:Op woensdag 1 januari 2025 08:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee enige dat in Zwitserland gebeurd is vannacht zo te zien. En dankje, ool voor jou!
En dat heeft waarschijnlijk verder ook helemaal niks met vuurwerk te maken, dat gebeurt gewoon af en toequote:
quote:Op woensdag 1 januari 2025 08:13 schreef kwiwi het volgende:
GoedemorgenHier is zo te zien buiten een schoorsteenbrand vannacht verder niks gebeurd. Al het nieuws over doden en gewonden gaat over Nederland en Duitsland. In Duitsland heeft blijkbaar iemand met zelfgemaakt vuurwerk een zelfgemaakte bom z'n ledematen eraf geblazen
O das jammer.quote:
Meedoen is belangrijker dan winnen, of zoietsquote:
Andere mentaliteit denk ik, gewoon in het algemeen. Hier hoor je ook geen vuurwerk tot op oudejaarsavond zelf.quote:Op woensdag 1 januari 2025 08:40 schreef bitterbal het volgende:
Ben wel nieuwsgierig waarom in Zwitserland het enige een schoorsteen brand is en in andere landen zoals bv Duitsland en Nederland de ME weer opgetrommeld moest worden
Ben je weer bij die nieuwe broodjeszaak?quote:
Ja maar het verschil is zo groot. Heeft Zwitserland bv ook geen baldadigheid met jonge mensen?quote:Op woensdag 1 januari 2025 08:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Andere mentaliteit denk ik, gewoon in het algemeen. Hier hoor je ook geen vuurwerk tot op oudejaarsavond zelf.
Jaquote:Op woensdag 1 januari 2025 08:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben je weer bij die nieuwe broodjeszaak?
Je hoort er weinig over eigenlijk.quote:Op woensdag 1 januari 2025 08:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar het verschil is zo groot. Heeft Zwitserland bv ook geen baldadigheid met jonge mensen?
Ik ga zo maar zelf brood bakken, geen bakkerij open vandaag hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |