Hier is jet ronduit guur buiten. Harde wind, regen, koud.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:13 schreef LTVDK het volgende:
Wel weinig met goede voornemens op straat dit jaar, normaal struikel je op 1 januari met mensen die aan de wandel gaan
Weet je eigenlijk of je ook in de zitruimte mag zitten als daar nog plek is? Weet niet of ik het wel ga trekken om 14 uur in zo'n klein hokje door te brengen.quote:
Gewoon aan de kant schoppen::quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:13 schreef LTVDK het volgende:
Wel weinig met goede voornemens op straat dit jaar, normaal struikel je op 1 januari met mensen die aan de wandel gaan
Ik wilde dit jaar de nieuwjaarsduik doen, maar helaas is die afgelast, dus ja, jammer.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:13 schreef LTVDK het volgende:
He wat jammer nouquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wilde dit jaar de nieuwjaarsduik doen, maar helaas is die afgelast, dus ja, jammer.![]()
Als er water in je buurt is, wie houdt jou dan tegen?quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wilde dit jaar de nieuwjaarsduik doen, maar helaas is die afgelast, dus ja, jammer.![]()
Beetje door de trein heen lopen kan altijd. Even naar de restauratie, kobbiekovvie beetje lam uit het raam loeren. Simple life.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet je eigenlijk of je ook in de zitruimte mag zitten als daar nog plek is? Weet niet of ik het wel ga trekken om 14 uur in zo'n klein hokje door te brengen.
Muistromen waar voor gewaarschuwd is misschien wel? We zijn niet allemaal zo stoerdom als jij natuurlijk.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als er water in je buurt is, wie houdt jou dan tegen?
Ja hier alleen veel wind, maar voor de rest prima te doen, en zodra je even uit de wind bent is het gewoon warmquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier is jet ronduit guur buiten. Harde wind, regen, koud.
Niet heel verrassend dat er weinig mensen buiten zijn
Ja ik zag het, veel te sterke stromingen met die windquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er is geen restaurantquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje door de trein heen lopen kan altijd. Even naar de restauratie, kobbiekovvie beetje lam uit het raam loeren. Simple life.
Oh ja, dat is ook wel een goede.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:57 schreef Nattekat het volgende:
Iets beter m'n best doen met dating apps.
Dan kun je aan het eind van het rijtuig wel wat krijgen bij de conducteur. Die komt ook je ontbijtdoos brengen.quote:
Wat is dat?quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:00 schreef Nattekat het volgende:
Is de zon bij jullie trouwens ook vergeten om op te komen?
We hebben een corona jaar gehad waarin vuurwerk niet mocht, zelfs niet kopen ook niet in omringende landen. Alsnog ging er megaveel de lucht in op de 31e..quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben het eens met het principe dat je beschrijft. Je kunt vuurwerk tot aan sterretjes en knetterchocolade gaan verbieden, maar de rotte appels halen het over de grens en gaan gewoon door met hun terreur.
Dat gezegd hebbende raken ook genoeg mensen gewond door een uit koers geraakt vuurpijltje.
Zo'n ding dat in Zwitserland schijnt te bestaan.quote:
een geel getekend bolletje in de hoek van een A4tjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |