Geen mietje zijn en gewoon die soloreis doen was bedoeld als voornemen, maar is stiekem al tijdens kerst ingewilligd.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:52 schreef mschol het volgende:
hebben jullie nog goede voornemens voor dit jaar?
ik heb er in iedergeval 1: onderduiken rond mijn verjaardag
Meer films kijken.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:52 schreef mschol het volgende:
Ik zocht wat anders, maar er is gewoon bijna geen werk in wat ik zoek. Dus dan kan ik beter de touwtjes zelf in handen nemen en kijken of ik bij mijn huidige werkgever iets kan bereiken.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij had geen werk toch een tijdje terug?
Of je zocht wat anders?
Nee niet echt. Waarom onderduiken rond je verjaardag?quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:52 schreef mschol het volgende:
Jammer dat Bal gestopt is met zwemmen in Nederlandse bejaardenbaden, had je mee kunnen klappen als ze uit het zwembad klauterde via het trapje.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meer bewegen. Dus ik ga zo maar even aan de wandel. En ik wil weer gaan zwemmen, maar het is altijd jammer dat elk zwembad in Nederland ouwe wijven soep is.
Dat is ie al een maand ofzoquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:00 schreef Nattekat het volgende:
Is de zon bij jullie trouwens ook vergeten om op te komen?
Dan hoop ik voor je dat die dingen niet net als het H0-model worden teruggeroepen door de fabrikant omdat ze nogal eens in de fik vliegenquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:38 schreef Nattekat het volgende:
Om toch nog een beetje vrienden te blijven met @:Dr_Flash;
[ afbeelding ]
Dit is nu officieel mijn voertuig richting Wenen in Juni. Reis is geboekt
iets met ronde getallen en zie wel wat mensen daar misbruik van makenquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee niet echt. Waarom onderduiken rond je verjaardag?
Iets minder snel naar ongezond voedsel grijpen. En niet gaat eten als ik me verveel.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:52 schreef mschol het volgende:
quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat die dingen niet net als het H0-model worden teruggeroepen door de fabrikant omdat ze nogal eens in de fik vliegen.
Ik mis een beetje wat dat met mietje zijn te maken heeft. Als ik ergens heen wil dan boek ik gewoon. En dan ben ik er totaal niet mee bezig of er ook nog iemand anders bij is. Dat ging zo met Spitsbergen, met Groenland, IJsland, Malta, Cyp... oh nee Cyprus nietquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:57 schreef Nattekat het volgende:
Geen mietje zijn en gewoon die soloreis doen
Ik ben nog nooit alleen op reis geweest, dus dat was wel even een drempelquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik mis een beetje wat dat met mietje zijn te maken heeft. Als ik ergens heen wil dan boek ik gewoon. En dan ben ik er totaal niet mee bezig of er ook nog iemand anders bij is. Dat ging zo met Spitsbergen, met Groenland, IJsland, Malta, Cyp... oh nee Cyprus niet![]()
![]()
Maar verder wel
Wat zit er achter dat rode luikje? Een barretje met een leuke dame?quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar goed, dan kan ik wel naar buiten kijken. Dit wordt mijn uitzicht namelijk:
[ afbeelding ]
Maar nu welquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit alleen op reis geweest, dus dat was wel even een drempel
Buurman of -vrouwquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zit er achter dat rode luikje? Een barretje met een leuke dame?
Oh ja wel interessant.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zocht wat anders, maar er is gewoon bijna geen werk in wat ik zoek. Dus dan kan ik beter de touwtjes zelf in handen nemen en kijken of ik bij mijn huidige werkgever iets kan bereiken.
Oja, was ook een voornemen; onderzoek doen of ik zelf iets op kan zetten
Ik werk voor een relatief klein bedrijf, dus op dat gebied valt er vrij weinig te halen ben ik bang.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh ja wel interessant.
Als langwerker inmiddels zou ik adviseren: ga niet voor minder werken en lanterfanteren. Als je werkgever in de basis goed is dan zuig de kennis als een spons, doe werk in elk gebied van de zaak, zodat je een echte ondernemer wordt. Neem daarvoor tijd, dat gaat niet binnen 3 jaar. Ga ook in gesprek met de business controller, hoofd HR en hoe ze dingen zien.
En dan start je veel makkelijker je eigen ding.
Welk gebied?quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik werk voor een relatief klein bedrijf, dus op dat gebied valt er vrij weinig te halen ben ik bang.
Minder suiker eten.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:52 schreef mschol het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |