Ze willen het niet snappen. Dit is gewoon het zoveelste ding dat kapotgepolariseerd is.quote:
Die zijn toch al verboden?quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:30 schreef Nattekat het volgende:
"Welk vuurwerk is in je gezicht ontploft?"
[ afbeelding ]
Echt iedere keer weer die klotecobra's. In plaats van dat drammen voor een algemeen verbod, moeten die jankers misschien eens hun focus verschuiven naar deze explosieven.
voor de verandering maar eens wakker gebleven tot 12u...quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij ook Nizno, heb je het leuk gehad?
Wat zit je je toch steeds op te winden over mensen die een vuurwerk verbod willen? 1. Al zou het er komen, mensen houden zich er toch niet aan. 2. Niet goed voor je hartquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:30 schreef Nattekat het volgende:
"Welk vuurwerk is in je gezicht ontploft?"
[ afbeelding ]
Echt iedere keer weer die klotecobra's. In plaats van dat drammen voor een algemeen verbod, moeten die jankers misschien eens hun focus verschuiven naar deze explosieven.
Je kent NK nog niet?quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat zit je je toch steeds op te winden over mensen die een vuurwerk verbod willen? 1. Al zou het er komen, mensen houden zich er toch niet aan. 2. Niet goed voor je hart
klinkt als een geslaagde avondquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor de verandering maar eens wakker gebleven tot 12u...
daarna zowaar nog even vuurwerk gekeken en toen de dikke boemsen gedaan waren heerlijk geslapen
tja, maar waarom moeten de normale meerderheid lijden omdat er wat klapjosties niet zwaar gestraft worden?quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat zit je je toch steeds op te winden over mensen die een vuurwerk verbod willen? 1. Al zou het er komen, mensen houden zich er toch niet aan. 2. Niet goed voor je hart
Omdat ervaringen in het verleden me hebben geleerd dat de beroepsjankers keer op keer hun zin weten door te drijven anno 2024+. Het werpt een drempel op voor velen om aan siervuurwerk te komen, waaronder ikzelf als ik eens op het laatste moment besluit om toch wat te kopen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als ik lees/zie wat er gisteren afgestoken is in steden met een vuurwerkverbod, valt het lijden wel wat mee.quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:59 schreef mschol het volgende:
[..]
tja, maar waarom moeten de normale meerderheid lijden omdat er wat klapjosties niet zwaar gestraft worden?
maar dat komt omdat er geen verkoopverbod is, alleen een afsteekverbod.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als ik lees/zie wat er gisteren afgestoken is in steden met een vuurwerkverbod, valt het lijden wel wat mee.
Omdat ze de verkoop niet kunnen verbieden daar.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als ik lees/zie wat er gisteren afgestoken is in steden met een vuurwerkverbod, valt het lijden wel wat mee.
Overdrijf je niet een beetje? In Duitsland kun je ook gewoon legaal vuurwerk kopen hè. Maar goed, ik kan me er verder niet druk om maken. Je kunt er toch niks aan veranderen. De omslag van mentaliteit die in Nederland nodig is om vuurwerk met oud en nieuw gewoon weer leuk te maken voor iedereen gaat er niet komen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ze de verkoop niet kunnen verbieden daar.
Je snapt het echt niet hè? Het gaat erom dat de verkoop van vuurwerk verboden wordt in het geval van een algeheel verbod. Wie zorgen nu voor de overlast? Iedereen die naar Duitsland gaat of op een zware markt cobra's inslaat. Wie komen met lege handen te staan? De goeden.
Ik kom bij jou wonenquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, we zijn gewoon het bos in gelopen hier, en lukraak paden links en rechts ingeslagen
In het bos:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En weer terug in het dorp:
[ afbeelding ]
Nu met warme chocolademelk bij de open haard
Ja het maakt stapjes zetten een stuk leuker in zo'n omgeving. En lekker rustgevendquote:
hier is het vooral weer om binnen te blijven. het gaat alleen maar harder waaienquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja het maakt stapjes zetten een stuk leuker in zo'n omgeving. En lekker rustgevendZie alleen nooit muntjes in het bos, dus ik weet niet of je daar mee kunt leven
Nederlands vuurwerk is echt het laagste dat er is, één stap lager en je zit in de kindervuurwerkcategorie. De enige manier waarop dat dingen stuk kan maken is als je zo'n idioot bent die met z'n hoofd erboven gaat hangen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Overdrijf je niet een beetje? In Duitsland kun je ook gewoon legaal vuurwerk kopen hè. Maar goed, ik kan me er verder niet druk om maken. Je kunt er toch niks aan veranderen. De omslag van mentaliteit die in Nederland nodig is om vuurwerk met oud en nieuw gewoon weer leuk te maken voor iedereen gaat er niet komen.
O ja las ook iets over een storm in het noorden van duitsland vandaag. Jammer van de vrije dagquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier is het vooral weer om binnen te blijven. het gaat alleen maar harder waaien
Mehr Stappen, ohne Rappenquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja het maakt stapjes zetten een stuk leuker in zo'n omgeving. En lekker rustgevendZie alleen nooit muntjes in het bos, dus ik weet niet of je daar mee kunt leven
Oke, dit is geen overdrijven meer. Dit is gewoon glashard liegenquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nederlands vuurwerk is echt het laagste dat er is, één stap lager en je zit in de kindervuurwerkcategorie. De enige manier waarop dat dingen stuk kan maken is als je zo'n idioot bent die met z'n hoofd erboven gaat hangen.
Of als er een idioot het in je gezicht afsteekt.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nederlands vuurwerk is echt het laagste dat er is, één stap lager en je zit in de kindervuurwerkcategorie. De enige manier waarop dat dingen stuk kan maken is als je zo'n idioot bent die met z'n hoofd erboven gaat hangen.
Ik ben visueel ingesteldquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of als er een idioot het in je gezicht afsteekt.
Wat mooiquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, we zijn gewoon het bos in gelopen hier, en lukraak paden links en rechts ingeslagen
In het bos:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En weer terug in het dorp:
[ afbeelding ]
Nu met warme chocolademelk bij de open haard
Thunderkings waren vroegah al niet eens krachtig genoeg om prullenbakken op te blazen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oke, dit is geen overdrijven meer. Dit is gewoon glashard liegen
Serieus?quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway, half twaalf eindelijk maar eens uit bed gekomen, met dikke koppijn. Is nog steeds niet helemaal weg. Wel een flink eind gelopen al. En bij de Chinees en het winkeltje van koffiegodinnetje even handje gegeven. En zo. En nu 5427 stapjes, nog lang niet genoeg maar nu dartsen kijken allen
Vriend van mij deed dat ook jarenlang. Dat moest blijkbaar schattig zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:28 schreef kwiwi het volgende:
Kreeg trouwens vandaag kerstkaart van iemand, en dat was een foto van haar kind. Maar dat kind is zo ongelofelijk lelijk en vooral creepy (Hannibal vibes zeg maar), dat ik niet snap waarom je zo'n kaart naar mensen stuurtLiefde maakt echt blind volgens mij.
Als @Haags nog even opduikt, zijn we in de meerderheidquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Jouw mening over vuurwerk doet het hier gewoon niet zo lekker, zullen we maar zeggen
Ik heb het nu overleefd, dus het komende jaar zit dat wel weer goed.quote:
Een vriend van mij gooit er dan een of andere filter overheen waardoor het altijd lijkt op dat huilende zigeunerkindquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:28 schreef kwiwi het volgende:
Kreeg trouwens vandaag kerstkaart van iemand, en dat was een foto van haar kind. Maar dat kind is zo ongelofelijk lelijk en vooral creepy (Hannibal vibes zeg maar), dat ik niet snap waarom je zo'n kaart naar mensen stuurtLiefde maakt echt blind volgens mij.
Medemensen in de buurt waar ik goed contact mee hebquote:
quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een vriend van mij gooit er dan een of andere filter overheen waardoor het altijd lijkt op dat huilende zigeunerkind
Ik ben het eens met het principe dat je beschrijft. Je kunt vuurwerk tot aan sterretjes en knetterchocolade gaan verbieden, maar de rotte appels halen het over de grens en gaan gewoon door met hun terreur.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als @:Haags nog even opduikt, zijn we in de meerderheid
Het stomme is dat zodra je het verbied je zou kunnen handhaven. Niet dat dat ooit gaat gebeuren.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben het eens met het principe dat je beschrijft. Je kunt vuurwerk tot aan sterretjes en knetterchocolade gaan verbieden, maar de rotte appels halen het over de grens en gaan gewoon door met hun terreur.
Dat gezegd hebbende raken ook genoeg mensen gewond door een uit koers geraakt vuurpijltje.
Die Chinees schoof niet begrijpend nummel 16 met nasi weer terug de keuken in door het luikje.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Medemensen in de buurt waar ik goed contact mee hebVind je raar he?
Ongelofelijk dat het weer daar goed is en hier helemaal pet is al 12 weken ofzo.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omg. Loophole gevonden om deze SC over leuke dingen te laten gaan.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:38 schreef Nattekat het volgende:
Om toch nog een beetje vrienden te blijven met @:Dr_Flash;
[ afbeelding ]
Dit is nu officieel mijn voertuig richting Wenen in Juni. Reis is geboekt
Nou ja, niets mis mee hoor, de keuze is ietwat opvallend maar een beetje vriendelijkheid in de wereld kan geen kwaad, naast alle vuurwerktokkies.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Medemensen in de buurt waar ik goed contact mee hebVind je raar he?
O ja op deze kaart stond ook zo'n tekst. Na de eerste 2 zinnen ben ik afgehaakt. Ding is linea recta de vuilnisbak in gegaan.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En op Instagram allemaal van die semi-diepgaande quotes erbij.
Handhaven lukt nu ook al niet op de tijdstippen dat vuurwerk afsteken niet mag.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het stomme is dat zodra je het verbied je zou kunnen handhaven. Niet dat dat ooit gaat gebeuren.
Het was hier ook wekenlang slecht weer hoor, maar sinds vorige week is het ineens een stuk beter (in ieder geval vanaf een bepaalde hoogte).quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat het weer daar goed is en hier helemaal pet is al 12 weken ofzo.
En die keek vast heel verschrikt op zijn holloge.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die Chinees schoof niet begrijpend nummel 16 met nasi weer terug de keuken in door het luikje.
Daarom. Heeft weinig prioriteit.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Handhaven lukt nu ook al niet op de tijdstippen dat vuurwerk afsteken niet mag.
Er wordt straks wel een mes tegen m'n keel gehouden om een fotoverslag te doen, dat is de keerzijde.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omg. Loophole gevonden om deze SC over leuke dingen te laten gaan.
Denk niet dat een verbod er nog inzit.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het stomme is dat zodra je het verbied je zou kunnen handhaven. Niet dat dat ooit gaat gebeuren.
Gelukkig zijn jij en Gergi langquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het was hier ook wekenlang slecht weer hoor, maar sinds vorige week is het ineens een stuk beter (in ieder geval vanaf een bepaalde hoogte).
"we"?quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als @:Haags nog even opduikt, zijn we in de meerderheid
quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig zijn jij en Gergi lang
kun je geen instellingen aanpassen?quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:39 schreef DeZwabber het volgende:
SwiftKey blijft gevonden dwangmatig corrigeren naar gebonden, dat gaat me nog eens een awkward situatie opleveren.
ÖBB-genotquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:38 schreef Nattekat het volgende:
Om toch nog een beetje vrienden te blijven met @:Dr_Flash;
[ afbeelding ]
Dit is nu officieel mijn voertuig richting Wenen in Juni. Reis is geboekt
Ik heb autocorrect inmiddels uitgezet. Maar met swipen ben je toch afhankelijk van wat het algoritme er van bakt.quote:
Österreichquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik overweeg ook om met de nachttrein naar Wenen te gaan in juni.
Even kijken of ik een nattekat spot
Maar goed dat ik dit bericht lees vlak voor ik de details deeldequote:Op woensdag 1 januari 2025 13:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik overweeg ook om met de nachttrein naar Wenen te gaan in juni.
Even kijken of ik een nattekat spot
quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ÖBB-genot![]()
Wat heb je precies geboekt?
Oh haha nou snap ik hem. Nou denken jullie meteen dat ik daar 5 dagen in de week nummel 16 met nasi zit te eten.quote:
Ik heb jou zo gespot. De enige passagier die aan mensen in naburige compartimenten gaat vragen of ze de airco aan willen zetten zodat hij dat niet hoeft te doenquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar goed dat ik dit bericht lees vlak voor ik de details deelde
ligplaats is zo'n 4- of 6- persoons coupe met planken. Succesquote:
*maakt notities om de airco zelf aan te zetten*quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb jou zo gespot. De enige passagier die aan mensen in naburige compartimenten gaat vragen of ze de airco aan willen zetten zodat hij dat niet hoeft te doen
new Orleansquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:49 schreef mschol het volgende:
weer een idioot die met een auto een mensen massa ingaat in new york ofzo.. wat ik zo opving..
New Orleans, ja.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:49 schreef mschol het volgende:
weer een idioot die met een auto een mensen massa ingaat in new york ofzo.. wat ik zo opving..
new orleans toch?quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:49 schreef mschol het volgende:
Maar zonder dollen, echt supertof hoorquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*maakt notities om de airco zelf aan te zetten*
Ik hoop op een nieuwer model, dan krijg je een soort pod toegewezen. Dan neem ik die gebroken rug wel voor lief.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ligplaats is zo'n 4- of 6- persoons coupe met planken. SuccesJa slaapplaats is duur, I know.
morgen vaste vrije dag... vrijdag mag ik nog evenquote:
Maak maar wat foto's ben wel benieuwd.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop op een nieuwer model, dan krijg je een soort pod toegewezen. Dan neem ik die gebroken rug wel voor lief.
vrijdag is mijn vaste vrije dagquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
morgen vaste vrije dag... vrijdag mag ik nog even
das een heel goed voornemenquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:52 schreef mschol het volgende:
hebben jullie nog goede voornemens voor dit jaar?
ik heb er in iedergeval 1: onderduiken rond mijn verjaardag
eerst nog 2 daagjes schijnwerken.quote:
Meer bewegen. Dus ik ga zo maar even aan de wandel. En ik wil weer gaan zwemmen, maar het is altijd jammer dat elk zwembad in Nederland ouwe wijven soep is.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:52 schreef mschol het volgende:
hebben jullie nog goede voornemens voor dit jaar?
ik heb er in iedergeval 1: onderduiken rond mijn verjaardag
weet niet wat er aankomt morgen vanuit de koeriersdiensten, daar hangt het een beetje vanaf..quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eerst nog 2 daagjes schijnwerken.
Jan en allemal hijgerige mailtjes gaan sturen terwijl je weet dat er toch niemand wat doet voor 6 jan.
moet alleen nog cadeautje verzinnen voor iemand die dit jaar 40 wordtquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
das een heel goed voornemen
Ik ben al 9 maand gestopt met roken dus ik denk dat mijn voornemen wordt om weer te gaan roken
een lullig tshirtquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:56 schreef mschol het volgende:
[..]
moet alleen nog cadeautje verzinnen voor iemand die dit jaar 40 wordt
Jij had geen werk toch een tijdje terug?quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb de afgelopen 365 dagen 3 vakanties gehad en ik ben geen enkele keer uitgerust weer aan het werk gegaan. Ben bang dat dat morgen niet anders is. Toch wel knap.
Volgend jaar pak ik 2 januari ook mee. Ga niet één dag werken. En kerstavond omdat ik het echt gigantisch matig vond om te moeten werken die dag
dat kan, moet wel iets lolligs zijn inderdaadquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
een lullig tshirt
40 geworden en alles dat ik kreeg was dit kut tshirt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |