SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
ja erg goedkoop terwijl het hier erg exotisch isquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is maar 50 cent ofzo? Zijn betere prijzen dan in NL
Anders kosten ze zeker 5 baht per stukquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja erg goedkoop terwijl het hier erg exotisch is
Beetje motten eigenlijkquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dat de kunst van het mediteren?
En dan met een dimmer onder je kussen langzaam het licht aandraaien voor effect.quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:27 schreef bitterbal het volgende:
@:dezwabber er zijn hier toch allemaal mensen die hier spirituele cursussen geven.
misschien kan ik dat doen wat jij net zegt. Ik zet mensen in een ruimte vol met ledlampjes totdat ze verlicht raken
Oh he jongens, ik denk dat hij de grap gevonden heeft.quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Lamp - verlicht. Mediteren - verlichting
beetje bloem en gist en verdere ingredienten is zelfs daar toch niet zo duur?quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja erg goedkoop terwijl het hier erg exotisch is
jaaaaaaquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dan met een dimmer onder je kussen langzaam het licht aandraaien voor effect.
nee is ook niet duurquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:29 schreef mschol het volgende:
[..]
beetje bloem en gist en verdere ingredienten is zelfs daar toch niet zo duur?
KRENT'Nquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:29 schreef mschol het volgende:
[..]
beetje bloem en gist en verdere ingredienten is zelfs daar toch niet zo duur?
Instappen in een Nederlandse trein en een plekje bemachtigen is niet voor iedereen weggelegdquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Model twee gebruiken we hier louter voor treindeuren.
Ja duurde evenquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh he jongens, ik denk dat hij de grap gevonden heeft.
De NS heeft de prijzen wel flink verhoogdquote:
Ik doelde meer op een concert in Wenenquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De NS heeft de prijzen wel flink verhoogd
success met uitgeloot wordenquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik doelde meer op een concert in Wenen
Ik zat al te kijken of tweedehands treinbanken ineens veel duurder waren geworden.quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De NS heeft de prijzen wel flink verhoogd
Stiltecoupés hebben een toeslag van 450 euro en 1e klas kost vanaf 1 januari 3800 euroquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zat al te kijken of tweedehands treinbanken ineens veel duurder waren geworden.
rijden ze dan wel op tijd?quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stiltecoupés hebben een toeslag van 450 euro en 1e klas kost vanaf 1 januari 3800 euro
kan je beter een hele trein + machinist voor jezelf kopenquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stiltecoupés hebben een toeslag van 450 euro en 1e klas kost vanaf 1 januari 3800 euro
Verkeerde account @UitStralingquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
kan je beter een hele trein + machinist voor jezelf kopen
quote:
Kost je rond de 600 miljoen voor een nieuwe loc plus rijtuig en nog een ton voor een ervaren machinist, zou toch even langs een fietsenwinkel gaan als ik jou was.quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
kan je beter een hele trein + machinist voor jezelf kopen
tof tof je eigen ns treinquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja altijd al willen hebben joh, een treintje
in 1606 dagen heb je het eruitquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kost je rond de 600 miljoen voor een nieuwe loc plus rijtuig en nog een ton voor een ervaren machinist, zou toch even langs een fietsenwinkel gaan als ik jou was.
Ik weet niet wat voor premium trein US koopt, maar de NS heeft 109 nieuwe intercitystellen gekocht voor 1,2 miljard, iets meer dan elf miljoen per treinstel.quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
in 1606 dagen heb je het eruit
*checkt bankrekeningquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor premium trein US koopt, maar de NS heeft 109 nieuwe intercitystellen gekocht voor 1,2 miljard, iets meer dan elf miljoen per treinstel.
weet niet of die zo comfi zijnquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alternatief voor je huisje, koop een tweedehands Thais treintje om in te wonen.
In 83% van zijn posts verzint hij de cijfertjes ter plekke.quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor premium trein US koopt, maar de NS heeft 109 nieuwe intercitystellen gekocht voor 1,2 miljard, iets meer dan elf miljoen per treinstel.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Genoeg bankjes om spullen op kwijt te kunnen in ieder geval.
Meer bewegenquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:55 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Nog goede voornemens, Buda?
Ik denk serieus dat je beter Ebola en een klaplul tegelijkertijd kunt hebben dan de prijs van een treintje uit je hoofd weten.quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
In 83% van zijn posts verzint hij de cijfertjes ter plekke.
Gelukkig nieuwjaaaaaaarquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat je beter Ebola en een klaplul tegelijkertijd kunt hebben dan de prijs van een treintje uit je hoofd weten.
Maak er wat moois vanquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:01 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik heb pas één kop thee achter de kiezen, het kan nog alle kanten op, Buda.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:07 schreef kwiwi het volgende:
En welke heeft @:Dr_Flash eigenlijk dit jaar?
Spannend spannend!quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:50 schreef Karzai het volgende:
@:dr_flash heb je weer een nieuwe kalender dit jaar?
mwha.. valt wel mee vandaag.. maar is dan ook een dag waar ik niks moetquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:07 schreef Haags het volgende:
Komen jullie ook zo moeilijk op gang vandaag?
Stoelgang? haha jaquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:07 schreef Haags het volgende:
Dit gaat over mij.quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Spannend spannend!
[ afbeelding ]
Dit jaar gaan we voor succes
hmmmmquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Spannend spannend!
[ afbeelding ]
Ook is het leven kalmer met een simpele geestquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Spannend spannend!
[ afbeelding ]
Nergens last van, lekker lange wandeling begonnen om 10:30quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:07 schreef Haags het volgende:
Hoeveel km?quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nergens last van, lekker lange wandeling begonnen om 10:30
Dit ben ik dan weer niet.quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook is het leven kalmer met een simpele geestOf heb ik nu die van morgen verklapt?
Kijk uit dat je geen burb out oploopt hè?quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:12 schreef bitterbal het volgende:
misschien dat ik morgen ochtend ga zwemmen. En heb morgen ook badminton
ja maar verlies nog steeds geen vetbandjes :pquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar jij bent goed bezig met je badminton en korfbal
ja doe mijn bestquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk uit dat je geen burb out oploopt hè?
Dan moet je je buikspieren trainenquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar verlies nog steeds geen vetbandjes :p
Ah, je probeert het nog. Rookie mistake.quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:07 schreef Haags het volgende:
ja dat doe je ook wel een beetje met zwemmen toch?quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moet je je buikspieren trainen
Precies. Even buiten lopen dusquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:12 schreef UitStraling het volgende:
Zonder geldzorgen ben je gelukkiger dan met geldzorgen
quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Spannend spannend!
[ afbeelding ]
Beetjequote:Op woensdag 1 januari 2025 12:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat doe je ook wel een beetje met zwemmen toch?
ja dat vind ik helemaal nietsquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
BeetjeMaar ik bedoel meer sit ups en crunches en zo.
Crunches, gewoon op het strand, in een T-shirtje met "I like Russians" erop als printje, heeel langzaam uitvoeren en af en toe een wilde maar toch trage knipoog geven.quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Crunches, gewoon op het strand, in een T-shirtje met "I like Russians" erop als printje, heeel langzaam uitvoeren en af en toe een wilde maar toch trage knipoog geven.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Crunches, gewoon op het strand, in een T-shirtje met "I like Russians" erop als printje, heeel langzaam uitvoeren en af en toe een wilde maar toch trage knipoog geven.
Gewoon alle tokkies op een eiland laten spelen met vuurwerk een weekje, halen de normale mensen ze op 2 januari wel weer op.quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:30 schreef Nattekat het volgende:
"Welk vuurwerk is in je gezicht ontploft?"
[ afbeelding ]
Echt iedere keer weer die klotecobra's. In plaats van dat drammen voor een algemeen verbod, moeten die jankers misschien eens hun focus verschuiven naar deze explosieven.
Geen idee eigenlijk, we zijn gewoon het bos in gelopen hier, en lukraak paden links en rechts ingeslagenquote:
Echt stoer jij.quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:35 schreef UitStraling het volgende:
4106 brandweerritjes met de jaarwisseling![]()
Korten op de uitkeringen zou ik zeggen.
mooi kwiwiesquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, we zijn gewoon het bos in gelopen hier, en lukraak paden links en rechts ingeslagen
In het bos:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En weer terug in het dorp:
[ afbeelding ]
Nu met warme chocolademelk bij de open haard
kinderen krijgen geen uitkeringquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:35 schreef UitStraling het volgende:
4106 brandweerritjes met de jaarwisseling![]()
Korten op de uitkeringen zou ik zeggen.
de jankers snappen het verschil nietquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:30 schreef Nattekat het volgende:
"Welk vuurwerk is in je gezicht ontploft?"
[ afbeelding ]
Echt iedere keer weer die klotecobra's. In plaats van dat drammen voor een algemeen verbod, moeten die jankers misschien eens hun focus verschuiven naar deze explosieven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |