SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
hoe onverwachtquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Schijnt in Amersfoort ook heel veel vuurwerk afgestoken te zijn, zo'n verbod helpt niet.
Ah ja. Ik kan aan de nieuwe scheurkalender beginnenquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerste dingen in de nieuwe agenda gaan schrijven alvast?
quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerste dingen in de nieuwe agenda gaan schrijven alvast?
Welke heb je?quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ah ja. Ik kan aan de nieuwe scheurkalender beginnen
quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien is het wel helemaal niet gebeurd.
is wel heel makkelijk, iets meer dan 1 uur is er nog maar om.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:07 schreef UitStraling het volgende:
Zijn er nog mensen die stoppen met roken, alcohol of ongezond eten hier?
jij ook Ettoquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
De beste wensen allemaal! Moge 2025 een prachtig jaar worden voor jullie allemaal.
The history of marvel. Met elke dag een ander weetje over een superheld van Marvel.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Welke heb je?
En welke heeft @:Dr_Flash eigenlijk dit jaar?
Hoe check je dat? Die site ligt plat bij mij.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb minimaal ¤2,50 gewonnen
Heb m'n loten niet bij de hand, dus geen idee verder
kak, was het vergeten te kopenquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb minimaal ¤2,50 gewonnen
Heb m'n loten niet bij de hand, dus geen idee verder
Geen hele zak chips, maar een halve zak chips.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:07 schreef UitStraling het volgende:
Zijn er nog mensen die stoppen met roken, alcohol of ongezond eten hier?
dag 1: wist je dat het niet een echt persoon is dag 2: etc.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
The history of marvel. Met elke dag een ander weetje over een superheld van Marvel.
Net zo lang refreshen tot je een document kan downloaden.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Hoe check je dat? Die site ligt plat bij mij.
De drie alcoholverslaafden hier zullen wel een droge januari inlassen en daarna weer inhalen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen hele zak chips, maar een halve zak chips.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dag 1: wist je dat het niet een echt persoon is dag 2: etc.
Zou ik ook wel fijn vinden om te winnen.quote:
Ik weet niet waar die harde wind blijft waardoor de vuren gister al aan gestoken werden maar hier waait het nauwelijksquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net zo lang refreshen tot je een document kan downloaden.
Jouw bankrekening?quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
als je dat hebt weet ik wel een leuke bestemming
In Amsterdam geen vuurwerk genotquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik weet niet waar die harde wind blijft waardoor de vuren gister al aan gestoken werden maar hier waait het nauwelijks
ja die wind is inderdaad weer een tekeurstelling, voor jan lul van alles uit of afgesteldqquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik weet niet waar die harde wind blijft waardoor de vuren gister al aan gestoken werden maar hier waait het nauwelijks
quote:
Je krijgt na 3 jaar elke keer hetzelfde liedje toch een beetje het idee dat ze het vanwege de politiebezetting doen elders in de stad.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja die wind is inderdaad weer een tekeurstelling, voor jan lul van alles uit of afgesteldq
die hebben dacht ik ook een verbod al zou niet iedereen wat aantrekken alhoewel de meest progressievelingen er ook niet echt van houdenquote:
Dat is wel zo ja. Helemaal van de leg nuquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is al bijna Kwiwi-opstatijd ook
Andere jaren is het weer hartstikke mistig en wordt daarover geklaagd, tjaquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja die wind is inderdaad weer een tekeurstelling, voor jan lul van alles uit of afgesteldq
Ik ben bang dat ze hier over paar uur weer een poging gaan wagen. Ga zo maar even opruimen en dan is het ook wel weer mooi geweest.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:25 schreef Budapestenaar het volgende:
De plaatselijke hardknaller lijkt zijn kruit eindelijk verschoten te hebben.
Slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |