Ik mag ook niet kijken. Dus dan zal het wel niks zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mag niet kijken. Site ligt eruit.
Wie weet dit jaar, proosten we volgend jaar met water uit de sloot in een berenvel met een haas in de stoofpot.quote:
Ik plaats hier even een tvp'tjequote:Op woensdag 1 januari 2025 00:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit is jouw teken om een andere sc te zoeken
Het winnende lot is verkocht in Heemskerk en Bladelquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mag niet kijken. Site ligt eruit.
Nou, een top 2000 bejaarde past hier perfect bijquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:37 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik plaats hier even een tvp'tjeNu eerst slapen.
Ohja gelukkig Nieuwjaar
Die vlinder heeft het maar druk deze week.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Bubbelwijn glaasje vier en ik sta al op mijn kop![]()
Zo even Vlinder een schunnig aanbod doen.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:37 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik plaats hier even een tvp'tjeNu eerst slapen.
Ohja gelukkig Nieuwjaar
Bejaardequote:Op woensdag 1 januari 2025 00:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou, een top 2000 bejaarde past hier perfect bij
Inmiddels werkte het... 25 euro verliesquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik mag ook niet kijken. Dus dan zal het wel niks zijn.
Wel gezonder dan oliebollenquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie weet dit jaar, proosten we volgend jaar met water uit de sloot in een berenvel met een haas in de stoofpot.
Je moet bijbetalen?quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inmiddels werkte het... 25 euro verlies.
Denk dat er inmiddels wel een 35% sticker op Vlinder zit.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Bubbelwijn glaasje vier en ik sta al op mijn kop![]()
Zo even Vlinder een schunnig aanbod doen.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat er inmiddels wel een 35% sticker op Vlinder zit.
Hier hebben ze vuurwerkverpakkingen in de fik gestoken op straat.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Even kijken wat er buiten allemaal aan het branden is.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inmiddels werkte het... 25 euro verlies.
Trustequote:Op woensdag 1 januari 2025 00:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, het begint alweer minder te worden allen. Eindelijk naar bed
Hier ook natuurlijk. En wat kliko's die het ook niet overleefd hebben. De aanhanger van de overburen die hebben ze niet in de fik gestoken, valt dat nog meequote:Op woensdag 1 januari 2025 00:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier hebben ze vuurwerkverpakkingen in de fik gestoken op straat.
Dat moet je dan maar daar doen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:44 schreef Melleyn het volgende:
[..]
MES
STEEK
PIJN
Zouden we dan zeggen in het top2000 topic
Hee, ging jij niet slapen?quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:44 schreef Melleyn het volgende:
[..]
MES
STEEK
PIJN
Zouden we dan zeggen in het top2000 topic
Las daarstraks ook dat er weer auto's in de fik gestoken zijn in den haag. Waarom in godsnaamquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ook natuurlijk. En wat kliko's die het ook niet overleefd hebben. De aanhanger van de overburen die hebben ze niet in de fik gestoken, valt dat nog mee
Traditie.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Las daarstraks ook dat er weer auto's in de fik gestoken zijn in den haag. Waarom in godsnaam
quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:49 schreef Nattekat het volgende:
Die overleden jongen wilde een weigerende cobra opnieuw aansteken.
Tja.
Tja.
Gekke mensen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Las daarstraks ook dat er weer auto's in de fik gestoken zijn in den haag. Waarom in godsnaam
Niet zo slimquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:49 schreef Nattekat het volgende:
Tja.
Tja.
14 jaarquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:49 schreef Nattekat het volgende:
Tja.
Tja.
Hertog Jan vatgerijpt. Deze was op armagnac vaten gerijpt.quote:
Die zal het nu nooit meer doen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heeft z'n lesje wel geleerd.
Het is zelfs hier nieuws zie ik.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:49 schreef Nattekat het volgende:
Tja.
Tja.
Nice.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hertog Jan vatgerijpt. Deze was op armagnac vaten gerijpt.
Wordt natuurlijk voor politiek gewin door de anti-vuurwerk crew gebruikt.quote:
Misschien is het wel helemaal niet gebeurd.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wordt natuurlijk voor politiek gewin door de anti-vuurwerk crew gebruikt.
Schijnt in Amersfoort ook heel veel vuurwerk afgestoken te zijn, zo'n verbod helpt niet.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wordt natuurlijk voor politiek gewin door de anti-vuurwerk crew gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |