SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Of eentje klussen van Legoquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:10 schreef kwiwi het volgende:
Grr, wilde een nieuwe camera ophangen buiten en heb een klein onderdeel van de houder in een stapel bladeren die eronder lag laten vallen. Nergens meer te vinden natuurlijkKan ik weer 1.5 week wachten op een nieuwe houder
Kan je niet kleurencartridges erin stoppen?quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb niet zo'n fancy printerHeb niet eens een kleurenprinter
Bier drinken en tv kijkenquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:41 schreef kwiwi het volgende:
Wat doen jullie vanavond? Of was dit al besproken
Ik zit hier met mijn vrienden op FOK!quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:41 schreef kwiwi het volgende:
Eerst een dutjequote:Op dinsdag 31 december 2024 17:41 schreef kwiwi het volgende:
Film kijken en in slaap vallenquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bier drinken en tv kijken
En jij?
O ja en ditquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit hier met mijn vrienden op FOK!
Wat maak je?quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben aan het koken nu. Over uurtje of 2 moet dat wel klaar zijn. Daarna beetje op de bank chillen.
Welke film?quote:
Dat is een cabaretier, toch?quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Pieter Derks is om half elf pas![]()
Moet voor volgend jaar weer dringend wat in het buitenland regelen denk ik.
We zijn er nog niet uitquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Welke film?
Ik wil het wel redden tot 12 uur om nog even vuurwerk te kijken, maar dan zal het ook vrij snel voorbij zijn
Dat werkt bij mij niet, als ik slaap wil ik ook niet meer wakker worden.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We zijn er nog niet uitIk heb m'n wekker om 23:55 gezet, dan even buiten vuurwerk kijken.
Ja, wel laat.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Pieter Derks is om half elf pas![]()
Moet voor volgend jaar weer dringend wat in het buitenland regelen denk ik.
Ik heb maar pizza in de oven gegooid vandaagquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat maak je?
Hier zou Gergi koken, maar hij had er ineens geen zin meer in, dus nu wordt het.. geen idee, broodje gezond ofzo als we nog kaas in huis hebben![]()
Ik was zo dom om die gisteren al op te eten. Dus ik moet nog gaan kokenquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb maar pizza in de oven gegooid vandaag.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gelukkig nieuwjaar @:Bitterbal![]()
![]()
In ieder geval makkelijker dan in de airfryer.quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:27 schreef gianni61 het volgende:
Eens kijken of calamares uit de airfryer eetbaar is
quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:00 schreef kwiwi het volgende:
Gelukkig nieuwjaar @:bitterbal![]()
![]()
![]()
Dat al je Thaise dromen mogen uitkomen in 2025
Watquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:35 schreef Karzai het volgende:
[..]dat kind leeft als een erwt op een matras, maja tis onze lieve ballie
sadquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb geen oliebollen of appelbeignets. Ze waren op
Misschien straks een lieve liever buurman/vrouw die nog wat over heeft.quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:51 schreef Crack_ het volgende:
Wel overdreven veel andere snacks, dus misschien maar beterquote:
Ja vast wel maar even normaal doen hoor CEquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien straks een lieve liever buurman/vrouw die nog wat over heeft.
keb dit gehaaldquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel overdreven veel andere snacks, dus misschien maar beterwat ga jij snacken?
[..]
Ja vast wel maar een normaal doen hoor CE
Afhakerquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:54 schreef Karzai het volgende:
ik sluit af tot later mensen, maak er een mooi feestje van![]()
![]()
Ik heb er nog een heleboel. Kom maar halen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik ook niet. Ik vond het te druk bij de bakkers en de supermarkt had niks meer.quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:51 schreef Crack_ het volgende:
Honden hebben er wel meer moeite mee denk ikquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:06 schreef Nattekat het volgende:
Update: kittens proberen gewoon erdoorheen te slapen. Strijders.
De hond die hier ooit woonde ging gewoon onder de bank slapenquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Honden hebben er wel meer moeite mee denk ik
Katten hier liggen ook gewoon te slapen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:06 schreef Nattekat het volgende:
Update: kittens proberen gewoon erdoorheen te slapen. Strijders.
Durf dit oorlogsgebied niet door hoorquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb er nog een heleboel. Kom maar halen.
Idemquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik vond het te druk bij de bakkers en de supermarkt had niks meer.
Maar genoeg ander lekkers
HAPPY NEW JAAR BALLIEBALquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:31 schreef bitterbal het volgende:
dank jullie allen. Ben thuis![]()
Het was oke om een keer mee te maken met het feest zelf is niet mijn ding. te druk
Alles op. Ik kan zien dat er in 2025 een groot wereldwijd hapjestekort isquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HAPPY NEW JAAR BALLIEBAL
Hoe is het in 2025?! Hou je wat hapjes voor ons over?!Wij moeten nog!!
Wat een rampjaar!!!quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alles op. Ik kan zien dat er in 2025 een groot wereldwijd hapjestekort is
Ik heb de oorzaak van het naderende tekort gevonden.quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat een rampjaar!!!nu al geen zin in *koestert laatste uren en hapjes van 2024
de KSC?quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb de oorzaak van het naderende tekort gevonden.
Steak and ale piequote:Op dinsdag 31 december 2024 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat maak je?
Hier zou Gergi koken, maar hij had er ineens geen zin meer in, dus nu wordt het.. geen idee, broodje gezond ofzo als we nog kaas in huis hebben![]()
Iedereen die nu even alles naar binnen schuift voor het nieuwe jaar.quote:
We zijn zelf schuldig aan het probleem? Nee, neverquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedereen die nu even alles naar binnen schuift voor het nieuwe jaar.
Bladerdeeg is niet mijn specialiteit, maar met wat fantasie is het wel wat. Vandaag gewoon met aardappelpuree.quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Fancykun je dat ook zo mooi netjes maken?
nee dat duurt mij te lang :pquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En nu?Blijf je op tot Nederlandse jaarwisseling?
Is ook best een gepriegel. En aardappelsquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bladerdeeg is niet mijn specialiteit, maar met wat fantasie is het wel wat. Vandaag gewoon met aardappelpuree.
Begrijpelijk, en is niet dat het nu zoooo speciaal isquote:
Nou dan even slapen en dan wekker om 5:55quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mooi tijdstip om de dag mee te beginnen
dat vind ik echt heel vroegquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben morgen waarschijnlijk niet voor 10:00 aanspreekbaar.
Oei oei oeiquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:51 schreef Crack_ het volgende:
Oh ik wel hoor. Even kijken wat het weer doet. Denk even een wandeltje voordat het pijltjesgooien weer begintquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik wel. Ben al blij als ik 8.00 uur red zonder gewekt te worden door de kinderenquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:57 schreef Nattekat het volgende:
Net als elke andere doordeweekse dag.quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:57 schreef Nattekat het volgende:
Hard blazen!quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja Ballie is 2025 een beetje leuk?? Anders duwen wij die kutplaneet gauw weer de andere kant op hoor!
quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n boek niet meer uit gekregen. Maar het is iets populair wetenschappelijks dus dat duurt altijd even. Vooral als er geen plaatjes bij staan
quote:
Trustequote:Op dinsdag 31 december 2024 20:23 schreef bitterbal het volgende:
Alvast gelukkig nieuw jaar jongens.![]()
Emmentaler en Gruyčre altijd top. Mont d'Or ken ik niet.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Emmentaler, Gruyčre en Mont d'Or
Met Westmalle Dubbel er in.
Heb je morgen nog watquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:45 schreef DeZwabber het volgende:
Wel een beetje m'n eigen glazen ingegooid, want nu heb ik niet zoveel trek meer in de oliebollen en beignets.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Emmentaler en Gruyčre altijd top. Mont d'Or ken ik niet.
Gewoon morgen je oliebollen opwarmen.
Gelukkig nieuwjaar Balliequote:Op dinsdag 31 december 2024 20:23 schreef bitterbal het volgende:
Alvast gelukkig nieuw jaar jongens.![]()
Ruim ingekocht om chickies mee te hosselen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Durf dit oorlogsgebied niet door hooren wat moet jij met een heleboel?
![]()
kan het populair en wetenschappelijk zijn?quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n boek niet meer uit gekregen. Maar het is iets populair wetenschappelijks dus dat duurt altijd even. Vooral als er geen plaatjes bij staan
Ik doe een poging.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
kan het populair en wetenschappelijk zijn?
Volgend jaar weer een kans.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ruim ingekocht om chickies mee te hosselen.Deze poging met jou beschouw ik maar als mislukt.
quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgend jaar weer een kans.
Rotterdam eerste dode, iemand had dat hier juist voorspeld gisteren.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:19 schreef Ama het volgende:
Jongen van 14 omgekomen in Rotterdam door vuurwerk lees ik nu.
Jaquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:19 schreef Ama het volgende:
Jongen van 14 omgekomen in Rotterdam door vuurwerk lees ik nu.
Ja dat was jij toch?quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Rotterdam eerste dode, iemand had dat hier juist voorspeld gisteren.
Aleppo lijkt me momenteel vrij stilquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:25 schreef Haags het volgende:
Verder lijkt het hier alsof ik in Aleppo zit
Omringende wijken hebben een zogenaamd vuurwerkverbod. Hahahahaha @:nattekat
Alle cobra's zijn doorverkocht aan Nederland.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Aleppo lijkt me momenteel vrij stil
Ik heb ooit 1x in centrum Den Haag gezeten met oud en nieuw. Nooit meerquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:25 schreef Haags het volgende:
Gewoon lekker in bed gaan liggen en eventueel wekker zettenquote:
En wakker voor de wekker?quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon lekker in bed gaan liggen en eventueel wekker zetten![]()
Dir bericht werd gepost vanuit bed.
Morgenochtend om 9 uur sta ik aan haar deur met een oliebollenontbijt.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgend jaar weer een kans.
Zo ff ouders bellen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon lekker in bed gaan liggen en eventueel wekker zetten![]()
Dir bericht werd gepost vanuit bed.
Die ligt Vlinder plat te krikken denk ik.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:32 schreef DeZwabber het volgende:
Zou Karzai een alcoholvrij oudjaar hebben, of een vrij alcoholisch oudjaar?
Wat heb ik gemistquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die ligt Vlinder plat te krikken denk ik.
Hij gaat wel met een reputatie het nieuwe jaar in hequote:Op dinsdag 31 december 2024 21:32 schreef DeZwabber het volgende:
Zou Karzai een alcoholvrij oudjaar hebben, of een vrij alcoholisch oudjaar?
Symbolismequote:Op dinsdag 31 december 2024 21:25 schreef Haags het volgende:
Twee users die vanavond hetzelfde hersenspinsel liggen plat te krikken..quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die ligt Vlinder plat te krikken denk ik.
Ik zie dit letterlijk voor mequote:Op dinsdag 31 december 2024 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Twee users die vanavond hetzelfde hersenspinsel liggen plat te krikken..
quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Scheelt wel dat een hersenspinsel bij beide tegelijk kan zijnquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat kan een ander keertje ook nog welquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:06 schreef gianni61 het volgende:
Mijn darmen hebben besloten dat dit geen goede avond is voor snacks en drank
Slechte planning.quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:06 schreef gianni61 het volgende:
Tijd voor een minibar in de toiletruimtequote:Op dinsdag 31 december 2024 22:06 schreef gianni61 het volgende:
Gewoon een tapkraan.quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tijd voor een minibar in de toiletruimte.
Fijne jaarwisselingquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:27 schreef sacha het volgende:
tot volgend jaar skatjens! [ afbeelding ]
En een bittergarnituurtje er naastquote:
In plaats van een fonteintje?quote:
Lolnee, ik heb gewoon weekend en straks naar buiten met m'n veel te dure bier.quote:
Haagsbot2.0quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon even scriptje maken die precies op juiste moment post zet.
Oeh. Welk?quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lolnee, ik heb gewoon weekend en straks naar buiten met m'n veel te dure bier.
Ja, even buiten bier drinken als de pijlen de lucht in gaan en dan naar bedquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lolnee, ik heb gewoon weekend en straks naar buiten met m'n veel te dure bier.
Fijne jaarwisseling!quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:27 schreef sacha het volgende:
tot volgend jaar skatjens! [ afbeelding ]
Dat is niet leukquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon even scriptje maken die precies op juiste moment post zet.
Deugcabaret?quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:14 schreef UitStraling het volgende:
Die Pieter Derks, wat een brave treurneus
Hoezo, held Tino Martin is toch op tv..quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:22 schreef Nattekat het volgende:
Die tv programmering vanavond is echt lachwekkend slecht.
ik kijk narcos. altijd heerlijk dood en verderf om het nieuwe jaar in te luidenquote:Op dinsdag 31 december 2024 23:22 schreef Nattekat het volgende:
Gelukkig heeft mijn zoontje de afstandsbediening geclaimd... hij wilde per se opblijven tot 12 uur, dus hij heeft Mickey Mouse maar opgezet om wakker te blijvenquote:Op dinsdag 31 december 2024 23:22 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoezo, held Tino Martin is toch op tv..
Heb ik hier al een tijdje dicht. Wellicht daarom dat ik me al moe voel.quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:41 schreef kree het volgende:
owh wacht ff snel ventilatie roosters dicht doen nog. LOL wind staat hier recht op nl
ja al die ongezonde dampen ook.quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb ik hier al een tijdje dicht. Wellicht daarom dat ik me al moe voel.
Die fijnstof helpt anders ook niet echtquote:Op dinsdag 31 december 2024 23:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb ik hier al een tijdje dicht. Wellicht daarom dat ik me al moe voel.
Ik heb vanochtend het rondje al gemaakt. 10 minuten staan worstelen met rooster dat bij nader inzien al dicht zatquote:Op dinsdag 31 december 2024 23:41 schreef kree het volgende:
owh wacht ff snel ventilatie roosters dicht doen nog. LOL wind staat hier recht op nl
quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend het rondje al gemaakt. 10 minuten staan worstelen met rooster dat bij nader inzien al dicht zat![]()
@bitterbal is al terug van de party toch?quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo de partysnacks maar even uithalen
hier ook.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:01 schreef kwiwi het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal![]()
Mensen beginnen hier echt exact om 12u allemaal met vuurwerk afsteken, zo Zwitsers
Hier zijn ze natuurlijk al dagen aan de gang maar een halve minuut voor twaalf ging er wel een barrage af ja. En dat blijft nog wel een half uurtje duren.. En rond half twee dan is iedereen er door heen en dan zakt het weer weg.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:01 schreef kwiwi het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal![]()
Mensen beginnen hier echt exact om 12u allemaal met vuurwerk afsteken, zo Zwitsers
Lijkt me een prima goed voornemenquote:Op dinsdag 31 december 2024 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Die top2000 mensjes willen allemaal van alles. Maar goeie voornemens zijn dingen die je zelf gaat doen
Hier is het alweer vrij rustig. 15 minuten lol, dan is het wel weer mooi geweestquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier zijn ze natuurlijk al dagen aan de gang maar een halve minuut voor twaalf ging er wel een barrage af ja. En dat blijft nog wel een half uurtje duren.. En rond half twee dan is iedereen er door heen en dan zakt het weer weg.
Je kan je de klok er op gelijk zetten zeker ?quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier is het alweer vrij rustig. 15 minuten lol, dan is het wel weer mooi geweest
Oh hier nog niet hoorquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier is het alweer vrij rustig. 15 minuten lol, dan is het wel weer mooi geweest
Alles en voor jou een extra portie gezondheidquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:14 schreef essnhills het volgende:
Gelukkig nieuwjaar liefjes
Op naar een nieuw jaar, met veel liefde, geluk en gezondheid gewenst
Hier is het echt veel extremer dan vorig jaar.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze zijn hier naar elkaar aan het schieten.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alles en voor jou een extra portie gezondheid
Hier is het prosecco en oliebolquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Champagne met een oliebol vind ik echt een topcombi nomnom
Ja was dat gemeentevuurwerk in Stockholm ook toen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook. Los van de berg vuurwerk draaien ze ook nog eens kutmuziek.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier is het echt veel extremer dan vorig jaar.
Een groepje heeft zich vlakbij verzameld om even een paar duizend euro de lucht in te jagen, geloof ik
Hier is het Belgisch zwaar blond bierquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier is het Hongaarse bubbelwijn
Het siervuurwerk is wel mooi; alleen dat echte tokkievuurwerk heb ik nooit echt begrepen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:23 schreef UitStraling het volgende:
Vuurwerk is eigenlijk ook maar poepsaai, pieuwpew en dan een groen, wit of rood lichtje
Zolang je het niet in je oog krijgt is het niet zo spannendquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:23 schreef UitStraling het volgende:
Vuurwerk is eigenlijk ook maar poepsaai, pieuwpew en dan een groen, wit of rood lichtje
Ik vind dit nog steeds een kwekmiljoen keer zo mooi.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het siervuurwerk is wel mooi; alleen dat echte tokkievuurwerk heb ik nooit echt begrepen.
Ja, maar dat doet geen grote boem natuurlijk.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dit nog steeds een kwekmiljoen keer zo mooi.
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dit nog steeds een kwekmiljoen keer zo mooi.
Bekijk deze YouTube-video
Met 5 euro ga ik het niet redden. Het bier dat ik nu drink is duurderquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Weer geen miljonair,![]()
![]()
maar ook mijn inleg niet verloren
55 euro is er op mijn lot gevallen
Die ene gast die stug weigert te bukken had hem zo weer op z'n positie in de formatie teruggekopt.quote:
Ja, weer 118 miljoen die heel snel in rook op gaat. Zonde van het geld.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik mag niet kijken. Site ligt eruit.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:34 schreef Nattekat het volgende:
De 30 miljoen niet gewonnen. Dat was niet de afspraak
Dan ga ik voor Hiroshima.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, maar dat doet geen grote boem natuurlijk.
Dit is jouw teken om een andere sc te zoekenquote:
Ik mag ook niet kijken. Dus dan zal het wel niks zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mag niet kijken. Site ligt eruit.
Wie weet dit jaar, proosten we volgend jaar met water uit de sloot in een berenvel met een haas in de stoofpot.quote:
Ik plaats hier even een tvp'tjequote:Op woensdag 1 januari 2025 00:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit is jouw teken om een andere sc te zoeken
Het winnende lot is verkocht in Heemskerk en Bladelquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mag niet kijken. Site ligt eruit.
Nou, een top 2000 bejaarde past hier perfect bijquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:37 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik plaats hier even een tvp'tjeNu eerst slapen.
Ohja gelukkig Nieuwjaar
Die vlinder heeft het maar druk deze week.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Bubbelwijn glaasje vier en ik sta al op mijn kop![]()
Zo even Vlinder een schunnig aanbod doen.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:37 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik plaats hier even een tvp'tjeNu eerst slapen.
Ohja gelukkig Nieuwjaar
Bejaardequote:Op woensdag 1 januari 2025 00:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou, een top 2000 bejaarde past hier perfect bij
Inmiddels werkte het... 25 euro verliesquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik mag ook niet kijken. Dus dan zal het wel niks zijn.
Wel gezonder dan oliebollenquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie weet dit jaar, proosten we volgend jaar met water uit de sloot in een berenvel met een haas in de stoofpot.
Je moet bijbetalen?quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inmiddels werkte het... 25 euro verlies.
Denk dat er inmiddels wel een 35% sticker op Vlinder zit.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Bubbelwijn glaasje vier en ik sta al op mijn kop![]()
Zo even Vlinder een schunnig aanbod doen.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat er inmiddels wel een 35% sticker op Vlinder zit.
Hier hebben ze vuurwerkverpakkingen in de fik gestoken op straat.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Even kijken wat er buiten allemaal aan het branden is.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inmiddels werkte het... 25 euro verlies.
Trustequote:Op woensdag 1 januari 2025 00:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, het begint alweer minder te worden allen. Eindelijk naar bed
Hier ook natuurlijk. En wat kliko's die het ook niet overleefd hebben. De aanhanger van de overburen die hebben ze niet in de fik gestoken, valt dat nog meequote:Op woensdag 1 januari 2025 00:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier hebben ze vuurwerkverpakkingen in de fik gestoken op straat.
Dat moet je dan maar daar doen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:44 schreef Melleyn het volgende:
[..]
MES
STEEK
PIJN
Zouden we dan zeggen in het top2000 topic
Hee, ging jij niet slapen?quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:44 schreef Melleyn het volgende:
[..]
MES
STEEK
PIJN
Zouden we dan zeggen in het top2000 topic
Las daarstraks ook dat er weer auto's in de fik gestoken zijn in den haag. Waarom in godsnaamquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ook natuurlijk. En wat kliko's die het ook niet overleefd hebben. De aanhanger van de overburen die hebben ze niet in de fik gestoken, valt dat nog mee
Traditie.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Las daarstraks ook dat er weer auto's in de fik gestoken zijn in den haag. Waarom in godsnaam
quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:49 schreef Nattekat het volgende:
Die overleden jongen wilde een weigerende cobra opnieuw aansteken.
Tja.
Tja.
Gekke mensen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Las daarstraks ook dat er weer auto's in de fik gestoken zijn in den haag. Waarom in godsnaam
Niet zo slimquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:49 schreef Nattekat het volgende:
Tja.
Tja.
14 jaarquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:49 schreef Nattekat het volgende:
Tja.
Tja.
Hertog Jan vatgerijpt. Deze was op armagnac vaten gerijpt.quote:
Die zal het nu nooit meer doen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heeft z'n lesje wel geleerd.
Het is zelfs hier nieuws zie ik.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:49 schreef Nattekat het volgende:
Tja.
Tja.
Nice.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hertog Jan vatgerijpt. Deze was op armagnac vaten gerijpt.
Wordt natuurlijk voor politiek gewin door de anti-vuurwerk crew gebruikt.quote:
Misschien is het wel helemaal niet gebeurd.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wordt natuurlijk voor politiek gewin door de anti-vuurwerk crew gebruikt.
Schijnt in Amersfoort ook heel veel vuurwerk afgestoken te zijn, zo'n verbod helpt niet.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wordt natuurlijk voor politiek gewin door de anti-vuurwerk crew gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |