Gelukkig heeft mijn zoontje de afstandsbediening geclaimd... hij wilde per se opblijven tot 12 uur, dus hij heeft Mickey Mouse maar opgezet om wakker te blijvenquote:Op dinsdag 31 december 2024 23:22 schreef Nattekat het volgende:
Die tv programmering vanavond is echt lachwekkend slecht.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoezo, held Tino Martin is toch op tv..
Heb ik hier al een tijdje dicht. Wellicht daarom dat ik me al moe voel.quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:41 schreef kree het volgende:
owh wacht ff snel ventilatie roosters dicht doen nog. LOL wind staat hier recht op nl
ja al die ongezonde dampen ook.quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb ik hier al een tijdje dicht. Wellicht daarom dat ik me al moe voel.
Die fijnstof helpt anders ook niet echtquote:Op dinsdag 31 december 2024 23:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb ik hier al een tijdje dicht. Wellicht daarom dat ik me al moe voel.
Ik heb vanochtend het rondje al gemaakt. 10 minuten staan worstelen met rooster dat bij nader inzien al dicht zatquote:Op dinsdag 31 december 2024 23:41 schreef kree het volgende:
owh wacht ff snel ventilatie roosters dicht doen nog. LOL wind staat hier recht op nl
quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend het rondje al gemaakt. 10 minuten staan worstelen met rooster dat bij nader inzien al dicht zat![]()
@bitterbal is al terug van de party toch?quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo de partysnacks maar even uithalen
hier ook.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:01 schreef kwiwi het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal![]()
Mensen beginnen hier echt exact om 12u allemaal met vuurwerk afsteken, zo Zwitsers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |