Trustequote:Op dinsdag 31 december 2024 20:23 schreef bitterbal het volgende:
Alvast gelukkig nieuw jaar jongens.![]()
Emmentaler en Gruyère altijd top. Mont d'Or ken ik niet.quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Emmentaler, Gruyère en Mont d'Or
Met Westmalle Dubbel er in.
Heb je morgen nog watquote:Op dinsdag 31 december 2024 20:45 schreef DeZwabber het volgende:
Wel een beetje m'n eigen glazen ingegooid, want nu heb ik niet zoveel trek meer in de oliebollen en beignets.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Emmentaler en Gruyère altijd top. Mont d'Or ken ik niet.
Gewoon morgen je oliebollen opwarmen.
Gelukkig nieuwjaar Balliequote:Op dinsdag 31 december 2024 20:23 schreef bitterbal het volgende:
Alvast gelukkig nieuw jaar jongens.![]()
Ruim ingekocht om chickies mee te hosselen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Durf dit oorlogsgebied niet door hooren wat moet jij met een heleboel?
![]()
kan het populair en wetenschappelijk zijn?quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n boek niet meer uit gekregen. Maar het is iets populair wetenschappelijks dus dat duurt altijd even. Vooral als er geen plaatjes bij staan
Ik doe een poging.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
kan het populair en wetenschappelijk zijn?
Volgend jaar weer een kans.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ruim ingekocht om chickies mee te hosselen.Deze poging met jou beschouw ik maar als mislukt.
quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgend jaar weer een kans.
Rotterdam eerste dode, iemand had dat hier juist voorspeld gisteren.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:19 schreef Ama het volgende:
Jongen van 14 omgekomen in Rotterdam door vuurwerk lees ik nu.
Jaquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:19 schreef Ama het volgende:
Jongen van 14 omgekomen in Rotterdam door vuurwerk lees ik nu.
Ja dat was jij toch?quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Rotterdam eerste dode, iemand had dat hier juist voorspeld gisteren.
Aleppo lijkt me momenteel vrij stilquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:25 schreef Haags het volgende:
Verder lijkt het hier alsof ik in Aleppo zit
Omringende wijken hebben een zogenaamd vuurwerkverbod. Hahahahaha @:nattekat
Alle cobra's zijn doorverkocht aan Nederland.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Aleppo lijkt me momenteel vrij stil
Ik heb ooit 1x in centrum Den Haag gezeten met oud en nieuw. Nooit meerquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:25 schreef Haags het volgende:
Gewoon lekker in bed gaan liggen en eventueel wekker zettenquote:
En wakker voor de wekker?quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon lekker in bed gaan liggen en eventueel wekker zetten![]()
Dir bericht werd gepost vanuit bed.
Morgenochtend om 9 uur sta ik aan haar deur met een oliebollenontbijt.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgend jaar weer een kans.
Zo ff ouders bellen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon lekker in bed gaan liggen en eventueel wekker zetten![]()
Dir bericht werd gepost vanuit bed.
Die ligt Vlinder plat te krikken denk ik.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:32 schreef DeZwabber het volgende:
Zou Karzai een alcoholvrij oudjaar hebben, of een vrij alcoholisch oudjaar?
Wat heb ik gemistquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die ligt Vlinder plat te krikken denk ik.
Hij gaat wel met een reputatie het nieuwe jaar in hequote:Op dinsdag 31 december 2024 21:32 schreef DeZwabber het volgende:
Zou Karzai een alcoholvrij oudjaar hebben, of een vrij alcoholisch oudjaar?
Symbolismequote:Op dinsdag 31 december 2024 21:25 schreef Haags het volgende:
Twee users die vanavond hetzelfde hersenspinsel liggen plat te krikken..quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die ligt Vlinder plat te krikken denk ik.
Ik zie dit letterlijk voor mequote:Op dinsdag 31 december 2024 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Twee users die vanavond hetzelfde hersenspinsel liggen plat te krikken..
quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Scheelt wel dat een hersenspinsel bij beide tegelijk kan zijnquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat kan een ander keertje ook nog welquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:06 schreef gianni61 het volgende:
Mijn darmen hebben besloten dat dit geen goede avond is voor snacks en drank
Slechte planning.quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:06 schreef gianni61 het volgende:
Tijd voor een minibar in de toiletruimtequote:Op dinsdag 31 december 2024 22:06 schreef gianni61 het volgende:
Gewoon een tapkraan.quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tijd voor een minibar in de toiletruimte.
Fijne jaarwisselingquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:27 schreef sacha het volgende:
tot volgend jaar skatjens! [ afbeelding ]
En een bittergarnituurtje er naastquote:
In plaats van een fonteintje?quote:
Lolnee, ik heb gewoon weekend en straks naar buiten met m'n veel te dure bier.quote:
Haagsbot2.0quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon even scriptje maken die precies op juiste moment post zet.
Oeh. Welk?quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lolnee, ik heb gewoon weekend en straks naar buiten met m'n veel te dure bier.
Ja, even buiten bier drinken als de pijlen de lucht in gaan en dan naar bedquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lolnee, ik heb gewoon weekend en straks naar buiten met m'n veel te dure bier.
Fijne jaarwisseling!quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:27 schreef sacha het volgende:
tot volgend jaar skatjens! [ afbeelding ]
Dat is niet leukquote:Op dinsdag 31 december 2024 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon even scriptje maken die precies op juiste moment post zet.
Deugcabaret?quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:14 schreef UitStraling het volgende:
Die Pieter Derks, wat een brave treurneus
Hoezo, held Tino Martin is toch op tv..quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:22 schreef Nattekat het volgende:
Die tv programmering vanavond is echt lachwekkend slecht.
ik kijk narcos. altijd heerlijk dood en verderf om het nieuwe jaar in te luidenquote:Op dinsdag 31 december 2024 23:22 schreef Nattekat het volgende:
Gelukkig heeft mijn zoontje de afstandsbediening geclaimd... hij wilde per se opblijven tot 12 uur, dus hij heeft Mickey Mouse maar opgezet om wakker te blijvenquote:Op dinsdag 31 december 2024 23:22 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoezo, held Tino Martin is toch op tv..
Heb ik hier al een tijdje dicht. Wellicht daarom dat ik me al moe voel.quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:41 schreef kree het volgende:
owh wacht ff snel ventilatie roosters dicht doen nog. LOL wind staat hier recht op nl
ja al die ongezonde dampen ook.quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb ik hier al een tijdje dicht. Wellicht daarom dat ik me al moe voel.
Die fijnstof helpt anders ook niet echtquote:Op dinsdag 31 december 2024 23:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb ik hier al een tijdje dicht. Wellicht daarom dat ik me al moe voel.
Ik heb vanochtend het rondje al gemaakt. 10 minuten staan worstelen met rooster dat bij nader inzien al dicht zatquote:Op dinsdag 31 december 2024 23:41 schreef kree het volgende:
owh wacht ff snel ventilatie roosters dicht doen nog. LOL wind staat hier recht op nl
quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend het rondje al gemaakt. 10 minuten staan worstelen met rooster dat bij nader inzien al dicht zat![]()
@bitterbal is al terug van de party toch?quote:Op dinsdag 31 december 2024 23:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo de partysnacks maar even uithalen
hier ook.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:01 schreef kwiwi het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal![]()
Mensen beginnen hier echt exact om 12u allemaal met vuurwerk afsteken, zo Zwitsers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |