SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Of eentje klussen van Legoquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:10 schreef kwiwi het volgende:
Grr, wilde een nieuwe camera ophangen buiten en heb een klein onderdeel van de houder in een stapel bladeren die eronder lag laten vallen. Nergens meer te vinden natuurlijkKan ik weer 1.5 week wachten op een nieuwe houder
Kan je niet kleurencartridges erin stoppen?quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb niet zo'n fancy printerHeb niet eens een kleurenprinter
Bier drinken en tv kijkenquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:41 schreef kwiwi het volgende:
Wat doen jullie vanavond? Of was dit al besproken
Ik zit hier met mijn vrienden op FOK!quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:41 schreef kwiwi het volgende:
Eerst een dutjequote:Op dinsdag 31 december 2024 17:41 schreef kwiwi het volgende:
Film kijken en in slaap vallenquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bier drinken en tv kijken
En jij?
O ja en ditquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit hier met mijn vrienden op FOK!
Wat maak je?quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben aan het koken nu. Over uurtje of 2 moet dat wel klaar zijn. Daarna beetje op de bank chillen.
Welke film?quote:
Dat is een cabaretier, toch?quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Pieter Derks is om half elf pas![]()
Moet voor volgend jaar weer dringend wat in het buitenland regelen denk ik.
We zijn er nog niet uitquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Welke film?
Ik wil het wel redden tot 12 uur om nog even vuurwerk te kijken, maar dan zal het ook vrij snel voorbij zijn
Dat werkt bij mij niet, als ik slaap wil ik ook niet meer wakker worden.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We zijn er nog niet uitIk heb m'n wekker om 23:55 gezet, dan even buiten vuurwerk kijken.
Ja, wel laat.quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Pieter Derks is om half elf pas![]()
Moet voor volgend jaar weer dringend wat in het buitenland regelen denk ik.
Ik heb maar pizza in de oven gegooid vandaagquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat maak je?
Hier zou Gergi koken, maar hij had er ineens geen zin meer in, dus nu wordt het.. geen idee, broodje gezond ofzo als we nog kaas in huis hebben![]()
Ik was zo dom om die gisteren al op te eten. Dus ik moet nog gaan kokenquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb maar pizza in de oven gegooid vandaag.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gelukkig nieuwjaar @:Bitterbal![]()
![]()
In ieder geval makkelijker dan in de airfryer.quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:27 schreef gianni61 het volgende:
Eens kijken of calamares uit de airfryer eetbaar is
quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:00 schreef kwiwi het volgende:
Gelukkig nieuwjaar @:bitterbal![]()
![]()
![]()
Dat al je Thaise dromen mogen uitkomen in 2025
Watquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:35 schreef Karzai het volgende:
[..]dat kind leeft als een erwt op een matras, maja tis onze lieve ballie
sadquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb geen oliebollen of appelbeignets. Ze waren op
Misschien straks een lieve liever buurman/vrouw die nog wat over heeft.quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:51 schreef Crack_ het volgende:
Wel overdreven veel andere snacks, dus misschien maar beterquote:
Ja vast wel maar even normaal doen hoor CEquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien straks een lieve liever buurman/vrouw die nog wat over heeft.
keb dit gehaaldquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel overdreven veel andere snacks, dus misschien maar beterwat ga jij snacken?
[..]
Ja vast wel maar een normaal doen hoor CE
Afhakerquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:54 schreef Karzai het volgende:
ik sluit af tot later mensen, maak er een mooi feestje van![]()
![]()
Ik heb er nog een heleboel. Kom maar halen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik ook niet. Ik vond het te druk bij de bakkers en de supermarkt had niks meer.quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:51 schreef Crack_ het volgende:
Honden hebben er wel meer moeite mee denk ikquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:06 schreef Nattekat het volgende:
Update: kittens proberen gewoon erdoorheen te slapen. Strijders.
De hond die hier ooit woonde ging gewoon onder de bank slapenquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Honden hebben er wel meer moeite mee denk ik
Katten hier liggen ook gewoon te slapen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:06 schreef Nattekat het volgende:
Update: kittens proberen gewoon erdoorheen te slapen. Strijders.
Durf dit oorlogsgebied niet door hoorquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb er nog een heleboel. Kom maar halen.
Idemquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik vond het te druk bij de bakkers en de supermarkt had niks meer.
Maar genoeg ander lekkers
HAPPY NEW JAAR BALLIEBALquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:31 schreef bitterbal het volgende:
dank jullie allen. Ben thuis![]()
Het was oke om een keer mee te maken met het feest zelf is niet mijn ding. te druk
Alles op. Ik kan zien dat er in 2025 een groot wereldwijd hapjestekort isquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HAPPY NEW JAAR BALLIEBAL
Hoe is het in 2025?! Hou je wat hapjes voor ons over?!Wij moeten nog!!
Wat een rampjaar!!!quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alles op. Ik kan zien dat er in 2025 een groot wereldwijd hapjestekort is
Ik heb de oorzaak van het naderende tekort gevonden.quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat een rampjaar!!!nu al geen zin in *koestert laatste uren en hapjes van 2024
de KSC?quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb de oorzaak van het naderende tekort gevonden.
Steak and ale piequote:Op dinsdag 31 december 2024 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat maak je?
Hier zou Gergi koken, maar hij had er ineens geen zin meer in, dus nu wordt het.. geen idee, broodje gezond ofzo als we nog kaas in huis hebben![]()
Iedereen die nu even alles naar binnen schuift voor het nieuwe jaar.quote:
We zijn zelf schuldig aan het probleem? Nee, neverquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedereen die nu even alles naar binnen schuift voor het nieuwe jaar.
Bladerdeeg is niet mijn specialiteit, maar met wat fantasie is het wel wat. Vandaag gewoon met aardappelpuree.quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Fancykun je dat ook zo mooi netjes maken?
nee dat duurt mij te lang :pquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En nu?Blijf je op tot Nederlandse jaarwisseling?
Is ook best een gepriegel. En aardappelsquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bladerdeeg is niet mijn specialiteit, maar met wat fantasie is het wel wat. Vandaag gewoon met aardappelpuree.
Begrijpelijk, en is niet dat het nu zoooo speciaal isquote:
Nou dan even slapen en dan wekker om 5:55quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mooi tijdstip om de dag mee te beginnen
dat vind ik echt heel vroegquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben morgen waarschijnlijk niet voor 10:00 aanspreekbaar.
Oei oei oeiquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:51 schreef Crack_ het volgende:
Oh ik wel hoor. Even kijken wat het weer doet. Denk even een wandeltje voordat het pijltjesgooien weer begintquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik wel. Ben al blij als ik 8.00 uur red zonder gewekt te worden door de kinderenquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:57 schreef Nattekat het volgende:
Net als elke andere doordeweekse dag.quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:57 schreef Nattekat het volgende:
Hard blazen!quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja Ballie is 2025 een beetje leuk?? Anders duwen wij die kutplaneet gauw weer de andere kant op hoor!
quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n boek niet meer uit gekregen. Maar het is iets populair wetenschappelijks dus dat duurt altijd even. Vooral als er geen plaatjes bij staan
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |