Bladerdeeg is niet mijn specialiteit, maar met wat fantasie is het wel wat. Vandaag gewoon met aardappelpuree.quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Fancykun je dat ook zo mooi netjes maken?
nee dat duurt mij te lang :pquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En nu?Blijf je op tot Nederlandse jaarwisseling?
Is ook best een gepriegel. En aardappelsquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bladerdeeg is niet mijn specialiteit, maar met wat fantasie is het wel wat. Vandaag gewoon met aardappelpuree.
Begrijpelijk, en is niet dat het nu zoooo speciaal isquote:
Nou dan even slapen en dan wekker om 5:55quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mooi tijdstip om de dag mee te beginnen
dat vind ik echt heel vroegquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben morgen waarschijnlijk niet voor 10:00 aanspreekbaar.
Oei oei oeiquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb geen oliebollen of appelbeignets. Ze waren op
Oh ik wel hoor. Even kijken wat het weer doet. Denk even een wandeltje voordat het pijltjesgooien weer begintquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben morgen waarschijnlijk niet voor 10:00 aanspreekbaar.
Ik wel. Ben al blij als ik 8.00 uur red zonder gewekt te worden door de kinderenquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben morgen waarschijnlijk niet voor 10:00 aanspreekbaar.
Net als elke andere doordeweekse dag.quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben morgen waarschijnlijk niet voor 10:00 aanspreekbaar.
Hard blazen!quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja Ballie is 2025 een beetje leuk?? Anders duwen wij die kutplaneet gauw weer de andere kant op hoor!
quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n boek niet meer uit gekregen. Maar het is iets populair wetenschappelijks dus dat duurt altijd even. Vooral als er geen plaatjes bij staan
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |