Hier zijn ze natuurlijk al dagen aan de gang maar een halve minuut voor twaalf ging er wel een barrage af ja. En dat blijft nog wel een half uurtje duren.. En rond half twee dan is iedereen er door heen en dan zakt het weer weg.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:01 schreef kwiwi het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal![]()
Mensen beginnen hier echt exact om 12u allemaal met vuurwerk afsteken, zo Zwitsers
Lijkt me een prima goed voornemenquote:Op dinsdag 31 december 2024 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Die top2000 mensjes willen allemaal van alles. Maar goeie voornemens zijn dingen die je zelf gaat doen
Hier is het alweer vrij rustig. 15 minuten lol, dan is het wel weer mooi geweestquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier zijn ze natuurlijk al dagen aan de gang maar een halve minuut voor twaalf ging er wel een barrage af ja. En dat blijft nog wel een half uurtje duren.. En rond half twee dan is iedereen er door heen en dan zakt het weer weg.
Je kan je de klok er op gelijk zetten zeker ?quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier is het alweer vrij rustig. 15 minuten lol, dan is het wel weer mooi geweest
Oh hier nog niet hoorquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier is het alweer vrij rustig. 15 minuten lol, dan is het wel weer mooi geweest
Alles en voor jou een extra portie gezondheidquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:14 schreef essnhills het volgende:
Gelukkig nieuwjaar liefjes
Op naar een nieuw jaar, met veel liefde, geluk en gezondheid gewenst
Hier is het echt veel extremer dan vorig jaar.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze zijn hier naar elkaar aan het schieten.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alles en voor jou een extra portie gezondheid
Hier is het prosecco en oliebolquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Champagne met een oliebol vind ik echt een topcombi nomnom
Ja was dat gemeentevuurwerk in Stockholm ook toen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook. Los van de berg vuurwerk draaien ze ook nog eens kutmuziek.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier is het echt veel extremer dan vorig jaar.
Een groepje heeft zich vlakbij verzameld om even een paar duizend euro de lucht in te jagen, geloof ik
Hier is het Belgisch zwaar blond bierquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier is het Hongaarse bubbelwijn
Het siervuurwerk is wel mooi; alleen dat echte tokkievuurwerk heb ik nooit echt begrepen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:23 schreef UitStraling het volgende:
Vuurwerk is eigenlijk ook maar poepsaai, pieuwpew en dan een groen, wit of rood lichtje
Zolang je het niet in je oog krijgt is het niet zo spannendquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:23 schreef UitStraling het volgende:
Vuurwerk is eigenlijk ook maar poepsaai, pieuwpew en dan een groen, wit of rood lichtje
Ik vind dit nog steeds een kwekmiljoen keer zo mooi.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het siervuurwerk is wel mooi; alleen dat echte tokkievuurwerk heb ik nooit echt begrepen.
Ja, maar dat doet geen grote boem natuurlijk.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dit nog steeds een kwekmiljoen keer zo mooi.
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dit nog steeds een kwekmiljoen keer zo mooi.
Bekijk deze YouTube-video
Met 5 euro ga ik het niet redden. Het bier dat ik nu drink is duurderquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Weer geen miljonair,![]()
![]()
maar ook mijn inleg niet verloren
55 euro is er op mijn lot gevallen
Die ene gast die stug weigert te bukken had hem zo weer op z'n positie in de formatie teruggekopt.quote:
Ja, weer 118 miljoen die heel snel in rook op gaat. Zonde van het geld.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:23 schreef UitStraling het volgende:
Je begint het jaar gezelligquote:
Ik mag niet kijken. Site ligt eruit.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:34 schreef Nattekat het volgende:
De 30 miljoen niet gewonnen. Dat was niet de afspraak
Dan ga ik voor Hiroshima.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, maar dat doet geen grote boem natuurlijk.
Ik mag ook niet kijken. Dus dan zal het wel niks zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mag niet kijken. Site ligt eruit.
Wie weet dit jaar, proosten we volgend jaar met water uit de sloot in een berenvel met een haas in de stoofpot.quote:
Ik plaats hier even een tvp'tjequote:Op woensdag 1 januari 2025 00:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit is jouw teken om een andere sc te zoeken
Het winnende lot is verkocht in Heemskerk en Bladelquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mag niet kijken. Site ligt eruit.
Nou, een top 2000 bejaarde past hier perfect bijquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:37 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik plaats hier even een tvp'tjeNu eerst slapen.
Ohja gelukkig Nieuwjaar
Die vlinder heeft het maar druk deze week.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Bubbelwijn glaasje vier en ik sta al op mijn kop![]()
Zo even Vlinder een schunnig aanbod doen.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:37 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik plaats hier even een tvp'tjeNu eerst slapen.
Ohja gelukkig Nieuwjaar
Bejaardequote:Op woensdag 1 januari 2025 00:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou, een top 2000 bejaarde past hier perfect bij
Inmiddels werkte het... 25 euro verliesquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik mag ook niet kijken. Dus dan zal het wel niks zijn.
Wel gezonder dan oliebollenquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie weet dit jaar, proosten we volgend jaar met water uit de sloot in een berenvel met een haas in de stoofpot.
Je moet bijbetalen?quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inmiddels werkte het... 25 euro verlies.
Denk dat er inmiddels wel een 35% sticker op Vlinder zit.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Bubbelwijn glaasje vier en ik sta al op mijn kop![]()
Zo even Vlinder een schunnig aanbod doen.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat er inmiddels wel een 35% sticker op Vlinder zit.
Hier hebben ze vuurwerkverpakkingen in de fik gestoken op straat.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Even kijken wat er buiten allemaal aan het branden is.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inmiddels werkte het... 25 euro verlies.
Trustequote:Op woensdag 1 januari 2025 00:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, het begint alweer minder te worden allen. Eindelijk naar bed
Hier ook natuurlijk. En wat kliko's die het ook niet overleefd hebben. De aanhanger van de overburen die hebben ze niet in de fik gestoken, valt dat nog meequote:Op woensdag 1 januari 2025 00:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier hebben ze vuurwerkverpakkingen in de fik gestoken op straat.
Dat moet je dan maar daar doen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:44 schreef Melleyn het volgende:
[..]
MES
STEEK
PIJN
Zouden we dan zeggen in het top2000 topic
Hee, ging jij niet slapen?quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:44 schreef Melleyn het volgende:
[..]
MES
STEEK
PIJN
Zouden we dan zeggen in het top2000 topic
Las daarstraks ook dat er weer auto's in de fik gestoken zijn in den haag. Waarom in godsnaamquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ook natuurlijk. En wat kliko's die het ook niet overleefd hebben. De aanhanger van de overburen die hebben ze niet in de fik gestoken, valt dat nog mee
Traditie.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Las daarstraks ook dat er weer auto's in de fik gestoken zijn in den haag. Waarom in godsnaam
quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:49 schreef Nattekat het volgende:
Die overleden jongen wilde een weigerende cobra opnieuw aansteken.
Tja.
Tja.
Gekke mensen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Las daarstraks ook dat er weer auto's in de fik gestoken zijn in den haag. Waarom in godsnaam
Niet zo slimquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:49 schreef Nattekat het volgende:
Tja.
Tja.
14 jaarquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:49 schreef Nattekat het volgende:
Tja.
Tja.
Hertog Jan vatgerijpt. Deze was op armagnac vaten gerijpt.quote:
Die zal het nu nooit meer doen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heeft z'n lesje wel geleerd.
Het is zelfs hier nieuws zie ik.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:49 schreef Nattekat het volgende:
Tja.
Tja.
Nice.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hertog Jan vatgerijpt. Deze was op armagnac vaten gerijpt.
Wordt natuurlijk voor politiek gewin door de anti-vuurwerk crew gebruikt.quote:
Misschien is het wel helemaal niet gebeurd.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wordt natuurlijk voor politiek gewin door de anti-vuurwerk crew gebruikt.
Schijnt in Amersfoort ook heel veel vuurwerk afgestoken te zijn, zo'n verbod helpt niet.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wordt natuurlijk voor politiek gewin door de anti-vuurwerk crew gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |