abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 januari 2025 @ 00:02:56 #201
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_216129197
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:01 schreef kwiwi het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal O+

Mensen beginnen hier echt exact om 12u allemaal met vuurwerk afsteken, zo Zwitsers _O-
Hier zijn ze natuurlijk al dagen aan de gang maar een halve minuut voor twaalf ging er wel een barrage af ja. En dat blijft nog wel een half uurtje duren.. En rond half twee dan is iedereen er door heen en dan zakt het weer weg.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Designer woensdag 1 januari 2025 @ 00:03:30 #202
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_216129203
Nou, vooruit. Gelukkig nieuwjaar.
🐙
pi_216129208
Beste wensen allemaal! *O* w/ O+
pi_216129227
Wat BUda zegt
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_216129228
Gelukkig nieuwjaar *O*
  woensdag 1 januari 2025 @ 00:06:59 #206
501914 Flory-
met streepje!
pi_216129236
Gelukkig en gezond nieuwjaar skatties *O* :*
It's weird being the same age as old people
pi_216129268
Beste wensen voor iedereen *O*

Moge al jullie levensdromen uitkomen met nog ruimte voor het uitkomen van twee extra wensjes met voldoende centjes en ruimte in het hart om kwekgelukkig te zijn *O*

Dus *O*
graag verwijderen
  woensdag 1 januari 2025 @ 00:10:55 #208
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_216129270
Kloterdeboter kan dit niet gewoon om vijf uur 'smiddags of zo :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_216129282
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2024 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Die top2000 mensjes willen allemaal van alles. Maar goeie voornemens zijn dingen die je zelf gaat doen -O-
Lijkt me een prima goed voornemen *G* *G* *G* O+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_216129285
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Dat we nog maar snel weer eens samen ergens een ayce leeg kunnen vreten.
pi_216129292
Gelukkig nieuwjaar liefjes O+

Op naar een nieuw jaar, met veel liefde, geluk en gezondheid gewenst O+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_216129301
Ik hoop echt dat ik snel duidelijkheid krijg over de verhuizing. Maar goed dat zal wel weer niet...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 1 januari 2025 @ 00:16:47 #213
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216129302
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Hier zijn ze natuurlijk al dagen aan de gang maar een halve minuut voor twaalf ging er wel een barrage af ja. En dat blijft nog wel een half uurtje duren.. En rond half twee dan is iedereen er door heen en dan zakt het weer weg.
Hier is het alweer vrij rustig. 15 minuten lol, dan is het wel weer mooi geweest _O-
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_216129310
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:16 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Hier is het alweer vrij rustig. 15 minuten lol, dan is het wel weer mooi geweest _O-
Je kan je de klok er op gelijk zetten zeker ?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_216129317
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:16 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Hier is het alweer vrij rustig. 15 minuten lol, dan is het wel weer mooi geweest _O-
Oh hier nog niet hoor

Zo te horen wordt hrt nog even wakker blijven
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_216129321
quote:
17s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:14 schreef essnhills het volgende:
Gelukkig nieuwjaar liefjes O+

Op naar een nieuw jaar, met veel liefde, geluk en gezondheid gewenst O+
Alles en voor jou een extra portie gezondheid :Y
pi_216129324
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:16 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Hier is het alweer vrij rustig. 15 minuten lol, dan is het wel weer mooi geweest _O-
Hier is het echt veel extremer dan vorig jaar.
Een groepje heeft zich vlakbij verzameld om even een paar duizend euro de lucht in te jagen, geloof ik
  woensdag 1 januari 2025 @ 00:20:48 #218
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216129336
quote:
15s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze zijn hier naar elkaar aan het schieten.
:{
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_216129339
Champagne met een oliebol vind ik echt een topcombi nomnom :9
pi_216129343
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:18 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Alles en voor jou een extra portie gezondheid :Y
O+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_216129344
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Champagne met een oliebol vind ik echt een topcombi nomnom :9
Hier is het prosecco en oliebol :9
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  woensdag 1 januari 2025 @ 00:23:08 #222
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_216129348
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:16 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Hier is het alweer vrij rustig. 15 minuten lol, dan is het wel weer mooi geweest _O-
Ja was dat gemeentevuurwerk in Stockholm ook toen.

Hier in Klein Istanbul duurt het allemaal even wat langer. En er zitten ook bommen bij dat je denkt van "Een grap is leuk, maar er zijn grenzen!" -O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_216129351
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:22 schreef essnhills het volgende:

[..]
Hier is het prosecco en oliebol :9
Hier is het Hongaarse bubbelwijn :D
pi_216129353
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:18 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Hier is het echt veel extremer dan vorig jaar.
Een groepje heeft zich vlakbij verzameld om even een paar duizend euro de lucht in te jagen, geloof ik
Hier ook. Los van de berg vuurwerk draaien ze ook nog eens kutmuziek.
pi_216129355
Vuurwerk is eigenlijk ook maar poepsaai, pieuwpew en dan een groen, wit of rood lichtje :')
graag verwijderen
  woensdag 1 januari 2025 @ 00:24:24 #226
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_216129357
Nog een paar doden, en over 10 jaar is het allemaal achter de rug die onzin.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_216129361
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:23 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Hier is het Hongaarse bubbelwijn :D
Hier is het Belgisch zwaar blond bier :+
  Designer woensdag 1 januari 2025 @ 00:24:34 #228
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_216129362
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:22 schreef essnhills het volgende:

[..]
Hier is het prosecco en oliebol :9
+1
🐙
  woensdag 1 januari 2025 @ 00:25:28 #229
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_216129369
Oh ja, al die tijd gewoon vergeten aan het bier te gaan. En nou hoeft het niet meer.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_216129373
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:23 schreef UitStraling het volgende:
Vuurwerk is eigenlijk ook maar poepsaai, pieuwpew en dan een groen, wit of rood lichtje :')
Het siervuurwerk is wel mooi; alleen dat echte tokkievuurwerk heb ik nooit echt begrepen.
pi_216129374
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:23 schreef UitStraling het volgende:
Vuurwerk is eigenlijk ook maar poepsaai, pieuwpew en dan een groen, wit of rood lichtje :')
Zolang je het niet in je oog krijgt is het niet zo spannend :{
  woensdag 1 januari 2025 @ 00:27:07 #232
47102 Elvi
miemkwien
pi_216129385
Gelukkig Nieuwjaar *O* *O*
  Designer woensdag 1 januari 2025 @ 00:27:09 #233
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_216129386
*maakt alvast nieuw bestandje aan om de films in 2025 in bij te houden*

Eindstand 2024 was 183 films. |:)
🐙
pi_216129393
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:25 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Het siervuurwerk is wel mooi; alleen dat echte tokkievuurwerk heb ik nooit echt begrepen.
Ik vind dit nog steeds een kwekmiljoen keer zo mooi.

Bekijk deze YouTube-video
graag verwijderen
pi_216129396
Weer geen miljonair, -O- -O-

maar ook mijn inleg niet verloren

55 euro is er op mijn lot gevallen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_216129406
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:28 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ik vind dit nog steeds een kwekmiljoen keer zo mooi.

Bekijk deze YouTube-video
Ja, maar dat doet geen grote boem natuurlijk.
  Designer woensdag 1 januari 2025 @ 00:30:47 #237
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_216129417
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:28 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ik vind dit nog steeds een kwekmiljoen keer zo mooi.

Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
🐙
pi_216129422
quote:
Dronekoppen.
graag verwijderen
pi_216129433
quote:
88s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Weer geen miljonair, -O- -O-

maar ook mijn inleg niet verloren

55 euro is er op mijn lot gevallen
Met 5 euro ga ik het niet redden. Het bier dat ik nu drink is duurder
  Designer woensdag 1 januari 2025 @ 00:32:46 #240
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_216129436
quote:
10s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:31 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Dronekoppen.
Die ene gast die stug weigert te bukken had hem zo weer op z'n positie in de formatie teruggekopt.
🐙
  Moderator woensdag 1 januari 2025 @ 00:33:44 #241
42184 crew  DaMart
pi_216129443
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:23 schreef UitStraling het volgende:
Vuurwerk is eigenlijk ook maar poepsaai, pieuwpew en dan een groen, wit of rood lichtje :')
Ja, weer 118 miljoen die heel snel in rook op gaat. Zonde van het geld.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 januari 2025 @ 00:34:02 #242
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216129448
Jullie zijn saai
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 januari 2025 @ 00:34:35 #243
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216129455
De 30 miljoen niet gewonnen. Dat was niet de afspraak :{w
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 1 januari 2025 @ 00:34:43 #244
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216129458
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:34 schreef Nattekat het volgende:
Jullie zijn saai
Je begint het jaar gezellig _O-
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  Moderator woensdag 1 januari 2025 @ 00:35:16 #245
42184 crew  DaMart
pi_216129465
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:34 schreef Nattekat het volgende:
De 30 miljoen niet gewonnen. Dat was niet de afspraak :{w
Ik mag niet kijken. Site ligt eruit.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_216129466
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:29 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Ja, maar dat doet geen grote boem natuurlijk.
Dan ga ik voor Hiroshima.
pi_216129467
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:34 schreef Nattekat het volgende:
Jullie zijn saai
Dit is jouw teken om een andere sc te zoeken
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 januari 2025 @ 00:35:24 #248
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216129468
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:34 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Je begint het jaar gezellig _O-
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:00 schreef Nattekat het volgende:
De beste wensen *O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_216129474
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:34 schreef Nattekat het volgende:
Jullie zijn saai
Heb je gezopen? :{
  Designer woensdag 1 januari 2025 @ 00:36:01 #250
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_216129477
🐙
pi_216129484
Bubbelwijn glaasje vier en ik sta al op mijn kop :')

Zo even Vlinder een schunnig aanbod doen.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 januari 2025 @ 00:36:57 #252
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216129486
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:35 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Heb je gezopen? :{
Alleen champagne
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 1 januari 2025 @ 00:37:27 #253
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_216129490
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:35 schreef DaMart het volgende:

[..]
Ik mag niet kijken. Site ligt eruit.
Ik mag ook niet kijken. Dus dan zal het wel niks zijn. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_216129491
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:35 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Dan ga ik voor Hiroshima.
Wie weet dit jaar, proosten we volgend jaar met water uit de sloot in een berenvel met een haas in de stoofpot.
graag verwijderen
  Redactie Frontpage woensdag 1 januari 2025 @ 00:37:31 #255
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_216129492
Gelukkig nieuwjaar O+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_216129494
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:35 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Dit is jouw teken om een andere sc te zoeken
Ik plaats hier even een tvp'tje :D Nu eerst slapen.

Ohja gelukkig Nieuwjaar :W
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 januari 2025 @ 00:37:49 #257
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216129497
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:35 schreef DaMart het volgende:

[..]
Ik mag niet kijken. Site ligt eruit.
Het winnende lot is verkocht in Heemskerk en Bladel
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 januari 2025 @ 00:38:29 #258
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216129508
quote:
10s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:37 schreef Melleyn het volgende:

[..]
Ik plaats hier even een tvp'tje :D Nu eerst slapen.

Ohja gelukkig Nieuwjaar :W
Nou, een top 2000 bejaarde past hier perfect bij
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 1 januari 2025 @ 00:38:58 #259
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216129513
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Bubbelwijn glaasje vier en ik sta al op mijn kop :')

Zo even Vlinder een schunnig aanbod doen.
Die vlinder heeft het maar druk deze week.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_216129518
quote:
10s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:37 schreef Melleyn het volgende:

[..]
Ik plaats hier even een tvp'tje :D Nu eerst slapen.

Ohja gelukkig Nieuwjaar :W
O+
Slaap lekker!
En gelukkig nieuwjaar :*
pi_216129519
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nou, een top 2000 bejaarde past hier perfect bij
Bejaarde :o }:|
  Moderator woensdag 1 januari 2025 @ 00:39:42 #262
42184 crew  DaMart
pi_216129523
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ik mag ook niet kijken. Dus dan zal het wel niks zijn. ;(
Inmiddels werkte het... 25 euro verlies -O-.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_216129530
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:37 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Wie weet dit jaar, proosten we volgend jaar met water uit de sloot in een berenvel met een haas in de stoofpot.
Wel gezonder dan oliebollen _O-
  woensdag 1 januari 2025 @ 00:40:20 #264
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216129533
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:39 schreef DaMart het volgende:

[..]
Inmiddels werkte het... 25 euro verlies -O-.
Je moet bijbetalen?
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_216129535
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Bubbelwijn glaasje vier en ik sta al op mijn kop :')

Zo even Vlinder een schunnig aanbod doen.
Denk dat er inmiddels wel een 35% sticker op Vlinder zit.
graag verwijderen
pi_216129536
Even kijken wat er buiten allemaal aan het branden is.
pi_216129545
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:40 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Denk dat er inmiddels wel een 35% sticker op Vlinder zit.
:lijstje:
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 januari 2025 @ 00:42:27 #268
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216129558
quote:
10s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:39 schreef Melleyn het volgende:

[..]
Bejaarde :o }:|
Ja het spijt me, zo is het.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator woensdag 1 januari 2025 @ 00:42:37 #269
42184 crew  DaMart
pi_216129560
quote:
9s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:40 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Je moet bijbetalen?
Nee, de investering was groter dan de opbrengst ;).
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Moderator woensdag 1 januari 2025 @ 00:43:13 #270
42184 crew  DaMart
pi_216129570
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Even kijken wat er buiten allemaal aan het branden is.
Hier hebben ze vuurwerkverpakkingen in de fik gestoken op straat.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  woensdag 1 januari 2025 @ 00:43:16 #271
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_216129571
Oh Bladel en Heemskerk is de 30 miljoen gevallen. Dat klinkt als een gemeente waarbij de winnaar het niet nodig heeft.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 1 januari 2025 @ 00:43:30 #272
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_216129574
Nou, het begint alweer minder te worden allen. Eindelijk naar bed :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 1 januari 2025 @ 00:43:57 #273
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_216129579
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:39 schreef DaMart het volgende:

[..]
Inmiddels werkte het... 25 euro verlies -O-.
-O-
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 1 januari 2025 @ 00:44:11 #274
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_216129581
quote:
14s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, het begint alweer minder te worden allen. Eindelijk naar bed :W
Truste :W
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_216129586
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ja het spijt me, zo is het.
MES
STEEK
PIJN

Zouden we dan zeggen in het top2000 topic ;(
pi_216129587
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:43 schreef DaMart het volgende:

[..]
Hier hebben ze vuurwerkverpakkingen in de fik gestoken op straat.
Hier ook natuurlijk. En wat kliko's die het ook niet overleefd hebben. De aanhanger van de overburen die hebben ze niet in de fik gestoken, valt dat nog mee :')
  woensdag 1 januari 2025 @ 00:46:40 #277
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_216129599
quote:
10s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:44 schreef Melleyn het volgende:

[..]
MES
STEEK
PIJN

Zouden we dan zeggen in het top2000 topic ;(
Dat moet je dan maar daar doen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_216129602
quote:
10s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:44 schreef Melleyn het volgende:

[..]
MES
STEEK
PIJN

Zouden we dan zeggen in het top2000 topic ;(
Hee, ging jij niet slapen? ;)
  woensdag 1 januari 2025 @ 00:47:33 #279
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216129607
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:44 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Hier ook natuurlijk. En wat kliko's die het ook niet overleefd hebben. De aanhanger van de overburen die hebben ze niet in de fik gestoken, valt dat nog mee :')
Las daarstraks ook dat er weer auto's in de fik gestoken zijn in den haag. Waarom in godsnaam 8)7
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_216129613
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:47 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Las daarstraks ook dat er weer auto's in de fik gestoken zijn in den haag. Waarom in godsnaam 8)7
Traditie.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 januari 2025 @ 00:49:06 #281
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216129620
Die overleden jongen wilde een weigerende cobra opnieuw aansteken.

Tja.

Tja.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 1 januari 2025 @ 00:49:42 #282
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_216129631
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:49 schreef Nattekat het volgende:
Die overleden jongen wilde een weigerende cobra opnieuw aansteken.

Tja.

Tja.
|:(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_216129633
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:47 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Las daarstraks ook dat er weer auto's in de fik gestoken zijn in den haag. Waarom in godsnaam 8)7
Gekke mensen.
Mn zus woont echt in een pauperbuurt in een pauperstad (Brunssum)
Maar daar hebben ze gewoon vuurtonnen waar ze het vuurwerk afval in gooien gebeurt er eigenlijk niks extreems
pi_216129642
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:49 schreef Nattekat het volgende:
Die overleden jongen wilde een weigerende cobra opnieuw aansteken.

Tja.

Tja.
Niet zo slim
pi_216129661
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:49 schreef Nattekat het volgende:
Die overleden jongen wilde een weigerende cobra opnieuw aansteken.

Tja.

Tja.
14 jaar :{
  woensdag 1 januari 2025 @ 00:54:12 #286
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216129691
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 december 2024 22:33 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
Oeh. Welk?
Hertog Jan vatgerijpt. Deze was op armagnac vaten gerijpt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216129724
quote:
15s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:51 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
14 jaar :{
Die heeft z'n lesje wel geleerd.
graag verwijderen
  woensdag 1 januari 2025 @ 00:57:26 #288
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_216129727
Happy new year KSC, de beste wensen en een geweldig 2025 🥳🥳🥳🎆
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 1 januari 2025 @ 00:58:03 #289
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_216129731
quote:
9s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:57 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Die heeft z'n lesje wel geleerd.
Die zal het nu nooit meer doen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 1 januari 2025 @ 00:58:41 #290
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216129737
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:49 schreef Nattekat het volgende:
Die overleden jongen wilde een weigerende cobra opnieuw aansteken.

Tja.

Tja.
Het is zelfs hier nieuws zie ik.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  Designer woensdag 1 januari 2025 @ 00:59:55 #291
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_216129748
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:54 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Hertog Jan vatgerijpt. Deze was op armagnac vaten gerijpt.
Nice.
🐙
  woensdag 1 januari 2025 @ 01:00:06 #292
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_216129750
missen we niemand? :o
Same shit, different day
SC hopper present
pi_216129752
De allerbeste wensen voor 2025!
Dat we weer elkaar mogen verdragen
pi_216129754
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 01:00 schreef Koen66 het volgende:
missen we niemand? :o
Morgenvroeg even kijken of iedereen het weer overleefd heeft.
pi_216129757
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 01:00 schreef Koen66 het volgende:
missen we niemand? :o
*O*
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 januari 2025 @ 01:01:30 #296
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216129768
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:58 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Het is zelfs hier nieuws zie ik.
Wordt natuurlijk voor politiek gewin door de anti-vuurwerk crew gebruikt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_216129781
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 01:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Wordt natuurlijk voor politiek gewin door de anti-vuurwerk crew gebruikt.
Misschien is het wel helemaal niet gebeurd.
  woensdag 1 januari 2025 @ 01:03:10 #298
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_216129788
quote:
10s.gif Op woensdag 1 januari 2025 00:59 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
Nice.
Serieus nice :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_216129792
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 01:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Wordt natuurlijk voor politiek gewin door de anti-vuurwerk crew gebruikt.
Schijnt in Amersfoort ook heel veel vuurwerk afgestoken te zijn, zo'n verbod helpt niet.
  woensdag 1 januari 2025 @ 01:04:32 #300
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216129793
Kan nu natuurlijk niet meer slapen.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')