Hier is het Belgisch zwaar blond bierquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier is het Hongaarse bubbelwijn
Het siervuurwerk is wel mooi; alleen dat echte tokkievuurwerk heb ik nooit echt begrepen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:23 schreef UitStraling het volgende:
Vuurwerk is eigenlijk ook maar poepsaai, pieuwpew en dan een groen, wit of rood lichtje
Zolang je het niet in je oog krijgt is het niet zo spannendquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:23 schreef UitStraling het volgende:
Vuurwerk is eigenlijk ook maar poepsaai, pieuwpew en dan een groen, wit of rood lichtje
Ik vind dit nog steeds een kwekmiljoen keer zo mooi.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het siervuurwerk is wel mooi; alleen dat echte tokkievuurwerk heb ik nooit echt begrepen.
Ja, maar dat doet geen grote boem natuurlijk.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dit nog steeds een kwekmiljoen keer zo mooi.
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dit nog steeds een kwekmiljoen keer zo mooi.
Bekijk deze YouTube-video
Met 5 euro ga ik het niet redden. Het bier dat ik nu drink is duurderquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Weer geen miljonair,![]()
![]()
maar ook mijn inleg niet verloren
55 euro is er op mijn lot gevallen
Die ene gast die stug weigert te bukken had hem zo weer op z'n positie in de formatie teruggekopt.quote:
Ja, weer 118 miljoen die heel snel in rook op gaat. Zonde van het geld.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik mag niet kijken. Site ligt eruit.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:34 schreef Nattekat het volgende:
De 30 miljoen niet gewonnen. Dat was niet de afspraak
Dan ga ik voor Hiroshima.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, maar dat doet geen grote boem natuurlijk.
Dit is jouw teken om een andere sc te zoekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |