quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:07 schreef kwiwi het volgende:
En welke heeft @:Dr_Flash eigenlijk dit jaar?
Spannend spannend!quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:50 schreef Karzai het volgende:
@:dr_flash heb je weer een nieuwe kalender dit jaar?
mwha.. valt wel mee vandaag.. maar is dan ook een dag waar ik niks moetquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:07 schreef Haags het volgende:
Komen jullie ook zo moeilijk op gang vandaag?
Stoelgang? haha jaquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:07 schreef Haags het volgende:
Dit gaat over mij.quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Spannend spannend!
[ afbeelding ]
Dit jaar gaan we voor succes
hmmmmquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Spannend spannend!
[ afbeelding ]
quote:Urenlange storing bij politienetwerk C2000 tijdens Oud en Nieuw
Ook is het leven kalmer met een simpele geestquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Spannend spannend!
[ afbeelding ]
Nergens last van, lekker lange wandeling begonnen om 10:30quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:07 schreef Haags het volgende:
Hoeveel km?quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nergens last van, lekker lange wandeling begonnen om 10:30
Dit ben ik dan weer niet.quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook is het leven kalmer met een simpele geestOf heb ik nu die van morgen verklapt?
Kijk uit dat je geen burb out oploopt hč?quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:12 schreef bitterbal het volgende:
misschien dat ik morgen ochtend ga zwemmen. En heb morgen ook badminton
ja maar verlies nog steeds geen vetbandjes :pquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar jij bent goed bezig met je badminton en korfbal
ja doe mijn bestquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk uit dat je geen burb out oploopt hč?
Dan moet je je buikspieren trainenquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar verlies nog steeds geen vetbandjes :p
Ah, je probeert het nog. Rookie mistake.quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:07 schreef Haags het volgende:
ja dat doe je ook wel een beetje met zwemmen toch?quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moet je je buikspieren trainen
Precies. Even buiten lopen dusquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:12 schreef UitStraling het volgende:
Zonder geldzorgen ben je gelukkiger dan met geldzorgen
quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Spannend spannend!
[ afbeelding ]
Beetjequote:Op woensdag 1 januari 2025 12:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat doe je ook wel een beetje met zwemmen toch?
ja dat vind ik helemaal nietsquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
BeetjeMaar ik bedoel meer sit ups en crunches en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |