Kijk uit dat je geen burb out oploopt hè?quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:12 schreef bitterbal het volgende:
misschien dat ik morgen ochtend ga zwemmen. En heb morgen ook badminton
ja maar verlies nog steeds geen vetbandjes :pquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar jij bent goed bezig met je badminton en korfbal
ja doe mijn bestquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk uit dat je geen burb out oploopt hè?
Dan moet je je buikspieren trainenquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar verlies nog steeds geen vetbandjes :p
Ah, je probeert het nog. Rookie mistake.quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:07 schreef Haags het volgende:
Komen jullie ook zo moeilijk op gang vandaag?
ja dat doe je ook wel een beetje met zwemmen toch?quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moet je je buikspieren trainen
Precies. Even buiten lopen dusquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:12 schreef UitStraling het volgende:
Zonder geldzorgen ben je gelukkiger dan met geldzorgen
quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Spannend spannend!
[ afbeelding ]
Dit jaar gaan we voor succes
Beetjequote:Op woensdag 1 januari 2025 12:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat doe je ook wel een beetje met zwemmen toch?
ja dat vind ik helemaal nietsquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
BeetjeMaar ik bedoel meer sit ups en crunches en zo.
Crunches, gewoon op het strand, in een T-shirtje met "I like Russians" erop als printje, heeel langzaam uitvoeren en af en toe een wilde maar toch trage knipoog geven.quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Crunches, gewoon op het strand, in een T-shirtje met "I like Russians" erop als printje, heeel langzaam uitvoeren en af en toe een wilde maar toch trage knipoog geven.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Crunches, gewoon op het strand, in een T-shirtje met "I like Russians" erop als printje, heeel langzaam uitvoeren en af en toe een wilde maar toch trage knipoog geven.
Gewoon alle tokkies op een eiland laten spelen met vuurwerk een weekje, halen de normale mensen ze op 2 januari wel weer op.quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:30 schreef Nattekat het volgende:
"Welk vuurwerk is in je gezicht ontploft?"
[ afbeelding ]
Echt iedere keer weer die klotecobra's. In plaats van dat drammen voor een algemeen verbod, moeten die jankers misschien eens hun focus verschuiven naar deze explosieven.
Geen idee eigenlijk, we zijn gewoon het bos in gelopen hier, en lukraak paden links en rechts ingeslagenquote:
Echt stoer jij.quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:35 schreef UitStraling het volgende:
4106 brandweerritjes met de jaarwisseling![]()
Korten op de uitkeringen zou ik zeggen.
mooi kwiwiesquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, we zijn gewoon het bos in gelopen hier, en lukraak paden links en rechts ingeslagen
In het bos:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En weer terug in het dorp:
[ afbeelding ]
Nu met warme chocolademelk bij de open haard
kinderen krijgen geen uitkeringquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:35 schreef UitStraling het volgende:
4106 brandweerritjes met de jaarwisseling![]()
Korten op de uitkeringen zou ik zeggen.
de jankers snappen het verschil nietquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:30 schreef Nattekat het volgende:
"Welk vuurwerk is in je gezicht ontploft?"
[ afbeelding ]
Echt iedere keer weer die klotecobra's. In plaats van dat drammen voor een algemeen verbod, moeten die jankers misschien eens hun focus verschuiven naar deze explosieven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |